Ik hoorde iets over koortslippen, herpes kan ook op de ogen slaan.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat zou zomaar kunnen, het is ook zo smerig in dat ding en hij gaat regelmatig met zijn hoofd onder water.
hij heeft hier toch al langer last van ? een aantal weken terug had nouchine toch ook al zijn ogen gespoeld in de badkamer?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over koortslippen, herpes kan ook op de ogen slaan.
nee wat ik begrepen heb was hij helemaal stilquote:Op zondag 13 maart 2022 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
waarover.. oh ik lees net zijn operatie
Bart Swings ken ik als vlaming. Kramer nooit van gehoord.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:59 schreef humpty het volgende:
Over Bart Swings en Sven Kramer...shorttrack toch zegt Tobias
Iedereen weet toch wie Sven Kramer is
Nu over grensoverschrijdend gedrag bij Ajax en The Voice
Ik zou als Dago ook niets meer gezegd hebben. Komt Nousch thuis in een lege woning.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
staat erbij, dago had niets gezegd in tvbericht die gisteren gekomen was
Kort samengevat. Salar en Kristof onder de indruk. Toob denkt fake-nieuws, meiden gewoon zingen.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:43 schreef wolffie het volgende:
Weten ze al over de oorlog? Zoja hoe was hun reactie?
Waarschijnlijk chlamidia, aids, herpes, een druiper, syfilis, genitale ratten, gonorroe en schaamluizen.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over koortslippen, herpes kan ook op de ogen slaan.
Of gewoon hooikoorts, wie zal het zeggen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chlamidia, aids, herpes, een druiper, syfilis, genitale ratten, gonorroe en schaamluizen.
Ik heb die meermaals aangeschreven dat hij en Geraldine een heel andere kijk hebben op BB. De leukste, spannendste BB ooit volgens hem. Die man loop naast zijn schoenen. Wat verwacht je dat uit een leeg vat kan komen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:39 schreef Jockari het volgende:
De vieze vlaamse man, die zijn leuter niet kan thuis houden
[ afbeelding ]
vergeet schurft nietquote:Op zondag 13 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chlamidia, aids, herpes, een druiper, syfilis, genitale ratten, gonorroe en schaamluizen.
Hij deed "vieze" dingen, en ging achteraf de kijkers van dat filmpje beschuldigen van vieze mensen te zijn. Goe bezig Peter.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb die meermaals aangeschreven dat hij en Geraldine een heel andere kijk hebben op BB. De leukste, spannendste BB ooit volgens hem. Die man loop naast zijn schoenen. Wat verwacht je dat uit een leeg vat kan komen?
Klopt helemaal. Kroop in de slachtoffer rol alhoewel hijzelf vieze filmpjes/foto’s verspreidde.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij deed "vieze" dingen, en ging achteraf de kijkers van dat filmpje beschuldigen van vieze mensen te zijn. Goe bezig Peter.
Ook logisch, 3 maanden niets van buiten gehoord, dan wil je alle nieuws zo snel mogelijk tot je nemen. Alles door elkaar en denk dat de helft niet eens echt doordringt. Het moet ook even tot ze doordringen. Toen ik het eerste nieuws over de oorlog in Oekraïne hoorde, schrok ik me ook kapot, maar dacht ook meteen dat het wel weer snel voorbij zou zijn. De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel lullig
Ze worden nu afgerekend op 1 stukje in de krant(de bewoners) maar hebben niet de info die je in de normale wereld hebt
Bij mij blijft die oorlog doorsudderen, ieder moment van de dag, maar ben dan ook een binnenvetter.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook logisch, 3 maanden niets van buiten gehoord, dan wil je alle nieuws zo snel mogelijk tot je nemen. Alles door elkaar en denk dat de helft niet eens echt doordringt. Het moet ook even tot ze doordringen. Toen ik het eerste nieuws over de oorlog in Oekraïne hoorde, schrok ik me ook kapot, maar dacht ook meteen dat het wel weer snel voorbij zou zijn. De wens is de vader van de gedachte.
Het is ook angst, waardoor je het weg wilt stoppen, maar ook weer niet. De mensen in BB krijgen heel summier informatie van buiten in dat krantje. Je hoorde later wel dat de jongens het erover hadden, maar het is een klein krantje met een klein artikel op de voorpagina, veel te weinig info voor ze.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij blijft die oorlog doorsudderen, ieder moment van de dag, maar ben dan ook een binnenvetter.
Rusland valt Oekraïne binnen: reactie meiden: Hebben die ruzie dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |