SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ok, ok, toppertje ben jequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was net een kusje terug aan het typen hoor
Da's best lang alweerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets van 3 jaar volgens mij alweer weer.
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's best lang alweer
Wat doe je qua werk nu?
Ik ben heul geen duveltjequote:
Discord? Gamen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.
Ik heb 2 vrij grote servers daar.quote:
Ahhhhh.quote:
Nog even naar een schuurfeest?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
Beste mensen, tot de volgende ronde
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Byequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhhh.
Laatste jaren ook wel op div Fok Discord kanalen gehangen
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatievenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatieven
Ik ging van de week met mijn vriendin uit eten bij de duurste plek in Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bent
Ik mis altijd een beetje het spontaan ergens binnenwandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.
Geen idee waar je komt? Mijn servers hebben 140,000+ en 150,000+ leden. Wellicht dat door die omvang het wat makkelijker is om zomaar ergens binnen te rollen en mee te kletsen. Kleinere servers zijn inderdaad wat meer "gesloten".quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mis altijd een beetje het spontaan ergens binnenwandelen
en wat zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.
Wat kan het forum dat Discord niet kan? Je hebt hier categorieën met kanalen. Die onderverdeling is daar ook met categorieën, kanalen en threads (noem het sub kanalen). Daarnaast kun je daar streamen, VC, stage channels etc.quote:
To each his own.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat zou dat dan zijn?
channels maken een zooi tekst niet begrijpelijker hoor..
Dat zal het inderdaad zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar je komt? Mijn servers hebben 140,000+ en 150,000+ leden. Wellicht dat door die omvang het wat makkelijker is om zomaar ergens binnen te rollen en mee te kletsen. Kleinere servers zijn inderdaad wat meer "gesloten".
Een forum als dit heeft ook zijn charme.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb inderdaad nooit op echt grote servers gezeten
chat programmaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe Discord werkt; waar is het mee te vergelijken?
Old skoolquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een forum als dit heeft ook zijn charme.
Beetje IRC meets Whatsappquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is een vrij interactief platform. Je kunt je eigen custom bots draaien en het is wel iets meer dan alleen een chat gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog wel ergens een account geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als iets nou onoverzichtelijk en beperkt is dan is het wel WhatsAppquote:
Ik probeer een herkenning te scheppenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iets nou onoverzichtelijk en beperkt is dan is het wel WhatsApp
Er komen binnenkort leuke functies bij maar die verkeren nu nog in de testfase.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik probeer een herkenning te scheppen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen binnenkort leuke functies bij maar die verkeren nu nog in de testfase.
"elow is a sneak peek at one of the new features we’re experimenting with: a channel that acts as a home for more organized conversations within your community, kinda like a forum! "quote:
Je mag Discord waardeloos vinden hoor. Het heeft meer dan 300 miljoen gebruikers dus wellicht valt het toch wel mee. Ik heb het idee dat je weinig ervaring hebt met Discord, en dat is prima.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
"elow is a sneak peek at one of the new features we’re experimenting with: a channel that acts as a home for more organized conversations within your community, kinda like a forum! "
![]()
ik heb genoeg ervaring om te weten dat het een onoverzichtelijke teringzooi is, zeker IN channels..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag Discord waardeloos vinden hoor. Het heeft meer dan 300 miljoen gebruikers dus wellicht valt het toch wel mee. Ik heb het idee dat je weinig ervaring hebt met Discord, en dat is prima.
have funquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik ga even Netflixen. Was leuk weer even te kletsen hier!
Toch niet tot over 8 jaar hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik ga even Netflixen. Was leuk weer even te kletsen hier!
Je kunt public en private threads eens proberen. Anyway, het is niet voor iedereen en dat geeft niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb genoeg ervaring om te weten dat het een onoverzichtelijke teringzooi is, zeker IN channels..
zeker in de grotere servers, sterkte met daar iets volgen na een dag.. onmogelijk zonder honderden berichten door te moeten zoeken.
en whatsapp of facebook wordt door miljarden gebruikt.. gebruikersaantal zegt niets over of iets echt goed is he..
ik gebruik discord puur omdat ik niet anders KAN (bv contact met devvers)
[..]
have fun
Nee, ik zal wat vaker langskomen. Ik vind Fok! nog steeds leuk maar weet dat als ik er ben het redelijk verslavend isquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zal wat vaker langskomen. Ik vind Fok! nog steeds leuk maar weet dat als ik er ben het redelijk verslavend is
quote:Op zondag 13 maart 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik Stuart een keer een clownsneus had gestuurd maar dat was Squidward ofzo.
Ja dat zit ik me dus af te vragen. Geen idee, iets met dat hij ergens in een topic zei dat hij een verkleedfeestje had en nog geen outfit en dat ik nog clownsneuzen (nee ook geen idee, misschien voor het werk ofzo) had liggen.quote:
Rastalammetjes.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
Ik zag vandaag rare schapen:
[ afbeelding ]
De lammetjes gedroegen zich meer als jonge honden dan als lammetjes. Ze gingen met z'n vieren keihard de wei rondrennen in een groepje.
Ah, sommige mensen bewaren kabeltjes (quote:Op zondag 13 maart 2022 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zit ik me dus af te vragen. Geen idee, iets met dat hij ergens in een topic zei dat hij een verkleedfeestje had en nog geen outfit en dat ik nog clownsneuzen (nee ook geen idee, misschien voor het werk ofzo) had liggen.
Zoiets.
quote:Op zondag 13 maart 2022 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, sommige mensen bewaren kabeltjes (), andere mensen bewaren clownsneuzen.
Heb je nog een voorraadje nu?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar deze was nog nieuw. Maar ik had hem opgerold dat hij door een brievenbus paste.
quote:
Je hebt ze niet nodig, denk je?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een keer weggegooid denk ik. Ik heb verder serieus niets met clownsneuzen.
Ik vind van welquote:Op zondag 13 maart 2022 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Project vuurboog ligt inmiddels in de gangkast en de twee bossen vers geoogste wilgentenen zijn inmiddels niet zo vers meer. Ik heb vandaag wel de in de herfst neergelegde bladeren grotendeels uit mijn tuin gehaald waarbij ik het trotseerde om een woeste kikker te treffen, telt dat ook?
Welnessdag op de kleuterschool?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Al vind ik verkleden voor het werk wel leuk. Met de week van Halloween heb ik de hele week met een cape en heksenhoed rond gelopen en als we welnessdag hebben lopen mijn collega en ik in een badjas.
Ja misschien wel, als we een keer iets met thema circus ofzo hebben.quote:
Ik kwam alleen de uitgedroogde dode tegen die ik eerder al gespot had, gelukkig! Maar het was spannend Dim, ik dacht dat er elk moment een te voorschijn zou springen.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Heb je 'm nog een kusje gegeven?
65 cent bij de lokale feestartikelenwinkel, zie ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien wel, als we een keer iets met thema circus ofzo hebben.Maar dan koop ik wel weer een nieuwe, kostte geen drol volgens mij en rommel bewaren trek ik niet zo goed.
Nee, ik ook niet en zeker niet met leuke juffrouwen in badjassen.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had vroeger geen wellnessdag hoor
Jazeker. Maar niet op de kleuterschool maar op de oudste BSO groepen. (Dus ongeveer 7-11 jaar ofzo). We doen dan ook zachte muziek aan, gebruiken mijn diffuser en fluisteren.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welnessdag op de kleuterschool?
Lol die trekken we aan over onze gewone kleding he?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en zeker niet met leuke juffrouwen in badjassen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die trekken we aan over onze gewone kleding he?
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval al was het er misschien vast ook wel. Maar onze moeders waren veelal ook gewoon thuis natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Recce het volgende:
Maar zo te horen hebben de kinderen het goed voor elkaar daar! Volgens mij bestond dat in onze jeugd niet echt, een BSO met zoveel activiteiten?
Ja, inderdaad, ik denk dat er gewoon veel ouders thuis waren. Mijn moeder ging al weer werken toen ik nog vrij jong was, ze was basisschooljuffrouw. Dat was toen helemaal niet zo normaal, dat een vrouw met jonge kinderen weer ging werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval al was het er misschien vast ook wel. Maar onze moeders waren veelal ook gewoon thuis natuurlijk.
Drama! Angst! Een beproeving!quote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam alleen de uitgedroogde dode tegen die ik eerder al gespot had, gelukkig! Maar het was spannend Dim, ik dacht dat er elk moment een te voorschijn zou springen.Vorig jaar is er een op mijn voet gesprongen he? Toen ik slippers aan had?
Da's vrij normaal hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
Ik zag vandaag rare schapen:
[ afbeelding ]
De lammetjes gedroegen zich meer als jonge honden dan als lammetjes. Ze gingen met z'n vieren keihard de wei rondrennen in een groepje.
Klikt heel tofquote:Op zondag 13 maart 2022 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jazeker. Maar niet op de kleuterschool maar op de oudste BSO groepen. (Dus ongeveer 7-11 jaar ofzo). We doen dan ook zachte muziek aan, gebruiken mijn diffuser en fluisteren.Ze kunnen dan kiezen uit verschillende behandelingen (a max 5 minuten per kind
) zoals maskertjes, nagels lakken, massage etc. We doen de oren masseren zodat ze weer beter kunnen luisteren en de schrijfarm enzo.
En dan lachen mijn collega en ik ons ondertussen rot. Maar de kinderen nemen het heel serieus.
En dan doen ze heel hard KWAAAAAAK!!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Wat is er nou zo eng aan kikkers? Normaal springen ze gewoon het water in als je in de buurt komt.
Nah, de normale lammetjes zijn chaotischer. Deze waren als groepje echt een paar rondjes aan het rennen.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's vrij normaal hoor
Wel mooi apart ras, zo te zien
De horror!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan doen ze heel hard KWAAAAAAK!!
Zonder filmpje kan ik natuurlijk niet oordelen, maar het klinkt mij persoonlijk vrij normaal in de orenquote:Op zondag 13 maart 2022 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de normale lammetjes zijn chaotischer. Deze waren als groepje echt een paar rondjes aan het rennen.
En "juffen" hadden soms wel af en toe na schooltijd een vergadering ofzo maar waren ook veel thuis bij hun schoolgaande kinderen.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik denk dat er gewoon veel ouders thuis waren. Mijn moeder ging al weer werken toen ik nog vrij jong was, ze was basisschooljuffrouw. Dat was toen helemaal niet zo normaal, dat een vrouw met jonge kinderen weer ging werken.
Ik heb helaas geen filmpje gemaakt, maar ik heb heel wat lammetjes zien spelen en rennen en dit zag er raar uit.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zonder filmpje kan ik natuurlijk niet oordelen, maar het klinkt mij persoonlijk vrij normaal in de oren
Ik mis spontaan weer onze dwerggeitjes van vroeger
Dan vertrouw ik je daar op, uiteraardquote:Op zondag 13 maart 2022 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen filmpje gemaakt, maar ik heb heel wat lammetjes zien spelen en rennen en dit zag er raar uit.
Mijn vader was altijd eerder thuis van werk. Die werkte op een middelbare school. Volgens mij kwam m'n moeder meestal pas om 5 uur thuis of zo.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En "juffen" hadden soms wel af en toe na schooltijd een vergadering ofzo maar waren ook veel thuis bij hun schoolgaande kinderen.
Flappie vangt vogels en vreet ze dan op. Naja een musje wel maar een duif niet helemaal. En laten duiven nu net een beetje de mongooltjes van de vogels zijn. Gelukkig al 2 jaar ofzo niet meer. /Klopt af. /Brand salie en weet ik veel wat ik allemaal kan doen om dit niet te jinxen nu. Maar vaak merkte ik het al als de duif ongeveer half dood was. En de strijd gaande zeg maar. En dan deed ik snel alle deuren dicht zodat hij iig het beest niet mee naar binnen kon slepen. Ik vind vogels ook een beetje enge dieren, zeker vogels in doodsangst.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drama! Angst! Een beproeving!![]()
Mijn katten namen vroeger kikkers mee naar binnen
Boren? Als op een platform? Or am I off completelyquote:Op zondag 13 maart 2022 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder ging na een jaar alweer boren.
En ik mocht dan naar de creche
OP MIJN BLOTE VOET RECS!!!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Wat is er nou zo eng aan kikkers? Normaal springen ze gewoon het water in als je in de buurt komt.
Nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boren? Als op een platform? Or am I off completely
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klikt heel tof![]()
Doen de jongens ook lekker mee?
Flappie is je kat toch? Niet je konijn?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flappie vangt vogels en vreet ze dan op. Naja een musje wel maar een duif niet helemaal. En laten duiven nu net een beetje de mongooltjes van de vogels zijn. Gelukkig al 2 jaar ofzo niet meer. /Klopt af. /Brand salie en weet ik veel wat ik allemaal kan doen om dit niet te jinxen nu. Maar vaak merkte ik het al als de duif ongeveer half dood was. En de strijd gaande zeg maar. En dan deed ik snel alle deuren dicht zodat hij iig het beest niet mee naar binnen kon slepen. Ik vind vogels ook een beetje enge dieren, zeker vogels in doodsangst.![]()
Dit verduidelijkt het niet echt, just sayin' :$quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flappie vangt vogels en vreet ze dan op. Naja een musje wel maar een duif niet helemaal. En laten duiven nu net een beetje de mongooltjes van de vogels zijn. Gelukkig al 2 jaar ofzo niet meer. /Klopt af. /Brand salie en weet ik veel wat ik allemaal kan doen om dit niet te jinxen nu. Maar vaak merkte ik het al als de duif ongeveer half dood was. En de strijd gaande zeg maar. En dan deed ik snel alle deuren dicht zodat hij iig het beest niet mee naar binnen kon slepen. Ik vind vogels ook een beetje enge dieren, zeker vogels in doodsangst.![]()
Ja mijn moeder werkt op een olieplatform voor Shellquote:Op zondag 13 maart 2022 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boren? Als op een platform? Or am I off completely
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Tsjaquote:Op zondag 13 maart 2022 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit verduidelijkt het niet echt, just sayin' :$
Kat.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Flappie is je kat toch? Niet je konijn?![]()
Hier thuis hebben we een aantal prooien (die nog gaaf waren) opgezet. Een musje, een konijn, een fazant.
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja mijn moeder werkt op een olieplatform voor Shell
Ja, sorry. Ik denk graag verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ok. Thank you for clarifying
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP MIJN BLOTE VOET RECS!!!
Ik weet niet, ik vind voorspelbare dieren leuk. Of in ieder geval leuker. Het kan soms zo je zen wegnemen als je schrikt van een dier.
Al opgelost. Met je handtasquote:
Dit zijn tokkieduiven he? Ik heb de eerste keer nog de dierenambulance gebeld, ik moest er toen iets overheen zetten, dus toen heb ik mijn bovenbuurman gebeld.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is nasty inderdaad. Onze katten vroeger vingen geen duiven. De tweede probeerde het wel, maar er zaten niet van die mongoolduiven bij ons in de tuin, dus die waren op tijd weg. Een merel was wel eens slachtoffer.
Ik heb echt heel vaak levende muizen etc. moeten vangen omdat de katten ze levend mee naar binnen hadden genomen.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kat.
Oh nee echt? Wat walgelijk!
Ik durf dan pas de tuin weer in als de prooien niet meer gaaf zijn.
Spinnen heb ik therapie voor gehad ooit. Dus ik vind ze walgelijk maar niet meer zo walgelijk. Ben je wel eens geschrokken van een slang?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zou dat ook wel even arelaxed vinden. Rennende muizen die overal naartoe flitsen zijn ook niet leuk.
Maar uiteindelijk vind ik spinnen erger.
Ja, in mijn geboortedorp hadden we geen tokkieduiven.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit zijn tokkieduiven he? Ik heb de eerste keer nog de dierenambulance gebeld, ik moest er toen iets overheen zetten, dus toen heb ik mijn bovenbuurman gebeld.
De dierenambulance man vergiste zich nog en zei vliegende rat.
Sindsdien laat ik Flaps het maar afmaken en als er echt geen leven meer inzit ruim ik het op.
Gelukkig zeg je weiland gooien, dat maakt mij iets minder bruut.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb echt heel vaak levende muizen etc. moeten vangen omdat de katten ze levend mee naar binnen hadden genomen.
Bakje + een tijdschrift en dan in het weiland gooien
Ja. Ik denk niet dat ze naar de vogelopvang gaan nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, in mijn geboortedorp hadden we geen tokkieduiven.Wel houtduiven die steeds maar net op tijd weg waren. Die waren zo groot als onze katten.
![]()
Denk je dat de dierenambulance de duif direct heeft afgemaakt? In mijn omgeving zijn nu weer veel duiven. Een paar jaar geleden heeft de woningbouw ze weggevangen en in een brief beloofd dat ze goed werden opgevangen bij een duivenbezitter.Daar geloofde ik niets van. Nu kregen we een brief dat de woningbouwvereniging er niet verantwoordelijk voor is en er niets aan doet. Ze zijn kennelijk hun vorige actie vergeten.
Nee, nooit echt geschrokken van een slang. Ik heb ook maar een paar keer een slangetje gezien. Dat zullen waarschijnlijk ook wel hazelwormen zijn geweest, denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spinnen heb ik therapie voor gehad ooit. Dus ik vind ze walgelijk maar niet meer zo walgelijk. Ben je wel eens geschrokken van een slang?
Misschien naar de grote vogelopvang in de hemel.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk niet dat ze naar de vogelopvang gaan nee.
Jaquote:Op zondag 13 maart 2022 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je weiland gooien, dat maakt mij iets minder bruut.
Maar om ze te vangen moet je wel echt dichtbij komen toch?
Aww!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dat heb ik dus ook met babymuisjes gedaan waarvan ik wist dat ze het niet gingen overleven
Ik schaterde!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Bakje erop zetten. Tijdschrift eronder schuiven en dan "oh my god, oh my god, oh my god, oh my god, oh my god, oh my god, oh my god" denken terwijl je over het gazon rent.
Er bestaan gewoon geen babymuisjes.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dat heb ik dus ook met babymuisjes gedaan waarvan ik wist dat ze het niet gingen overleven
Ploppen muizen gewoon tevoorschijn dan? Geen babyfase?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon geen babymuisjes.Dat zijn spits of veldmuisjes of weet ik veel wat de kleinste muizensoort is. Waarschijnlijk waren het bejaarde muizen wie je een plezier deed.
Klopt, dat zie je goed. Ze ontwikkelen zich ondergronds, hier is nog nooit bewijs voor gevonden en komen pas bovengronds als ze walgelijk genoeg zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ploppen muizen gewoon tevoorschijn dan? Geen babyfase?
Misschien zijn het wel aliens die ons in de gaten komen houden en doen ze proeven met ons in laboratoria.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je goed. Ze ontwikkelen zich ondergronds, hier is nog nooit bewijs voor gevonden en komen pas bovengronds als ze walgelijk genoeg zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel aliens die ons in de gaten komen houden en doen ze proeven met ons in laboratoria.![]()
Heb jij wel eens een baby duif gezien trouwens? Verdacht hè?
Slaap lekker! Lekker wandelen morgen! Arrrrgh!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie tijd om te gaan slapen.
Dim leuk je weer eens te treffen (geheel aan mij te wijten) en smakelijk gelachen.
Recs Bleeeegh!
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie tijd om te gaan slapen.
Dim leuk je weer eens te treffen (geheel aan mij te wijten) en smakelijk gelachen.
Recs Bleeeegh!
Heb je gisteren niet opgelet zeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:crv af en toe ook nog, @:damart was er tot vorig jaar nog geregeld
Die laatste hebben we hoor…quote:Op zondag 13 maart 2022 08:16 schreef UitStraling het volgende:
We hebben geen kerkklok in Foqueville om ons te waken, zelfs geen hitsig haantje.
Ik word altijd wakker van de geur van verse broodjes die Kwiwi heeft gebakkenquote:Op zondag 13 maart 2022 08:16 schreef UitStraling het volgende:
We hebben geen kerkklok in Foqueville om ons te waken, zelfs geen hitsig haantje.
Is ook wel iets om op de markt te brengen, geurwekkers en dan bijvoorbeeld met de geur van gebakken brood of petrichor of iets ondeugends.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker van de geur van verse broodjes die Kwiwi heeft gebakken
Een wekker die zwoel in je oor fluistert en je daarna wat snaakse kneepjes geeft?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel iets om op de markt te brengen, geurwekkers en dan bijvoorbeeld met de geur van gebakken brood of petrichor of iets ondeugends.
Denk dat je er 1000 per minuut van verkoopt.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een wekker die zwoel in je oor fluistert en je daarna wat snaakse kneepjes geeft?
Heel FOK! aan de snaakse snoozer.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je er 1000 per minuut van verkoopt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel FOK! aan de snaakse snoozer.
quote:
Waar blijft ze?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker van de geur van verse broodjes die Kwiwi heeft gebakken
Ik zie geen zon.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker op een terrasje in de zon zitten?
ja dinsdag misschienquote:Op zondag 13 maart 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker op een terrasje in de zon zitten?
Kom maar lekker hier luieren dan vandaag opaquote:Op zondag 13 maart 2022 08:49 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben nu echt te oud om uit te gaan
#brak
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staan klaar op het dorpsplein![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog of ik de hele dag ga smurfenquote:Op zondag 13 maart 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
SmurfdagVanmiddag wandeling maken en daarna naar de sauna
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:49 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben nu echt te oud om uit te gaan
#brak
Lekker hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
SmurfdagVanmiddag wandeling maken en daarna naar de sauna
Lekker ik rook ze al.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteravond/vannacht de stad in gegaan. Veel te laat thuis en veel te vroeg wakker.quote:
Is er iets met chocolade?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zijn anders de niet-smurf plannen?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik de hele dag ga smurfen
waar ben je geweest?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Gisteravond/vannacht de stad in gegaan. Veel te laat thuis en veel te vroeg wakker.
was druk zeker overal?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerst op terras op het plein, later op de avond Cloos.
ander plan is om nog een beetje actief te doenquote:
lekker smurfen johquote:Op zondag 13 maart 2022 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ander plan is om nog een beetje actief te doen
maar ik wil niet
Straks lekker een rondje lopen en hopen dat het vanmiddag lekker bewolkt is zodat de playstation aan kanquote:Op zondag 13 maart 2022 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ander plan is om nog een beetje actief te doen
maar ik wil niet
Uitslapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat een rare pollquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen.
Wat dat betreft is het hier echt beter als de dagen kort zijn (@Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..), laat licht in de ochtend.. dan wordt er veel beter uitgeslapen door die koters.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen.
mja spookjes moet je ook niet creëerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dat werkt hier nog niet. Wij hebben gordijnen die de kamer goed verduisteren in de kinderkamers, maar hun biologische klok last zich niet foppen of herprogrammeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het hier echt beter als de dagen kort zijn (@:dr_flash), laat licht in de ochtend.. dan wordt er veel beter uitgeslapen door die koters.
Sterkte alvastquote:Op zondag 13 maart 2022 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat werkt hier nog niet. Wij hebben gordijnen die de kamer goed verduisteren in de kinderkamers, maar hun biologische klok last zich niet foppen of herprogrammeren.
Maar nu nog even genieten van de wintertijd. Binnenkort worden de kinderen weer voor 6 uur wakker![]()
.
We worden oud, Haagsquote:Op zondag 13 maart 2022 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Gisteravond/vannacht de stad in gegaan. Veel te laat thuis en veel te vroeg wakker.
Heb ik wel een ochtend rustquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte alvast
Denk maar zo, over een jaar of 10 moet je ze om 13.00 uit bed sleuren.
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Chocolade op een vers warm broodje gedaan, dat het zo lekker een beetje smeltPlus glas melk. Nomnom.
met mayo?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb @:bitterbal gisteren 7 keer opgegeten.
Ons keurt ze geen blik waardig, zit alleen maar de halve ochtend scheetjes te laten en hagelslag te vreten en ik zit al een uur op koffie te wachtenquote:
ik ben vrijquote:Op zondag 13 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons keurt ze geen blik waardig, zit alleen maar de halve ochtend scheetjes te laten en hagelslag te vreten en ik zit al een uur op koffie te wachten
Bij sommige beroepen zou je verwachten dat daar buiten werktijd ook nog wat van terug te zien isquote:
niet bij mijn beroepquote:Op zondag 13 maart 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij sommige beroepen zou je verwachten dat daar buiten werktijd ook nog wat van terug te zien is
zo crackers met hagelslagquote:Op zondag 13 maart 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Toast met scrambled eggs en bacon zo meteen, vers sapje erbij, jammer dat ik geen black pudding in huis heb
Ja graag en daarna even een stukje hardlopenquote:
Helloquote:
van die met glazuurquote:Op zondag 13 maart 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van die vette waar dat suiker van af druipt he
Jemig, wel een taaie dan dat die bitterbal dat overleefd heeftquote:Op zondag 13 maart 2022 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb @:bitterbal gisteren 7 keer opgegeten.
5 of 6?quote:
Een bitterbal die scheetjes laat, hagelslag eet en geen koffie zet is niet echt een bitterbal he.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ons keurt ze geen blik waardig, zit alleen maar de halve ochtend scheetjes te laten en hagelslag te vreten en ik zit al een uur op koffie te wachten
Kijk, jij bent tenminste wel lief, gastvrij en zorgzaamquote:Op zondag 13 maart 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bitterbal die scheetjes laat, hagelslag eet en geen koffie zet is niet echt een bitterbal he.
Maar koffie kan je hier wel krijgen hoor ben de beroerste niet
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste wel lief, gastvrij en zorgzaam![]()
Kom hier maar wonen Dottie
Bitterbal toch ook wel, die is gisterenavond vast even te hard gebakkenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste wel lief, gastvrij en zorgzaam![]()
Kom hier maar wonen Dottie
Netjesquote:Op zondag 13 maart 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
LONDEN - Britten die hun huis openstellen voor Oekraïense vluchtelingen krijgen een bonus van 350 pond (418 euro) per maand, heeft minister van Huisvesting Michael Gove volgens Britse media aangekondigd. De minister omschrijft de vergoeding als een „bedankje van de overheid.” Hij roept op tot „een nationale inspanning” voor mensen die zich in een wanhopige situatie bevinden.
Bruls had vandeweek ook aangegeven dat we vluchtelingen hier moeten gaan opvangen in woonwijken, en dat zou volgens hem weleens naar kunnen worden oid. Ik kon het hele artikel niet lezen, want betaalmuurquote:Op zondag 13 maart 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
LONDEN - Britten die hun huis openstellen voor Oekraïense vluchtelingen krijgen een bonus van 350 pond (418 euro) per maand, heeft minister van Huisvesting Michael Gove volgens Britse media aangekondigd. De minister omschrijft de vergoeding als een „bedankje van de overheid.” Hij roept op tot „een nationale inspanning” voor mensen die zich in een wanhopige situatie bevinden.
wat bedoelt hij met naar?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Bruls had vandeweek ook aangegeven dat we vluchtelingen hier moeten gaan opvangen in woonwijken, en dat zou volgens hem weleens naar kunnen worden oid. Ik kon het hele artikel niet lezen, want betaalmuur
Geen idee daar was ik ook benieuwd naar. Kon het artikel helaas niet verder lezen.quote:
bruls roeptoetert wel vaker onzinquote:Op zondag 13 maart 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Bruls had vandeweek ook aangegeven dat we vluchtelingen hier moeten gaan opvangen in woonwijken, en dat zou volgens hem weleens naar kunnen worden oid. Ik kon het hele artikel niet lezen, want betaalmuur
Wilde bui vandaagquote:
Lijkt me wel het minste wat we kunnen doen als we ze militair niet echt mee willen helpen en af laten slachten uit angst voor Poetins rode knopje.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier in de gemeente heeft de perenkweker de hokjes voor de gastarbeiders opengesteld voor vluchtelingen en er via de gemeente nog een paar woonunits bij geregeld omdat de gastarbeiders toch pas in augustus komen. Nu heeft die dus gratis extra hokkies en alvast personeelquote:Op zondag 13 maart 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Je maakt een grap hoop ik ?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel het minste wat we kunnen doen als we ze militair niet echt mee willen helpen en af laten slachten uit angst voor Poetins rode knopje.
Is dat per vluchteling? Als ballie naar Thailand gaat kunnen we er wel een stuk of 10 kwijt bij haar in Rotterdam.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
V.O.C. mentaliteit.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in de gemeente heeft de perenkweker de hokjes voor de gastarbeiders opengesteld voor vluchtelingen en er via de gemeente nog een paar woonunits bij geregeld omdat de gastarbeiders toch pas in augustus komen. Nu heeft die dus gratis extra hokkies en alvast personeel
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat per vluchteling? Als ballie naar Thailand gaat kunnen we er wel een stuk of 10 kwijt bij haar in Rotterdam.
We komen een half miljoen mensen tekort op de arbeidsmarkt, paar woordjes Oekraïns leren en ze blenden zo in het nieuwe Europa.quote:
Das gewoon goeien handelquote:
Ik las ook zoiets. Was het niet omdat ze dan mensen dan nog langer op een huurwoning moeten wachten? Sowieso al verschillende verhalen gelezen van mensen die antikraak wonen en nu plek moeten maken voor vluchtelingen.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee daar was ik ook benieuwd naar. Kon het artikel helaas niet verder lezen.
De grap continues blijkbaarquote:Op zondag 13 maart 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We komen een half miljoen mensen tekort op de arbeidsmarkt, paar woordjes Oekraïns leren en ze blenden zo in het nieuwe Europa.
ja waar woon ik danquote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien keer 418 euro per maand is een heleboel sushi
Kan ballie gewoon in Thailand blijvenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien keer 418 euro per maand is een heleboel sushi
Hier zonder betaalmuur:quote:Op zondag 13 maart 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
nee moet na een maand weer terugquote:Op zondag 13 maart 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de oude Duitse homo's en de ladyboys op een Thais eiland natuurlijk
oh dat is wel leuk jaquote:Op zondag 13 maart 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet, begin je daar gewoon een opvangpark voor rode panda's en blije kwoks.
Ja maar ik zie jou toch niet als vluchtelingquote:Op zondag 13 maart 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook nog plek toch voor wat vluchtelingen?
Ik zie je er wel voor aan om alvast kastruimte gereserveerd te hebben en al foto's van jullie samen heeft hangen in huis.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik zie jou toch niet als vluchteling
We hebben nu een week vacatures openstaan en nog geen enkele reactiequote:
Klimaatvluchtelingquote:Op zondag 13 maart 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik zie jou toch niet als vluchteling
Nood breekt wet. Gewoon in het Oekraïens bestellen en de tomatensoep vervangen door borsj.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben nu een week vacatures openstaan en nog geen enkele reactie![]()
maar weet niet of wij alleen engels sprekende zouden aannemen
wat dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen is het ook weer een feestdag zag ik net
Ballonnen en slingers met "Welcome home Ballie"quote:Op zondag 13 maart 2022 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie je er wel voor aan om alvast kastruimte gereserveerd te hebben en al foto's van jullie samen heeft hangen in huis.
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie je er wel voor aan om alvast kastruimte gereserveerd te hebben en al foto's van jullie samen heeft hangen in huis.
logisch, veel te groot risico voor weeer dichtgaan en weinig betaald krijgenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben nu een week vacatures openstaan en nog geen enkele reactie![]()
maar weet niet of wij alleen engels sprekende zouden aannemen
Haar favoriete hagelslag in de voorraadkast.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballonnen en slingers met "Welcome home Ballie"
awwwquote:Op zondag 13 maart 2022 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haar favoriete hagelslag in de voorraadkast.
Koppeltje rode panda's in een kooitje in de tuin en grote neutrale onderbroeken voor de chagrijndagen alvast in de kast.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haar favoriete hagelslag in de voorraadkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |