SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ok, ok, toppertje ben jequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was net een kusje terug aan het typen hoor
Da's best lang alweerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets van 3 jaar volgens mij alweer weer.
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's best lang alweer
Wat doe je qua werk nu?
Ik ben heul geen duveltjequote:
Discord? Gamen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.
Ik heb 2 vrij grote servers daar.quote:
Ahhhhh.quote:
Nog even naar een schuurfeest?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
Beste mensen, tot de volgende ronde
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Byequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhhh.
Laatste jaren ook wel op div Fok Discord kanalen gehangen
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatievenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatieven
Ik ging van de week met mijn vriendin uit eten bij de duurste plek in Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bent
Ik mis altijd een beetje het spontaan ergens binnenwandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.
Geen idee waar je komt? Mijn servers hebben 140,000+ en 150,000+ leden. Wellicht dat door die omvang het wat makkelijker is om zomaar ergens binnen te rollen en mee te kletsen. Kleinere servers zijn inderdaad wat meer "gesloten".quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mis altijd een beetje het spontaan ergens binnenwandelen
en wat zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.
Wat kan het forum dat Discord niet kan? Je hebt hier categorieën met kanalen. Die onderverdeling is daar ook met categorieën, kanalen en threads (noem het sub kanalen). Daarnaast kun je daar streamen, VC, stage channels etc.quote:
To each his own.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat zou dat dan zijn?
channels maken een zooi tekst niet begrijpelijker hoor..
Dat zal het inderdaad zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar je komt? Mijn servers hebben 140,000+ en 150,000+ leden. Wellicht dat door die omvang het wat makkelijker is om zomaar ergens binnen te rollen en mee te kletsen. Kleinere servers zijn inderdaad wat meer "gesloten".
Een forum als dit heeft ook zijn charme.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb inderdaad nooit op echt grote servers gezeten
chat programmaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe Discord werkt; waar is het mee te vergelijken?
Old skoolquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een forum als dit heeft ook zijn charme.
Beetje IRC meets Whatsappquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is een vrij interactief platform. Je kunt je eigen custom bots draaien en het is wel iets meer dan alleen een chat gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog wel ergens een account geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als iets nou onoverzichtelijk en beperkt is dan is het wel WhatsAppquote:
Ik probeer een herkenning te scheppenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iets nou onoverzichtelijk en beperkt is dan is het wel WhatsApp
Er komen binnenkort leuke functies bij maar die verkeren nu nog in de testfase.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik probeer een herkenning te scheppen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen binnenkort leuke functies bij maar die verkeren nu nog in de testfase.
"elow is a sneak peek at one of the new features we’re experimenting with: a channel that acts as a home for more organized conversations within your community, kinda like a forum! "quote:
Je mag Discord waardeloos vinden hoor. Het heeft meer dan 300 miljoen gebruikers dus wellicht valt het toch wel mee. Ik heb het idee dat je weinig ervaring hebt met Discord, en dat is prima.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
"elow is a sneak peek at one of the new features we’re experimenting with: a channel that acts as a home for more organized conversations within your community, kinda like a forum! "
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |