SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ok, ok, toppertje ben jequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was net een kusje terug aan het typen hoor
Da's best lang alweerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets van 3 jaar volgens mij alweer weer.
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's best lang alweer
Wat doe je qua werk nu?
Ik ben heul geen duveltjequote:
Discord? Gamen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.
Ik heb 2 vrij grote servers daar.quote:
Ahhhhh.quote:
Nog even naar een schuurfeest?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
Beste mensen, tot de volgende ronde
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Byequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhhh.
Laatste jaren ook wel op div Fok Discord kanalen gehangen
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatievenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatieven
Ik ging van de week met mijn vriendin uit eten bij de duurste plek in Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bent
Ik mis altijd een beetje het spontaan ergens binnenwandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.
Geen idee waar je komt? Mijn servers hebben 140,000+ en 150,000+ leden. Wellicht dat door die omvang het wat makkelijker is om zomaar ergens binnen te rollen en mee te kletsen. Kleinere servers zijn inderdaad wat meer "gesloten".quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mis altijd een beetje het spontaan ergens binnenwandelen
en wat zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik niet goed bekend met de mogelijkheden die er zijn.
Wat kan het forum dat Discord niet kan? Je hebt hier categorieën met kanalen. Die onderverdeling is daar ook met categorieën, kanalen en threads (noem het sub kanalen). Daarnaast kun je daar streamen, VC, stage channels etc.quote:
To each his own.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat zou dat dan zijn?
channels maken een zooi tekst niet begrijpelijker hoor..
Dat zal het inderdaad zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar je komt? Mijn servers hebben 140,000+ en 150,000+ leden. Wellicht dat door die omvang het wat makkelijker is om zomaar ergens binnen te rollen en mee te kletsen. Kleinere servers zijn inderdaad wat meer "gesloten".
Een forum als dit heeft ook zijn charme.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb inderdaad nooit op echt grote servers gezeten
chat programmaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe Discord werkt; waar is het mee te vergelijken?
Old skoolquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een forum als dit heeft ook zijn charme.
Beetje IRC meets Whatsappquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is een vrij interactief platform. Je kunt je eigen custom bots draaien en het is wel iets meer dan alleen een chat gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog wel ergens een account geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als iets nou onoverzichtelijk en beperkt is dan is het wel WhatsAppquote:
Ik probeer een herkenning te scheppenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iets nou onoverzichtelijk en beperkt is dan is het wel WhatsApp
Er komen binnenkort leuke functies bij maar die verkeren nu nog in de testfase.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik probeer een herkenning te scheppen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen binnenkort leuke functies bij maar die verkeren nu nog in de testfase.
"elow is a sneak peek at one of the new features we’re experimenting with: a channel that acts as a home for more organized conversations within your community, kinda like a forum! "quote:
Je mag Discord waardeloos vinden hoor. Het heeft meer dan 300 miljoen gebruikers dus wellicht valt het toch wel mee. Ik heb het idee dat je weinig ervaring hebt met Discord, en dat is prima.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
"elow is a sneak peek at one of the new features we’re experimenting with: a channel that acts as a home for more organized conversations within your community, kinda like a forum! "
![]()
ik heb genoeg ervaring om te weten dat het een onoverzichtelijke teringzooi is, zeker IN channels..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag Discord waardeloos vinden hoor. Het heeft meer dan 300 miljoen gebruikers dus wellicht valt het toch wel mee. Ik heb het idee dat je weinig ervaring hebt met Discord, en dat is prima.
have funquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik ga even Netflixen. Was leuk weer even te kletsen hier!
Toch niet tot over 8 jaar hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik ga even Netflixen. Was leuk weer even te kletsen hier!
Je kunt public en private threads eens proberen. Anyway, het is niet voor iedereen en dat geeft niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb genoeg ervaring om te weten dat het een onoverzichtelijke teringzooi is, zeker IN channels..
zeker in de grotere servers, sterkte met daar iets volgen na een dag.. onmogelijk zonder honderden berichten door te moeten zoeken.
en whatsapp of facebook wordt door miljarden gebruikt.. gebruikersaantal zegt niets over of iets echt goed is he..
ik gebruik discord puur omdat ik niet anders KAN (bv contact met devvers)
[..]
have fun
Nee, ik zal wat vaker langskomen. Ik vind Fok! nog steeds leuk maar weet dat als ik er ben het redelijk verslavend isquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zal wat vaker langskomen. Ik vind Fok! nog steeds leuk maar weet dat als ik er ben het redelijk verslavend is
quote:Op zondag 13 maart 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik Stuart een keer een clownsneus had gestuurd maar dat was Squidward ofzo.
Ja dat zit ik me dus af te vragen. Geen idee, iets met dat hij ergens in een topic zei dat hij een verkleedfeestje had en nog geen outfit en dat ik nog clownsneuzen (nee ook geen idee, misschien voor het werk ofzo) had liggen.quote:
Rastalammetjes.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
Ik zag vandaag rare schapen:
[ afbeelding ]
De lammetjes gedroegen zich meer als jonge honden dan als lammetjes. Ze gingen met z'n vieren keihard de wei rondrennen in een groepje.
Ah, sommige mensen bewaren kabeltjes (quote:Op zondag 13 maart 2022 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zit ik me dus af te vragen. Geen idee, iets met dat hij ergens in een topic zei dat hij een verkleedfeestje had en nog geen outfit en dat ik nog clownsneuzen (nee ook geen idee, misschien voor het werk ofzo) had liggen.
Zoiets.
quote:Op zondag 13 maart 2022 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, sommige mensen bewaren kabeltjes (), andere mensen bewaren clownsneuzen.
Heb je nog een voorraadje nu?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar deze was nog nieuw. Maar ik had hem opgerold dat hij door een brievenbus paste.
quote:
Je hebt ze niet nodig, denk je?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een keer weggegooid denk ik. Ik heb verder serieus niets met clownsneuzen.
Ik vind van welquote:Op zondag 13 maart 2022 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Project vuurboog ligt inmiddels in de gangkast en de twee bossen vers geoogste wilgentenen zijn inmiddels niet zo vers meer. Ik heb vandaag wel de in de herfst neergelegde bladeren grotendeels uit mijn tuin gehaald waarbij ik het trotseerde om een woeste kikker te treffen, telt dat ook?
Welnessdag op de kleuterschool?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Al vind ik verkleden voor het werk wel leuk. Met de week van Halloween heb ik de hele week met een cape en heksenhoed rond gelopen en als we welnessdag hebben lopen mijn collega en ik in een badjas.
Ja misschien wel, als we een keer iets met thema circus ofzo hebben.quote:
Ik kwam alleen de uitgedroogde dode tegen die ik eerder al gespot had, gelukkig! Maar het was spannend Dim, ik dacht dat er elk moment een te voorschijn zou springen.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Heb je 'm nog een kusje gegeven?
65 cent bij de lokale feestartikelenwinkel, zie ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien wel, als we een keer iets met thema circus ofzo hebben.Maar dan koop ik wel weer een nieuwe, kostte geen drol volgens mij en rommel bewaren trek ik niet zo goed.
Nee, ik ook niet en zeker niet met leuke juffrouwen in badjassen.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had vroeger geen wellnessdag hoor
Jazeker. Maar niet op de kleuterschool maar op de oudste BSO groepen. (Dus ongeveer 7-11 jaar ofzo). We doen dan ook zachte muziek aan, gebruiken mijn diffuser en fluisteren.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welnessdag op de kleuterschool?
Lol die trekken we aan over onze gewone kleding he?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en zeker niet met leuke juffrouwen in badjassen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die trekken we aan over onze gewone kleding he?
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval al was het er misschien vast ook wel. Maar onze moeders waren veelal ook gewoon thuis natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Recce het volgende:
Maar zo te horen hebben de kinderen het goed voor elkaar daar! Volgens mij bestond dat in onze jeugd niet echt, een BSO met zoveel activiteiten?
Ja, inderdaad, ik denk dat er gewoon veel ouders thuis waren. Mijn moeder ging al weer werken toen ik nog vrij jong was, ze was basisschooljuffrouw. Dat was toen helemaal niet zo normaal, dat een vrouw met jonge kinderen weer ging werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval al was het er misschien vast ook wel. Maar onze moeders waren veelal ook gewoon thuis natuurlijk.
Drama! Angst! Een beproeving!quote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam alleen de uitgedroogde dode tegen die ik eerder al gespot had, gelukkig! Maar het was spannend Dim, ik dacht dat er elk moment een te voorschijn zou springen.Vorig jaar is er een op mijn voet gesprongen he? Toen ik slippers aan had?
Da's vrij normaal hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
Ik zag vandaag rare schapen:
[ afbeelding ]
De lammetjes gedroegen zich meer als jonge honden dan als lammetjes. Ze gingen met z'n vieren keihard de wei rondrennen in een groepje.
Klikt heel tofquote:Op zondag 13 maart 2022 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jazeker. Maar niet op de kleuterschool maar op de oudste BSO groepen. (Dus ongeveer 7-11 jaar ofzo). We doen dan ook zachte muziek aan, gebruiken mijn diffuser en fluisteren.Ze kunnen dan kiezen uit verschillende behandelingen (a max 5 minuten per kind
) zoals maskertjes, nagels lakken, massage etc. We doen de oren masseren zodat ze weer beter kunnen luisteren en de schrijfarm enzo.
En dan lachen mijn collega en ik ons ondertussen rot. Maar de kinderen nemen het heel serieus.
En dan doen ze heel hard KWAAAAAAK!!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Wat is er nou zo eng aan kikkers? Normaal springen ze gewoon het water in als je in de buurt komt.
Nah, de normale lammetjes zijn chaotischer. Deze waren als groepje echt een paar rondjes aan het rennen.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's vrij normaal hoor
Wel mooi apart ras, zo te zien
De horror!quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan doen ze heel hard KWAAAAAAK!!
Zonder filmpje kan ik natuurlijk niet oordelen, maar het klinkt mij persoonlijk vrij normaal in de orenquote:Op zondag 13 maart 2022 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de normale lammetjes zijn chaotischer. Deze waren als groepje echt een paar rondjes aan het rennen.
En "juffen" hadden soms wel af en toe na schooltijd een vergadering ofzo maar waren ook veel thuis bij hun schoolgaande kinderen.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik denk dat er gewoon veel ouders thuis waren. Mijn moeder ging al weer werken toen ik nog vrij jong was, ze was basisschooljuffrouw. Dat was toen helemaal niet zo normaal, dat een vrouw met jonge kinderen weer ging werken.
Ik heb helaas geen filmpje gemaakt, maar ik heb heel wat lammetjes zien spelen en rennen en dit zag er raar uit.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zonder filmpje kan ik natuurlijk niet oordelen, maar het klinkt mij persoonlijk vrij normaal in de oren
Ik mis spontaan weer onze dwerggeitjes van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |