SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat gaat niet, er moet een Nederlander uit. In de finale denk ik dat Nouchine meer stemmers heeft dan Gracias.quote:
Dit is versie 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:12 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erg je niet gemaakt op een houten plank met gekleurde tape en vitaminetabletten.
Kitty's nalatenschap.
Kristof volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
helaas is dit een nieuwe versie. gemaakt door??
Ja het BB deuntje, rest is te duur.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Thorelf het volgende:
bb kan toch wel een achtergrond muziekje opzetten
ken jij die serie lie to mequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
helaas is dit een nieuwe versie. gemaakt door??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top serie!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ken jij die serie lie to me
![]()
1 van mijn favorieten! leuk om te doen, micro expressie
Voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Jockari het volgende:
Mijn voorlopige wens als winnaars
• Salar
• Kristof
• Grace
• Toob
• Nouchine
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef C.A.I het volgende:
eerst BB kijken gezamelijk daarna Gezellig Etentje met een paar BB2022 EX-bewoners op naar de nachtclub en PartyenZit ik momenteel liever bij die exenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was @suzi1 die het vroeg, in vorige topic. reageerde hier ff, idd topseriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |