Ik ben nu weer de boeken serie ervan aan het lezen als ik met het OV naar werk gaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die film zit steengoed in elkaar.
ja man, had ik al tijdje niet gehad. ik zag ze liggen dacht omnomnomquote:
Jij denkt bij alles omnomnom .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man, had ik al tijdje niet gehad. ik zag ze liggen dacht omnomnom
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij denkt bij alles omnomnom .
Die chees nachos van de appie zijn wel lekker met zelf gemaakte salsa dipquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man, had ik al tijdje niet gehad. ik zag ze liggen dacht omnomnom
ja dat klinkt goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die chees nachos van de appie zijn wel lekker met zelf gemaakte salsa dip
Welke serie ben je aan het kijken momenteel?quote:
Tja, zo kan je het ook noemen.quote:
code 37 was ik aan het kijken. moet nog 2 afleveringetjes ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het kijken momenteel?
ToT is dan ook proper opgevoed en mag het geen 'snoeiharde noik seks' noemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook noemen.
quote:
quote:
Frank Visser terugkijken!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook noemen.
Zorg je wel dat je huur betaald is voor je naar huis gaat op salaris dagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn nieuwe baan zit vlakbij een treinen en modelbouwwinkel. Best wel gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ToT is dan ook proper opgevoed en mag het geen 'snoeiharde noik seks' noemen
Ja, heb ik eindelijk werk word ik nog niet rijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg maar dag tegen je zuur verdiende centjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |