abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204044966
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis ook zo dat de pijn eerst enorm moet zijn en de potten leeg, zodat het ook niet opnieuw kan ontvlammen of elders verder etteren.
De potten van de happy few raken nooit leeg; er zijn namelijk altijd genoeg gewone burgers om af te laten slachten om de onvoorstelbare rijkdom van de happy few in stand te houden. Tweeduizend Oekraïense mensenlevens zijn slechts "a small price to pay" voor het vier miljoen pond kostende flatje van de dochter van Lavrov's minnares.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204044967
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je hem al kunt inschatten is voor hem die pijn altijd nog minder dan een westers en EU-Oekraïne.
Putin doet dit niet in z'n eentje, en ik denk niet dat iedereen om hem heen zo nihilistisch is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204044969
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De potten van de happy few raken nooit leeg; er zijn namelijk altijd genoeg gewone burgers om af te laten slachten om de onvoorstelbare rijkdom van de happy few in stand te houden. Tweeduizend Oekraïense mensenlevens zijn slechts "a small price to pay" voor het vier miljoen pond kostende flatje van de dochter van Lavrov's minnares.
Hé?
Vakman pur sang
  zaterdag 12 maart 2022 @ 00:48:20 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204044973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Eens wat betreft Polen, maar gelukkig kunnen zij zelf weinig doen. Artikel 5 is een "defensive pact", dus als Polen op eigen houtje iets gaat doen zoeken ze het maar lekker uit. Ik was even bang dat het ging escaleren door het leveren van de vliegtuigen, maar gelukkig was Biden (of de mannen om hem heen) slim genoeg om dit tegen te houden.
Zou niet de eerste keer zijn dat Polen dat geflikt wordt. En precies waarom ze thans zo waakzaam zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204044974
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Putin doet dit niet in z'n eentje, en ik denk niet dat iedereen om hem heen zo nihilistisch is.
Dat denk ik wel. Anders was die inval nooit gekomen, zoals je al zegt, Putin doet dit niet alleen.
Vakman pur sang
pi_204044975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik zie het anders, Rusland kan dit niet winnen. Zie de Russen in Afghanistan of de Amerikanen in Vietnam.

De Oekraïners hoeven alleen maar de kosten zo hoog te maken (makkelijker gezegd dan gedaan).
Klopt, maar dankzij de keiharde sancties lopen de kosten voor Rusland heel snel enorm op. Het is ook aan de burger amper te verkopen dat ze dankzij een impopulaire inval door een impopulaire president nu allerlei impopulaire maatregelen moeten slikken. Dat gaat niet meer werken. Russen gaan ook protesteren. De oudjes die vandaag met weemoed terugdenken aan de USSR omdat ze toen wat betekenden hebben echt geen zin meer in de bijbehorende rijen bij de bakker. Komen er dan enorme aantallen doden terug is dat slecht nieuws voor Poetin.
pi_204044981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Beetje zuur alleen als al je assets bevroren en gevorderd worden.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204044983
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik heb vooral bij Polen wel een beetje het idee dat ze de grenzen echt aan het opzoeken zijn; die zie ik de navo er wel in trekken. Verder helemaal eens met je post.
Ik kan me er nog iets bij voorstellen als Kiev vreselijk bloedig wordt en ze dan op Lviv afgaan, dat Polen als peacekeeping mission tot 20 km oost van Lviv rijdt, zonder al te zware wapens.

Een soort truc die de Russen deden in Servie

zaterdag 12 maart 2022 @ 00:50:11 #34
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_204044988
Polengoden.
pi_204044993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Polen dat geflikt wordt. En precies waarom ze thans zo waakzaam zijn.
Ik voorzie een dreigend tekort aan bagagesjouwers op luchthavens, aan stukadoors en badkamerverbouwers en een overschot aan vodka.
graag verwijderen
pi_204044995
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat denk ik wel. Anders was die inval nooit gekomen, zoals je al zegt, Putin doet dit niet alleen.
Dat erodeert heel erg snel als men naar de verliezen kijkt. Niet de verliezen op het slagveld, maar die in hun portomennee. En die zijn aanzienlijk.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 00:52:46 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204045001
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik voorzie een dreigend tekort aan bagagesjouwers op luchthavens, aan stukadoors en badkamerverbouwers en een overschot aan vodka.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204045002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Beetje zuur alleen als al je assets bevroren en gevorderd worden.
Ik denk dat opgeofferde mensenlevens die de toekomst van een land hadden kunnen vormgeven wel wat zuurder zijn dan de "assets" van een handjevol oligarchen, diplomaten en politici.

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 12-03-2022 01:03:46 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 00:58:13 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204045015
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Een min of meer voor beide partijen acceptabele onderhandeling kan de situatie ontdooien.
Alleen de vraag is tot hoever beiden willen gaan.
Tot nu toe komen ze niet verder dan:

Rusland: Hier heb je een miljoenmiljard eisen waar je aan moet voldoen

Oekraïne: Krijg de tering

De Krim erkennen, is toch al handen van Rusland. Ga je nooit meer terugkrijgen.
Donbas onafhankelijk maken. Ook al zal het daar onrustig blijven.
Neutraal blijven.

.... maar ja, dat had je ook een jaar geleden kunnen doen, misschien zat je dan nu niet in alle ellende.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:52 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik denk dat opgeofferde mensenlevens die de toekomst van een land hadden kunnen vormgegeven wel wat zuurder zijn dan de "assets" van een handjevol oligarchen, diplomaten en politici.
Tuurlijk is dat zuur voor ieder weldenkend mens. Denk je echter dat die oligarchen, diplomaten en politici in Rusland daar ook maar één FUCK om geven?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 01:00:49 #40
416575 crew  Evenstar
pi_204045020
twitter

_O-

Zulke mensen meteen naar frontlinie sturen.
pi_204045021
twitter

Poeh...
pi_204045025
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:52 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik denk dat opgeofferde mensenlevens die de toekomst van een land hadden kunnen vormgegeven wel wat zuurder zijn dan de "assets" van een handjevol oligarchen, diplomaten en politici.
Die oligarchen, diplomaten en politici vormen echter wel de basis voor Putin's macht. Hij zal eerder naar hen luisteren dan naar een paar duizend demonstranten.
pi_204045030
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hé?
Jij gelooft de retoriek over de NATO, die aan de grenzen van Rusland staat of het "groot-Russisch rijk", dat in ere hersteld dient te worden, nog? Dezelfde Russische politici die staan te fulmineren over door het westen ondersteunde nazi's in Oekraïne wonen al sinds jaar en dag in datzelfde verderfelijke westen en genieten van alle geneugten die het leven tussen de westerse nazi's te bieden heeft.

Als het niet zo veel levens kostte en zo ongelofelijk treurig was zouden we met zijn allen hartelijk kunnen lachen om de archaïsche propaganda en ongebreidelde hypocrisie van de Russische "elite" die deze oorlog begonnen is.
pi_204045046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat zuur voor ieder weldenkend mens. Denk je echter dat die oligarchen, diplomaten en politici in Rusland daar ook maar één FUCK om geven?
Daar maak ik me inderdaad geen enkele illusie over. Voor mensen met zulke onvoorstelbare macht en rijkdom zijn wij gewone burgers, of dat nu Russen, Oekraïners of westerlingen zijn, in het meest gunstige geval maar gewoon getallen en in het meest ongunstige geval ongedierte dat probleemloos uitgeroeid kan worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 01:12:08 #45
416575 crew  Evenstar
pi_204045048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 01:10 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Daar maak ik me inderdaad geen enkele illusie over. Voor mensen met zulke onvoorstelbare macht en rijkdom zijn wij gewone burgers, of dat nu Russen, Oekraïners of westerlingen zijn, in het meest gunstige geval maar gewoon getallen en in het meest ongunstige geval ongedierte dat probleemloos uitgeroeid kan worden.
Juist, helaas de harde waarheid.

Daarom is de enige manier om ze te raken door verregaande sancties door te voeren en deze langdurig aan te houden. Men moet dan alleen niet na één dag al piepen dat je aan de pomp ¤2,30 moet betalen......
  zaterdag 12 maart 2022 @ 01:18:58 #46
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204045064
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]

_O-

Zulke mensen meteen naar frontlinie sturen.
Je doet hier wel grappig over, maar het is niet alleen zij die hierdoor geraakt gaat worden. Die 5 volgers ook, waar moeten zij nou gaan eten? :)
Lach met een schone bips
pi_204045069
Goeie deal.

twitter
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 01:21:28 #48
416575 crew  Evenstar
pi_204045073
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je doet hier wel grappig over, maar het is niet alleen zij die hierdoor geraakt gaat worden. Die 5 volgers ook, waar moeten zij nou gaan eten? :)
Sorry, je hebt gelijk.....

Hele wereld stort in.
pi_204045075
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 01:12 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Juist, helaas de harde waarheid.

Daarom is de enige manier om ze te raken door verregaande sancties door te voeren en deze langdurig aan te houden. Men moet dan alleen niet na één dag al piepen dat je aan de pomp ¤2,30 moet betalen......
De enige manier waarop we dit soort excessen kunnen voorkomen is door als gewone burger altijd kritisch en wantrouwend tegenover politici te blijven en te weigeren ons als instrument of middel voor een doel te laten misbruiken.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 01:24:50 #50
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204045077
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 01:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Sorry, je hebt gelijk.....

Hele wereld stort in.
Zijn zware tijden :'(
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo