Idd, ik vraag mij af wat ze drinkt.quote:
Geen accuzuur, zo moeilijk kijkt ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vraag mij af wat ze drinkt.
Beerenburg ..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vraag mij af wat ze drinkt.
Bah.quote:
Over, half erinquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
Ajax ook weer met de hakken over de sloot ...
Ik ook niet, ik ben sowieso niet zo vd sterke drank.quote:
Laatste paar weken al dat het zo gaat ...quote:
Nou maar hopen dat het tegen Benfica weer goed gaat ...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste paar weken al dat het zo gaat ...
RKC
Go Ahead
Benfica
Willem 2.
Alleen AZ tussendoor was goed.
De komende 2 wedstrijden overtuigen graag jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het tegen Benfica weer goed gaat ...
Ehm, positief getest en ook ziek dus ff niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu al?
Zo warm is het nog niet toch?
[..]
Je mag nu toch ook de deur uit
Klinkt goed, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank jullie. Ik heb er ook echt zin in, bedrijf hier in Den Haag.
Mag je nog steeds een rondje lopen even,quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ehm, positief getest en ook ziek dus ff niet.
Bedankt. Gaat al een stuk beter, nog een paar dagen en ik kan er weer tegenaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag je nog steeds een rondje lopen even,
al zal dat niet lekker zijn als je er ziek van bent.
Sterkte iig.
Precies op tijd voor het goede weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bedankt. Gaat al een stuk beter, nog een paar dagen en ik kan er weer tegenaan.
Benfica loopt ook te klungelen met 10 man en 0-1 achterquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De komende 2 wedstrijden overtuigen graag ja
beterschapquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ehm, positief getest en ook ziek dus ff niet.
Mjah, die gaan ook al niet al te best.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Benfica loopt ook te klungelen met 10 man en 0-1 achter
Ja helaas... iets andere mentaliteitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, die gaan ook al niet al te best.
Maar vond ze tegen ajax toch verrassend goed wel
Die heeft ajax geimporteerd toch? Daar zijn Martinez, Alvarez en Tagliafico (als ie speelt) toch voor?quote:
We gaan het dinsdag zienquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft ajax geimporteerd toch? Daar zijn Martinez, Alvarez en Tagliafico (als ie speelt) toch voor?
Sorry voor Cambuur ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry voor Cambuur ...Ik ben altijd voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier in de binnenstad.quote:
Ik zie wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet maar dat lijkt wel een hoerensteegje
Nee. Wel in de buurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
zijn we daar doorheen gewandeld 2 weken terug?
Er was ooit een hoerensteeg. Die heette… Hardebollenstraatquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er was ooit een hoerensteeg. Die heette… Hardebollenstraat
opgespoten tettenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er was ooit een hoerensteeg. Die heette… Hardebollenstraat
Goed plan.quote:
wat ga je doen morgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik mag morgen hard werken dus ik ga ook op tijd naar bed.
Verstandigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Op een boerderij werken.quote:
Zoiets ja.quote:
Hey puzziequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer geruster slapen.O wat fijn, gefeliciteerd SBESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Pinnenmutske. Heb jij de uitslag van je slaap onderzoek al?quote:
quote:
Hey Chanel alles goed?quote:
Hoi Domnivoor. Heb je deze al gezien? Nieuwe reuzenschildpaddensoort ontdekt op Galápagoseilandquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zat het net te lezen, wel een beste hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:15 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Heb je deze al gezien? Nieuwe reuzenschildpaddensoort ontdekt op Galápagoseiland
https://www.reuters.com/w(...)atl-park-2022-03-11/
Vind met iets lekkerder, doe er al wel iets minder inquote:
Suiker is niet goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind met iets lekkerder, doe er al wel iets minder in
A lekker dat gaat er altijd wel inquote:
Hier al een paar ochtend rond een uur of 5 a 6 uur, ganzen die lawaai makenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:46 schreef aloa het volgende:
Waar de vogels fluiten. Sommige wel heel erg irritant.
Ze knap herrie maken iddquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier al een paar ochtend rond een uur of 5 a 6 uur, ganzen die lawaai maken
Hier dus ook hele zwermen vliegen nog al luidruchtig overquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier al een paar ochtend rond een uur of 5 a 6 uur, ganzen die lawaai maken
Hier zijn het dus twee die lawaai maken..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier dus ook hele zwermen vliegen nog al luidruchtig over
2 maar dan kan je na gaan wat voor herrie het hier is een hele zwerm van die dingenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier zijn het dus twee die lawaai maken..
6:55 vanmorgen, maar wel lekker wakker worden met de zonquote:
Neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pinnenmutske. Heb jij de uitslag van je slaap onderzoek al?
Duurt lang of niet?quote:
Hey Marcbquote:
Nog meer lawaai inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 maar dan kan je na gaan wat voor herrie het hier is een hele zwerm van die dingen
Ik heb een dik gordijn voor de ramen. 1 zonnestraal en ik ben wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
6:55 vanmorgen, maar wel lekker wakker worden met de zon
O ja, dat had je ook wel gezegd ook.quote:
Ja, dat had ik gelezen. Fascinerend!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:15 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Heb je deze al gezien? Nieuwe reuzenschildpaddensoort ontdekt op Galápagoseiland
https://www.reuters.com/w(...)atl-park-2022-03-11/
Gelukkig,quote:
idem, maar dan met ander belegquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Goed idee, even een broodje roosteren met eiersalade erop
Ah ook wel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
nee hartig... ham / kaas / pate / aioli en zo
Die bestaan ook nog ja, broodroostersquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:33 schreef chufi het volgende:
Omdat ik geen broodrooster meer heb , gebruik ik de airfryer om te roosteren .. brood erin, voorverwarmen en klaar
Ja ik had zo'n 1 waar je ook tostis in kon maken , maar helaas heeft ie het begeven ..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bestaan ook nog ja, broodroosters
Lukt dat goed? Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:33 schreef chufi het volgende:
Omdat ik geen broodrooster meer heb , gebruik ik de airfryer om te roosteren .. brood erin, voorverwarmen en klaar
ja dat werkt als je de broodjes van elkaar gescheiden houdt ..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lukt dat goed? Bedankt voor de tip.
Mijn nieuwe matras is goedgekeurd.
Best handig dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n 1 waar je ook tostis in kon maken , maar helaas heeft ie het begeven ..
Eitje bakken met ham en kaasquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Goed idee, even een broodje roosteren met eiersalade erop
Heb het allebei en toch vind ik een tosti in de pan gebakken nog altijd het lekkerstquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best handig dan.
Tosti-ding heb ik (nog) wel.
Ja dat doe ik ook weer ... tegenwoordig vaak met eiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het allebei en toch vind ik een tosti in de pan gebakken nog altijd het lekkerst
Ja heerlijk is datquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook weer ... tegenwoordig vaak met ei
Nog nooit gedaan zelfsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het allebei en toch vind ik een tosti in de pan gebakken nog altijd het lekkerst
Dat zou zo maaar eens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
In de pan een tosti maken doe ik ook wel eens, heb ook het idee dat de tosti dan luchtig is/wordt
Ik ben er meestal welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Hey choeff dat is weer een tijdje terug
Geeft nuet hoor.. hoe maak jij tostis?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:45 schreef espri het volgende:
[..]Klopt, ik heb een tijdje verzaakt
Maar ben er weer hoor .
Euh in de airfryer of in de oven.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft nuet hoor.. hoe maak jij tostis?
Ik heb er ook nog eenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bestaan ook nog ja, broodroosters
Want? je moet er wel prikkers in doen an ders gaat je brood vliegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Airfryert wel eens geprobeerd maar niet tevreden
Dat is heerlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag!quote:
Zal eens kijken..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:53 schreef espri het volgende:
[..]
Want? je moet er wel prikkers in doen an ders gaat je brood vliegen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:53 schreef espri het volgende:
[..]
Want? je moet er wel prikkers in doen an ders gaat je brood vliegen.
quote:
Ik doe citroensap in een glaasje en zat dat in de bak, dan goed heet een paar minuten op de hoogste stand en een half uurtje laten staan.quote:
Laagje water in de airfryer, dan stukjes citroen erop en even goed laten koken. Dan druipt het ergste vet eraf.quote:
Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Laagje water in de airfryer, dan stukjes citroen erop en even goed laten koken. Dan druipt het ergste vet eraf.
Kijk nu naar de BBC, komt er op neer dat ze zo goed als niets meer mogen.quote:
Spelen ze thuis?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nu naar de BBC, komt er op neer dat ze zo goed als niets meer mogen.
Zelfs de creditcards zijn geblokkeerd.
Fanshop dicht,
onderhandelen met spelers met aflopende contracten mag niet
kopen/verkopen mag niet
vliegtickets kopen schijnt al niet te kunnen
etcetcetc
Ja. Met de bus of trein schijnt nog wel te kunnen.quote:
Alle spelers op eigen kosten het kanaal over ... Die spelers hebben geld zatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Met de bus of trein schijnt nog wel te kunnen.
Ze moeten van de week naar Lille.
Yep, maar bizar wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle spelers op eigen kosten het kanaal over ... Die spelers hebben geld zat
Ja ja ... Hebben we al het geld al van Barcelona ontvangen ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar bizar wel.
Benieuwd of Ajax bv wel al zijn geld al heeft of krijgt van Chelski,
of promes, traore en Neres.
Ja veel en veel lekkerder ik doe het altijd zo gebruik tosti apparaat helemaal niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is heerlijkVroeger had ik een tosti-ijzer, maar sinds ik die niet meer heb en ze noodgedwongen in de pan moest gaan bakken, moest ik concluderen dat pantosti's gewoon lekkerder zijn
Ik doe in de koffiepot ( zo een die niet van glas is) vaak met een beetje sodaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik gebruik citroensap ook vaak om mijn theepot schoon te maken en de aanslag vanbinnen weg te halen. Zo'n beetje het enige wat goed helpt en als de citroensmaak een beetje blijft hangen, kies ik gewoon een theesoort waar dat bij past
Niet, als je zin hebt eens een keertje proberenquote:
Fijn zoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Druk maar goed, alles daar ook oké?
Hoe is het met kleindochter Luna Mare?
ZIjn ze nog met dat rad aan het draaien?quote:
Hebben ze lang volgehoudenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:45 schreef mario390 het volgende:
nee hoor spel was
om 3 00 vannacht nach 24 uren
an einde
ik bedoelde nu onze skirijderin
Van Barca komt wel, die zijn niet failliet of in oorlogszone.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... Hebben we al het geld al van Barcelona ontvangen ?
Als ik ze ooit weer ga maken zal ik er aan denkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, als je zin hebt eens een keertje proberen
Is hier net zo, maar dat is wel met meer dingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik ze ooit weer ga maken zal ik er aan denken
Gaat vaak in fases hier, dan eet ik een paar maanden veel tosti's en dan weer lang niet.
Yep,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hier net zo, maar dat is wel met meer dingen.
Op papier zijn ze niet failliet .....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Barca komt wel, die zijn niet failliet of in oorlogszone.
Das toch genoeg?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Op papier zijn ze niet failliet .....
Het liefst Haaland en Mbappequote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch genoeg?
En als ik zie wie ze allemaal willen halen moeten ze wel betalen.
Betalen ze niet krijgen ze een transferverbod.
O nee dat is aan mij niet zo besteed,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
nu zijn het hier de kant en klare noodles die winnen
Dacht ik ook altijd, maar sinds kort kokkerel ik er vaak groenten en geklutst ei door tot een soort noedel omeletquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat is aan mij niet zo besteed,
Oke, zijn altijd van die dikmakers dat kant en klare etenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd, maar sinds kort kokkerel ik er vaak groenten en geklutst ei door tot een soort noedel omelet
Ja maar het hoeft ook niet allemaal in 1 keer op ..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, zijn altijd van die dikmakers dat kant en klare eten
Snap de wens welquote:
Ieder haar/zijn eigen smaak gelukkigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat is aan mij niet zo besteed,
Ja ik durf er niets meer over te zeggen ...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap de wens wel
Of het realistisch is ..............
Ben ook niet zo pasta eter. Toevallig vandaag Macaroni gemaakt als ik dat 2x per jaar doe is het veelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder haar/zijn eigen smaak gelukkig
chicken, beef, shrimp or veggiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder haar/zijn eigen smaak gelukkig
Snap het ook niet meer hoor,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik durf er niets meer over te zeggen ...
Ik zit net dit te kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook niet zo pasta eter. Toevallig vandaag Macaroni gemaakt als ik dat 2x per jaar doe is het veel
Dat dus ,... ben benieuwd wat er met PSG baas gaat gebeurenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het ook niet meer hoor,
blijft een rare wereld het voetbal
Hoop toch echt op een heel forse straf. Maar dan ook echt fors.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ,... ben benieuwd wat er met PSG baas gaat gebeuren
o.a. een wereldwijd stadion verbod ... dan verdwijnt de lol aan het hebben van een voetbalclub als speeltjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop toch echt op een heel forse straf. Maar dan ook echt fors.
Als ze dat nou weer niet doen blijft dit gedrag voortduren.
Wereldwijd gaat nooit lukken helaas.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
o.a. een wereldwijd stadion verbod ... dan verdwijnt de lol aan het hebben van een voetbalclub als speeltje
Ja veel buiten Europa komt PSG toch al nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wereldwijd gaat nooit lukken helaas.
Maar heel europa is al een goed begin.
Dat ook weer niet neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veel buiten Europa komt PSG toch al niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veel buiten Europa komt PSG toch al niet
Geen probleem toch. Eurostar van London naar Lille. Die gaat zo snel dat het vliegtuig niet eens de moeite is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Met de bus of trein schijnt nog wel te kunnen.
Ze moeten van de week naar Lille.
Het zijn voetballers he, die willen toch niet met de plebs in de trein zittenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Geen probleem toch. Eurostar van London naar Lille. Die gaat zo snel dat het vliegtuig niet eens de moeite is.
Ja daar gaat het niet om...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Geen probleem toch. Eurostar van London naar Lille. Die gaat zo snel dat het vliegtuig niet eens de moeite is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wat kitsch en zo live op tv, maar dat er iets voor hen georganiseerd wordt snap ik wel; toch twee van onze beste schaatsers ooit en toch een soort 'tijdperk' wat ophoudt nu ze allebei stoppenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:23 schreef chufi het volgende:
ai ai ai dat eerbetoon aan Sven en Ireen... moet dat nou
Ja ok, maar een beetje too much in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wat kitsch en zo live op tv, maar dat er iets voor hen georganiseerd wordt snap ik wel; toch twee van onze beste schaatsers ooit en toch een soort 'tijdperk' wat ophoudt nu ze allebei stoppen
Waarom blijf je dan kijken?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok, maar een beetje too much in mijn ogen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
Wel jammer dat de speech van Louis v Gaal in het water viel
Ging idd niet helemaal goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
Wel jammer dat de speech van Louis v Gaal in het water viel
Ik vroeg me ook af of al die gasten die kwamen zingen en speechen en zo wel ook in afstemming met Sven en Ireen waren uitgenodigd of dat het een NOS feestje moest wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar die hoor ik liever ook niet eigenlijk
Goeie vraag, zou dat zo niet weten hoe of watquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af of al die gasten die kwamen zingen en speechen en zo wel ook in afstemming met Sven en Ireen waren uitgenodigd of dat het een NOS feestje moest worden
Ik vermoed het laatste ..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag, zou dat zo niet weten hoe of wat
Iets met garnalen. Weet alleen nog niet wat dat iets gaat zijn.quote:
quote:
Ik ben niet zo gek op garnalenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met garnalen. Weet alleen nog niet wat dat iets gaat zijn.
Ik ben niet zo gek op ‘iets’quote:
Iets waarvan ik niet weet wat het is. Dat heb ik liever niet.quote:
Je bent een beetje zoals een boerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets waarvan ik niet weet wat het is. Dat heb ik liever niet.
Zo dat ruimt lekker op dan, of mag ik dat niet zeggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:55 schreef aloa het volgende:
In Saudi-Arabië zijn op één dag 81 gevangenen geëxecuteerd. Het gaat onder meer om veroordeelde terroristen en moordenaars, staat in een verklaring van het Saudische ministerie van Binnenlandse Zaken.
Komt goed uit. Ik heb vandaag op een boerderij gewerktquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent een beetje zoals een boer
Tuurlijk, je hebt er verder weinig aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat ruimt lekker op dan, of mag ik dat niet zeggen?
Oh heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik heb vandaag op een boerderij gewerkt![]()
Maar ik bedoel: als ik iets eet wil ik weten wat erin zit. Het is niet zo dat ik nooit iets nieuws probeer
Van mij mag je dat zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slakken e.d. trekt me niet zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh heb je gedaan dan?
Sommige nieuwe dingen eet ik zo op, andere dingen liever niet
Ja, daar ga ik wel vanuit..maar ook dat weet je natuurlijk niet..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mag je dat zeggen![]()
Mits ze terecht veroordeeld zijn natuurlijk.
Inktvis ook niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, of lever of inktvis etc
In de tuin gewerkt.quote:
Ja ik ook. Eerder in dit topic kwamen geitenogen voorbijquote:Sommige nieuwe dingen eet ik zo op, andere dingen liever niet
Inktvis is wel OK ,,,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, of lever of inktvis etc
Die mogen de geiten wel houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de tuin gewerkt.
[..]
Ja ik ook. Eerder in dit topic kwamen geitenogen voorbijDie zou ik bv. overslaan.
Zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Getsie wat een engerdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:13 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-in-moeras-gefilmd
Wel teleurstellend, d8 ff dat een nieuw soort beest gevonden wasquote:
Creepy beestquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Eerder algen dan mos, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Join the club!quote:
quote:
Ja van dat formaat wel echt onmogelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel teleurstellend, d8 ff dat een nieuw soort beest gevonden was
Nou ja bijnaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja van dat formaat wel echt onmogelijk
Ow echt coolquote:
Hier had ik stamppot met venkel, en een zachtgekookt eitje erbijquote:
Pianoquote:
Nee, genoeg mensen die in Amerika onnodig zijn geëxecuteerdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker. Al is een eerlijk proces in dergelijke landen geen zekerheid
Ah lekker vegetarisch.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier had ik stamppot met venkel, en een zachtgekookt eitje erbij
Weet je al wat er in die ene bietenbal van op de meet zat dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik heb vandaag op een boerderij gewerkt![]()
Maar ik bedoel: als ik iets eet wil ik weten wat erin zit. Het is niet zo dat ik nooit iets nieuws probeer
Oh dat vond ik vroeger juist wel lekker. Met kruidenboterquote:
Ik had ze nog wel zo mooi opgediend in mijn postquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ja ik ook. Eerder in dit topic kwamen geitenogen voorbijDie zou ik bv. overslaan.
Valt hartstikke mee!quote:
Dat heb je goed onthouden. Ik dacht aan kikkererwten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je al wat er in die ene bietenbal van op de meet zat dan?Je proefde iets wat je niet kon plaatsen
Wel vreemd dat het zo egaal bedekt isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerder algen dan mos, vermoed ik.
Hola!!quote:
pulliequote:
Een soort falafel-bitterbal lijkt me best een prima fusion gerechtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden. Ik dacht aan kikkererwten.
Heyeyeyo.quote:
eyyyquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heyeyeyo.
Daylight come and me wanna go home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |