Idd, ik vraag mij af wat ze drinkt.quote:
Geen accuzuur, zo moeilijk kijkt ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vraag mij af wat ze drinkt.
Beerenburg ..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vraag mij af wat ze drinkt.
Bah.quote:
Over, half erinquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
Ajax ook weer met de hakken over de sloot ...
Ik ook niet, ik ben sowieso niet zo vd sterke drank.quote:
Laatste paar weken al dat het zo gaat ...quote:
Nou maar hopen dat het tegen Benfica weer goed gaat ...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste paar weken al dat het zo gaat ...
RKC
Go Ahead
Benfica
Willem 2.
Alleen AZ tussendoor was goed.
De komende 2 wedstrijden overtuigen graag jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het tegen Benfica weer goed gaat ...
Ehm, positief getest en ook ziek dus ff niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu al?
Zo warm is het nog niet toch?
[..]
Je mag nu toch ook de deur uit
Klinkt goed, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank jullie. Ik heb er ook echt zin in, bedrijf hier in Den Haag.
Mag je nog steeds een rondje lopen even,quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ehm, positief getest en ook ziek dus ff niet.
Bedankt. Gaat al een stuk beter, nog een paar dagen en ik kan er weer tegenaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag je nog steeds een rondje lopen even,
al zal dat niet lekker zijn als je er ziek van bent.
Sterkte iig.
Precies op tijd voor het goede weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bedankt. Gaat al een stuk beter, nog een paar dagen en ik kan er weer tegenaan.
Benfica loopt ook te klungelen met 10 man en 0-1 achterquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De komende 2 wedstrijden overtuigen graag ja
beterschapquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ehm, positief getest en ook ziek dus ff niet.
Mjah, die gaan ook al niet al te best.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Benfica loopt ook te klungelen met 10 man en 0-1 achter
Ja helaas... iets andere mentaliteitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, die gaan ook al niet al te best.
Maar vond ze tegen ajax toch verrassend goed wel
Die heeft ajax geimporteerd toch? Daar zijn Martinez, Alvarez en Tagliafico (als ie speelt) toch voor?quote:
We gaan het dinsdag zienquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft ajax geimporteerd toch? Daar zijn Martinez, Alvarez en Tagliafico (als ie speelt) toch voor?
Sorry voor Cambuur ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry voor Cambuur ...Ik ben altijd voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier in de binnenstad.quote:
Ik zie wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet maar dat lijkt wel een hoerensteegje
Nee. Wel in de buurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
zijn we daar doorheen gewandeld 2 weken terug?
Er was ooit een hoerensteeg. Die heette… Hardebollenstraatquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er was ooit een hoerensteeg. Die heette… Hardebollenstraat
opgespoten tettenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er was ooit een hoerensteeg. Die heette… Hardebollenstraat
Goed plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |