Enkeltje Rusland graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over Volt stemmers.
FvD'ers houden van mannen die naakt op een paard rijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar zouden FVD-ertjes van dromen.
Niet alleen hun, ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar zouden FVD-ertjes van dromen.
Ik sluit niet uit dat die halve gare Baudet zich zo laat filmen binnenkort.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
FvD'ers houden van mannen die naakt op een paard rijden.
Zo haxiball?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die oorbellen van Hélène zien er wat ongemakkelijk uit.
Het ging te weinig over voetbal, daarom hebben ze de naam veranderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef Gehrman het volgende:
Het gaat wel erg veel over voetbal voor een showtje dat niet over voetbal gaat.
Na Europees voetbal kan dat prima; ze kunnen moeilijk het een uur over de Oekraïne hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef Gehrman het volgende:
Het gaat wel erg veel over voetbal voor een showtje dat niet over voetbal gaat.
Tijd voor de volgende crisis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na Europees voetbal kan dat prima; ze kunnen moeilijk het een uur over de Oekraïne hebben.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Angela weet hoe Je kan afvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |