Hij is altijd bewust authentiek geweest en heeft derhalve niets te verbergen. Dat het een of ander tegen hem gebruikt zou kunnen worden door gemankeerde forumbezoekers heeft hem in elk geval nooit tegengehouden. Zelfs niet om het eigen leed te overdrijven. Ik weet dan ook waar je aan denkt, maar ik weet ook waarom het persfilage geen recht doet aan wat het geval was.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is dat je oorspronkelijke account niet meer bestaat en het me zodoende te veel moeite zou kosten om je posts van destijds op te snorren.
Steek van wal.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:30 schreef Gellius het volgende:
Kunnen we het anders even over Menno ter Braak hebben? Of Jacques de Kadt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onlangs ben ik weer eens begonnen aan Merijntje Gijzen. Het verraad, Flierefluiters oponthoud & Onnoozele kinderen heb ik uit, binnenkort beginnen aan In de draaikolk. A.M. de Jong werd gefusilleerd door de nazi's. Ergens heb ik daar nog een krantenknipseltje van liggen, waarin gemeld wordt dat hij vermoord is door het groot communistisch complot (oid).ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik snap wel wat je bedoelt en ben het ook wel deels met je eens, maar ligt voor mij aan de reden waarom iemand niet door 1 of ander boek heen komt. Als het gewoon te "moeilijk" of te saai is voor ze, dan is het idd redelijk nutteloos. Maar bij mij persoonlijk komt het doordat ik ADD heb, en hoe leuk of interessant zo'n boek me ook lijkt, soms heb ik er gewoon het concentratievermogen niet voor, en moet ik het opgeven en aan de kant leggen, en probeer ik het een tijd later misschien opnieuw. Uiteindelijk is het maar gewoon een boek, dus boeien ookquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:28 schreef Sodemieters het volgende:
Ik snap niet waarom mensen herhaaldelijk opnieuw beginnen aan een boek waar ze niet doorheen komen. Waarom zou je daar tijd en energie in blijven steken? Denk je dat je het bij de tweede poging opeens wél een goed boek blijkt te vinden? Voel je je tekort schieten als je het werk van een bekende, alom gewaardeerde schrijver kennelijk niet op waarde weet te schatten? Is het omdat je er nou eenmaal voor betaald hebt?
Ik doe ook wel eens miskoop, maar dan donder ik dat boek aan de kant en ga ik een boek lezen dat me wel bevalt.
Nee, juist het aangaan van een contract zou er toe leiden dat je toch maar verder gaat met lezen, terwijl je er eigenlijk geen plezier aan beleeft.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:53 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zat boeken die ik aanvankelijk, na een paar bladzijden, terzijde heb gelegd om later ademloos uit te lezen. Ook wel eens niet. Gek onderwerp om principieel over te doen. Ik ga toch geen contract aan als ik 'n boek koop?
Waarom ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, 500 meter. Toch een hoop gedoe.
Nu nog wel, maandag dus 37.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |