Van een televisie in 1977 naar een computer in 1984. Wonderlijke ouders. Of visionair, want wie heeft er nu nog een tv nodig?quote:Op maandag 20 juni 2022 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan waren jullie er toch vroeg bij. Wij kregen denk ik rond 1984 de eerste computer (c64)
In 1984 kregen wij kinderen meer inspraak.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 07:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van een televisie in 1977 naar een computer in 1984. Wonderlijke ouders. Of visionair, want wie heeft er nu nog een tv nodig?
quote:Op zondag 3 juli 2022 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet dan meteen aan het begin van (het album) Scary Monsters denken.
Je klinkt als een politicus.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:54 schreef Gellius het volgende:
Als ik moet kiezen sta ik aan de kant van degenen die een ingewikkelde kwestie als deze niet versimpelen tot een hunnie tegen hullie.
Jij hebt echt je usernaam tegen. Of het is ironisch bedoeld, maar dan nog.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:22 schreef Complotwappie het volgende:
Domme Schipholbezoekers. Dat lijkt me pas een pleonasme.
Ik ben de digitale belichaming van de verheffing ervan.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt echt je usernaam tegen. Of het is ironisch bedoeld, maar dan nog.
In onze tijd in onze tijd zijn geen offers te maken. Er valt alles te verliezen. Er staan bakken met geld klaar om de boeren te verleiden. Dus gaat het niet gebeuren.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:54 schreef Complotwappie het volgende:
Welke offers vallen er te maken? Je zit snel op het punt van geweld en de burger heeft besloten dat alleen de staat moreel gelegitimeerd is om er gebruik van te maken. Ze hebben zichzelf klem gestemd door karteltak CDA trouw te blijven.
Precies. De offers zijn in onze tijd altijd groter dan de winst en de staat maakt daar gretig gebruik van.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
In onze tijd in onze tijd zijn geen offers te maken. Er valt alles te verliezen. Er staan bakken met geld klaar om de boeren te verleiden. Dus gaat het niet gebeuren.
Wanneer mensen menen zich van terreur te moeten bedienen, ben ik niet geneigd ze nog gelijk te geven, hoezeer ze dat wellicht ook hebben.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik moet kiezen, sta ik aan de kant van de boeren. Ons huishouden is verdeeld.
Langs de snelweg gaan staan met je trekker is nog altijd wat anders dan met een vrachtwagen dwars over een drukke boulevard rijden, vind je zelf niet?quote:Op maandag 4 juli 2022 14:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wanneer mensen menen zich van terreur te moeten bedienen, ben ik niet geneigd ze nog gelijk te geven, hoezeer ze dat wellicht ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |