Wordt straks wel een keer tijd om uit te vinden waar er 1 zitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hier gaan we dan. Iedereen de dichtstbijzijnde schuilkelder al opgezocht?
Er zit daar alleen nog heel licht radioactief rest materiaal in.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
De windrichting maar in de gaten houden. Ik zie de Russen het wel doen bij een stevige bries uit het zuidwesten.
Laten we maar vast een afscheidstopic makenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
De VS zegt alleen maar achter NATO landen te staan, wat ook zo is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
200,000 lijkt me wel heel erg veel. Maar misschien inclusief buitenlanders die daar actief waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Die komen dus nooit meer terug
https://www.reddit.com/r/(...)d_russia_in_10_days/
200,000 tech workers have fled Russia in 10 days
Ik betwijfel dat Amerikanen het zo zouden zien. Zolang die denken dat een conflict tussen NAVO en Rusland tot Europa beperkt zou blijven, zullen ze voorstander zijn van ingrijpen. Maar als ze denken dat het de vernietiging van de VS (en Rusland) zou betekenen zullen ze veel minder enthousiast zijn. En door het WW3 te noemen roept Biden dat beeld op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je een laat vallen omdat ze te klein zijn, kan je je net zo goed meteen overgeven aan de Russen en China.
Ja dat zal dan echt de oude Sovjet Unie weer terug zijn , compleet met ijzeren gorrdijn en staatsgeleide economiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie echt nog wel gebeuren dat het gewone volk in rusland opgedragen wordt om verplicht bepaalde dingen te gaan produceren waar de nood erg hoog voor is...
Putin heeft er veel en veel meer, die kan zichzelf wel 1000 keer vernietigenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef Ulx het volgende:
Poetin moet wel oppassen dat hij de boel niet escaleert. Biden heeft tenslotte nukes.
Paniek is een groot woord maar ik kan moeilijk zeggen dat het me niets doet nee.quote:
Maar is dat een geruststelling?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In zekere zin klopt dit ook, ondanks dat het wel een dictatuur is. Ken jij mensen die in Rusland wonen? Ik genoeg.
Ik viel zowat in slaap, zo saaaaai was dat filmpjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit gaat ze denk ik ook nekken. En Taiwan zal niet snel een onafhankelijke koers van de VS gaan varen.
De intelligentsia verlaat het rijk van het kwaadquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Die komen dus nooit meer terug
https://www.reddit.com/r/(...)d_russia_in_10_days/
200,000 tech workers have fled Russia in 10 days
Maar zijn de raketten nog operationeel of is dat ook allemaal roest?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat zal dan echt de oude Sovjet Unie weer terug zijn , compleet met ijzeren gorrdijn en staatsgeleide economie
[..]
Putin heeft er veel en veel meer, die kan zichzelf wel 1000 keer vernietigen
Toch een beetje als pissen met wind tegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig, dan waait het naar Moskou
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:34 schreef eenjongen... het volgende:
Stel het komt binnen redelijk korte tijd tot vrede, bijvoorbeeld door een deal met het afstaan van de Krim etc. Hoe gaat het er dan uitzien in Rusland? Blijft Putin nog 10+ jaren aan de macht? Hoe zal dat gaan?
die zijn state of the artquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar zijn de raketten nog operationeel of is dat ook allemaal roest?
Prima uitspraak. Duidelijke taal. Tot hier en niet verder, als je verder gaat krijg je WWIII.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die zijn state of the art
President Biden
@:POTUS
·
59 m
United States government official
I want to be clear: We will defend every inch of NATO territory with the full might of a united and galvanized NATO.
But we will not fight a war against Russia in Ukraine.
A direct confrontation between NATO and Russia is World War III. And something we must strive to prevent.
Ik denk niet dat zodra Putin zijn nukes op West-Europa gooit dat de Amerikanen dan reageren. Waarom zouden ze het risico nemen om zelf ook van de kaart geveegd te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat Amerikanen het zo zouden zien. Zolang die denken dat een conflict tussen NAVO en Rusland tot Europa beperkt zou blijven, zullen ze voorstander zijn van ingrijpen. Maar als ze denken dat het de vernietiging van de VS (en Rusland) zou betekenen zullen ze veel minder enthousiast zijn. En door het WW3 te noemen roept Biden dat beeld op.
No shitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:41 schreef quirina het volgende:
Als de Russen met nukes gaan gooien krijgen ze nukes terug.
Hier lacht Putin om. Interesseert hem niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prima uitspraak. Duidelijke taal. Tot hier en niet verder, als je verder gaat krijg je WWIII.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |