SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kale kerel met te knap vrouwtje maar hij heeft veel geld.
Vanaf minuut 36:
https://www.dailymotion.com/video/x6yfao9
wel een beetje een kleintje hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, de dorpsvlag staat![]()
[ afbeelding ]
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja dat is wel sick.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij verkoopt er 100 per jaar a 10.000$ tel maar uit.
Ik heb geen geduld..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
4minuten geen reactie en het topic is gelijk vermoord?
Ja dat maken we niet vaak me he.. dit is mijn verkapte KLBquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als jij zo vrolijk en blij bent
Normaal is het een chaggy kutwijf ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als jij zo vrolijk en blij bent
Nee dat niet maar dansen is weer een stapje meer richting heeeyyy kijk mij het naar mijn zin hebbenquote:
In je rechter jaszakquote:
Bijna goedquote:
Hij heeft tosti's gehad en pindarotsjes dus hij is iig niet stervende.quote:
Die zijn toch voor minima?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft tosti's gehad en pindarotsjes dus hij is iig niet stervende.
Wij ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
@:bitterbal Je moet Turning Red kijken van Disney/Pixar.
quote:
Dit. Het is nog niet geweldig. Vanmiddag een uur geslapen. Kakte gewoon helemaal in. Ben daarna wel minder aan het hoesten dus hopelijk zet dat doorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft tosti's gehad en pindarotsjes dus hij is iig niet stervende.
Ik woon in de grote stad hoor!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja je woont in het oosten, met 500 meter tussen elk huis
De ruimte waar jij zo jaloers op bent weet je nogquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja je woont in het oosten, met 500 meter tussen elk huis
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ruimte waar jij zo jaloers op bent weet je nog
Helemaal gestoort daar. Kan de CIA niet gewoon even een paar man sturen om dat clubje gekken om te leggen?quote:
En zoals gebruikelijk, zonder enige vorm van poging tot bewijs.quote:
Grietje dat verandert in... een rode panda.quote:
Tja, leuk, maar straks blijft er een gek over die bij de rode knop kan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal gestoort daar. Kan de CIA niet gewoon even een paar man sturen om dat clubje gekken om te leggen?
Het zou me niks verbazen als daar allang ergens plannen voor klaarliggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal gestoort daar. Kan de CIA niet gewoon even een paar man sturen om dat clubje gekken om te leggen?
In tegenstelling tot de WMD's in Irak natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zoals gebruikelijk, zonder enige vorm van poging tot bewijs.
Nah, als het nodig is, photoshoppen ze wel iets in elkaar. Het maakt niet uit dat je direct ziet dat het nep is, daar doen ze niet moeilijk over. Bij de MH-17 lieten ze bewerkte satellietbeelden zien met vliegtuigen die kilometers groot waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zoals gebruikelijk, zonder enige vorm van poging tot bewijs.
De consensus over die oorlog is toch ook wel duidelijk inmiddels.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de WMD's in Irak natuurlijk
Indirect is deze oorlog mogelijk door dat gekloot toen, denk ik. Cheney en Rumsfeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de WMD's in Irak natuurlijk
hoe goed ben je met hout?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil zelf een bureau gaan maken, zoiets
[ afbeelding ]
Maar misschien eerst kleinere dingen proberen
Cool! Ik zou inderdaad iets kleiner beginnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ben nu op zoek naar wood working projects for beginnersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Cool! Ik zou inderdaad iets kleiner beginnen.
Nauwkeurigheid is ook handig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit iets met hout gemaaktMaar ik ben wel goed in dingen precies uitrekenen.
Bureau voor cavia’s ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan ook precies zaagt zit je al een eind in de goede richtingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit iets met hout gemaaktMaar ik ben wel goed in dingen precies uitrekenen.
Jawel, maar het is de holier than thou attitude waar ik slecht tegen kan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De consensus over die oorlog is toch ook wel duidelijk inmiddels.
Genoteerdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je dan ook precies zaagt zit je al een eind in de goede richting
Nice, wanneer vertrek je?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
BUD-AMS met bagage en extra beenruimte 62 euro
retour?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
BUD-AMS met bagage en extra beenruimte 62 euro
Lekker lange vakantiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vlucht is 24 juni. De heenreis doe ik met de trein op 6 juni
Gooi wat pallets tegen elkaar aan. Steigerhout is hip tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde ze geen mondkapje op?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
Tokkiewijf in de trein maakt ruzie met conducteur en schreeuwt alles bij elkaar.
Mondkapje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
Tokkiewijf in de trein maakt ruzie met conducteur en schreeuwt alles bij elkaar.
Klopt en daarna was de conducteur asociaal want ze was aan het bellen en bla bla.quote:
Wat voor type is het?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt en daarna was de conducteur asociaal want ze was aan het bellen en bla bla.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt en daarna was de conducteur asociaal want ze was aan het bellen en bla bla.
Zo'n typische Nederlandse tokkie.quote:
Bijna iedereen keek wel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]Zat iedereen popcorn te eten?
[ afbeelding ]
Sommige mensen zijn ook echt intens dom. Alsof je iets gaat bereiken als je naar een conducteur gaat schreeuwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo'n typische Nederlandse tokkie.
[..]
Bijna iedereen keek wel ja.
Echt hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook echt intens dom. Alsof je iets gaat bereiken als je naar een conducteur gaat schreeuwen.
misschien gaan ze even röntgenen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Liep net over het industrieterrein, waren ze bij een van de ontluchtingsplekken van de Buisleidingenstraat bordjes aan het ophangen met radioactieve symbolen
Heb je al superkrachten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Liep net over het industrieterrein, waren ze bij een van de ontluchtingsplekken van de Buisleidingenstraat bordjes aan het ophangen met radioactieve symbolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |