Dat worden zij ook als ze het over 20 jaar nog steeds doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar als Olav het doet wordt ie kapot gefileerd
Dat zal, maar voor wat viaplay durft te vragen verwacht ik probleemloze streamsquote:
Ik ga daar iig niet op wachten en ga gewoon lekker gpradio gebruiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Een verandering hoeft niet altijd een verslechtering te zijn. Het moet allemaal nog groeien.
Tijdens de race heb je geen klokje helaas. Ik ben eigenlijk alleen maar bezig geweest met het synchroniseren oefenen zonder hulp van het klokje net.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:36 schreef Danny het volgende:
Olav noemt nu regelmatig de tijden op de seconde. Dat maakt het syncen echt een fluitje van een cent.
Nu dus commentaar van Olav Mol en Jack Plooij
ik wilde viaplay eens proberen maar ik ga weer terug naar f1tv pro, beeld is slecht en schokkerigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit helemaal, behalve dat viaplay er hier wel uit gaat. Series en films zijn vooral oude meuk en dan is 14,99 gewoon te duur. 7,99 zou wmb een realistischer prijs zijn.
Voor de F1 neem ik dan wel weer F1tv pro.
Nog geen ervaring met f1tv, maar ben niet onder indruk van ViaPlay, daarnaast is de content naast de F1 echt vlut en die Alberts vind ik een kut stem hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik wilde viaplay eens proberen maar ik ga weer terug naar f1tv pro, beeld is slecht en schokkerig
Ik snap niets van die app.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:36 schreef Danny het volgende:
Olav noemt nu regelmatig de tijden op de seconde. Dat maakt het syncen echt een fluitje van een cent.
Nu dus commentaar van Olav Mol en Jack Plooij
Ze volgen vaak coureurs met een timing onderin. Die noemt hij dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens de race heb je geen klokje helaas. Ik ben eigenlijk alleen maar bezig geweest met het synchroniseren oefenen zonder hulp van het klokje net.
Hier na heel veel pogingen aan de praat gekregen. Anders werkt TuneIn ook prima, maar dat loopt iets te ver voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze volgen vaak coureurs met een timing onderin. Die noemt hij dan.
Helaas is gpradio iets te succesvol en werkt ie hier momenteel niet
Viaplay hapert hier ook steeds. Wat een bagger
Ja, en ze kijkt ook zooo dom gewoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:12 schreef raptorix het volgende:
Mijn god, wat een irritant mens, staat te hele tijd te huppen met haar kroegstem.
App werkt ook gewoon op de site van Grandpix radio, dus gewoon op je windows laptop/pc, dus wat moet je dan met een bluetooth device? Nou ja, werkt bij mij echt heel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niets van die app.
Ik vind nergens 'de slider'.
Ik zie alleen een tijdsbalk lopen met tijd. Als ik daar probeer 'te schuiven' gebeurt er helemaal niets.
Ook las ik iets over het streamen naar een bluetooth device zodat je het geluid niet over je telefoon hoeft te luisteren?
Ook daar kan ik niets van vinden. Heel summier die app.
TuneIn werkte prima als alternatief. Dat gaat via een andere route geloof ik, want dat werkte bijna meteen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:52 schreef Eagles89 het volgende:
Je kunt het via bluetooth streamen naar bijvoorbeeld je soundbar maar kan ook via een kabeltje natuurlijk. Ik heb helaas niks kunnen horen want alles liep vast van GP Radio. Hopelijk morgen beter. Ik vind het jammer maar als ik dan elders hoor dat er bijna een miljoen mensen geprobeerd hebben die site / app te gebruiken en dat het daardoor vast liep om Olav Mol zn commentaar te kunnen horen dan vind ik het alleen maar mooi:) lekkere middelvinger naar dat ViaPlee.
Die pastte zich aan aan die saaie lul en saaie kut naast 'm..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef Ariek het volgende:
Wie was die saaie lul die naast Christijan Albers en Amber Brantsen stond te praten. Die was vorig jaar wel anders
Ja maar kutte daar is dat je per 30 sec kunt vertragen. Zat zo'n 15 sec te vroeg of te laat. Was vandaag helaas geen werkbare optiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TuneIn werkte prima als alternatief. Dat gaat via een andere route geloof ik, want dat werkte bijna meteen.
Gelukkig kan de stream ook op pauzequote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:41 schreef Danny het volgende:
Ja maar kutte daar is dat je per 30 sec kunt vertragen. Zat zo'n 15 sec te vroeg of te laat. Was vandaag helaas geen werkbare optie
Ik voel me zo dom nuquote:
Top, maar hoe legaal is dat?quote:Op zondag 20 maart 2022 01:48 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb even snel een webplayer gemaakt met gpradio waar je makkelijk kan switchen van server en vertragen.
Omdat je feitelijk content van derden via je eigen site afspeelt zonder toestemming. Ik ben alleen niet zo thuis in hoe dat zit met dit specifiek geval, vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zou er illegaal moeten zijn aan een webplayer
Grandprix radio is gewoon een radiozender die vrij via de ether te ontvangen is en die kun je luisteren met bijv. behulp van een gewone radio of vlc, realplayer etc of direct via een website die zonder tussenkomst van bijvoorbeeld vlc het signaal via een webplayer doorgeeft.. Volgens mij niets mis mee. Welllicht leuk om in te bakken in het subforum F1 op Fok (een paar HTML regeltjes en klaar)quote:Op zondag 20 maart 2022 09:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat je feitelijk content van derden via je eigen site afspeelt zonder toestemming. Ik ben alleen niet zo thuis in hoe dat zit met dit specifiek geval, vandaar mijn vraag.
Was hij van Davied Koeltaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:49 schreef Shodan het volgende:
[..]
Bert Devies (commentator Eurosport). Om wat te noemen.
Je kunt een boel lelijks over Mol zeggen maar het is wel een commentator, en dat is een vak apart. Je moet een ouwehoer zijn, een luller, je stem moet meegaan met de actie en je moet woorden blijven produceren, geen stiltes of kreten. Dat is een gave, eentje die vaak gepaard gaat met domme uitspraken, maar toch. Een commentator is onderdeel van de soundtrack van de wedstrijd, net als bij de soundtrack van een film gaat dat maar beperkt over de inhoud van de tekst zelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef Ariek het volgende:
Net toch echt viaplay een kans gegeven.
Vind het wat te geforceerd en te vlak. Tuurlijk ze moeten inkomen, maar dit is Pepsi Light. Het is het twee keer net niet. Het is Light Cola en het is geen Coca Cola
De microfoon van de presentatoren staat denk ik veel te koud ingesteld. Ben echt niet een fanboy van Olav, maar ik mis enigzins passie en betrokkenheid. Deze man is uitermate geschikt voor samenvattingen bij de NOS.
Hulde loopt lekker soepelquote:Op zondag 20 maart 2022 01:48 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb even snel een webplayer gemaakt met gpradio waar je makkelijk kan switchen van server en vertragen. http://gpradio.hole1988.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |