abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204128166
Kunnen ze ook hun mond af en toe houden? Ze lullen aan een stuk door en lijken alles te willen uitleggen. Dan die overdreven manier van klemtonen leggen en het voortdurend conclusies trekken nav een grereden tijd.

Mag allemaal een tandje minder.
  Admin vrijdag 18 maart 2022 @ 16:30:02 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204128267
Bas Schothorst dus ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 18 maart 2022 @ 16:35:57 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204128349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:30 schreef yvonne het volgende:
Bas Schothorst dus ^O^
Ja, commentaar bij gpradio is gewoon prima ^O^
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204128366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef aesop het volgende:
Kunnen ze ook hun mond af en toe houden? Ze lullen aan een stuk door en lijken alles te willen uitleggen. Dan die overdreven manier van klemtonen leggen en het voortdurend conclusies trekken nav een grereden tijd.

Mag allemaal een tandje minder.
Lijken meer fanboys inderdaad dan dat ze weten hoe ze commentaar moeten geven. Zet ze bij de analyse niet dit.
pi_204128726
Gpradio is top gelijk te maken aan het beeld wat je ziet. Heel blij mee!! Die gasten bij viaplay zijn niet in orde en weten VT1 voor mij volledig te verpesten. Net bij vt2 dus de app erbij en het was meteen een stuk leuker :D
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:11:08 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204128766
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef ChilllayD het volgende:
Gpradio is top gelijk te maken aan het beeld wat je ziet. Heel blij mee!! Die gasten bij viaplay zijn niet in orde en weten VT1 voor mij volledig te verpesten. Net bij vt2 dus de app erbij en het was meteen een stuk leuker :D
Er waren andere commentatoren bij FP2: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Dat zijn ook de racecommentatoren. FP1 waren Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.

Via Grand Prix Radio was er in FP1 ook een ander dan in FP2. FP2 werd gedaan door Jack Plooij. Olav doet alleen quali en race.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204128791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:13 schreef quo_ het volgende:
Ik heb F1TV gekeken.
Bekaf ben ik inmiddels van dat drukke commentaar van die twee. Alsof ze strafkorting op hun salaris krijgen als ze een seconde of meer stil vallen.
De app van GP radio kreeg ik niet goed aan de praat helaas.
Dit, ik werd er geïrriteerd van. Echt geen seconde rust.

En dan van die lange verhalen die ze toch niet kunnen afmaken omdat er weer wat gebeurt, maar het dan weer net niet zien.
pi_204128804
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef ChilllayD het volgende:
FP2 gekeken via F1TV met geluid van GP radio (online). Lekker rustig eigenlijk wel met Jack en Bas, stuk beter dan dat drukke geblaat van EDwards en Palmer.

Was nog wel even een gedoe om videostream en geluid synchroon te krijgen maar dat lag aan mezelf.
Nog even wat behendigheid ontwikkelen op dit punt.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_204128809
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Er waren andere commentatoren bij FP2: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Dat zijn ook de racecommentatoren. FP1 waren Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.

Via Grand Prix Radio was er in FP1 ook een ander dan in FP2. FP2 werd gedaan door Jack Plooij. Olav doet alleen quali en race.
Ja hoorde inderdaad bij vt2 dat er anderen waren. Zelfs daar was ik gauw van vertrokken. :P ze brengen geen enthousiasme met zich mee.
Niet dat ik Jack/olav alleen wil horen, die zitten er zi vaak naast maar zij brengen tenminste een bepaalde energie met zich mee.
pi_204128821
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht beeld bij Viaplay, vriend stuurde me screenshots op. 720P kwaliteit. Prut
1080p zal wel een duurder abonnement vereisen?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:16:50 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204128824
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef ChilllayD het volgende:

[..]
Ja hoorde inderdaad bij vt2 dat er anderen waren. Zelfs daar was ik gauw van vertrokken. :P ze brengen geen enthousiasme met zich mee.
Niet dat ik Jack/olav alleen wil horen, die zitten er zi vaak naast maar zij brengen tenminste een bepaalde energie met zich mee.
Ieder zijn/haar voorkeur ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204128843
Dat eerste duo bij viaplay was het ergste hoor. Ze konden bepaalde namen van coureurs niet eens knap uitspreken en tetterden door alle boardradio's heen.
pi_204128893
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef quo_ het volgende:
FP2 gekeken via F1TV met geluid van GP radio (online). Lekker rustig eigenlijk wel met Jack en Bas, stuk beter dan dat drukke geblaat van EDwards en Palmer.

Was nog wel even een gedoe om videostream en geluid synchroon te krijgen maar dat lag aan mezelf.
Precies hetzelfde gedaan. Het zou mooi zijn als ze nog een paar handigheidjes in de app inbouwen om het geluid nog iets makkelijker te syncen (per halve seconde is net te grof, minder dan een tiende en je hoort het verschil niet meer

Duo-presentatie was prima trouwens.
pi_204129063
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:51 schreef Nattekat het volgende:
F1TV is 6mbit en dat is eigenlijk al te weinig voor 1080p, vorig jaar was het 12. Viaplay haalde als je mazzel had 5mbit, maar schijnt ook regelmatig naar 720p te schakelen met nog lagere bitrate.
Hoe dan in 2022.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204129138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef quo_ het volgende:

[..]

Heb je wat tips?

Ik heb nu beide apps op mijn tablet, hoe krijg ik ze syndroom?
pi_204129200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Heb je wat tips?

Ik heb nu beide apps op mijn tablet, hoe krijg ik ze syndroom?
Wat ik "fout" deed was dat ik alles via de GP app probeerde te corrigeren. Maar als het verschil echt groot is kun je ook de F1TV app gebruiken om bijvoorbeeld een verschil van 10 seconden te overbruggen.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_204129203
Het simpele gezwets van Jack Plooij is echt stuitend om naar te luisteren. :')
pi_204129889
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef Shodan het volgende:

[..]
Precies hetzelfde gedaan. Het zou mooi zijn als ze nog een paar handigheidjes in de app inbouwen om het geluid nog iets makkelijker te syncen (per halve seconde is net te grof, minder dan een tiende en je hoort het verschil niet meer

Duo-presentatie was prima trouwens.
Hier ook hetzelfde gedaan, F1 TV met GP Radio app. Morgen met Olav Mol, dat wordt weer heerlijk genieten en af en toe ergeren als die dingen niet ziet natuurlijk ;) maar zijn charisma en enthousiasme is puur en voor mij onlosmakelijk verbonden met F1. Dus ben erg blij dat ze dit gratis voor ons aanbieden.
Ik hoorde overigens geen verschil, en was heel simpel gelijk te zetten met het beeld vond ik. Maar misschien ben ik wat minder nauwkeurig dat ik het verschil niet kon horen:)
  Admin vrijdag 18 maart 2022 @ 19:02:19 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204130056
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef Nia het volgende:
Ik vond die lui op viaplay juist simpel.
'een van de Ferrari's staat naast de baan'
Maar dan niet vertellen wie :')
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:04:03 #70
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204130072
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:02 schreef Danny het volgende:

[..]
Ik vond die lui op viaplay juist simpel.
'een van de Ferrari's staat naast de baan'
Maar dan niet vertellen wie :')
Vanmorgen kregen ze nog op hun huid dat ze de verkeerde namen noemden.

Ze zullen fok wel meelezen .
  Admin vrijdag 18 maart 2022 @ 19:53:59 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204130613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef Nia het volgende:
Ik heb me vaak zat geergerd aan Jack, en aan Olav net zo goed. Maar je proefde wel altijd het plezier dat ze in hun werk hebben.
En als ik iets mis aan de lui bij Viaplay is de gein, het plezier, de pure liefde voor F1.
Ze zullen het vast wel hebben, maar weten het niet uit te dragen.
Het keek wel of ik naar cricket of biljarten zat te kijken.
En nee ik doe Viaplay er niet uit want hun series en films zijn prima te pruimen.
En als ik het zo kan oplossen door Tv te kijken en radio te luisteren dan ben ik helemaal tevreden. En kan ik me, als het weereens nodig is, weer heerlijk aan de heren ergeren.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 18 maart 2022 @ 19:54:27 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204130616
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:04 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Vanmorgen kregen ze nog op hun huid dat ze de verkeerde namen noemden.

Ze zullen fok wel meelezen .
Het is FOK!

O-)

pi_204130679
Ik kijk F1 via een livestream van Sky Sports. Hoe kan ik exact weten waar olaf zit met zijn commentaar zometeen? Qua tijd? Leuk en aardig dat ik een halve seconde voor of achteruit kan spoelen, maar dat is natuurlijk niet 100% synchroom.
De enige echte.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:01:27 #74
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204130691
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Het is FOK!

O-)
FOK! Sorry !
pi_204130730
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb me vaak zat geergerd aan Jack, en aan Olav net zo goed. Maar je proefde wel altijd het plezier dat ze in hun werk hebben.
En als ik iets mis aan de lui bij Viaplay is de gein, het plezier, de pure liefde voor F1.
En nee ik doe Viaplay er niet uit want hun series en films zijn prima te pruimen.
En als ik het zo kan oplossen door Tv te kijken en radio te luisteren dan ben ik helemaal tevreden. En kan ik me, als het weereens nodig is, weer heerlijk aan de heren ergeren.
Bij F1TV heb ik FP1 gekeken met commentaar van de heren Edwards en Palmer. Zal beslist niet zeggen dat dat zonder passie is maar de voortdurende stortvloed aan commentaar, ook op de momenten dat er niks te zien is of dat de beelden voor zichzelf spreken, komt onnatuurlijk over. (en werkt mij op de zenuwen)
Een verademing om FP2 met Jack en Bas te zien. Elke uitglijder of bazelmoment van Jack heb ik met alle genoegen tot me genomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door quo_ op 18-03-2022 20:10:24 ]
  Admin vrijdag 18 maart 2022 @ 20:05:01 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204130744
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
FOK! Sorry !
Kusje :Y)

pi_204130810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Rnie het volgende:
Ik kijk F1 via een livestream van Sky Sports. Hoe kan ik exact weten waar olaf zit met zijn commentaar zometeen? Qua tijd? Leuk en aardig dat ik een halve seconde voor of achteruit kan spoelen, maar dat is natuurlijk niet 100% synchroom.
Dat vereist een beetje handigheid om de verschillende beeld en geluid streams op elkaar te synchroniseren.
Als je bijvoorbeeld merkt dat het geluid 5 seconden achter loopt druk je 10x op de halve seconde knop (vooruit).

In de FP die ik gezien heb keek ik naar het momnet waarop een rondetijd gezet werd en telde dan even door tot het moment dat het commentaaar ook die rondetijd noemt. Als je dat een paar keer doet kom je aardig goed uit.
pi_204130837
Het handigste zou zijn om een timer van de race of kwali toe te voegen aan de app. Daarna probeer je hem met een halve seconde te corrigeren.
De enige echte.
pi_204130838
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Rnie het volgende:
Olav Mol zei dat die in het commentaar hier rekening mee gaat houden door vooral vóór de start van de race veel herkenningspunten te geven. Bijvoorbeeld het exacte moment aangeven dat de pole position auto stopt in zijn box voor de start. En tijdens de race ook weleens. Een halve seconde vertraging in commentaar merk je niet persoonlijk, en dit verschil gaat ongeveer 0.25s worden. Dat moet acceptabel zijn.
pi_204130859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Olav Mol zei dat die in het commentaar hier rekening mee gaat houden door vooral vóór de start van de race veel herkenningspunten te geven. En tijdens de race ook weleens. Een halve seconde vertraging in commentaar merk je niet persoonlijk, en dit verschil gaat ongeveer 0.25s worden. Dat moet acceptabel zijn.
Dat klopt! Maar een simpele timer van de race in de app zou wonderen verrichten. Enige nadeel is natuurlijk de safety car of een rode vlag.
De enige echte.
pi_204130879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Rnie het volgende:
Het handigste zou zijn om een timer van de race of kwali toe te voegen aan de app. Daarna probeer je hem met een halve seconde te corrigeren.
Dit zal in de toekomst nog wel komen:) ik vond het tijdens de training al perfect werken door gewoon een beetje te klooien maar tijdens kwali en race gaat Mol vaker herkenningspunten noemen zei die. Dan moet het helemaal makkelijk worden;)
pi_204130891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:13 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit zal in de toekomst nog wel komen:) ik vond het tijdens de training al perfect werken door gewoon een beetje te klooien maar tijdens kwali en race gaat Mol vaker herkenningspunten noemen zei die. Dan moet het helemaal makkelijk worden;)
Ennnnn NU! rijdt leclerc verstappen voorbij :D
De enige echte.
  Admin zaterdag 19 maart 2022 @ 06:09:25 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204134539
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dit helemaal, behalve dat viaplay er hier wel uit gaat. Series en films zijn vooral oude meuk en dan is 14,99 gewoon te duur. 7,99 zou wmb een realistischer prijs zijn.
Voor de F1 neem ik dan wel weer F1tv pro.
  Admin zaterdag 19 maart 2022 @ 06:10:23 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204134542
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:14 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ennnnn NU! rijdt leclerc verstappen voorbij :D
En weet zich te ont-lappen... :6
  Admin zaterdag 19 maart 2022 @ 06:57:40 #85
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204134612
Vervelendste gisteren was dat de viaplay stream er zeker 10x tussentijds mee stopte. Niet alleen mis je dan gewoon dingen, maar je moet ook het commentaar van gpradio steeds opnieuw syncen.

Ik hoop dat ze bij gpradio elke zoveel minuten een duidelijke target doorgeven waar je op kunt letten bij het syncen...
pi_204134648
Als je Viaplay er tien keer mee stopt, dan moet je eens goed naar je verbinding thuis kijken.

Ik heb beiden vrije trainingen met 0 problemen gekeken gisteren.
  Admin zaterdag 19 maart 2022 @ 07:24:31 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204134656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 07:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Als je Viaplay er tien keer mee stopt, dan moet je eens goed naar je verbinding thuis kijken.

Ik heb beiden vrije trainingen met 0 problemen gekeken gisteren.
VT1 had ik de stream met commentaar en dat ging goed. De stream zonder commentaar die ik VT2 aan had gaf problemen. Met mijn netwerk is niets mis en levert 900-900Mb/s. Geen dropped packets en nul problemen bij welke streamingdienst dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 19-03-2022 08:15:41 ]
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:00:49 #88
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204135105
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 06:57 schreef Danny het volgende:
Vervelendste gisteren was dat de viaplay stream er zeker 10x tussentijds mee stopte. Niet alleen mis je dan gewoon dingen, maar je moet ook het commentaar van gpradio steeds opnieuw syncen.

Ik hoop dat ze bij gpradio elke zoveel minuten een duidelijke target doorgeven waar je op kunt letten bij het syncen...
First world problems.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:58:20 #89
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204135563
Ik vind ViaPlay wel verfrissend.
Heb zelf geen problemen met de feed.

Commentatoren zijn prima, mag misschien iets meer emotie in. Maar goed de race moet nog komen. En hoe olav en Jack zich eind vorig jaar hebben laten kennen vind ik toch een smet op Olavs carrière. En terecht dat ze weg zijn... Je mag best MisterF1 zijn Olav maar dat moeten anderen over je zeggen en niet jij zelf. Om over de middelvingertjes nog maar te zwijgen.

Anyway nieuw commentaar Duo zelfs. Ja ze maakten foute, iedereen doet dat, maar herstelden zichzelf vaak snel.

Programma's zijn goed te doen er omheen. Iets wat steriel maar voldoende diepgang over de F1 en er omheen zoals F2.
Ik keek Shakedown toevallig net voor het race café en het niveau verschil was zichtbaar. Steriele diepgang versus bierviltjes gooien...
Jammer alleen van Albers z'n optreden bij Jinek, waarom roept hij dat soort dingen. Dat is wat jammer maar ik ben blij dat Giedo en Ho-Pin ook gaan aanschuiven.

De meiden doen het prima... Stephane is beter te pruimen dan die tandarts.

Blij met de nieuwe opzet, ja het is anders maar zeker geen verslechtering.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_204135941
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef nils7 het volgende:
Ik vind ViaPlay wel verfrissend.

De meiden doen het prima... Stephane is beter te pruimen dan die tandarts.

Blij met de nieuwe opzet, ja het is anders maar zeker geen verslechtering.
Ben ik het wel mee eens. Een verandering hoeft niet altijd een verslechtering te zijn. Het moet allemaal nog groeien.
woef
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2022 @ 10:34:30 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204135959
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef nils7 het volgende:
Anyway nieuw commentaar Duo zelfs. Ja ze maakten foute, iedereen doet dat, maar herstelden zichzelf vaak snel.
Maar als Olav het doet wordt ie kapot gefileerd :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204136102
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef quo_ het volgende:

[..]
Bij F1TV heb ik FP1 gekeken met commentaar van de heren Edwards en Palmer. Zal beslist niet zeggen dat dat zonder passie is maar de voortdurende stortvloed aan commentaar, ook op de momenten dat er niks te zien is of dat de beelden voor zichzelf spreken, komt onnatuurlijk over. (en werkt mij op de zenuwen)
Een verademing om FP2 met Jack en Bas te zien. Elke uitglijder of bazelmoment van Jack heb ik met alle genoegen tot me genomen.
Bij F1TV zijn er twee verschillende feeds met Engels commentaar. Er is de 'International' feed met de verschillende talen. Daarmee krijg je het commentaar van Sky Sports te horen krijgt als je voor 'Engels' kiest. En dan is er nog de aparte 'F1 Live' feed met het commentaar van F1TV zelf. Die laatste is over het algemeen wat rustiger en minder chaotisch.

Via de 'F1 Live' feed zie je ook de voor- en nabeschouwing bij de kwalificatie en de race.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:09:52 #93
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204136240
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die herstelde zichzelf nauwelijks
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:16:38 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_204136314
Ik wil gewoon goed beeld en commentaar van Olav en/of van Sky en dat kan en het kost helemaal niets!

Dáááááág Viaplay, dat krijg je ervan als je een goed concept (Ziggo) om zeep helpt en er iets voor in de plaats brengt waar niet goed over is nagedacht. Dat alles verpakt achter een te prijzig betaalmuurtje. Gvd die jankert van een Christijan Albers i.p.v. Robert Doornbos om maar één voorbeeld te noemen, hoe krijg je het voor elkaar, stelletje malloten! }:|
pi_204136372
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat worden zij ook als ze het over 20 jaar nog steeds doen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin zaterdag 19 maart 2022 @ 11:51:09 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204136609
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
First world problems.
Dat zal, maar voor wat viaplay durft te vragen verwacht ik probleemloze streams

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef bbfakir het volgende:

[..]
Ben ik het wel mee eens. Een verandering hoeft niet altijd een verslechtering te zijn. Het moet allemaal nog groeien.
Ik ga daar iig niet op wachten en ga gewoon lekker gpradio gebruiken.
  Admin zaterdag 19 maart 2022 @ 13:36:41 #97
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204137633
Olav noemt nu regelmatig de tijden op de seconde. Dat maakt het syncen echt een fluitje van een cent.
Nu dus commentaar van Olav Mol en Jack Plooij *O*
  zaterdag 19 maart 2022 @ 14:24:48 #98
241662 Jian
Well, well, well
pi_204138142
Olav is een echte fan en een enthousiasteling en maakt daarbij wel eens een foutje, maar ik heb gelukkig zelf ook ogen en oren en ik vind het heerlijk om af en toe naar dat beeldscherm te roepen "Nee, bolle, zit je ondertussen weer te pimpelen ofzo, dat is Leclerc niet, dat is Sainz"

Olav O+
  zaterdag 19 maart 2022 @ 14:26:41 #99
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204138159
Dit seizoen ga ik alleen luisteren naar Mol voor F1, heb geen zin om er geld voor uit te geven voor de beelden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2022 @ 14:27:43 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204138165
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:36 schreef Danny het volgende:
Olav noemt nu regelmatig de tijden op de seconde. Dat maakt het syncen echt een fluitje van een cent.
Nu dus commentaar van Olav Mol en Jack Plooij *O*
Tijdens de race heb je geen klokje helaas. Ik ben eigenlijk alleen maar bezig geweest met het synchroniseren oefenen zonder hulp van het klokje net.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')