Lijken meer fanboys inderdaad dan dat ze weten hoe ze commentaar moeten geven. Zet ze bij de analyse niet dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef aesop het volgende:
Kunnen ze ook hun mond af en toe houden? Ze lullen aan een stuk door en lijken alles te willen uitleggen. Dan die overdreven manier van klemtonen leggen en het voortdurend conclusies trekken nav een grereden tijd.
Mag allemaal een tandje minder.
Er waren andere commentatoren bij FP2: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Dat zijn ook de racecommentatoren. FP1 waren Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef ChilllayD het volgende:
Gpradio is top gelijk te maken aan het beeld wat je ziet. Heel blij mee!! Die gasten bij viaplay zijn niet in orde en weten VT1 voor mij volledig te verpesten. Net bij vt2 dus de app erbij en het was meteen een stuk leuker
Dit, ik werd er geïrriteerd van. Echt geen seconde rust.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:13 schreef quo_ het volgende:
Ik heb F1TV gekeken.
Bekaf ben ik inmiddels van dat drukke commentaar van die twee. Alsof ze strafkorting op hun salaris krijgen als ze een seconde of meer stil vallen.
De app van GP radio kreeg ik niet goed aan de praat helaas.
FP2 gekeken via F1TV met geluid van GP radio (online). Lekker rustig eigenlijk wel met Jack en Bas, stuk beter dan dat drukke geblaat van EDwards en Palmer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef ChilllayD het volgende:
Gpradio is top gelijk te maken aan het beeld wat je ziet. Heel blij mee!! Die gasten bij viaplay zijn niet in orde en weten VT1 voor mij volledig te verpesten. Net bij vt2 dus de app erbij en het was meteen een stuk leuker
Ja hoorde inderdaad bij vt2 dat er anderen waren. Zelfs daar was ik gauw van vertrokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren andere commentatoren bij FP2: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Dat zijn ook de racecommentatoren. FP1 waren Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.
Via Grand Prix Radio was er in FP1 ook een ander dan in FP2. FP2 werd gedaan door Jack Plooij. Olav doet alleen quali en race.
1080p zal wel een duurder abonnement vereisen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht beeld bij Viaplay, vriend stuurde me screenshots op. 720P kwaliteit. Prut
Ieder zijn/haar voorkeurquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ja hoorde inderdaad bij vt2 dat er anderen waren. Zelfs daar was ik gauw van vertrokken.ze brengen geen enthousiasme met zich mee.
Niet dat ik Jack/olav alleen wil horen, die zitten er zi vaak naast maar zij brengen tenminste een bepaalde energie met zich mee.
Precies hetzelfde gedaan. Het zou mooi zijn als ze nog een paar handigheidjes in de app inbouwen om het geluid nog iets makkelijker te syncen (per halve seconde is net te grof, minder dan een tiende en je hoort het verschil niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef quo_ het volgende:
FP2 gekeken via F1TV met geluid van GP radio (online). Lekker rustig eigenlijk wel met Jack en Bas, stuk beter dan dat drukke geblaat van EDwards en Palmer.
Was nog wel even een gedoe om videostream en geluid synchroon te krijgen maar dat lag aan mezelf.
Nog even wat behendigheid ontwikkelen op dit punt.
Hoe dan in 2022.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:51 schreef Nattekat het volgende:
F1TV is 6mbit en dat is eigenlijk al te weinig voor 1080p, vorig jaar was het 12. Viaplay haalde als je mazzel had 5mbit, maar schijnt ook regelmatig naar 720p te schakelen met nog lagere bitrate.
Heb je wat tips?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef quo_ het volgende:
[..]
FP2 gekeken via F1TV met geluid van GP radio (online). Lekker rustig eigenlijk wel met Jack en Bas, stuk beter dan dat drukke geblaat van EDwards en Palmer.
Was nog wel even een gedoe om videostream en geluid synchroon te krijgen maar dat lag aan mezelf.
Nog even wat behendigheid ontwikkelen op dit punt.
Wat ik "fout" deed was dat ik alles via de GP app probeerde te corrigeren. Maar als het verschil echt groot is kun je ook de F1TV app gebruiken om bijvoorbeeld een verschil van 10 seconden te overbruggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je wat tips?
Ik heb nu beide apps op mijn tablet, hoe krijg ik ze syndroom?
Hier ook hetzelfde gedaan, F1 TV met GP Radio app. Morgen met Olav Mol, dat wordt weer heerlijk genieten en af en toe ergeren als die dingen niet ziet natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef Shodan het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gedaan. Het zou mooi zijn als ze nog een paar handigheidjes in de app inbouwen om het geluid nog iets makkelijker te syncen (per halve seconde is net te grof, minder dan een tiende en je hoort het verschil niet meer
Duo-presentatie was prima trouwens.
Ik vond die lui op viaplay juist simpel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef Nia het volgende:
Het simpele gezwets van Jack Plooij is echt stuitend om naar te luisteren.
Vanmorgen kregen ze nog op hun huid dat ze de verkeerde namen noemden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond die lui op viaplay juist simpel.
'een van de Ferrari's staat naast de baan'
Maar dan niet vertellen wie
Ik heb me vaak zat geergerd aan Jack, en aan Olav net zo goed. Maar je proefde wel altijd het plezier dat ze in hun werk hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef Nia het volgende:
Het simpele gezwets van Jack Plooij is echt stuitend om naar te luisteren.
Het is FOK!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vanmorgen kregen ze nog op hun huid dat ze de verkeerde namen noemden.
Ze zullen fok wel meelezen .
Bij F1TV heb ik FP1 gekeken met commentaar van de heren Edwards en Palmer. Zal beslist niet zeggen dat dat zonder passie is maar de voortdurende stortvloed aan commentaar, ook op de momenten dat er niks te zien is of dat de beelden voor zichzelf spreken, komt onnatuurlijk over. (en werkt mij op de zenuwen)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb me vaak zat geergerd aan Jack, en aan Olav net zo goed. Maar je proefde wel altijd het plezier dat ze in hun werk hebben.
En als ik iets mis aan de lui bij Viaplay is de gein, het plezier, de pure liefde voor F1.
Ze zullen het vast wel hebben, maar weten het niet uit te dragen.
Het keek wel of ik naar cricket of biljarten zat te kijken.
En nee ik doe Viaplay er niet uit want hun series en films zijn prima te pruimen.
En als ik het zo kan oplossen door Tv te kijken en radio te luisteren dan ben ik helemaal tevreden. En kan ik me, als het weereens nodig is, weer heerlijk aan de heren ergeren.
Kusjequote:
Dat vereist een beetje handigheid om de verschillende beeld en geluid streams op elkaar te synchroniseren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Rnie het volgende:
Ik kijk F1 via een livestream van Sky Sports. Hoe kan ik exact weten waar olaf zit met zijn commentaar zometeen? Qua tijd? Leuk en aardig dat ik een halve seconde voor of achteruit kan spoelen, maar dat is natuurlijk niet 100% synchroom.
Olav Mol zei dat die in het commentaar hier rekening mee gaat houden door vooral vóór de start van de race veel herkenningspunten te geven. Bijvoorbeeld het exacte moment aangeven dat de pole position auto stopt in zijn box voor de start. En tijdens de race ook weleens. Een halve seconde vertraging in commentaar merk je niet persoonlijk, en dit verschil gaat ongeveer 0.25s worden. Dat moet acceptabel zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Rnie het volgende:
Ik kijk F1 via een livestream van Sky Sports. Hoe kan ik exact weten waar olaf zit met zijn commentaar zometeen? Qua tijd? Leuk en aardig dat ik een halve seconde voor of achteruit kan spoelen, maar dat is natuurlijk niet 100% synchroom.
Dat klopt! Maar een simpele timer van de race in de app zou wonderen verrichten. Enige nadeel is natuurlijk de safety car of een rode vlag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Olav Mol zei dat die in het commentaar hier rekening mee gaat houden door vooral vóór de start van de race veel herkenningspunten te geven. En tijdens de race ook weleens. Een halve seconde vertraging in commentaar merk je niet persoonlijk, en dit verschil gaat ongeveer 0.25s worden. Dat moet acceptabel zijn.
Dit zal in de toekomst nog wel komen:) ik vond het tijdens de training al perfect werken door gewoon een beetje te klooien maar tijdens kwali en race gaat Mol vaker herkenningspunten noemen zei die. Dan moet het helemaal makkelijk worden;)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Rnie het volgende:
Het handigste zou zijn om een timer van de race of kwali toe te voegen aan de app. Daarna probeer je hem met een halve seconde te corrigeren.
Ennnnn NU! rijdt leclerc verstappen voorbijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit zal in de toekomst nog wel komen:) ik vond het tijdens de training al perfect werken door gewoon een beetje te klooien maar tijdens kwali en race gaat Mol vaker herkenningspunten noemen zei die. Dan moet het helemaal makkelijk worden;)
Dit helemaal, behalve dat viaplay er hier wel uit gaat. Series en films zijn vooral oude meuk en dan is 14,99 gewoon te duur. 7,99 zou wmb een realistischer prijs zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb me vaak zat geergerd aan Jack, en aan Olav net zo goed. Maar je proefde wel altijd het plezier dat ze in hun werk hebben.
En als ik iets mis aan de lui bij Viaplay is de gein, het plezier, de pure liefde voor F1.
Ze zullen het vast wel hebben, maar weten het niet uit te dragen.
Het keek wel of ik naar cricket of biljarten zat te kijken.
En nee ik doe Viaplay er niet uit want hun series en films zijn prima te pruimen.
En als ik het zo kan oplossen door Tv te kijken en radio te luisteren dan ben ik helemaal tevreden. En kan ik me, als het weereens nodig is, weer heerlijk aan de heren ergeren.
En weet zich te ont-lappen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ennnnn NU! rijdt leclerc verstappen voorbij
VT1 had ik de stream met commentaar en dat ging goed. De stream zonder commentaar die ik VT2 aan had gaf problemen. Met mijn netwerk is niets mis en levert 900-900Mb/s. Geen dropped packets en nul problemen bij welke streamingdienst dan ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Als je Viaplay er tien keer mee stopt, dan moet je eens goed naar je verbinding thuis kijken.
Ik heb beiden vrije trainingen met 0 problemen gekeken gisteren.
First world problems.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:57 schreef Danny het volgende:
Vervelendste gisteren was dat de viaplay stream er zeker 10x tussentijds mee stopte. Niet alleen mis je dan gewoon dingen, maar je moet ook het commentaar van gpradio steeds opnieuw syncen.
Ik hoop dat ze bij gpradio elke zoveel minuten een duidelijke target doorgeven waar je op kunt letten bij het syncen...
Ben ik het wel mee eens. Een verandering hoeft niet altijd een verslechtering te zijn. Het moet allemaal nog groeien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef nils7 het volgende:
Ik vind ViaPlay wel verfrissend.
De meiden doen het prima... Stephane is beter te pruimen dan die tandarts.
Blij met de nieuwe opzet, ja het is anders maar zeker geen verslechtering.
Maar als Olav het doet wordt ie kapot gefileerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef nils7 het volgende:
Anyway nieuw commentaar Duo zelfs. Ja ze maakten foute, iedereen doet dat, maar herstelden zichzelf vaak snel.
Bij F1TV zijn er twee verschillende feeds met Engels commentaar. Er is de 'International' feed met de verschillende talen. Daarmee krijg je het commentaar van Sky Sports te horen krijgt als je voor 'Engels' kiest. En dan is er nog de aparte 'F1 Live' feed met het commentaar van F1TV zelf. Die laatste is over het algemeen wat rustiger en minder chaotisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef quo_ het volgende:
[..]
Bij F1TV heb ik FP1 gekeken met commentaar van de heren Edwards en Palmer. Zal beslist niet zeggen dat dat zonder passie is maar de voortdurende stortvloed aan commentaar, ook op de momenten dat er niks te zien is of dat de beelden voor zichzelf spreken, komt onnatuurlijk over. (en werkt mij op de zenuwen)
Een verademing om FP2 met Jack en Bas te zien. Elke uitglijder of bazelmoment van Jack heb ik met alle genoegen tot me genomen.
Die herstelde zichzelf nauwelijksquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar als Olav het doet wordt ie kapot gefileerd
Dat worden zij ook als ze het over 20 jaar nog steeds doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar als Olav het doet wordt ie kapot gefileerd
Dat zal, maar voor wat viaplay durft te vragen verwacht ik probleemloze streamsquote:
Ik ga daar iig niet op wachten en ga gewoon lekker gpradio gebruiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Een verandering hoeft niet altijd een verslechtering te zijn. Het moet allemaal nog groeien.
Tijdens de race heb je geen klokje helaas. Ik ben eigenlijk alleen maar bezig geweest met het synchroniseren oefenen zonder hulp van het klokje net.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:36 schreef Danny het volgende:
Olav noemt nu regelmatig de tijden op de seconde. Dat maakt het syncen echt een fluitje van een cent.
Nu dus commentaar van Olav Mol en Jack Plooij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |