Olav is ook al aan het liken geslagenquote:
Dit, dus. En het werd alleen maar erger.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Overigens, die likes zijn echt tenenkrommend. Mol was echt koning in fouten maken, elke race opnieuw.
Ga huilenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Overigens, die likes zijn echt tenenkrommend. Mol was echt koning in fouten maken, elke race opnieuw.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Twee duo's? ViaPlay pakt uit zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:37 schreef Eagles89 het volgende:
De gratis app GP Radio waarmee je het commentaar van Mol krijgt bij de beelden is sinds gisteren live gegaan. Ben benieuwd hoe het zal gaan, wel zin in en heerlijk geen Kwalbers hoeven horen en die twee duo commentatoren die op een begravenis lijken te zitten pfff.
Knap dat je dit nu al kan weten aangezien we nieuwe commentatoren nog nooit een wedstrijd hebben horen verslaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:37 schreef Eagles89 het volgende:
De gratis app GP Radio waarmee je het commentaar van Mol krijgt bij de beelden is sinds gisteren live gegaan. Ben benieuwd hoe het zal gaan, wel zin in en heerlijk geen Kwalbers hoeven horen en die twee duo commentatoren die op een begravenis lijken te zitten pfff.
Albers is de dorpse versie van Doornbos. Weinig grote verschillen hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 14:49 schreef Colonia het volgende:
Ik vind die Christijan Albers juist irritant: hij smijt bij elk verhaal willekeurig Engelse termen er doorheen voor woorden waar gewoon een Nederlandse versie van bestaat. Verder herhaalt hij ook weleens precies het verhaal wat zijn buurman net heeft zitten vertellen.
Wel grappig die kritiek van Albers over het niveau van Ziggo. Ik vond hem gisteren bij Jinek vooral verwarrend en onzeker overkomen, wat ik best begrijp live op tv buiten je comfort zone. Maar de schoenen van Doornbos en co zijn misschien toch iets minder makkelijk te vullen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:58 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Albers is de dorpse versie van Doornbos. Weinig grote verschillen hoor
Ik ga er vanuit dat ze het wel oppakken. Eerste jaar zal stroef klinken, daarna zal het wel herkenbaar worden en een eigen toon/geluid krijgen. (en hun eigen 'tropes' krijgen).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:01 schreef Catatafishh het volgende:
Informatief gezien heb ik hoge verwachtingen van de nieuwkomers en ze zullen zeker niet perfect commentaar geven voor minstens 5 a 6 grand prixs. Als je oude GP's kijkt met Mol als relatief broekie klinkt het ook nergens naar vind ik. Te klinisch
Op youtube staan genoeg “live” verslagen van die twee om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt…beroerd. Er is gewoon nul enthousiasme, wat ik het allerbelangrijkste in commentaar vind. Maar goed dit is persoonlijk, als anderen liever willen dat commentatoren 100% juist zitten maar praten alsof ze op een begravenis spreken vind ik dat ook prima, maar ik luister lekker dit weekend naar Mol en vind zijn foutjes juist charme hebben. Mol is F1 voor mij, en dat gaan twee jonge knapen met nul charisma mij niet afpakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Knap dat je dit nu al kan weten aangezien we nieuwe commentatoren nog nooit een wedstrijd hebben horen verslaan.
En Albers geeft niet eens live commentaar.
Dit is echt nul gedoe. Je kunt het geluid per halve seconde aanpassen en Mol heeft al gezegd vaker herkenningsmomenten te noemen in zijn verslag. Ook is de app al getest las ik, en een halve seconde nauwkeurigheid is echt prima voor verslag, want dat is de maximale tijd die je achter of voor loopt, gemiddeld is het 0.25 seconde, en dat hoor je absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch een beetje gênant, mensen die zonder een wedstrijd te hebben gezien met het nieuwe commentaar die nu al commentaar hebben en die app gaan downloaden. Maar goed, ga maar lekker dat beeld en geluid gelijk zien laten lopen.
Ik kijk lekker met het nieuwe commentaar
Voor sommigen is Olav gewoon de definitie van slecht en is al het andere een verademing ongeacht wat. Ik heb het allang opgegeven, de polarisatie der maatschappij verziekt ook dit forum met letterlijk alles.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Op youtube staan genoeg “live” verslagen van die twee om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt…beroerd. Er is gewoon nul enthousiasme, wat ik het allerbelangrijkste in commentaar vind. Maar goed dit is persoonlijk, als anderen liever willen dat commentatoren 100% juist zitten maar praten alsof ze op een begravenis spreken vind ik dat ook prima, maar ik luister lekker dit weekend naar Mol en vind zijn foutjes juist charme hebben. Mol is F1 voor mij, en dat gaan twee jonge knapen met nul charisma mij niet afpakken.
Heb t idee dat het Coronel weinig uitmaakt. Zo lang hij maar aandacht krijgt en de factuur betaald wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef aesop het volgende:
[..]
Wel grappig die kritiek van Albers over het niveau van Ziggo. Ik vond hem gisteren bij Jinek vooral verwarrend en onzeker overkomen, wat ik best begrijp live op tv buiten je comfort zone. Maar de schoenen van Doornbos en co zijn misschien toch iets minder makkelijk te vullen.
Hij kreeg nog de vraag of hij de mannen van Ziggo nog wel eens gesproken had over zijn kritiek, maar volgens Albers is hij ze niet tegengekomen. Ben benieuwd hoe lang het gezellig blijft met Coronel in de studio:)
Fatboy albers moet gewoon ff ervaring opdoen, dan komt het goed. Doornbos is nu ook een household naam op tv, die was ook niet meteen comfortabel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef aesop het volgende:
[..]
Wel grappig die kritiek van Albers over het niveau van Ziggo. Ik vond hem gisteren bij Jinek vooral verwarrend en onzeker overkomen, wat ik best begrijp live op tv buiten je comfort zone. Maar de schoenen van Doornbos en co zijn misschien toch iets minder makkelijk te vullen.
Hij kreeg nog de vraag of hij de mannen van Ziggo nog wel eens gesproken had over zijn kritiek, maar volgens Albers is hij ze niet tegengekomen. Ben benieuwd hoe lang het gezellig blijft met Coronel in de studio:)
Doornbos is ook gegroeid in die rol. Was ook andere koek aan het begin.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:22 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Heb t idee dat het Coronel weinig uitmaakt. Zo lang hij maar aandacht krijgt en de factuur betaald wordt.
En wat je zegt, Robert Doornbos komt goed over. Professioneel etc. Inhoudelijk niet perse sterker dan Albers maar in presentatie zeker wel. Zouden ze niet gaan switchen tussen die twee dit seizoen? Ik houd het in elk geval wel voor mogelijk.
Op ViaPlay hoor je nu Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
Vraag mij af hoe de heren het in de race gaan doen. Hopelijk wat minder monotoon dan nu.
Het commentaar van nu is iig tenenkrommend. Mijn god zegquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op ViaPlay hoor je nu Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.
De race wordt gedaan door Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Nee, wellicht is de radio app van olav een optiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allard was goed/leuk als pitreporter.
Dit moet ie gewoon niet doen.
Als ik naar een groot ego wil luisteren wel ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, wellicht is de radio app van olav een optie
Daar was olav niet (en winkelman ook niet trouwens). Misschien vanmiddag met P2. Bleekemolen en Kalff zijn iig zwaar kutquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, wellicht is de radio app van olav een optie
Dit soort commentaar is slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik naar een groot ego wil luisteren wel ja.
Ik vind deze 2 iig beter(radio) dan die 2 van Viaplayquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar was olav niet (en winkelman ook niet trouwens). Misschien vanmiddag met P2. Bleekemolen en Kalff zijn iig zwaar kut
Ow dan ga ik die ook maar ff aanzettenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze 2 iig beter(radio) dan die 2 van Viaplay
Lekker...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk lekker met het nieuwe commentaar
Was prima via de app op mijn tv.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht beeld bij Viaplay, vriend stuurde me screenshots op. 720P kwaliteit. Prut
Hij heeft altijd A1GP ook gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allard was goed/leuk als pitreporter.
Dit moet ie gewoon niet doen.
De app werkte bij mij ook niet, maar gewoon online ging prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:13 schreef quo_ het volgende:
Ik heb F1TV gekeken.
Bekaf ben ik inmiddels van dat drukke commentaar van die twee. Alsof ze strafkorting op hun salaris krijgen als ze een seconde of meer stil vallen.
De app van GP radio kreeg ik niet goed aan de praat helaas.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht beeld bij Viaplay, vriend stuurde me screenshots op. 720P kwaliteit. Prut
Dat was vorige week wel beroerd, maar vandaag was het gewoon scherp. Iig 1080p (heb geen 4k tv dus 1080p is voor mij prima).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
nee. Straks in P2 zit Jack Plooij er met nog iemand.quote:
App startte hier gewoon op, maar als je wilt syncen word je naar de website gestuurd. Daarvandaan was syncen zo gepiept. Stream het geluid naar m'n speakers en klaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
De app werkte bij mij ook niet, maar gewoon online ging prima.
Eens dit is het geld niet waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:53 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay commentatoren en kwaliteit stream vind ik onacceptabel als je 14 euro per maand durft te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |