Als ik naar een groot ego wil luisteren wel ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, wellicht is de radio app van olav een optie
Daar was olav niet (en winkelman ook niet trouwens). Misschien vanmiddag met P2. Bleekemolen en Kalff zijn iig zwaar kutquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, wellicht is de radio app van olav een optie
Dit soort commentaar is slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik naar een groot ego wil luisteren wel ja.
Ik vind deze 2 iig beter(radio) dan die 2 van Viaplayquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar was olav niet (en winkelman ook niet trouwens). Misschien vanmiddag met P2. Bleekemolen en Kalff zijn iig zwaar kut
Ow dan ga ik die ook maar ff aanzettenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze 2 iig beter(radio) dan die 2 van Viaplay
Lekker...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk lekker met het nieuwe commentaar
Was prima via de app op mijn tv.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht beeld bij Viaplay, vriend stuurde me screenshots op. 720P kwaliteit. Prut
Hij heeft altijd A1GP ook gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allard was goed/leuk als pitreporter.
Dit moet ie gewoon niet doen.
De app werkte bij mij ook niet, maar gewoon online ging prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:13 schreef quo_ het volgende:
Ik heb F1TV gekeken.
Bekaf ben ik inmiddels van dat drukke commentaar van die twee. Alsof ze strafkorting op hun salaris krijgen als ze een seconde of meer stil vallen.
De app van GP radio kreeg ik niet goed aan de praat helaas.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht beeld bij Viaplay, vriend stuurde me screenshots op. 720P kwaliteit. Prut
Dat was vorige week wel beroerd, maar vandaag was het gewoon scherp. Iig 1080p (heb geen 4k tv dus 1080p is voor mij prima).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
nee. Straks in P2 zit Jack Plooij er met nog iemand.quote:
App startte hier gewoon op, maar als je wilt syncen word je naar de website gestuurd. Daarvandaan was syncen zo gepiept. Stream het geluid naar m'n speakers en klaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
De app werkte bij mij ook niet, maar gewoon online ging prima.
Eens dit is het geld niet waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:53 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay commentatoren en kwaliteit stream vind ik onacceptabel als je 14 euro per maand durft te vragen.
Lijken meer fanboys inderdaad dan dat ze weten hoe ze commentaar moeten geven. Zet ze bij de analyse niet dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef aesop het volgende:
Kunnen ze ook hun mond af en toe houden? Ze lullen aan een stuk door en lijken alles te willen uitleggen. Dan die overdreven manier van klemtonen leggen en het voortdurend conclusies trekken nav een grereden tijd.
Mag allemaal een tandje minder.
Er waren andere commentatoren bij FP2: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Dat zijn ook de racecommentatoren. FP1 waren Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef ChilllayD het volgende:
Gpradio is top gelijk te maken aan het beeld wat je ziet. Heel blij mee!! Die gasten bij viaplay zijn niet in orde en weten VT1 voor mij volledig te verpesten. Net bij vt2 dus de app erbij en het was meteen een stuk leuker
Dit, ik werd er geïrriteerd van. Echt geen seconde rust.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:13 schreef quo_ het volgende:
Ik heb F1TV gekeken.
Bekaf ben ik inmiddels van dat drukke commentaar van die twee. Alsof ze strafkorting op hun salaris krijgen als ze een seconde of meer stil vallen.
De app van GP radio kreeg ik niet goed aan de praat helaas.
FP2 gekeken via F1TV met geluid van GP radio (online). Lekker rustig eigenlijk wel met Jack en Bas, stuk beter dan dat drukke geblaat van EDwards en Palmer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef ChilllayD het volgende:
Gpradio is top gelijk te maken aan het beeld wat je ziet. Heel blij mee!! Die gasten bij viaplay zijn niet in orde en weten VT1 voor mij volledig te verpesten. Net bij vt2 dus de app erbij en het was meteen een stuk leuker
Ja hoorde inderdaad bij vt2 dat er anderen waren. Zelfs daar was ik gauw van vertrokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren andere commentatoren bij FP2: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Dat zijn ook de racecommentatoren. FP1 waren Allard Kalff en Sebastiaan Bleekemolen.
Via Grand Prix Radio was er in FP1 ook een ander dan in FP2. FP2 werd gedaan door Jack Plooij. Olav doet alleen quali en race.
1080p zal wel een duurder abonnement vereisen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef Johannes788 het volgende:
Ieder zijn/haar voorkeurquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ja hoorde inderdaad bij vt2 dat er anderen waren. Zelfs daar was ik gauw van vertrokken.ze brengen geen enthousiasme met zich mee.
Niet dat ik Jack/olav alleen wil horen, die zitten er zi vaak naast maar zij brengen tenminste een bepaalde energie met zich mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |