SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
Sporza is dagelijks vanaf 14.45 bij. De koers is eveneens te volgen op Eurosport en de PLAYER.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodat Ghirmay derde in plaats van vierde zou worden?
Nu zijn ploeg zelf nog. Wat een shitshow iedere keer weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Wel goed dat José het potentieel van Bini erkent!
Ik vergeet steeds dat die niet al 30 is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Wel goed dat José het potentieel van Bini erkent!
Werd eerder deze week ook al door Jakobsen voorbij gesneld en was kansloos tegen Pedersen.. Kan komen door de valpartij, maar mogelijk dat hij z'n training toch wat aangepast heeft als focus op de klassiekers en dat ten koste gaat van de sprint?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Van Aert had toch moeite in de sprint leek het.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die niet al 30 is.
(Al weet je dat nooit zeker)
Niemand gaat Wilco zijn record ooit nog afpakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:14 schreef Beregd het volgende:
[ twitter ]
Een concurrent minder voor Wilco.
Hij kan het zelf nog doenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemand gaat Wilco zijn record ooit nog afpakken
Wow.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk oprecht wel dat het met de huidskleur van Bini te maken heeft. Is er ooit ergens een donkere renner onbetwist kopman geweest in het Europese wielrennen?
Ik zou Sylvana Simons bellen als ik jou was.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk oprecht wel dat het met de huidskleur van Bini te maken heeft. Is er ooit ergens een donkere renner onbetwist kopman geweest in het Europese wielrennen?
Als Mozzato overneemt, kan het voor Laporte zomaar de winnende tactiek zijn.. maar wel lekkere communicatie danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef Beregd het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)weest~1647015175088/
“Communicatiefout”. Laporte kent zijn plek niet.
Ik vind dat ik hier een legitiem punt heb. Donkere wielrenners worden in die teams gewoon nog niet zo serieus genomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou Sylvana Simons bellen als ik jou was.
Dan nog is het een record totdat iemand een WT overwinning behaalde toch?quote:
Georg heeft wel humor.quote:All riders of the team did what they could to create the best conditions for our sprinter Biniam Girmay, by decreasing the gap to the breakaway and by surrounding him all day. The race went exactly as we wished and we were one of the best represented teams in the final. The sprint of Biniam was again phenomenal! But this fourth place brought some mixed emotions, as we are convinced that the victory was possible. Collectively we’ve been perfect until the final three kilometer, where we lost each other in a corner. This enables us to learn, because we were again in the mix for the victory on the highest level.
Georg Zimmermann
Zou die Laporte een beetje Engels kunnen? Op de radio van Jumbo praten ze Nederlands en Dunglish....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef Beregd het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)weest~1647015175088/
“Communicatiefout”. Laporte kent zijn plek niet.
Georg komt uit Beieren. Ik wil niets insinueren, maar verdacht is het wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die reed volledig zijn eigen sprint voor een 14e plaats, hulde.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die Laporte een beetje Engels kunnen? Op de radio van Jumbo praten ze Nederlands en Dunglish....
Of zou Wout alles moeten vertalen?
Bij een koers in de VS was dat een miljoenenclaim gewordenquote:
14h40 ongeveerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:49 schreef Salina het volgende:
Ze finishen vroeg vandaag?
Mooi dagje fietsen vandaag. Twee leuke ritjes.
Volgens mij altijd in het slotweekend in PNquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:49 schreef Salina het volgende:
Ze finishen vroeg vandaag?
Mooi dagje fietsen vandaag. Twee leuke ritjes.
Ah ok. Nou ja, prima hoor. Des te eerder kunnen we naar Italië.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij altijd in het slotweekend in PN
Rugby ja? Frankrijk speelde gisteren toch al?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:56 schreef H.Vviv het volgende:
Zaterdagrit normaal gesproken wat later in Parijs-Nice, maar nu vanwege rugby is de koers wat naar voren gehaald.
op die manier stelt hij zijn Tour selectie wel veiligquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steven heeft 500 meter op kop gereden, dat vond hij wel weer genoeg.
Gelukkig hebben ze Dennis nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steven heeft 500 meter op kop gereden, dat vond hij wel weer genoeg.
Die is al veiligquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op die manier stelt hij zijn Tour selectie wel veilig
Dat zijn er meer geweest. Je doelt op Armstrong, Contador, Froome?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Wie was nou die renner die vroeger ook op een heel licht verzetje de berg op vloog?
Mustafa Sayar?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Wie was nou die renner die vroeger ook op een heel licht verzetje de berg op vloog?
Foliforov?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Garin?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Froome? Wiggins?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Boteroquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Mogen niet deelnemen aan het Jumbo bonusprogramma.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle Nederlandse knechten laten het afweten
Dat overdreven gefocus op Vansevenant ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Echt niet tof hoe matig Renaat is.
UAE heeft tegenwoordig zijn zaakjes beter op orde dan Quickstep zonder Ibargurenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder hulp van Don Pat is dat netjes
Had hij twee jaar geleden maar wat meer als vandaag moeten koersen ipv alleen maar achter zijn Jumbots trein aan naar boven rijdenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Heel leuk, maar straks in de Tour weer verliezen van oe aa ee.
Denk niet dat hij Pogacar toen gelost had eigenlijk. Heeft toen wel een fout gemaakt door niet te reageren op de Peyresourde waardoor Pogacar weer terug in het klassement kwam en ze hadden mogelijk meer volle bak kunnen gaan in de waaierrit, maar uiteindelijk was het niet zo'n vreemde tactiek van Jumbo. Denk dat niemand de tijdrit aan had zien komen..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Had hij twee jaar geleden maar wat meer als vandaag moeten koersen ipv alleen maar achter zijn Jumbots trein aan naar boven rijden.
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij Pogacar toen gelost had eigenlijk. Heeft toen wel een fout gemaakt door niet te reageren op de Peyresourde waardoor Pogacar weer terug in het klassement kwam en ze hadden mogelijk meer volle bak kunnen gaan in de waaierrit, maar uiteindelijk was het niet zo'n vreemde tactiek van Jumbo. Denk dat niemand de tijdrit aan had zien komen..
Als Vingegaard ook nog een stap heeft gezet, zou het tactisch wel leuk kunnen worden. Maar eerst maar eens afwachten of Roglic niet ergens van z'n fiets duikeltquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Maargoed, wat de Roog afgelopen Tour overkwam kan natuurlijk ook Pogchamp gebeuren. Ze kunnen dus ook zomaar van Ineos gaan verliezen.
Serhiy Honchar?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:20 schreef XSbig het volgende:
Geen enkel team komt volledig aan.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoop DNS en DNF's al. Klein pelotonnetje in Nice straks.
Mooi...Danny is 1000x beter dan die vervelende Joris.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:13 schreef Jason22 het volgende:
Lijkt erop dat Danny steeds meer koersen mag doen bij de NOS.
Ja, dat klopt wel.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Danny is toch veel minder irritant aanwezig.
Joris zit er alleen voor de Grote Joris Show.
Geen touw aan vast te knopen. Volgende koersen kan het zo maar anders zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:13 schreef Jason22 het volgende:
Lijkt erop dat Danny steeds meer koersen mag doen bij de NOS.
Die is gevallen jaquote:Op zondag 13 maart 2022 15:21 schreef H.Vviv het volgende:
Vlasov zo te zien niet meer in de eerste groep.
Het schaatsen is nu klaar; denk (hoop) dat Herbert en Maarten de grote koersen mogen doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen. Volgende koersen kan het zo maar anders zijn.
Ik zou wel vaker NOS kijken als Danny in de bezemkast zit, wie er dan naast zit (Clement, Kneteman) maakt me niet zo veel uit.
Dan kijk ik Sporza/ES.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schaatsen is nu klaar; denk (hoop) dat Herbert en Maarten de grote koersen mogen doen.
Kan de rug van Herbert dat weer aan dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schaatsen is nu klaar; denk (hoop) dat Herbert en Maarten de grote koersen mogen doen.
Die gaan eerst nog even naar het hockeyquote:Op zondag 13 maart 2022 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Sporza niet kunnen overwegen om alvast naar Parijs tegen Nice te gaan?
Toch viel het dit jaar flink mee qua weerquote:Op zondag 13 maart 2022 15:29 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dat ik de rit naar de zon opzette, maar ik zit verkeerd zo te zien
Die spaarde zich eerder deze week juist voor vandaagquote:Op zondag 13 maart 2022 15:47 schreef franklop het volgende:
Belgen nog niet MAD dat Wout hier alleen over is voor Roglic en daarmee misschien te veel doet?
Wout moet wsl de komende 30km op kop rijden...dan overleeft hij de Col d'Èze niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die spaarde zich eerder deze week juist voor vandaag
(en denk overigens dat hij ook wel aan ritwinst denkt)
Wel een klim die Wout zou moeten liggenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Idealiter neem je Wout mee over d'Eze maar lijkt me dat het daar ook wel ploft in kopgroep
Maar die andere twee konden Martinez, Van Aert en Roglic net al niet volgen.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Idealiter neem je Wout mee over d'Eze maar lijkt me dat het daar ook wel ploft in kopgroep
Tot de voet van de Col d'Eze is het bijna alleen maar bergaf, dat zal niet al te veel energie kosten.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die spaarde zich eerder deze week juist voor vandaag
(en denk overigens dat hij ook wel aan ritwinst denkt)
Wout moet wsl de komende 30km op kop rijden...dan overleeft hij de Col d'Èze niet.
Dat klopt maar Wout rijdt nu wel erg lang op kop. Martinez zal ook wel wat proberen lijkt me dan moet Roglic mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar die andere twee konden Martinez, Van Aert en Roglic net al niet volgen.
Andere kant dan normaal. Zit een kilometer aan ruim 12% in.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een klim die Wout zou moeten liggen
Dat is waar. Maar 1 tegen 1 kan Roglic wel controlerenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt maar Wout rijdt nu wel erg lang op kop. Martinez zal ook wel wat proberen lijkt me dan moet Roglic mee.
Poging 2quote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Daar was bijna weer de slotdag-actie van Roglic
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt toch iets mentaals te zijn met Roglic.
Daarom ook klopje. Geen volledoge inzinking nee. Wellicht net iets te laat nog wat naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met een hongerklop ga je niet zo hard.
Stukje Uytdehaage zie ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:32 schreef wimderon het volgende:
De Jumbo-ziekte. Patrick Roest vindt dit geen leuke post.
Morgen horen we dat Roglic positief is.
Zovaak als hij het verkloot/moeilijk heeft op het einde van meerdaagse races kan je toch moeilijk normaal noemen. Zelfs als die het redt vandaag, Yates had nooit alleen mogen rijden.quote:
Kuss.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nairo is toch wel de meest wisselvallige renner ooit.
Er overkomt hem echt van alles op slotdagen, dat kan toch geen toeval meer zijn, zou je zeggen..quote:
Alleen zijn het verschillende oorzaken. Of een val, of een ongelofelijke tijdrit van Pogacar. Vind het veel te makkelijk om dat maar op mentaal te gooien, het is nog veel vaker wel goed gegaan.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er overkomt hem echt van alles op slotdagen, dat kan toch geen toeval meer zijn, zou je zeggen..
Nou veel vaker zou ik niet willen zeggen, Roglic rijdt weinig meerdaagse races.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alleen zijn het verschillende oorzaken. Of een val, of een ongelofelijke tijdrit van Pogacar. Vind het veel te makkelijk om dat maar op mentaal te gooien, het is nog veel vaker wel goed gegaan.
Volgens mij is Roglic mentaal één van de sterkste in het peloton, hij is alleen minder behendig op de fiets.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alleen zijn het verschillende oorzaken. Of een val, of een ongelofelijke tijdrit van Pogacar. Vind het veel te makkelijk om dat maar op mentaal te gooien, het is nog veel vaker wel goed gegaan.
Mja, toch wel gewoon winnaar van Tirreno-Adriatico, Itzulia (x2), Romandie (x2), UAE Tour.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou veel vaker zou ik niet willen zeggen Roglic rijdt heel weinig meerdaagse races.
Maar ook als het wel goed ging (Vuelta 2x, Baskenland ook 2x o.a.) had hij een hele slechte slotdag, maar had hij genoeg voorsprong. Verloor ook nog eens een podiumplek in de Tour in de slottijdritquote:Op zondag 13 maart 2022 16:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij rijdt bijna alleen maar meerdaagse wedstrijden.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou veel vaker zou ik niet willen zeggen, Roglic rijdt weinig meerdaagse races.
Hij rijdt er minimaal 4 per jaar, meestal meer. Dat is niet weinig.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou veel vaker zou ik niet willen zeggen, Roglic rijdt weinig meerdaagse races.
Pogacar was inderdaad buitenaards in die tijdrit, maar een klassementsrenner als Roglic hoort in zo’n belangrijke tijdrit eigenlijk geen tientallen seconden te verliezen op Dumoulin, Van Aert en Porte.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. Het was geen goede tijdrit, maar hij wordt gewoon vijfde tussen de favorietenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pogacar was inderdaad buitenaards in die tijdrit, maar een klassementsrenner als Roglic hoort in zo’n belangrijke tijdrit eigenlijk geen tientallen seconden te verliezen op Dumoulin, Van Aert en Porte.
En dan verslagen worden door Pedersenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Wout nu gewoon alvast z’n sprint inzet. 1700m sprinten.
Nou nou nouquote:Op zondag 13 maart 2022 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt een vrachtwagen nodig om Simon van zege af te houden
Zo danquote:Op zondag 13 maart 2022 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die kan hij wel besturen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout verliest hier de Ronde en Roubaix.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roglic heeft PN gewonnen . Mede dank aan Van Aert. Stel je voor dat Van Aert zoals een normale groen trui drager veel eerder zou gelost hebben .
Dan zat ie alleen te achtervolgen op Yates.
Het zou in iedergeval een secondespel geweest zijn....
Ook gevallen in de beginfase.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Vlasov heen?
Die dondert net als Pierke ook de top 10 uit namelijk.
Dan had ik het wel eerder gevraagd. Maar dat had ik niet meegekregen nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook gevallen in de beginfase.
(maar dit vraag je met een bijbedoeling)
Onvoorstelbaar. Fenomeen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dertiendes in het klassement!
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |