SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
Sporza is dagelijks vanaf 14.45 bij. De koers is eveneens te volgen op Eurosport en de PLAYER.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodat Ghirmay derde in plaats van vierde zou worden?
Nu zijn ploeg zelf nog. Wat een shitshow iedere keer weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Wel goed dat José het potentieel van Bini erkent!
Ik vergeet steeds dat die niet al 30 is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Wel goed dat José het potentieel van Bini erkent!
Werd eerder deze week ook al door Jakobsen voorbij gesneld en was kansloos tegen Pedersen.. Kan komen door de valpartij, maar mogelijk dat hij z'n training toch wat aangepast heeft als focus op de klassiekers en dat ten koste gaat van de sprint?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Van Aert had toch moeite in de sprint leek het.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die niet al 30 is.
(Al weet je dat nooit zeker)
Niemand gaat Wilco zijn record ooit nog afpakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:14 schreef Beregd het volgende:
[ twitter ]
Een concurrent minder voor Wilco.
Hij kan het zelf nog doenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemand gaat Wilco zijn record ooit nog afpakken
Wow.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk oprecht wel dat het met de huidskleur van Bini te maken heeft. Is er ooit ergens een donkere renner onbetwist kopman geweest in het Europese wielrennen?
Ik zou Sylvana Simons bellen als ik jou was.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk oprecht wel dat het met de huidskleur van Bini te maken heeft. Is er ooit ergens een donkere renner onbetwist kopman geweest in het Europese wielrennen?
Als Mozzato overneemt, kan het voor Laporte zomaar de winnende tactiek zijn.. maar wel lekkere communicatie danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef Beregd het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)weest~1647015175088/
“Communicatiefout”. Laporte kent zijn plek niet.
Ik vind dat ik hier een legitiem punt heb. Donkere wielrenners worden in die teams gewoon nog niet zo serieus genomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou Sylvana Simons bellen als ik jou was.
Dan nog is het een record totdat iemand een WT overwinning behaalde toch?quote:
Georg heeft wel humor.quote:All riders of the team did what they could to create the best conditions for our sprinter Biniam Girmay, by decreasing the gap to the breakaway and by surrounding him all day. The race went exactly as we wished and we were one of the best represented teams in the final. The sprint of Biniam was again phenomenal! But this fourth place brought some mixed emotions, as we are convinced that the victory was possible. Collectively we’ve been perfect until the final three kilometer, where we lost each other in a corner. This enables us to learn, because we were again in the mix for the victory on the highest level.
Georg Zimmermann
Zou die Laporte een beetje Engels kunnen? Op de radio van Jumbo praten ze Nederlands en Dunglish....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef Beregd het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)weest~1647015175088/
“Communicatiefout”. Laporte kent zijn plek niet.
Georg komt uit Beieren. Ik wil niets insinueren, maar verdacht is het wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die reed volledig zijn eigen sprint voor een 14e plaats, hulde.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die Laporte een beetje Engels kunnen? Op de radio van Jumbo praten ze Nederlands en Dunglish....
Of zou Wout alles moeten vertalen?
Bij een koers in de VS was dat een miljoenenclaim gewordenquote:
14h40 ongeveerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:49 schreef Salina het volgende:
Ze finishen vroeg vandaag?
Mooi dagje fietsen vandaag. Twee leuke ritjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |