Oh zijn er twee seizoenen... ben benieuwd of ik er twee ga kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien (boek niet gelezen) maar ik vond seizoen 2 wel wat overbodig. Wel genoten van seizoen 1 terwijl dit normaal niet mijn genre is.
Ik vond seizoen 2 van Big Little Lies ook erg goed; iets beter einde dan seizoen 1 ook. Hoop nog altijd op een seizoen 3. Niet omdat het einde kut was, maar serie had hoge kwaliteit, zie ik graag meer vanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zijn er twee seizoenen... ben benieuwd of ik er twee ga kijken
Het is ook niet mijn genre, maar goed, iemand adviseerde het boek wat best vermakelijk was
Ik ga gewoon kijken en het meemaken. Het is iig een leuk verhaal met leuke personages. En verschrikkelijke, maar die maken het leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 van Big Little Lies ook erg goed; iets beter einde dan seizoen 1 ook. Hoop nog altijd op een seizoen 3. Niet omdat het einde kut was, maar serie had hoge kwaliteit, zie ik graag meer van
Zeer heftige miniserie met fantastische acteerprestaties. Jared Harris speelt fantastisch!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die staat ook hoog op mijn lijst! Nog nooit gezien, ben erg nieuwsgierig
Een van de beste series die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die staat ook hoog op mijn lijst! Nog nooit gezien, ben erg nieuwsgierig
Overigens goed om te weten dat schrijver Craig Mazin nu ook aan het roer staat van The Last of Us dat waarschijnlijk over een klein jaar op HBO komt.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Breuls het volgende:
De schrijver van Chernobyl, Craig Mazin, is momenteel overigens bezig met The Last of Us, ook voor HBO. Gebaseerd op een game (die ik niet ken), maar ben wel nieuwsgierig omdat hij erachter zit.
Komt volgend jaar ergens.
Wel superheftig hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zijn idd de geluiden die ik enkel heb gehoordDus ik ga het risico aan
Wel echt brute game.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Breuls het volgende:
De schrijver van Chernobyl, Craig Mazin, is momenteel overigens bezig met The Last of Us, ook voor HBO. Gebaseerd op een game (die ik niet ken), maar ben wel nieuwsgierig omdat hij erachter zit.
Nooit gespeeld, maar ik weet wel hoe populair dat spel is. Als de serie ook dat niveau haalt gaat dat wel pareltje wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Breuls het volgende:
Die gedachte had ik ook, en toen dacht ik dat het toch wel leuk is 'm eerst nog een keer in IMAX te gaan zien en ik ben blij dat ik dat nog een keer gedaan heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:07 schreef KingRadler het volgende:
The Batman over een paar weekjes. Ik kan niet wachten.
Thuis kijken op groot schermquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook, en toen dacht ik dat het toch wel leuk is 'm eerst nog een keer in IMAX te gaan zien en ik ben blij dat ik dat nog een keer gedaan heb.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Alleen 3 van de 4 afleveringen staan erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |