voor je dochter moet je ook gewoon Disnep+ nemenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, leuk voor je. Mijn dochter is 2 jaar oud. Als ik haar een Engelse film laat zien is ze binnen 2 minuten afgehaakt. En ze kan nog niet lezen.
Happy Feet bijvoorbeeld in het Nederlands is er gewoon. Debiel dat ze het niet aanbieden.
Onhandig, vervelend of irritant? Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 21 maart 2022 @ 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Walgelijk dat ze Nederlandse audio niet hebben toegevoegd.
Ik denk dat iedereen dat best voor hun eigen kids kan bepalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
voor je dochter moet je ook gewoon Disnep+ nemen
Ik ben echt in alle staten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Onhandig, vervelend of irritant? Kan ik me voorstellen.
Maar "walgelijk"?
Als je hier zķ heftig mee omgaat, zou ik deze dienst opzeggen.quote:
Ik was hier niet heel serieus.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:47 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als je hier zķ heftig mee omgaat, zou ik deze dienst opzeggen.
Ikzelf zou het juist als winst zien, je kind krijgt zo al vroeg de Engelse taal mee (ook al denk jij dat ze geen interesse heeft, zodra er Engels gesproken wordt, zou het best eens kunnen dat ze wel mee blijft luisteren). Kinderen zijn net sponzen, ze nemen dit echt wel in zich op, en op school zal ze hier straks vast voordeel van ondervinden.
Harry Potter voor een 2 jarige?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was hier niet heel serieus.
Ze mag van mij af en toe televisie kijken. Ze leert in deze fase juist ontzettend veel van Nederlandse films en series. Ik ben echter wel klaar met Paw Patrol en Tinkerbell. Harry Potter en Happy Feet zijn dan leuke afwisselingen.
Dat Engels komt allemaal wel.
Die vond ik ook opvallend ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Is dit het nieuwe opvoedtopic? Misschien is Annabelle wel leuk, gaat over een pop!De film is vermakelijk maar erg voorspelbaar dat alles goed komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig afgelopen weekend ook een golden oldie gezien: North by Northwest (Alfred Hitchcock film).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Singin' in the Rain afgelopen weekend eindelijk gezien. Leuk! Terecht een klassieker.
Als het aan jou ligt zou het alleen maar over 'tetten' gaan (tetten is jouw eigen bewoording van het officiele woord: borsten), hier zeggen wij toch ook niets van? Laat ons dan lekker over de wat oudere content hebben, ja? Dank je...quote:
Regel 1 van superniger in je topic is: Negeer hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:47 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt zou het alleen maar over 'tetten' gaan (tetten is jouw eigen bewoording van het officiele woord: borsten), hier zeggen wij toch ook niets van? Laat ons dan lekker over de wat oudere content hebben, ja? Dank je...
Maar wel ontopic, en dat kan ik niet van jouw post zeggen. Doe dus maar ergens anders klagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:40 schreef superniger het volgende:
Heel veel OUD geneuzel in dit topic.
Via de search zie ik 'm nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren een paar afleveringen van Mom gekeken, kijk ik nu op HBO: weg.
Hij stond eerst nog onder 'Verder kijken', maar als ik hem selecteerde, kreeg ik de melding 'Deze content is niet beschikbaar' en weg was het.quote:
Vaag, ik heb zelfs nog even gekeken of ik een aflevering kon zien en dat speelde gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij stond eerst nog onder 'Verder kijken', maar als ik hem selecteerde, kreeg ik de melding 'Deze content is niet beschikbaar' en weg was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |