SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Niks hoeft meerquote:
weer ouwe meuk?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, direct weer vies goor vuil vet shoppen
https://nl.pepper.com/kor(...)ur500-korting-231202quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, voorlopig even nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/kor(...)ur500-korting-231202
Het weekend wordt fantastischquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
zijn er leuke plannen voor dit weekend, vertel!
je moet toch douchen en koken?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Gasprijs omlaag als de kachel niet aanhoeft.
dat idee dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat de kachel het meeste verbruikt.quote:
hoeveel kost dat alles plaatsen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat de kachel het meeste verbruikt.
Overigens willen we nog steeds een keer overstappen naar elektrisch koken, maar grote investeringen beginnen we even niet aan, zelfde met de mogelijke verhuisplannen. Eerst maar eens zien dat we niet over 5 jaar onderlopen enzo, gezien de regio waar we zitten.
google earthquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik een antieke kaart van Drenthe kopen? Staat niet heel veel op, maar toch
Goede timing weerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof je daar verder wat van ziet.quote:
stukje land mee kopen in de metaworldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 0.0001 bitcoin gekocht voor 3.62
Ja geloof dat ik er nog niet zover mee benquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
stukje land mee kopen in de metaworld
Wat ben je opeens allemaal aan het investeren en beleggen geslagen, ben je iets van planquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Oh, geen idee precies, dat zou allemaal onder "nieuwe keuken" vallen en de ergernis aan huidige keuken is nog niet groot genoeg om er actief werk van te maken en als er toch ook "misschien is een ander huis wel wat" ideeën zijn, ga je sowieso geen nieuwe keuken erin plempen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je opeens allemaal aan het investeren en beleggen geslagen, ben je iets van plan
ah ja dat had ik in den haag ook. Die platen zelf zijn opzich niet heel duur maar wat zon extra groep maken kost heb ik ook geen ideequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee precies, dat zou allemaal onder "nieuwe keuken" vallen en de ergernis aan huidige keuken is nog niet groot genoeg om er actief werk van te maken en als er toch ook "misschien is een ander huis wel wat" ideeën zijn, ga je sowieso geen nieuwe keuken erin plempen.
Maar, los van de keuken an sich, er moet een extra groep in de meterkast komen, want we hebben geen 3-fase aansluiting.
Ja gevaarlijke combinatiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee heb zo'n revolut card en daar kan je dat allemaal doen in die app en je weet hoe nieuwsgierig ik ben
bitcoingodenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog wat shitcoins.Zal wel geen flikker meer waard zijn nu.
![]()
Gokken voor gevorderden.
Ga wel voor inductie dan he, niet naar gewoon elektrischquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat de kachel het meeste verbruikt.
Overigens willen we nog steeds een keer overstappen naar elektrisch koken, maar grote investeringen beginnen we even niet aan, zelfde met de mogelijke verhuisplannen. Eerst maar eens zien dat we niet over 5 jaar onderlopen enzo, gezien de regio waar we zitten.
Volgens mij komt het er bij ons op neer dat we beter de complete meterkast om kunnen gooien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat had ik in den haag ook. Die platen zelf zijn opzich niet heel duur maar wat zon extra groep maken kost heb ik ook geen idee
Ga je investeren in bittercoins?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Oh, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga wel voor inductie dan he, niet naar gewoon elektrisch
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je investeren in bittercoins?
Inductie is fijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga wel voor inductie dan he, niet naar gewoon elektrisch
Inductie is fijn ja, elektrisch heb je precies niks aan, dat heeft zowel de nadelen van gas als geen van de voordelen van inductiequote:
welke shitcoinquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, m'n shitcoin is nog steeds meer waard dan ik erin heb gestoken, it's something.
Ik heb liever gas dan elektrisch. Dat kookt gewoon niet fijn. Maar inductie rulesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inductie is fijn ja, elektrisch heb je precies niks aan, dat heeft zowel de nadelen van gas als geen van de voordelen van inductie
Die paar shitcoins die ik heb zijn alleen maar minder waard gewordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, m'n shitcoin is nog steeds meer waard dan ik erin heb gestoken, it's something.
Ik heb er bewust "zuipgeld" ingestoken, aka geld wat ik geen moment zou missen. Het is dus sowieso niet veel (heb er twee tientjes ingestoken toen ofzo? Had eigenlijk moeten verkopen toen het de ¤200 aantikte, maar goed. Het is momenteel ¤80).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar shitcoins die ik heb zijn alleen maar minder waard geworden
wietplantjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weeeheeekeeeendddd
en we kregen plantjes van het werk
woensdag was het blijkbaar de dag van de bezorger..()
We vieren het dit weekend in Foquevillequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weeeheeekeeeendddd
en we kregen plantjes van het werk
woensdag was het blijkbaar de dag van de bezorger..()
Nou dat wordt dan twee spa rood en een glas melkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er bewust "zuipgeld" ingestoken, aka geld wat ik geen moment zou missen. Het is dus sowieso niet veel (heb er twee tientjes ingestoken toen ofzo? Had eigenlijk moeten verkopen toen het de ¤200 aantikte, maar goed. Het is momenteel ¤80).
Klopt z'n onderschrift ook meteen.quote:
Wat heb je daar in je hand architectje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We vieren het dit weekend in Foqueville
Ja, bedoel ook vooral dat het een hoeveelheid is die ik makkelijk opzuup elders.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan twee spa rood en een glas melk
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We vieren het dit weekend in Foqueville
Ja bij mij was het ook maar een paar tientjes die ik vorig jaar een keer er in heb gestoken, is nu ¤12 waard ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er bewust "zuipgeld" ingestoken, aka geld wat ik geen moment zou missen. Het is dus sowieso niet veel (heb er twee tientjes ingestoken toen ofzo? Had eigenlijk moeten verkopen toen het de ¤200 aantikte, maar goed. Het is momenteel ¤80).
Neem een hobbyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bedoel ook vooral dat het een hoeveelheid is die ik makkelijk opzuup elders.Was ook vol in alle lockdowns, dus wat moet je er verder mee.
Ik heb geen zuipgeld want ik zuip nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik nu al amper tijd voor.quote:
met een grote barbecue?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Kunnen we dan ook meteen mijn verjaardag vieren? Die is komende dinsdag...![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Kunnen we dan ook meteen mijn verjaardag vieren? Die is komende dinsdag...![]()
Die prijzen op de piste zijn wel meestal een halve hypotheek voor een broodje en wat te drinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen zuipgeld want ik zuip nietGeef eigenlijk sowieso maar weinig uit aan uitgaan of andere dingen die ik niet echt nodig heb. Alleen tijdens het skiën aan eten/drinken.
Nu ik bij de kringloop werk kijk ik daar altijd even of er iets hangt en ik krijg nog korting ookquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:20 schreef kwiwi het volgende:
Vroeger gaf ik best veel geld uit aan kleding, dat doe ik nu eigenlijk ook niet meer. Zeker niet sinds ik thuiswerk
Die waren al op zeiden ze (ja dat zeiden ze echtquote:
Er zat te weinig in zeker?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zo'n kippiebox gehaald. Op zich lekker maar er zijn een paar verbeterpuntjes
Babbelen met oude bekenden die je alleen in bepaalde settings tegenkomt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen zuipgeld want ik zuip nietGeef eigenlijk sowieso maar weinig uit aan uitgaan of andere dingen die ik niet echt nodig heb. Alleen tijdens het skiën aan eten/drinken.
Het leukedingenpotjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Babbelen met oude bekenden die je alleen in bepaalde settings tegenkomt.Biertjes proberen.
Maar je hebt waarschijnlijk wel een equivalent, dat stukje budget wat aan onzin op mag, zeg maar.
Ja, echt heel weinig. En de helft daarvan was aangebrand en taai. Maar de drie gelukte stukjes waren wel lekker. Dus als dat doosje even gewoon gevuld werd en de boel niet een half uur te lang opstaat, is het perfect.quote:
Dit was dus vooral een "ik weet niets leuks, laat ik eens gokken".quote:
Nee, nog een uur.quote:
Scharrelkippetjes tien minuutjes laten koken in drie pakjes gesmolten roomboter met wat tijm, knoflook, tabasco, witte wijn en zoet paprikapoeder, daarna grillen, mensen plegen een moord om mijn kippetjes.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
tien minuutjes laten koken in drie pakjes gesmolten roomboter
is goed hoor Hestonquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scharrelkippetjes tien minuutjes laten koken in drie pakjes gesmolten roomboter met wat tijm, knoflook, tabasco, witte wijn en zoet paprikapoeder, daarna grillen, mensen plegen een moord om mijn kippetjes.
Twee uitjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even naar de Action maar weer nu al dat ik de helft ga vergeten.
Met een tas vol thuiskomen, behalve die paar dingen waar je voor naar de Action ging.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Of de dingen waar ik dan voor kwam, kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Met een tas vol thuiskomen, behalve die paar dingen waar je voor naar de Action ging.![]()
Nee eigenlijk niet bedacht ik me toen je dat over zuipgeld postte. Nu doe ik dat wel als het voorkomt, maar zo niet dan gaat het ook niet op aan wat anders eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Babbelen met oude bekenden die je alleen in bepaalde settings tegenkomt.Biertjes proberen.
Maar je hebt waarschijnlijk wel een equivalent, dat stukje budget wat aan onzin op mag, zeg maar.
Mondkapje op, daar lopen veel beige hoestende mensen rond.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik vooral idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de dingen waar ik dan voor kwam, kan ik niet vinden.
Dat klinkt spartaans.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet bedacht ik me toen je dat over zuipgeld postte. Nu doe ik dat wel als het voorkomt, maar zo niet dan gaat het ook niet op aan wat anders eigenlijk.
Dacht dat jij altijd zo goed was in zelf dingen verzinnenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warm, warm, dit komt van James Martin af.
In plaats van twee garlick gloves flikker ik er twaalf in.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd zo goed was in zelf dingen verzinnen
En dan de helft van dat lijstje niet kunnen vinden in dat specifieke filiaal en alsnog allerhande andere zooi meenemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heeft de Action tegenwoordig een app waar je lijstje kan maken, helpt voor mij wel om minder onnodige meuk te kopen.
Goed mental image.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van twee garlick gloves flikker ik er twaalf in.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de helft van dat lijstje niet kunnen vinden in dat specifieke filiaal en alsnog allerhande andere zooi meenemen.
Nou dat straalt in ieder geval wel wat uit danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van twee garlick gloves flikker ik er twaalf in.
Ik zit nu een lijstje te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heeft de Action tegenwoordig een app waar je lijstje kan maken, helpt voor mij wel om minder onnodige meuk te kopen.
Is dat spul niet allemaal over de datum?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind vooral de snackafdeling bij de Action gevaarlijk.
Goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat spul niet allemaal over de datum?
Nee dat is bij Die Grenze vaak en ook daar ga je niet dood aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ze op de markt brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, bedroevend weinig resultaten als ik zoek op knoflookhandschoen. Jammer, het klinkt amusant.
Dan mag het überhaupt niet meer verkocht worden he.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij m'n zus verkochten ze vroeger op het werk zakjes met dropjes en allerlei snoepjes. Die werden amper verkocht en dan werden ze onder de werknemers verdeeld. Kreeg eens een hele doos volquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan mag het überhaupt niet meer verkocht worden he.
Hoe gaat het met je vader? Laatst toch niet zo best?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
Vol dagje, straks tot 19:00 uur nog in conf call, dan snelsnel wat boodschappen doen, uit eten en ik wil eigenlijk nog even langs mijn vader piepen.
Taaie rakker, zweeft nog steeds op het randje maar hij lijkt er iets beter aan toe te zijn sinds vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vader? Laatst toch niet zo best?
Vandaag een tijd met mijn vader gesproken, die was paar uurtjes hier op bezoek. Die is een van de jongsten thuis; die allerlei mensen die nu aan het sneuvelen zijn rondom hem heen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taaie rakker, zweeft nog steeds op het randje maar hij lijkt er iets beter aan toe te zijn sinds vandaag.
Mijn moeder is al negen broers en zussen verloren, mijn vader drie, er zijn wel nog twee stiefjes over.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag een tijd met mijn vader gesproken, die was paar uurtjes hier op bezoek. Die is een van de jongsten thuis; die allerlei mensen die nu aan het sneuvelen zijn rondom hem heen.
Als je nu met m'n ouders over iets van vroeger praat is het ook van 'ja die is ook dood, en die, en die'.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag een tijd met mijn vader gesproken, die was paar uurtjes hier op bezoek. Die is een van de jongsten thuis; die allerlei mensen die nu aan het sneuvelen zijn rondom hem heen.
Toch een kg zak gekochtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik stop net een pindarotsje in m'n giegel.
Mijn vader heeft heel lang niet willen praten over dat soort dingen, nu ontkomt hij er niet echt aan. Mijn moeder heeft ook wat gebreken dus nu worden ze ook met hun sterfelijkheid geconfronteerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder is al negen broers en zussen verloren, mijn vader drie, er zijn wel nog twee stiefjes over.
wat>quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
UKR REPORT
@:UKR_Report
⚠️🇷🇺KREMLIN : FRIDAY EVENING WILL BE BEAUTIFUL FOR THE WHOLE WORLD
Mijn moeder zegt wel eens dat het zo raar en bevreemdend stil is omdat bijna iedereen die ze kende al dood is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader heeft heel lang niet willen praten over dat soort dingen, nu ontkomt hij er niet echt aan. Mijn moeder heeft ook wat gebreken dus nu worden ze ook met hun sterfelijkheid geconfronteerd.
Twitter, de plek voor fake news.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja stond op twitter, Poetin naarling is wat groots van plan vanavond.
dropt die de bom?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op dat punt zijn ze nog niet. Mijn oma klaagde daar wel over. Is ook vreemd als al je vrienden er niet meer zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt wel eens dat het zo raar en bevreemdend stil is omdat bijna iedereen die ze kende al dood is.
Leiden is anders best een leuke stad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat punt zijn ze nog niet. Mijn oma klaagde daar wel over. Is ook vreemd als al je vrienden er niet meer zijn natuurlijk.
Ik hoop dat mijn ouders bepaald leiden bespaard gaat blijven. Ziekte en/of dementie is geen pretje. Over een week is het ook een jaar geleden dat mijn tante voor euthanasie koos, dus denk dat het nu wel beetje bij ze speelt ook. Andere broer van mijn vader die kent mijn vader niet eens meer, dat is ook geen leven.
Pindarotsjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
We hadden niet anders verwacht.Net als van vreetzak @:dud0r
KSC voor de intellectuele noot en de goeie diepte-interviews.quote:
Meer voor mij en kersenlippenquote:
Anders. Twitter praat ik vooral over TV programma's eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KSC voor de intellectuele noot en de goeie diepte-interviews.
Lust ik ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij pindarotsjes aan de minima in Nederland uit gaat delen.
Zonde, vond dat wel een leuk meisje.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0997936001.html
ja dat meisje kreeg je er niet bijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, vond dat wel een leuk meisje.
Wat is er zonde aan dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alzheimer is echt nasty, op een manier die ik niet eens durf te beschrijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat punt zijn ze nog niet. Mijn oma klaagde daar wel over. Is ook vreemd als al je vrienden er niet meer zijn natuurlijk.
Ik hoop dat mijn ouders bepaald leiden bespaard gaat blijven. Ziekte en/of dementie is geen pretje. Over een week is het ook een jaar geleden dat mijn tante voor euthanasie koos, dus denk dat het nu wel beetje bij ze speelt ook. Andere broer van mijn vader die kent mijn vader niet eens meer, dat is ook geen leven.
kan deze nog proberenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef Ama het volgende:
Wel lekker dat ik nu weer als een echte FOK!ker met gordijnen dicht kan computeren.
Ik heb een beeld waarbij er iemand met een groep cavia's richting een Action rent terwijl ze pindarotsjes in haar giechel schuift.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals het hoortWelkom terug in de duisternis
Ja. Heb het in aantal vormen gezien inmiddelsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alzheimer is echt nasty, op een manier die ik niet eens durf te beschrijven.
Dan ga ik wel met ballie in de zon zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals het hoortWelkom terug in de duisternis
De biggenvanger van Hamelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een beeld waarbij er iemand met een groep cavia's richting een Action rent terwijl ze pindarotsjes in haar giechel schuift.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met ballie in de zon zitten
US logicaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:23 schreef Ama het volgende:
Niet minima hier: Lekker pindarotjes.
Ik: Bah pindarotjes.
US: Zonde, was een leuk meisje
Die lijkt er wel heel erg veel op, misschien te flets en dus ouwelijk voor jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan deze nog proberen
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1003780001.html
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat fles die vanuit de hangmat barcecued?
Mag wel een stevige hangmat wezen danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat fles die vanuit de hangmat barcecued?
ja ben niet zo van het wit normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lijkt er wel heel erg veel op, misschien te flets en dus ouwelijk voor jou?
Nou inderdaad, bal vreet als een gekquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag wel een stevige hangmat wezen dan![]()
Meer van het beige?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben niet zo van het wit normaal
Ook niet als je richting RAL 8022 gaat?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben niet zo van het wit normaal
een voorgewarmde smurfbroekquote:
25 graden hier. Best warm inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een voorgewarmde smurfbroek
vandaag niet nodig trouwens. warm zat
Vanochtend was nog wel frisjes. Sowieso in de ochtend is het nog koud.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een voorgewarmde smurfbroek
vandaag niet nodig trouwens. warm zat
Ik ben een koukleum.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Karzai het volgende:
winterjas heb ik wel afscheid van genomen sinds woensdag
Ik ben ook overgestapt op de tussenjas.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Karzai het volgende:
winterjas heb ik wel afscheid van genomen sinds woensdag
Heb een krat voor op mijn fiets dus als het te warm is gooi ik mijn jas in die krat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef Karzai het volgende:
ja maar dan heb je het in de middag bloedheet
Ik ook weer ja.quote:
Fietstassen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef Karzai het volgende:
ja maar dan heb je het in de middag bloedheet
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En vanmorgen was ik nog blij met m'n dikke winterjas hoor, sodeju dat was fris!
Zijn we in de zomer dankbaar voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:51 schreef Karzai het volgende:
op het platte land is het altijd iets kouder dan midden in de stad
Waarheid, maar ik was ook gewoon voor acht uur op het fietsje op pad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:51 schreef Karzai het volgende:
op het platte land is het altijd iets kouder dan midden in de stad
Nee, ik noem mezelf bewust geen vegetariër.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
moksi meti is ook .lekker, vleesch, maar jij bent vegetarisch
Maakt dat je agressief?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Die pindarotsjes waren geen goed idee.
Gekkenwerk, dan vraag je er omquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid, maar ik was ook gewoon voor acht uur op het fietsje op pad.
Ik heb van die goedkope dingen ooit ergens gekocht en passen ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of die tuinhandschoenen van 79 cent passen. Zal wel niet. Ze hadden ook duurdere en betere maar die hadden ze alleen in XL-XXL 'want alleen kerels zijn in de tuin bezig'.
maar die heeft juist veel energie nodig voor al dat FEGTE en ROSSE en zoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar die eet juist nooit heb ik soms het idee.
Ik had ze eerst maar die zijn helemaal vergaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van die goedkope dingen ooit ergens gekocht en passen ook.
Zelfmoord, hoop ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die veenlijken doen al jaren niks anders. Corona heeft daar geen verandering ingebracht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Staat er weer zo'n oud vel in m'n aura bij de kassa, dat kreeg natuurlijk weer bijna m'n elleboog tegen haar bril toen ik dat mandje op de stapel wilde zetten.
Heb je de halve zak al op?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Die pindarotsjes waren geen goed idee.
quote:Een militaire verkenningsdrone van
Russische makelij is vanuit Oekraīens
oorlogsgebied over meerdere NAVO-landen
gevlogen zonder dat alarm is geslagen.
Het toestel crashte bij de Kroatische
hoofdstad Zagreb.Niemand raakte gewond.
De drone vloog met 700 km/u op 1300
meter hoogte en was het Kroatische
luchtruim ingekomen vanuit Hongarije,
net als Kroatië NAVO-lid.Kroatië noemt
het een zeer ernstig incident.
Volgens experts was het vermoedelijk
een Tu-141,die defect was.Die drones
stammen uit het Sovjettijdperk.Voor
zover bekend is Oekraīne het enige land
dat die toestellen nog gebruikt.
Kom eraan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Karzai het volgende:
4 voorgerechtjes besteld met pickle en naanbrood
Mix pickle
Onion bhaji
Prawn pakora
Chicken kebab
Seekh kebab
Garlic nan
praat eens normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Karzai het volgende:
4 voorgerechtjes besteld met pickle en naanbrood
Mix pickle
Onion bhaji
Prawn pakora
Chicken kebab
Seekh kebab
Garlic nan
Nog 6 weken dan kan ik in ieder geval m'n eigen bunkertje in. Denk dat ik maar een goede voorraad eten en drinken aanleg in de kelderquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De machtige luchtverdediging van de NAVO is prima in orde, iedereen kan rustig slapen hoor.
Jij zit in ieder geval veilig in de Zwitserse Zwalpenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog 6 weken dan kan ik in ieder geval m'n eigen bunkertje in. Denk dat ik maar een goede voorraad eten en drinken aanleg in de kelder
We noemden ze gek die hoarders en preppers maar eigenlijk waren die heel slimquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog 6 weken dan kan ik in ieder geval m'n eigen bunkertje in. Denk dat ik maar een goede voorraad eten en drinken aanleg in de kelder
Nou ja, dat hoop ik dan maar. Neutraliteit is ook niet meer wat het was met al die linkse hippies in de regering.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zit in ieder geval veilig in de Zwitserse Zwalpen
Heb je een tunnelstelsel onder je huis?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet persoonlijk eentje van mezelf, maar ik verwacht wel dat er eentje ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een tunnelstelsel onder je huis?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet persoonlijk eentje van mezelf, maar ik verwacht wel dat er eentje ligt.
Preppers worden meestal het eerst bestolen, aangevallen, vermoord, verkracht, neergestoken, vermoord en in de fik gestoken, juist om dat voedsel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We noemden ze gek die hoarders en preppers maar eigenlijk waren die heel slim
Ja bijzonder wel ineens.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoop ik dan maar. Neutraliteit is ook niet meer wat het was met al die linkse hippies in de regering.
Daarom zegt een echte prepper ook nooit dat die een prepper isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Preppers worden meestal het eerst bestolen, aangevallen, vermoord, verkracht, neergestoken, vermoord en in de fik gestoken, juist om dat voedsel.
Kijk deze sneaky prepper jongens. We weten waar we het eten en drinken moeten vinden als het nodig isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zegt een echte prepper ook nooit dat die een prepper is
Die Tom waes ging bij Amerika’s bekendste langs, nou knap kerel die dat terrein betreedt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Preppers worden meestal het eerst bestolen, aangevallen, vermoord, verkracht, neergestoken, vermoord en in de fik gestoken, juist om dat voedsel.
Denk dat je bedrogen uit gaan komen danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk deze sneaky prepper jongens. We weten waar we het eten en drinken moeten vinden als het nodig is
Die heb ik ook gezien, met die dikke logge kerel en dat schrale vrouwtje met haar rode petje opquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Tom waes ging bij Amerika’s bekendste langs, nou knap kerel die dat terrein betreedt.
Uhuh.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je bedrogen uit gaan komen dan
"Wat zit die kraan hier raar jongens, kom we gaan naar het volgende huis"quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je bedrogen uit gaan komen dan
Was het dimmy?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, met dikke logge kerel en dat schrale vrouwtje met haar rode petje op
Nou zag dat ik nog maar 1 reep chocolade heb liggen en niks meer qua koekjesquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zag dat ik nog maar 1 reep chocolade heb liggen en niks meer qua koekjes
Terwijl dat misschien wel de openingsknop is naar de atoombunkerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wat zit die kraan hier raar jongens, kom we gaan naar het volgende huis"
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl dat misschien wel de openingsknop is naar de atoombunker
Nee kale kerel met te knap vrouwtje maar hij heeft veel geld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, met die dikke logge kerel en dat schrale vrouwtje met haar rode petje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |