SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Niks hoeft meerquote:
weer ouwe meuk?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, direct weer vies goor vuil vet shoppen
https://nl.pepper.com/kor(...)ur500-korting-231202quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, voorlopig even nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/kor(...)ur500-korting-231202
Het weekend wordt fantastischquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:44 schreef Karzai het volgende:
zijn er leuke plannen voor dit weekend, vertel!
je moet toch douchen en koken?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Gasprijs omlaag als de kachel niet aanhoeft.
dat idee dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat de kachel het meeste verbruikt.quote:
hoeveel kost dat alles plaatsen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat de kachel het meeste verbruikt.
Overigens willen we nog steeds een keer overstappen naar elektrisch koken, maar grote investeringen beginnen we even niet aan, zelfde met de mogelijke verhuisplannen. Eerst maar eens zien dat we niet over 5 jaar onderlopen enzo, gezien de regio waar we zitten.
google earthquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik een antieke kaart van Drenthe kopen? Staat niet heel veel op, maar toch
Goede timing weerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof je daar verder wat van ziet.quote:
stukje land mee kopen in de metaworldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 0.0001 bitcoin gekocht voor 3.62
Ja geloof dat ik er nog niet zover mee benquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
stukje land mee kopen in de metaworld
Wat ben je opeens allemaal aan het investeren en beleggen geslagen, ben je iets van planquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Oh, geen idee precies, dat zou allemaal onder "nieuwe keuken" vallen en de ergernis aan huidige keuken is nog niet groot genoeg om er actief werk van te maken en als er toch ook "misschien is een ander huis wel wat" ideeën zijn, ga je sowieso geen nieuwe keuken erin plempen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je opeens allemaal aan het investeren en beleggen geslagen, ben je iets van plan
ah ja dat had ik in den haag ook. Die platen zelf zijn opzich niet heel duur maar wat zon extra groep maken kost heb ik ook geen ideequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee precies, dat zou allemaal onder "nieuwe keuken" vallen en de ergernis aan huidige keuken is nog niet groot genoeg om er actief werk van te maken en als er toch ook "misschien is een ander huis wel wat" ideeën zijn, ga je sowieso geen nieuwe keuken erin plempen.
Maar, los van de keuken an sich, er moet een extra groep in de meterkast komen, want we hebben geen 3-fase aansluiting.
Ja gevaarlijke combinatiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee heb zo'n revolut card en daar kan je dat allemaal doen in die app en je weet hoe nieuwsgierig ik ben
bitcoingodenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog wat shitcoins.Zal wel geen flikker meer waard zijn nu.
![]()
Gokken voor gevorderden.
Ga wel voor inductie dan he, niet naar gewoon elektrischquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat de kachel het meeste verbruikt.
Overigens willen we nog steeds een keer overstappen naar elektrisch koken, maar grote investeringen beginnen we even niet aan, zelfde met de mogelijke verhuisplannen. Eerst maar eens zien dat we niet over 5 jaar onderlopen enzo, gezien de regio waar we zitten.
Volgens mij komt het er bij ons op neer dat we beter de complete meterkast om kunnen gooien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat had ik in den haag ook. Die platen zelf zijn opzich niet heel duur maar wat zon extra groep maken kost heb ik ook geen idee
Ga je investeren in bittercoins?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Oh, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga wel voor inductie dan he, niet naar gewoon elektrisch
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je investeren in bittercoins?
Inductie is fijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga wel voor inductie dan he, niet naar gewoon elektrisch
Inductie is fijn ja, elektrisch heb je precies niks aan, dat heeft zowel de nadelen van gas als geen van de voordelen van inductiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |