Kristof wint Big Brother.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik doe het er voor, maar dan wint Salar met gemak, ik vind het geen sterke Belgen.
jaaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef GayGuy het volgende:
Ben wel weer klaar met Big BORING brother. Laters, peeps
ben je soms een kloon van Freak?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Kristof wint Big Brother.
Net zo voorgetrokken als Jill verleden jaar. Writing is on the wall.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij liet grace schrikken
zo lachuuhhh
accepteer het dan maarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Schreeuwen is bij ons huilen. Verleden jaar was er zo een misverstand in BB huis, waarbij Nick iets zei als "je moet niet schreeuwen" en de nederlandse vrouw dacht dat Nick bedoelde dat ze niet zo hard moest roepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
klappen is praten, toch? En schreeuwen?
Dat is me een clubje hoor, die Nawel supporters. Zitten Allemaal op Tik Tok en Telegram.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten ook veel nawel stemmers die om ons op het verkeerde been te brengen in de poll op salar stemmen en dan in het echt heel vaak op nawel stemmen, ik geloof de poll voor geen meter meer
Huh ???quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
@:Jockari er is toch ook iets met hardlopen?
als je moet hardlopen in Belgiequote:
Nee, de ene leeft gezond, de ander is een domme roker.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De ene is met fotoshop, en de ander zonder
en vergeet twitter nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat is me een clubje hoor, die Nawel supporters. Zitten Allemaal op Tik Tok en Telegram.
reageer je alleen op oude posts of??quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nee, de ene leeft gezond, de ander is een domme roker.
Rennen wordt gezegd. Maar lopen is couranter.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je moet hardlopen in Belgie
ren je dan?
een tevreden roker is geen onruststokerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nee, de ene leeft gezond, de ander is een domme roker.
Nee, maar dit is wel evident.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn genoeg zaken die de wenkbrauwen doen fronsen en die hebben echt niet allemaal betrekking op kristof
dacht dat daar ook nog ergens een verschil zatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rennen wordt gezegd. Maar lopen is couranter.
Nou, je zou de shitforbrainers de kost moeten geven die denken dat die Brabo met die zeikstem daar heer en meester is.quote:
ik bedoelde dat ook inderdaad, een andere vrouw ipv DE stemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nou, je zou de shitforbrainers de kost moeten geven die denken dat die Brabo met die zeikstem daar heer en meester is.
Wie is de Brabo met de zeikstem dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nou, je zou de shitforbrainers de kost moeten geven die denken dat die Brabo met die zeikstem daar heer en meester is.
ik zou er zelf helemaal naar van wordenquote:
wat eenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
en helemaal kriebelig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er zelf helemaal naar van worden
misschien streams kijken dan had je al geweten dat ze maar een paar weken vrij had en dus illegaal zat..ze had allang weer aan het werk gemoetenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Misschien even feitjes checken voordat je iets ins blaue hinein roept?
Om 11:55
die is gisteren al gepost, en vanmorgen ook nog 'n keer. Lees het topic even terugquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Misschien even feitjes checken voordat je iets ins blaue hinein roept?
Om 11:55
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?
en dat deed ze dus welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.
Ik denk dat je volkomen gelijk hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.
Steek de namen onder een spoiler. Dan kiest ieder zelf wat hij/zij er mee doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef C.A.I het volgende:
Vanavond Interview oud BB bewoners 2022
ik noem geen namen levert alleen maar gezever op
alleen als iemand interresse heeft in namen wil ik die geven
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijer
lol geen idee hoe ik dat doequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Steek de namen onder een spoiler. Dan kiest ieder zelf wat hij/zij er mee doet.
Op toekomstige posts reageren gaat een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
reageer je alleen op oude posts of??
in je balk boven je post venster staan tekensquote:
Dat zegt de doodgraver ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
een tevreden roker is geen onruststoker
Ja leuk. Eerst de helft maar eens lezen leren .quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zou zeggen gooi er een paar kranten in, hebben we ineens hele andere gesprekken!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk een vriendje van iemand van het productieteam, want uit een professionele stemmendatabank zal hij vast niet geselecteerd zijn.quote:
ze zit nog net niet op hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:03 schreef just me het volgende:
Relaties, relaties, relaties
het is me wat Tobias en Grace
En gij geleuf da.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien streams kijken dan had je al geweten dat ze maar een paar weken vrij had en dus illegaal zat..ze had allang weer aan het werk gemoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |