Done!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nu nog een passende foto in de OP voor deze TT
Daar kom ik liever niet aan, van mij mag die er ook wel uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Top! Alleen kan die winterafbeelding er wel uit dan toch?
Ja ben dan ook altijd bang dat ik het weer verpest.....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kom ik liever niet aan, van mij mag die er ook wel uit
Is van Cor en Donquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toevallig kreeg ik van de week net zo'n foto van mn dochter
Als ik me mag bemoeien, zou ik een gelijkaardige zoeken alleen dan van de zomer, als die er eerst stond.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee op de UI's in de onderste plaatje te zetten, als iemand dat wil doen @:suzi1 @:Superbadeendje?
Weet niet of die er is..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik me mag bemoeien, zou ik een gelijkaardige zoeken alleen dan van de zomer, als die er eerst stond.
wel ergens andersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van Cor en Don
Oh dat is wel toevallig dan, dus ze is lekker op vakantie?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zoiets.
Dan kun je UI's op de ligbedden doen, achter de ramen, in het zwembad... etc
[ afbeelding ]
Zou goed kunnenquote:
Zeer aangenaamquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou goed kunnenIk ben ook nog niet zo lang in deze SC.
Had jou onlangs wel zien posten, maar toen ging ik net naar bed. Aangenaam!
Dank u dank uquote:
deze is ook wel heel mooi en geschikt!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zoiets.
Dan kun je UI's op de ligbedden doen, achter de ramen, in het zwembad... etc
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
deze is ook wel heel mooi en geschikt!
maar ik heb mijn handen er afgetrokken.
niet met plezier hoor
whatttt op deze mooie dag???quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer
Zelf heb ik er geen tijd voor, om het voor jullie te doen. Aangezien ik dadelijk moet werken.
Is goedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:57 schreef suzi1 het volgende:
je hoort nog wel een keer hoe of wat.
is wel in goed overleg hoor
De baas z'n centen zijn niet van blikquote:
de knieperdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De baas z'n centen zijn niet van blik
Maar ik heb al geluk. Want ik werk 4x 9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb al geluk. Want ik werk 4x 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is wel een leuke voor in de OPquote:
je lacht me uitquote:
Nee johquote:
doe maar weer luxequote:
neequote:
Oh dat kan ookquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik doe nooit kaas op een croissantje
hooguit een keer jam
En heksenkaasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
wit bolletje of pistoletje met kaas vind ik dan wel weer lekker
met een beetje sla en komkommer
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Je vergeet de plakjes ei.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
En ham als je toch een broodje gezond er van wilt makenquote:
Okeee okeequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
broodje gezond altijd goed
en st moret erop dan
ok @:Moonlight
rosbief op een croissantquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik doe nooit kaas op een croissantje
hooguit een keer jam
Doe ik liever op brood met een gebakken ei, of rosbief met aardappelsaladequote:
rare mensen daar in het noordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik liever op brood met een gebakken ei, of rosbief met aardappelsalade
helemaal welquote:
Werkze!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Ik ga maar eens naar't werk rijden.
Lekker per kilometer de euro's uit m'n tank voelen vliegen
wind mee hebben en een zeiltje op je auto monterenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Ik ga maar eens naar't werk rijden.
Lekker per kilometer de euro's uit m'n tank voelen vliegen
30 minuten ongeveerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werkze!
Is t ver rijden naar je werk?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wind mee hebben en een zeiltje op je auto monteren
ligt eraan. 30 minuten over de snelweg of 30 minuten in de 30 kilometer zone scheelt nogalquote:
Ja en of je met 100 over de snelweg gaat of 120quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan. 30 minuten over de snelweg of 30 minuten in de 30 kilometer zone scheelt nogal
maanlichtquote:
ik drink geen wijnquote:
kan beter kan slechter. alweer een stukje beter dan paar weken terug.quote:
He bah kudt c0r0naquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik drink geen wijn
[..]
kan beter kan slechter. alweer een stukje beter dan paar weken terug.
als die corona klachten nou ook wat sneller wat minder worden zou fijn zijn
Whehe ik heb hier Cosma Shiva en haar versie van Seemann in de playlist staan en heb toevallig laatst het één en ander van haar aan mijn vrouw laten zien en horen!quote:
Mijn topografische kennis laat het afweten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen eens in Noord-Noord Afrika gaan kijken
Belgiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn topografische kennis laat het afweten.
Toch goed gegokt.quote:
Ben je er al eens geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heeft België met Afrika te maken?
Mini-ToT vond het wel gaaf, mevrouw ToT vond het wel aardig.quote:
quote:
F1 kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Je ligt eindelijk weer aan je gebruikelijke ketting in de keuken![]()
Zijn de commentatoren een beetje beter dan Olav 'ik snap feiten niet en autosport in zijn geheel totaal niet' Mol'?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 kijken![]()
![]()
![]()
via het o zo geweldige viaplay
allard geeft een beetje vroegaaahhhhh gevoelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn de commentatoren een beetje beter dan Olav 'ik snap feiten feiten niet en autosport in zijn geheel totaal niet' Mol'?
Jezus christus, iemand die Olav graag hoort maar een ex F1 coureur en teambaas bagger vind.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
allard geeft een beetje vroegaaahhhhh gevoel
cristian albers![]()
![]()
legt dingen uit maar kan het eingelijk niet op een begrijpelijke manier uitleggen
die pitreporter is echt bagger
kan geen engels
ik vind het nog 10 x niks
ik hoor heel graag olav
ik zou zeggen luister een keer naar christian albersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus christus, iemand die Olav graag hoort maar een ex F1 coureur en teambaas bagger vind.![]()
Snap je wel dat een band 2 kanten heeft::
het zijn er voor nu teveelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Olav is z'n sentimentwaarde voor mij inmiddels kwijt, ik heb me écht teveel aan 'm zitten ergeren de afgelopen seizoenen. Plooij z'n voornaamste toegevoegde waarde was dat zich overal tussen kon wurmen en niet voor de tigste keer dezelfde vraag stelde als de andere journalisten (wat dan weer afgewisseld werd met "WAT VOND JE VAN MAX", ga toch weg).
"De nieuwen" heb ik nog niet echt gehoord, dus daar doe ik geen uitspraken over. Kijken hoe lang het duurt voor Allard z'n sentimentkaart verspeelt.
Ik heb Albers nog nooit gehoord als commentator, maar ik zou hem beter vinden dan iemand als Olav die alles moet uitleggen op een manier dat zelfs jip en janneke zouden zeggen "Tering gast, die dingen snappen wij zelfs. Zeg eens iets nuttigs'quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen luister een keer naar christian albers
de ow wat vind ik mezelf geweldig man
als je weet hoe iets werkt maar het niet in begrijpelijke taal kunt uitleggen
Naja, het gezeik met een sport die ineens in de mode is geraakt én erg technisch is: je wil je nieuwe publiek niet verliezen met allerlei "moeilijke" zaken. Want laten we wel wezen, de lui die altijd al keken, kijken toch wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb Albers nog nooit gehoord als commentator, maar ik zou hem beter vinden dan iemand als Olav die alles moet uitleggen op een manier dat zelfs jip en janneke zouden zeggen "Tering gast, die dingen snappen wij zelfs. Zeg eens iets nuttigs'
Maar Christijan kan wel een pedant toontje hebben, dat ben ik met je eens.
Mwah, van de BBC uitzendingen destijds vond ik meerdere paren ogen wel prettig, dus twee of drie commentatoren ben ik niet tegen, met daarnaast een team voor in de pits. Maar het is allemaal nog nieuw, geef mensen ook de kans om te groeien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn er voor nu teveel
die allemaal wat moeten vertellen
gewoon de test met 2 doen
en de rest er na die tijd wat van laten zeggen
en de pitreporter is echt![]()
de mannen vinden het dan nog leuk omdat er een lekker lijf aan zit
Dat snap ik natuurlijk, maar ik heb bij Olav altijd het gevoel gehad dat hij F1 probeerde uit te leggen als een voetbal commentator die probeerde uit te leggen op een knullige manier dat een bal rond is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het gezeik met een sport die ineens in de mode is geraakt én erg technisch is: je wil je nieuwe publiek niet verliezen met allerlei "moeilijke" zaken. Want laten we wel wezen, de lui die altijd al keken, kijken toch wel.
Matcht bij een groot deel van de gelegenheidsfans toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk, maar ik heb bij Olav altijd het gevoel gehad dat hij F1 probeerde uit te leggen als een voetbal commentator die probeerde uit te leggen op een knullige manier dat een bal rond is.
Ik had een 30 GOTO 20 verwachtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel balen, wordt het wel mooi weer binnenkort?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eerste bbq geur hangt al in de lucht.....![]()
Hier kan je met een trui/vest aan nog best wel buiten zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze eten hun eten wel binnen op denk ik, of maken ze een kampvuurtje
Hier niet denk ik..vond de wind best fris, maar in de zon best wel lekker.. ach we mogen niet klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier kan je met een trui/vest aan nog best wel buiten zitten
Brabant hč, scheelt vaak welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier niet denk ik..vond de wind best fris, maar in de zon best wel lekker.. ach we mogen niet klagen
Ja dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen in brabant
[ afbeelding ]
Truequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brabant hč, scheelt vaak wel
Hij helemaal blij zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje is dol op die serie van Kleine Rode Tractor, en wat stond er bij de supermarkt op de parkeerplaats?
[ afbeelding ]
Wat groeit die knul hard joh, maar leuke foto!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje is dol op die serie van Kleine Rode Tractor, en wat stond er bij de supermarkt op de parkeerplaats?
[ afbeelding ]
Echt he!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat groeit die knul hard joh, maar leuke foto!
Ha ha, heerlijk! Lekker laten etenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
En deze dagen is hij me goftedomme een hongerlap zeg!Ik kan serieus echt niet zo veel op als dat knulletje van 3,5!
Het is gewoon een kleine tractor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat groeit die knul hard joh, maar leuke foto!
Tis herkenbaar hoor, ik schrik soms nog steeds als ik naast m'n inmiddels volwassen zoon staquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kleine tractor.
\quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, had ik gisteren wel met uitjes erbijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bij thuiskomst haring gegeten (hij anderhalve, ik ook anderhalve), en nu krulfrietpatat!
Ja de uitjes heb ik genomen, geen idee of hij dat ook zou willen. Probeer ik een volgende keer, maar ik heb zo mijn twijfels!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker hoor, had ik gisteren wel met uitjes erbij
Zie het al voor mijn plukt ie alle uitjes van de haring afquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de uitjes heb ik genomen, geen idee of hij dat ook zou willen. Probeer ik een volgende keer, maar ik heb zo mijn twijfels!
Ow dit geval schudt de haring waarschijnlijk net zo lang tot je de uitjes van het behang en het plafond af kunt schrapen!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie het al voor mijn plukt ie alle uitjes van de haring af
Gij culinair barbaar! Voer je kind gefrituurde aardappel reepjes ipv gepatateerde aardappel reepjes!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bij thuiskomst haring gegeten (hij anderhalve, ik ook anderhalve), en nu krulfrietpatat!
Kan ook nog ja hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit geval schudt de haring waarschijnlijk net zo lang tot je de uitjes van het behang en het plafond af kunt schrapen!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gij culinair barbaar! Voer je kind gefrituurde aardappel reepjes ipv gepatateerde aardappel reepjes!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gij culinair barbaar! Voer je kind gefrituurde aardappel reepjes ipv gepatateerde aardappel reepjes!
Met deze opvoeding gaat hij zichzelf natuurlijk voor schut zetten als hij op date gaat met een meisje en patat besteld. Dan kun je kleinkinderen wel vergetenquote:
Daarom rookworst eten dan heb je hier geen last vanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met deze opvoeding gaat hij zichzelf natuurlijk voor schut zetten als hij op date gaat met een meisje en patat besteld. Dan kun je kleinkinderen wel vergeten
Of haring blijven happen, maar ja; met een haring-adem kun je kopkluiven ook wel vergeten!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom rookworst eten dan heb je hier geen last van
kopkluivenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Of haring blijven happen, maar ja; met een haring-adem kun je kopkluiven ook wel vergeten!
Daarom altijd je date trakteren op een dikke, sappige worst na afloopquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom rookworst eten dan heb je hier geen last van
quote:
Dat wordt een tractor kopen voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]Nee hij wil gewoon omringd zijn door tractoren en voertuigen. Zijn loop-autootje moest ook tussen ons in staan, maar nu ligt hij bij mij op schoot patat te eten!
![]()
Fucking ongelukkige houding typen, dit!
Hoi leafste.quote:
Jazeker,met jullie ook?quote:
Zat ik idd aan te denken, maar we hebben hier verdomd weinig ruimte!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt een tractor kopen voor zijn verjaardagZoiets is wel geinig, heeft mijn neefje ook gehad maar dan in t blauw
[ afbeelding ]
Dat werkt idd niet samen nee
issie denk ik al tte groot voor?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt een tractor kopen voor zijn verjaardagZoiets is wel geinig, heeft mijn neefje ook gehad maar dan in t blauw
[ afbeelding ]
Dat werkt idd niet samen nee
Jawel, mormel wordt met de dag schattiger!quote:
Is ook een idee jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik idd aan te denken, maar we hebben hier verdomd weinig ruimte!
Maar goed, voor 5 tientjes heb je al iets leuks. Misschien iets anders wegflikkeren tegen die tijd.
hmmmquote:
Skelters waren idd een hele tijd best wel hip iddquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ben aan het denken
of die blagen van ons er dan zo snel klaar mee waren??
die hadden zo'n mammoet skelter met 2 zitjes
waren ze helemaal weg van
ja die zijn zo lekker grootquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Skelters waren idd een hele tijd best wel hip idd
Daar kan sowieso ook wel heel lang mee doen, mits het leuk blijft vinden
Sommige hadden er ook een bak er achter..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Skelters waren idd een hele tijd best wel hip idd
Daar kan sowieso ook wel heel lang mee doen, mits het leuk blijft vinden
nog veel groter Totquote:
Die is sowieso wel gaafquote:
Toen ik klein was hadden we een heel oude voorloper hiervan. Jezus, geen beweging in te krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is sowieso wel gaaf
Maar ik bedoel meer deze https://zuivelboerderijde(...)ads/2019/04/86-1.jpg
ja mammoet skelterquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is sowieso wel gaaf
Maar ik bedoel meer deze https://zuivelboerderijde(...)ads/2019/04/86-1.jpg
Was de ketting niet verroest dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik klein was hadden we een heel oude voorloper hiervan. Jezus, geen beweging in te krijgen.Zelden op gereden.
Een vriendinnetje van Mini-ToT heeft ook een oud exemplaar hiervan, en daar kan zelfs Mini-ToT nog op rijden, hoewel zijn beentjes net ietsjes aan de korte kant ervoor zijn.
Nee het was eentje met een trapmechanisme. je moest het steeds voorwaarts duwen met je ene voet terwijl je andere voet terug kwam. Echt heen en weer dus, geen cirkelbeweging.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was de ketting niet verroest dan?
Over een jaar past die er vast wel goed op
huh?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het was eentje met een trapmechanisme. je moest het steeds voorwaarts duwen met je ene voet terwijl je andere voet terug kwam. Echt heen en weer dus, geen cirkelbeweging.
Ah ok..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het was eentje met een trapmechanisme. je moest het steeds voorwaarts duwen met je ene voet terwijl je andere voet terug kwam. Echt heen en weer dus, geen cirkelbeweging.
Ja heel vreemd systeem. Met dat vooruit trappen van het ene pedaal waardoor het andere pedaal naar achteren gaat, zorgden stangen voor de rotatiebeweging. Nodeloos complex.quote:
owww denk dat ik je wel snapquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heel vreemd systeem. Met dat vooruit trappen van het ene pedaal waardoor het andere pedaal naar achteren gaat, zorgden stangen voor de rotatiebeweging. Nodeloos complex.
Ik wil nu bijna vragen voor een foto van de voorkant, ben ergens wel benieuwd hoe de vering op de vooras in elkaar zitquote:
Jij wordt nu al bruin met dit weer?quote:
Wie zegt dat het door het weer komtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij wordt nu al bruin met dit weer?
Ik werk buiten, dan gaat dat heel snelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij wordt nu al bruin met dit weer?
Heeft die in de modder zitten spelen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat het door het weer komt
Ja dan wel, wel goed smeren héquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk buiten, dan gaat dat heel snel
Moet je niet vergeten woudjequote:
Daar weet mijn onderbuuf alles van @Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat het door het weer komt
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nu bijna vragen voor een foto van de voorkant, ben ergens wel benieuwd hoe de vering op de vooras in elkaar zit
en Knalworstjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar weet mijn onderbuuf alles van @:Grrrrrrrr
Dan vergeet ik het briefjequote:
Nee je heb gelijkquote:
Mini-ToT heeft het dus wel op Italiaans design zo te zienquote:
ow jeequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo dat waren weer aardig wat toeters en bellen door de wijk wat is er nu weer aan de hand.....
das niet fijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja regelmatig helaas de laatste weken.....
Wat moet je nog allemaal doen?quote:
Nee maar tussen twee standplaatsen van ambulances in...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
das niet fijn
woon je in een nare buurt dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee maar tussen twee standplaatsen van ambulances in...
paar hoekjes verven, allerlei meubels neerzetten. Maar die komen over een kleine twee weken pasquote:
Hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee maar tussen twee standplaatsen van ambulances in...
verhuizen???quote:
Die Ferrari van 'm?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft het dus wel op Italiaans design zo te zien
Nee joh, blijft gelukkig ook maandenlang stil...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
verhuizen???
in deze tijd ook niet echt een optie?
Er kunnen ambulances vertrekken vanaf een ziekenhuis als vanaf een huisartsenpist/ggdquote:
Ow, dat valt mee dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar hoekjes verven, allerlei meubels neerzetten. Maar die komen over een kleine twee weken pas
Italiaanse wagens staan erom bekend om veel interessant spul op hun wagens te zetten wat totaal geen functie hebben behalve stoer uitzienquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Ferrari van 'm?
Of staan Italiaanse waggies bekend om kutte vering?
Ow!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Italiaanse wagens staan erom bekend om veel interessant spul op hun wagens te zetten wat totaal geen functie hebben behalve stoer uitzien
En natuurlijk hun onnavolgbare oplossingen voor problemen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk hun onnavolgbare oplossingen voor problemen.
Zo heeft Lancia ooit bij 1 model problemen gehad met de rem verdeler (het systeem wat regelt hoeveel remdruk er naar iedere rem moet gaan om de auto op een stabiele en voorspelbare manier te laten afremmen).
Hun oplossing: remverdeler eruit slopen waardoor het probleem alleen maar erger werd en er geen pijl te trekken was op de stabiliteit van de wagen tijdens het remmen![]()
Dat was wel een model uit de jaren '80 overigensquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Is dat niet 1 van de dingen waarbij met de APK op getest wordt?
Ik vind deze wel stoerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heel vreemd systeem. Met dat vooruit trappen van het ene pedaal waardoor het andere pedaal naar achteren gaat, zorgden stangen voor de rotatiebeweging. Nodeloos complex.
Ja ik had een Seat Ibiza uit '85 of zo met een Porsche-motor, en die is volgens mij op o.a. de remverdeler afgekeurd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was wel een model uit de jaren '80 overigens![]()
Ik weet niet precies hoe een APK in elkaar zit, maar de remmen moeten wel getest worden en een beetje goede monteur zal bij het testen/nakijken van de remmen door hebben als de remverdeler niet goed werkt en zal daar ook een notitie van maken en dat de eigenaar van de auto kenbaar maken.
ECHT WEL!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind deze wel stoer
[ afbeelding ]
Het is wel een essentieel onderdeel van het remsysteem dus ik denk wel dat het een van de checks is die ze uitvoeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had een Seat Ibiza uit '85 of zo met een Porsche-motor, en die is volgens mij op o.a. de remverdeler afgekeurd.
Wel redelijk. Kut geslapen, lange dag op werk gehad met veel problemen oplossen, maar nu wel weekendquote:
Oh heearlik !quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk. Kut geslapen, lange dag op werk gehad met veel problemen oplossen, maar nu wel weekend
Ah joh, dat schud je toch zo uit je mouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:59 schreef ToT het volgende:
Donders, ik krijg net een offerte binnen voor de aanbouw die we willen laten plaatsen.
Onze hypotheekverstrekker en de taxateur van het huis zeiden dat je met 30 mille echt wel klaar zou moeten zijn.
Komen ze hier aan met een offerte van 60 mille!
Ik zit hier serieus echt ff in shock.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah joh, dat schud je toch zo uit je mouw.
Lijkt mij ook, gewoon even verder informeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier serieus echt ff in shock.
[ afbeelding ]
Online was een offerte Ī45.000 en vrienden van dit bedrijfje zeiden: "Ah nee joh, dat kan veel goedkoper! Ik laat deze mensen wel even bij je langs komen."quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, gewoon even verder informeren.
euhhh wat?????quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Online was een offerte Ī45.000 en vrienden van dit bedrijfje zeiden: "Ah nee joh, dat kan veel goedkoper! Ik laat deze mensen wel even bij je langs komen."
Right, 60 mille versus 45 mille.
Then again; toen ik online meer info over die 45 mille opvroeg, heb ik nooit meer iets van ze terug gehoord.
quote:
das wel echt heel duurquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]Sorry.
Okee, we willen een uitbouw.
Hypotheekverstrekker + taxateur zeggen beiden: "Dat moet wel voor 30 mille kunnen."
Online offerte gevraagd: zou 45 mille kosten, maar sinds ik op de knop voor contact heb geklikt (dat ze me zouden bellen) heb ik er nooit meer wat over gehoord.
Vrienden zeiden dat 45 mille veel te veel was en dat ze wel mensen kenden die dat veel goedkoper konden.
En die mensen sturen me net een offerte toe van bijna 60 mille.
Aan de binnenkant 3 bij 5 meter. Met spouwmuur dus iets meer dan dat, maar in de offerte staat 3 bij 6 meter.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
das wel echt heel duur
materiaalprijzen zijn wel echt omhoog gevlogen das waar
maar hoe groot moet de uitbouw worden?
ja je rekent buitenzijdequote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de binnenkant 3 bij 5 meter. Met spouwmuur dus iets meer dan dat, maar in de offerte staat 3 bij 6 meter.
Schuifdeuren van in totaal 3 meter. Ik hoor net van een vriend die in de bouw zit dat dat al 8 mille kan kosten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja je rekent buitenzijde![]()
is niet belachelijk groot
met kozijnen etc?
openslaande ramen?
iets bijzonders?
ja met tripple glasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuifdeuren van in totaal 3 meter. Ik hoor net van een vriend die in de bouw zit dat dat al 8 mille kan kosten.
Die van mij stond laatst weer woosboest te gillen toen ik op de balustrade aan het 'ontspannen' was. Volgens mij is ze gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar weet mijn onderbuuf alles van @:Grrrrrrrr
Kunststof kozijnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja met tripple glas
neem aan hardhout?
zelf bepaalde materialen(zoals een kozijn) aanleveren kan al schelen
kunstof kozijnen moet niet zo duur zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunststof kozijnen.
Ja ik denk dat dat allemaal het echt te duur maakt.
Er moet ook nog glas in.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunstof kozijnen moet niet zo duur zijn
echt goed hardhouten kozijnen zijn duurder dan kunstofquote:
Ik denk dat mijn onderbuuf mijn dagelijkse verse brownies uit eigen "bakkerij" wel gaat missen wanneer ik verhuisquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die van mij stond laatst weer woosboest te gillen toen ik op de balustrade aan het 'ontspannen' was. Volgens mij is ze gewoon jaloers.
https://www.marktplaats.n(...)t-houtlook-6000x2200quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:36 schreef ToT het volgende:
Ik krijg net een bericht binnen dat dit al een mats-prijs is. De materiaalkosten en uurlonen schieten omhoog en worden de komende tijd alleen nog maar hoger. (Dat geloof ik helaas maar al te graag.)
Sow, dat scheelt me nogal zeg!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)t-houtlook-6000x2200
Slaap lekker kerel.quote:
Geen onderbuuf meer hebben moet ook wel ff wennen worden voor je broeder.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn onderbuuf mijn dagelijkse verse brownies uit eigen "bakkerij" wel gaat missen wanneer ik verhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |