Done!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nu nog een passende foto in de OP voor deze TT
Daar kom ik liever niet aan, van mij mag die er ook wel uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Top! Alleen kan die winterafbeelding er wel uit dan toch?
Ja ben dan ook altijd bang dat ik het weer verpest.....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kom ik liever niet aan, van mij mag die er ook wel uit
Is van Cor en Donquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toevallig kreeg ik van de week net zo'n foto van mn dochter
Als ik me mag bemoeien, zou ik een gelijkaardige zoeken alleen dan van de zomer, als die er eerst stond.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee op de UI's in de onderste plaatje te zetten, als iemand dat wil doen @:suzi1 @:Superbadeendje?
Weet niet of die er is..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik me mag bemoeien, zou ik een gelijkaardige zoeken alleen dan van de zomer, als die er eerst stond.
wel ergens andersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van Cor en Don
Oh dat is wel toevallig dan, dus ze is lekker op vakantie?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zoiets.
Dan kun je UI's op de ligbedden doen, achter de ramen, in het zwembad... etc
[ afbeelding ]
Zou goed kunnenquote:
Zeer aangenaamquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou goed kunnenIk ben ook nog niet zo lang in deze SC.
Had jou onlangs wel zien posten, maar toen ging ik net naar bed. Aangenaam!
Dank u dank uquote:
deze is ook wel heel mooi en geschikt!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zoiets.
Dan kun je UI's op de ligbedden doen, achter de ramen, in het zwembad... etc
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
deze is ook wel heel mooi en geschikt!
maar ik heb mijn handen er afgetrokken.
niet met plezier hoor
whatttt op deze mooie dag???quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer
Zelf heb ik er geen tijd voor, om het voor jullie te doen. Aangezien ik dadelijk moet werken.
Is goedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:57 schreef suzi1 het volgende:
je hoort nog wel een keer hoe of wat.
is wel in goed overleg hoor
De baas z'n centen zijn niet van blikquote:
de knieperdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De baas z'n centen zijn niet van blik
Maar ik heb al geluk. Want ik werk 4x 9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb al geluk. Want ik werk 4x 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
je lacht me uitquote:
Nee johquote:
doe maar weer luxequote:
neequote:
Oh dat kan ookquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik doe nooit kaas op een croissantje
hooguit een keer jam
En heksenkaasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
wit bolletje of pistoletje met kaas vind ik dan wel weer lekker
met een beetje sla en komkommer
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Je vergeet de plakjes ei.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
En ham als je toch een broodje gezond er van wilt makenquote:
Okeee okeequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
broodje gezond altijd goed
en st moret erop dan
ok @:Moonlight
rosbief op een croissantquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik doe nooit kaas op een croissantje
hooguit een keer jam
Doe ik liever op brood met een gebakken ei, of rosbief met aardappelsaladequote:
rare mensen daar in het noordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik liever op brood met een gebakken ei, of rosbief met aardappelsalade
helemaal welquote:
Werkze!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Ik ga maar eens naar't werk rijden.
Lekker per kilometer de euro's uit m'n tank voelen vliegen
wind mee hebben en een zeiltje op je auto monterenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Ik ga maar eens naar't werk rijden.
Lekker per kilometer de euro's uit m'n tank voelen vliegen
30 minuten ongeveerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werkze!
Is t ver rijden naar je werk?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wind mee hebben en een zeiltje op je auto monteren
ligt eraan. 30 minuten over de snelweg of 30 minuten in de 30 kilometer zone scheelt nogalquote:
Ja en of je met 100 over de snelweg gaat of 120quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan. 30 minuten over de snelweg of 30 minuten in de 30 kilometer zone scheelt nogal
maanlichtquote:
ik drink geen wijnquote:
kan beter kan slechter. alweer een stukje beter dan paar weken terug.quote:
He bah kudt c0r0naquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik drink geen wijn
[..]
kan beter kan slechter. alweer een stukje beter dan paar weken terug.
als die corona klachten nou ook wat sneller wat minder worden zou fijn zijn
Whehe ik heb hier Cosma Shiva en haar versie van Seemann in de playlist staan en heb toevallig laatst het één en ander van haar aan mijn vrouw laten zien en horen!quote:
Mijn topografische kennis laat het afweten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen eens in Noord-Noord Afrika gaan kijken
Belgiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn topografische kennis laat het afweten.
Toch goed gegokt.quote:
Ben je er al eens geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heeft België met Afrika te maken?
Mini-ToT vond het wel gaaf, mevrouw ToT vond het wel aardig.quote:
quote:
F1 kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Je ligt eindelijk weer aan je gebruikelijke ketting in de keuken![]()
Zijn de commentatoren een beetje beter dan Olav 'ik snap feiten niet en autosport in zijn geheel totaal niet' Mol'?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 kijken![]()
![]()
![]()
via het o zo geweldige viaplay
allard geeft een beetje vroegaaahhhhh gevoelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn de commentatoren een beetje beter dan Olav 'ik snap feiten feiten niet en autosport in zijn geheel totaal niet' Mol'?
Jezus christus, iemand die Olav graag hoort maar een ex F1 coureur en teambaas bagger vind.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
allard geeft een beetje vroegaaahhhhh gevoel
cristian albers![]()
![]()
legt dingen uit maar kan het eingelijk niet op een begrijpelijke manier uitleggen
die pitreporter is echt bagger
kan geen engels
ik vind het nog 10 x niks
ik hoor heel graag olav
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |