SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat kan een duur grapje zijn als je net de verkeerde slotenmaker treft.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:25 schreef Flory het volgende:
Was even weg, er werd opeens geboord hiernaast![]()
De buuf had zichzelf buiten gesloten, slotenmaker was bezig de deur open te krijgen.
Jij en de buuf?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:28 schreef Flory het volgende:
Inmiddels opgelost en liggen we in bed, trusten
Inderdaad, maar op het moment dat je niet binnen kan 's avonds laat denk je daar misschien anders overquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan een duur grapje zijn als je net de verkeerde slotenmaker treft.
Jij blij, wij blij flesquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu, welterusten dan maar allen![]()
Biljetje toch gekocht
Je koekje sneeuwtquote:
Hallo liesjequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ik zal hem even aanpassen, hallo hallojo.
Uitstekend!quote:
Is september/oktober vorig jaar recentelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Uitstekend!![]()
Recentelijk nog in Albaantje geweest?
Er rijden treinen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komen wisselende geluiden uit Albaantje over de mogelijkheid dat daar treinen rijdenl
Redelijk recentelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is september/oktober vorig jaar recentelijk?
Nou dat is nogmaar helemaal de vraag dus. @greavyquote:
Treinen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komen wisselende geluiden uit Albaantje over de mogelijkheid dat daar treinen rijdenl
Ik was daarna nog met Fles ( en een beetje Kwiwi) op Cyprus. Ook leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:59 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Redelijk recentelijk![]()
Toen was ik in Spanje/Portugal/FrankrijkOok leuk
Ik dacht dat ze er juist hard mee bezig zijn het te verbeteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is nogmaar helemaal de vraag dus. @:greavy
Thailand is nog kut nu. Misschien eind van het jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was daarna nog met Fles ( en een beetje Kwiwi) op Cyprus. Ook leuk.
Geen Thailand?
Laatstelijk heeft eea een paar dagen stil gelegen omdat er geen geld was voor Karburantit = Dieselquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er juist hard mee bezig zijn het te verbeteren.
Ballie gaat geloof ik in april ofzo al. Mis je het niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Thailand is nog kut nu. Misschien eind van het jaar.
Ja ik wil ook nog een keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet echt nog steeds een keer treingereden worden
Oh dat zou kunnen en is ook wel begrijpelijk. De prijzen zijn daar natuurlijk ook toegenomen. Straks iedereen weer met paard en wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatstelijk heeft eea een paar dagen stil gelegen omdat er geen geld was voor Karburantit = Diesel
Bali was ik gelukkig januari 2020 nog. Duurt wel lang nuquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ballie gaat geloof ik in april ofzo al. Mis je het niet?
Ik bedoelde bitterbal, dat is ook zo'n Thailand junk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bali was ik gelukkig januari 2020 nog. Duurt wel lang nu
Ik vond al dat je bali raar schreefquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde bitterbal, dat is ook zo'n Thailand junk.
Met wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
er gebeuren echt de gekste dingen met je momenteel
Nou met mijquote:
Watdan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou met mij
maar ik weet niet of we het daar nu hier over moeten hebben
Ahja dat klinkt niet als een succesverhaal in wording maar wel als fijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is 14 jaar jonger en getrouwd
Maar ja we kunnen het goed vinden samen
Al is dat natuurlijk niks. Iedereen vind haar leuk en shit yada![]()
Maar ja ze maakt wel dingen in mij wakker die deze eeuw nog niet wakker geweest zijn zeg maar![]()
![]()
Maar goed, zij is dus al gesetteld en kindjes en al en zo dus ja jammerdan.
Nou ja min of meer toevallig hebben we het nu zo geregeld dat we over 2 weken een 1:1 meet hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat klinkt niet als een succesverhaal in wording maar wel als fijn.![]()
En dan is het ook nog eens lente.
Liefste Fles, kalm aan alsjeblieft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja min of meer toevallig hebben we het nu zo geregeld dat we over 2 weken een 1:1 meet hebben.
Kan ook best IRL (Willen we allebei heel erg graager dan rgaag![]()
)
Kunnen ook best samen lunchen dan natuurlijk![]()
Kunnen dan ook best leukleuk samen lunchwandeltje en zo
Kunnen dan ook best gewoon blindhard kopsnavelenen zo
![]()
Ga daar maar vanuit inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed zij is dus getrouwd en kids en zo en er zal wel helemaal geen ene donder van terecht komen YOLO
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ach, beetje dromen mag toch. en al wordt het niks, dat is al de bovengrens van wat ik ken
Ik ben blij dat je hier bentquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk.En je mag bij mij als je moet huilen.
quote:
Oh ik dacht dat je hierheen zou komen en dan samen naar de duinen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja wordt lekker weer
![]()
eerst beetje uitslapen. Uurtje of 1 op CS?
ja als dat handiger is?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hierheen zou komen en dan samen naar de duinen?
In de duinen en over het strand wandelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hierheen zou komen en dan samen naar de duinen?
Sinds 02:56 alquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is 14 jaar jonger en getrouwd
Maar ja we kunnen het goed vinden samen
Al is dat natuurlijk niks. Iedereen vind haar leuk en shit yada![]()
Maar ja ze maakt wel dingen in mij wakker die deze eeuw nog niet wakker geweest zijn zeg maar![]()
![]()
Maar goed, zij is dus al gesetteld en kindjes en al en zo dus ja jammerdan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 11-03-2022 07:19:32 ]
Waardige vervanger van Jan de Hoop dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:38 schreef LTVDK het volgende:
Whehe, nieuwslezer las net bij het RTL nieuws der verkeerde tekst voor, was een stukje over overgewicht en je zag allemaal dikke billen in beeld, zei die 'het enorme Russische konvooi'
Ik denk dat het voor de neutrale kijker een erg leuke pot was. Maar voor de PSV ers was het ergeren aan de eigen defensiequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Bomenverzameling wat vond je ervan?
De man die giechelende voor kan lezen dat er ergens een chemische fabriek was ontploft met vijftig dode baby's als gevolg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waardige vervanger van Jan de Hoop dus
O, die uitzending heb ik gemistquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De man die giechelende voor kan lezen dat er ergens een chemische fabriek was ontploft met vijftig dode baby's als gevolg.
Of een doekje chloroform in de broekzak hebben, dan komt 't ook nog wel goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is wel fout en moet je snel uit je hoofd zetten.
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Klinkt als prima begin van je weekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:35 schreef Karzai het volgende:
ik neem nog een bakkie en dan ga ik niks nuttigs doen
Wat was er gisteravond?quote:
Plausibelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, maar men beschuldigde @Dqod dat zij jou zou hebben opgesloten
Haha nee deur ligt er nu uit, gaan ze meteen maken want dit is niet goed.quote:
Handig wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:46 schreef Ama het volgende:
Lol mijn voordeur is naar beneden gezakt door gewicht van nieuwe ramen. Kreeg hem net amper open.
Nee ik schrok ook best wel.quote:
Ik zou me ook niet eens verzetten waarschijnlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil die een, wat zou dat kosten zo'n beestje?
Komt goed. Jij kan datquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:56 schreef Ama het volgende:
En moet tussendoor nog tijd maken voor mijn andere werkzaamheden.
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil die een, wat zou dat kosten zo'n beestje?
Hoi vriendjequote:
lekker mee knuffelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ga op zoek, zal wel illegaal moeten maar daar kraait geen kip naar.
Meh. Vannacht weer badend in het zweet wakker. En ik hoest me de pleuris nog steedsquote:
Hoe smaken de pindarotsjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Vannacht weer badend in het zweet wakker. En ik hoest me de pleuris nog steeds
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Vannacht weer badend in het zweet wakker. En ik hoest me de pleuris nog steeds
Kan geen kwaadquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik de hele dag door "handjes in de lucht " ga roepen.
oh. ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet eens verzetten waarschijnlijk
Nog niet op vandaag. Maar gisteren nog primaquote:
Yupquote:
@Haags dit kan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet op vandaag. Maar gisteren nog prima
[..]
Yup
Ew ew ew.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan moet hoesten en van die slijmerige brokken ex-pindarotsjes ophoest.
Ja, dank u. Goddank ben ik al een uur of twee actief.quote:
blijf zoeken!!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Echt ver ben ik nog niet![]()
https://www.marktplaats.n(...)egGNuKhJcsfSt-8rPzEg
Prioriteiten stellen jongeman.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik wilde vanmiddag vrij pakken om terrasjes, wijntjes en seksie te doen maar het vaderland en de agenda zegt neen.
Ja als die lelijke kutten het allemaal eens even rustig houden in de wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen jongeman.
Volgens mij heeft zij ook nog nooit alleen de bakkerij gedaan dus ben benieuwd.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als die lelijke kutten het allemaal eens even rustig houden in de wereld.
En de mooie kutten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als die lelijke kutten het allemaal eens even rustig houden in de wereld.
ik adem ze niet in hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan moet hoesten en van die slijmerige brokken ex-pindarotsjes ophoest.
mijne ook.quote:
en dan komt er toch een partij mensen vandaag in de bakkerij als zij er staaatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij ook nog nooit alleen de bakkerij gedaan dus ben benieuwd.
Ben vorige week al geweest. Ga morgenavond uit dus moet er wel goed uitzien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen weer opskeertje pakken @:haags
Ga je aan de baco cola?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben vorige week al geweest. Ga morgenavond uit dus moet er wel goed uitzien.
Nieuwe vrouwtjes hosselen voor de kelder?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben vorige week al geweest. Ga morgenavond uit dus moet er wel goed uitzien.
Sowieso.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nieuwe vrouwtjes hosselen voor de kelder?
Ja maar morgen ga ik nergens heen.quote:
Ik zou eerder voor anijs gaan dan mandarijn in m'n worst hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
@:ama waarom heeft die nieuwe worst steranijs er in. Mandarijn klinkt nog wel lekker maar steranijs
het is gelukkig niet zo erg als sterrenmunt maar alsnog.
jij hebt connecties bij de worstenman, ga eens wat speciaals regelen zonder steranijs.
wordt tijd dat die een worst met gember en sinaasappel gaat makenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor anijs gaan dan mandarijn in m'n worst hoor.
Ik heb eerst een etentje, dan mag je wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar morgen ga ik nergens heen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eerst een etentje, dan mag je wel mee hoor.
Hahaha ik denk niet dat het gaat helpen maar dat lijkt me ook vies idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
@:ama waarom heeft die nieuwe worst steranijs er in. Mandarijn klinkt nog wel lekker maar steranijs
het is gelukkig niet zo erg als sterrenmunt maar alsnog.
jij hebt connecties bij de worstenman, ga eens wat speciaals regelen zonder steranijs.
Hij wil gewoon een worst in zijn ster huehuequote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor anijs gaan dan mandarijn in m'n worst hoor.
Eh, niks mis mee I guess.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een worst in zijn ster huehue
Trouw keffertje ben je toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier op mijn vrije dag in te loggen op mijn werkaccount, omdat ik bang ben dat er iets in de fik staat.
Gelukkig valt het allemaal wel mee
Ja, dat valt wel meequote:
Waarom zou je hier in godsnaam voor kiezen?quote:Deel mijn registratiegegevens met de contentleveranciers van Spotify voor marketingdoeleinden. Houd er rekening mee dat je gegevens mogelijk worden overgedragen naar een land buiten de EER, zoals beschreven in ons privacybeleid.
Dan krijg je binnenkort een huwelijksaanzoek van de schatrijke prins Gwemwoepiebaseuye uit Nigeriaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je hier in godsnaam voor kiezen?
Ik wil dit nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan krijg je binnenkort een huwelijksaanzoek van de schatrijke prins Gwemwoepiebaseuye uit Nigeria
De worstenman uit Emmenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb net wel geappt met de worstenman maar ging over iets anders.
Hij doet ook onze Facebook-pagina enz nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De worstenman uit Emmen![]()
Hij heeft wel grappige filmpjes
stuurt hij wel eens foto's van z'n worst HUEHUEHUEquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb net wel geappt met de worstenman maar ging over iets anders.
dit ziet er onsmakelijk uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
Een kijkje achter de schermen bij het koeken maken.
[..]
Klein hondenriempje.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
stuurt hij wel eens foto's van z'n worst HUEHUEHUE
Ik laat mezelf wel uit
Niet mijn ding maar vast kinky voor anderenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je lekker schijten in het bos.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
Een kijkje achter de schermen bij gevulde koeken maken.
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
amaramadingdong mag dat zeggen tegen me.quote:
Neem voor mij een liter sinaasappel mango appelsap mee graagquote:
Meer koffie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
Maar schatjes, het is 10 uur geweest.
Weten jullie waar het dan tijd voor is?
tompoucen? bossche bollen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
Maar schatjes, het is 10 uur geweest.
Weten jullie waar het dan tijd voor is?
nee gekkie pindarotsjesquote:
Daar is het nooit tijd voor.quote:
quote:
Van álle kazen?quote:
Oh, dat vind ik juist ook erg lekkerquote:
Het is wel de kaas die ik op ieder momentquote:
ik wel, en dat is primaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef Ama het volgende:
Ik kan me geen leven zonder kaas voorstellen.
Ja, oké dat is inderdaad ook wel weer waar...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel de kaas die ik op ieder momentvind, dus zodoende.
![]()
Blauwaderkaas is me in de ochtend bijvoorbeeld té, maar eet ik op andere momenten wel graag. Jong belegen eet ik gewoon ALTIJD graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Als je even heel snel kijkt, lijkt het wel opquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je even heel snel kijkt, lijkt het wel op
[..]
heb toch weer een bordje vol naar binnen gewerktquote:
kaas is altijd goedquote:
ik heb wel dezelfde cupmaatquote:
oeh goede vraag. er is zoveel lekkere kaas.quote:
deze vrouwquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef Ama het volgende:
Ik kan me geen leven zonder kaas voorstellen.
Heel erg jonge kaas vind ik ook niets nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en heel jonge kaas/graskaas vind ik ook niet lekker.
Schimmelkaasjes door de pasta.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
Schimmelkaas lust ik wel, maar dan wel ergens in verwerkt. Ik vind schimmelkaas op een toastje bijvoorbeeld niet echt geweldig. Dan kies ik liever iets anders.
Nou dat dus. Of op de pizza.quote:
Beetje honing over de geitenkaas druppelen en dan even in de oven doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Overigens vind ik die dikke ronde plakken geitenkaas meestal ook niet zo lekker.![]()
Maar hangt ook van de kwaliteit af denk ik. Ik hoef dat gewoon niet in m'n salade. Dan heb ik liever feta of mozzarella
Happy little trees.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
amaramadingdong mag dat zeggen tegen me.
En dan heb ik gisteren haar niet eens mijn bob ross look laten zien
Ja, dan wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje honing over de geitenkaas druppelen en dan even in de oven doen.
Of wat van dat frambozenspul.
de lidl had vorige week manchego smeerkaas. moet het nog proberen. heb het wel gekocht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
Manchego, lang niet op. Goed idee @:dud0r
Behalve dan die pindarotsjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
de lidl had vorige week manchego smeerkaas. moet het nog proberen. heb het wel gekocht.
en ik zit altijd vol goede ideeen als het over eten gaat.
Heb je een Gnocchi idee?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
de lidl had vorige week manchego smeerkaas. moet het nog proberen. heb het wel gekocht.
en ik zit altijd vol goede ideeen als het over eten gaat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje honing over de geitenkaas druppelen en dan even in de oven doen.
Of wat van dat frambozenspul.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enorme plakken geitenkaas hoef ik ook niet "op zichzelf" nee.
quote:
gnocchi doe ik zelf te weinig maar @Goitske kan je daar wel bij helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je een Gnocchi idee?Ken al vele varianten, maar wil wat nieuws
Gnocchiquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je een Gnocchi idee?Ken al vele varianten, maar wil wat nieuws
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
gnocchi doe ik zelf te weinig maar @:goitske kan je daar wel bij helpen
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gnocchi![]()
Toch weer Italiaans voer he, ik heb je wel door
dit klinkt wel lekker. ook al ben ik geen fan van geitenkaasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Gnocchi met warme appel en warme geitenkaas en rucola en frambozencremespul.
Oh. dat lijkt me weer écht niksquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ja net als pasta, maar het komt er bij mij niet vanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gnocchi moet ik ook echt een keer maken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja net als pasta, maar het komt er bij mij niet van
Uhm, misschien dat het heel lekker is, maar ik denk niet dat ik dat zou kiezen als het op een menukaart aangeboden zou wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Naja, dat dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leefquote:
Maar dan moet je ook weer een of ander nieuw apparaat aanschaffen waarvan je weet dat het binnen drie weken weer in een kast verdwijnt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik zou het wel lusten, maar frambozen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, misschien dat het heel lekker is, maar ik denk niet dat ik dat zou kiezen als het op een menukaart aangeboden zou worden
Ja, naast de ijs- brood en wafelmaker.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook weer een of ander nieuw apparaat aanschaffen waarvan je weet dat het binnen drie weken weer in een kast verdwijnt.
ik heb een pasta ding staan. in doos. al 6 jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook weer een of ander nieuw apparaat aanschaffen waarvan je weet dat het binnen drie weken weer in een kast verdwijnt.
Vind je frambozen niets?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou het wel lusten, maar frambozen.
Allergisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je frambozen niets?
US had laatst ook een recept met frambozen: rundvlees met frambozen-prosecco clotted cream
Nou ja, is gewoon balsamicocreme op basis van framboos.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou het wel lusten, maar frambozen.
quote:
Oja, ik zit daar ook in. Daarom was ik hier ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef![]()
#overwerkleef
wat is dit nu voor rare vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |