SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat kan een duur grapje zijn als je net de verkeerde slotenmaker treft.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:25 schreef Flory het volgende:
Was even weg, er werd opeens geboord hiernaast![]()
De buuf had zichzelf buiten gesloten, slotenmaker was bezig de deur open te krijgen.
Jij en de buuf?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:28 schreef Flory het volgende:
Inmiddels opgelost en liggen we in bed, trusten
Inderdaad, maar op het moment dat je niet binnen kan 's avonds laat denk je daar misschien anders overquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan een duur grapje zijn als je net de verkeerde slotenmaker treft.
Jij blij, wij blij flesquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu, welterusten dan maar allen![]()
Biljetje toch gekocht
Je koekje sneeuwtquote:
Hallo liesjequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Ik zal hem even aanpassen, hallo hallojo.
Uitstekend!quote:
Is september/oktober vorig jaar recentelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Uitstekend!![]()
Recentelijk nog in Albaantje geweest?
Er rijden treinen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komen wisselende geluiden uit Albaantje over de mogelijkheid dat daar treinen rijdenl
Redelijk recentelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is september/oktober vorig jaar recentelijk?
Nou dat is nogmaar helemaal de vraag dus. @greavyquote:
Treinen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komen wisselende geluiden uit Albaantje over de mogelijkheid dat daar treinen rijdenl
Ik was daarna nog met Fles ( en een beetje Kwiwi) op Cyprus. Ook leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:59 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Redelijk recentelijk![]()
Toen was ik in Spanje/Portugal/FrankrijkOok leuk
Ik dacht dat ze er juist hard mee bezig zijn het te verbeteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is nogmaar helemaal de vraag dus. @:greavy
Thailand is nog kut nu. Misschien eind van het jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was daarna nog met Fles ( en een beetje Kwiwi) op Cyprus. Ook leuk.
Geen Thailand?
Laatstelijk heeft eea een paar dagen stil gelegen omdat er geen geld was voor Karburantit = Dieselquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er juist hard mee bezig zijn het te verbeteren.
Ballie gaat geloof ik in april ofzo al. Mis je het niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Thailand is nog kut nu. Misschien eind van het jaar.
Ja ik wil ook nog een keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet echt nog steeds een keer treingereden worden
Oh dat zou kunnen en is ook wel begrijpelijk. De prijzen zijn daar natuurlijk ook toegenomen. Straks iedereen weer met paard en wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatstelijk heeft eea een paar dagen stil gelegen omdat er geen geld was voor Karburantit = Diesel
Bali was ik gelukkig januari 2020 nog. Duurt wel lang nuquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ballie gaat geloof ik in april ofzo al. Mis je het niet?
Ik bedoelde bitterbal, dat is ook zo'n Thailand junk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bali was ik gelukkig januari 2020 nog. Duurt wel lang nu
Ik vond al dat je bali raar schreefquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde bitterbal, dat is ook zo'n Thailand junk.
Met wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
er gebeuren echt de gekste dingen met je momenteel
Nou met mijquote:
Watdan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou met mij
maar ik weet niet of we het daar nu hier over moeten hebben
Ahja dat klinkt niet als een succesverhaal in wording maar wel als fijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is 14 jaar jonger en getrouwd
Maar ja we kunnen het goed vinden samen
Al is dat natuurlijk niks. Iedereen vind haar leuk en shit yada![]()
Maar ja ze maakt wel dingen in mij wakker die deze eeuw nog niet wakker geweest zijn zeg maar![]()
![]()
Maar goed, zij is dus al gesetteld en kindjes en al en zo dus ja jammerdan.
Nou ja min of meer toevallig hebben we het nu zo geregeld dat we over 2 weken een 1:1 meet hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat klinkt niet als een succesverhaal in wording maar wel als fijn.![]()
En dan is het ook nog eens lente.
Liefste Fles, kalm aan alsjeblieft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja min of meer toevallig hebben we het nu zo geregeld dat we over 2 weken een 1:1 meet hebben.
Kan ook best IRL (Willen we allebei heel erg graager dan rgaag![]()
)
Kunnen ook best samen lunchen dan natuurlijk![]()
Kunnen dan ook best leukleuk samen lunchwandeltje en zo
Kunnen dan ook best gewoon blindhard kopsnavelenen zo
![]()
Ga daar maar vanuit inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed zij is dus getrouwd en kids en zo en er zal wel helemaal geen ene donder van terecht komen YOLO
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ach, beetje dromen mag toch. en al wordt het niks, dat is al de bovengrens van wat ik ken
Ik ben blij dat je hier bentquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk.En je mag bij mij als je moet huilen.
quote:
Oh ik dacht dat je hierheen zou komen en dan samen naar de duinen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja wordt lekker weer
![]()
eerst beetje uitslapen. Uurtje of 1 op CS?
ja als dat handiger is?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hierheen zou komen en dan samen naar de duinen?
In de duinen en over het strand wandelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hierheen zou komen en dan samen naar de duinen?
Sinds 02:56 alquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is 14 jaar jonger en getrouwd
Maar ja we kunnen het goed vinden samen
Al is dat natuurlijk niks. Iedereen vind haar leuk en shit yada![]()
Maar ja ze maakt wel dingen in mij wakker die deze eeuw nog niet wakker geweest zijn zeg maar![]()
![]()
Maar goed, zij is dus al gesetteld en kindjes en al en zo dus ja jammerdan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 11-03-2022 07:19:32 ]
Waardige vervanger van Jan de Hoop dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:38 schreef LTVDK het volgende:
Whehe, nieuwslezer las net bij het RTL nieuws der verkeerde tekst voor, was een stukje over overgewicht en je zag allemaal dikke billen in beeld, zei die 'het enorme Russische konvooi'
Ik denk dat het voor de neutrale kijker een erg leuke pot was. Maar voor de PSV ers was het ergeren aan de eigen defensiequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Bomenverzameling wat vond je ervan?
De man die giechelende voor kan lezen dat er ergens een chemische fabriek was ontploft met vijftig dode baby's als gevolg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waardige vervanger van Jan de Hoop dus
O, die uitzending heb ik gemistquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De man die giechelende voor kan lezen dat er ergens een chemische fabriek was ontploft met vijftig dode baby's als gevolg.
Of een doekje chloroform in de broekzak hebben, dan komt 't ook nog wel goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is wel fout en moet je snel uit je hoofd zetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |