Klopt. Dus PSV gaat verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat letterlijk een 16 jarige speler op rechts bij Kopenhagen en Diks op een verkeerde plek door de vele blessures
Volgens Pieter staat Diks daar vanwege een tactische aanpassing maar ik geloof jou.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat letterlijk een 16 jarige speler op rechts bij Kopenhagen en Diks op een verkeerde plek door de vele blessures
Ik praat Wietze na.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pieter staat Diks daar vanwege een tactische aanpassing maar ik geloof jou.
Wel een Godstalent Littlerabbit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sytze kijkt alleen Liverpool, van Pieter geloof ik wel dat hij daadwerkelijk 10x Kopenhagen gaat kijken.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sytze kijkt alleen Liverpool, van Pieter geloof ik wel dat hij daadwerkelijk 10x Kopenhagen gaat kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |