SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
In Nederland krijgen we corners niet eens voorbij eerste paal. Echt verschrikkelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ gelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat ie al moe is na vijf minuten. Dan heeft ie nog een excuus voor zijn waardeloze spel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef RipCity het volgende:
Die max moet toch ook moe zijn na 55 minuten. Elke aanval als dom paard naar voren rennen. En staat dan altijd verkeerd bij tegenaanval. Zelfs dumbfries had beter inzicht qua wanneer naar voren te stomen.
Proostquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb er een Hertog Jan bij gepakt trouwens.
Dat is officieel VBL goedgekeurd bier.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Grimbergen Tripel hier.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het een Grand Prestige is mag je zelfs meeposten in het La Liga topicquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is officieel VBL goedgekeurd bier.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb het drinken jaren geleden opgegeven maar een jonge zou er nu wel in gaan, stuk of 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |