abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204033027
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
wtf

komt van reuters anders had ik gedacht dat het fake news was

[ twitter ]
quote:
March 10 (Reuters) - Meta Platforms (FB.O) will allow Facebook and Instagram users in some countries to call for violence against Russians and Russian soldiers in the context of the Ukraine invasion, according to internal emails seen by Reuters on Thursday, in a temporary change to its hate speech policy.

The social media company is also temporarily allowing some posts that call for death to Russian President Vladimir Putin or Belarusian President Alexander Lukashenko in countries including Russia, Ukraine and Poland, according to a series of internal emails to its content moderators.

These calls for the leaders' deaths will be allowed unless they contain other targets or have two indicators of credibility, such as the location or method, one email said, in a recent change to the company's rules on violence and incitement.

The emails said calls for violence against Russians are allowed when the post is clearly talking about the invasion of Ukraine. They said the calls for violence against Russian soldiers were allowed because this was being used as a proxy for the Russian military, and said it would not apply to prisoners of war.

Meta did not immediately respond to requests for comment.

The temporary policy changes apply to Latvia, Lithuania, Estonia, Poland, Slovakia, Hungary, Romania, Russia and Ukraine.

Last week, Russia said it was banning Facebook in the country in response to what it said were restrictions of access to Russian media on the platform. Moscow has cracked down on tech companies, including Twitter(TWTR.N), which said it is restricted in the country, during its invasion of Ukraine, which it calls a "special operation."

Many major social media platforms have announced new content restrictions around the conflict, including blocking Russian state media RT and Sputnik in Europe, and have demonstrated carve-outs in some of their policies during the war.

Emails also showed that Meta would allow praise of the right-wing Azov battalion, which is normally prohibited, in a change first reported by The Intercept.

Meta spokesman Joe Osborne previously said the company was "for the time being, making a narrow exception for praise of the Azov Regiment strictly in the context of defending Ukraine, or in their role as part of the Ukraine National Guard."
Vooral deze:

Emails also showed that Meta would allow praise of the right-wing Azov battalion, which is normally prohibited, in a change first reported by The Intercept.

Dit begint echt bizar te worden :').
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204033030
Lijkt me toch wel moeilijk om te vechten tegen een bevalking waar je zelf helemaal niet tegen wilt vechten.
afspraak tandarts verzetten
pi_204033050
Die Azov Battalion dat is een beetje de Gouden Dageraad van Oekraine of niet?
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:19:58 #129
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204033057
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Een van de redenen dat de Oekraïners voor Zelensky naar de stembus gingen is omdat ze vonden dat de anti-coruptie maatregelen van Poroshenko niet snel en ver genoeg gingen.
Lijkt me moeilijk om corruptie aan te pakken als het zo diep zit. Als je iedereen aanpakt is er niemand meer die je steunt. Na elke verkiezing komt er iemand nieuw, die vooral de politieke tegenstanders aanpakt.

En dan was er nog de poging om Poroshenko te arresteren wegens landverraad. Voor iets dat hij in 2015 deed en waar iedereen van op de hoogte was (ik heb het toen nog in dit topic gepost): steenkool kopen van de rebellen om de electriciteitscentrales draaiende te houden.
are we infinite or am I alone
pi_204033070
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Die Azov Battalion dat is een beetje de Gouden Dageraad van Oekraine of niet?
Daadwerkelijk paramilitair. Geeft wel een redelijke indruk:

https://thegrayzone.com/2022/03/04/nazis-ukrainian-war-russia/
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204033083
Maar goed, het is volgens onze social-media-overlords dus de bedoeling dat we nazi's een beetje gaan zitten toejuichen bij het vermoorden van Russen?
pi_204033085
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:16 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
[..]
Vooral deze:

Dit begint echt bizar te worden :').
En dit is dat artikel van The Intercept waar Reuters naar verwijst: https://theintercept.com/(...)ov-battalion-russia/
pi_204033092
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:22 schreef Complotwappie het volgende:
Maar goed, het is volgens onze social-media-overlords dus de bedoeling dat we nazi's een beetje gaan zitten toejuichen bij het vermoorden van Russen?
quote:
The temporary policy changes apply to Latvia, Lithuania, Estonia, Poland, Slovakia, Hungary, Romania, Russia and Ukraine.
pi_204033110
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
[..]

Ik las het, maar dat zal wel uitgebreid worden naarmate de oorlog voortduurt.
pi_204033113
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Lijkt me moeilijk om corruptie aan te pakken als het zo diep zit. Als je iedereen aanpakt is er niemand meer die je steunt. Na elke verkiezing komt er iemand nieuw, die vooral de politieke tegenstanders aanpakt.

En dan was er nog de poging om Poroshenko te arresteren wegens landverraad. Voor iets dat hij in 2015 deed en waar iedereen van op de hoogte was (ik heb het toen nog in dit topic gepost): steenkool kopen van de rebellen om de electriciteitscentrales draaiende te houden.
Mee eens hoor maar dit soort veranderingen gaan altijd langzaam stapje bij stapje, en vaak is het voor dit soort dingen beter om een jonger persoon te hebben met een frisse(re) nieuwe blik dan een oude rot in het vak.

Maar echt de corruptie uitdoven....dat is echt een mindset die veranderd moet worden.
pi_204033116
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:22 schreef Complotwappie het volgende:
Oorlog, smerige business doorgaans, en ook nu weer.

Dit is dan ook geen kwestie van het minste van twee kwaden kiezen maar een duidelijk gevalletje van 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'.

Maar dat soort lui moet je echt niet als 'vriend' willen. Een gelegenheidsbondgenootschap is eigenlijk al nauwelijks te verteren. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:26:55 #137
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204033117
quote:
The social media company is also temporarily allowing some posts that call for death to Russian President Vladimir Putin or Belarusian President Alexander Lukashenko in countries including Russia, Ukraine and Poland, according to a series of internal emails to its content moderators.

These calls for the leaders' deaths will be allowed unless they contain other targets or have two indicators of credibility, such as the location or method, one email said, in a recent change to the company's rules on violence and incitement.

The emails said calls for violence against Russians are allowed when the post is clearly talking about the invasion of Ukraine. They said the calls for violence against Russian soldiers were allowed because this was being used as a proxy for the Russian military, and said it would not apply to prisoners of war.

Meta did not immediately respond to requests for comment.

In Rusland zijn ze geband, en die andere landen gaan er niet over klagen...
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:27:30 #138
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204033121
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik las het, maar dat zal wel uitgebreid worden naarmate de oorlog voortduurt.
Daar zouden Baudet en diens bruine aanhang ook geen nee tegen zeggen.
pi_204033122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Er zijn er meer met gezond verstand.
[ twitter ]
Ik vind het optreden van Macron wel goed.
pi_204033128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dit is dat artikel van The Intercept waar Reuters naar verwijst: https://theintercept.com/(...)ov-battalion-russia/
In a tacit acknowledgement of the group’s ideology, the memo provides two examples of posts that would not be allowed under the new policy: “Goebbels, the Fuhrer and Azov, all are great models for national sacrifices and heroism” and “Well done Azov for protecting Ukraine and it’s white nationalist heritage.”

Dit valt me dan wel weer een beetje tegen.
pi_204033142
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:27 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ik vind het optreden van Macron wel goed.
Zeker, pakt lekker daadkrachtig door!

Grote vraag waar blijft Duitsland? Of doet het afkappen van Nordstream 2 teveel pijn nu?
pi_204033146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dit is dan ook geen kwestie van het minste van twee kwaden kiezen maar een duidelijk gevalletje van 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'.

Maar dat soort lui moet je echt niet als 'vriend' willen. Een gelegenheidsbondgenootschap is eigenlijk al nauwelijks te verteren. :X
Ik ben benieuwd naar hoe de kaarten verdeeld zullen zijn aan het einde van de rit. Voor de oorlog hadden ze ook al redelijk wat invloed.
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:32:37 #143
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204033166
Een wel erg cynische beslissing van Zuckerberg. Waarschijnlijk verloor Facebook te veel users in die landen omdat zo'n zaken verwijderd werden.
pi_204033174
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Zeker, pakt lekker daadkrachtig door!

Grote vraag waar blijft Duitsland? Of doet het afkappen van Nordstream 2 teveel pijn nu?
Die zijn in alle stilte de machtige Duitse oorlogsmachine aan opstarten.
pi_204033178
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
wtf

komt van reuters anders had ik gedacht dat het fake news was

[ twitter ]
Reuters hoef je niet meer serieus te nemen sinds TASS
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_204033188
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit. Het zijn nu voor even de nuttige idioten van het westen. Zodra de Russen verslagen zijn moet je zorgen dat ze geen macht opeisen.
pi_204033208
quote:
Verontrustend dat zo'n gekkie zoveel volgens heeft.
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:41:12 #148
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204033222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Verontrustend dat zo'n gekkie zoveel volgens heeft.
Een 'hub voor transnational white supremacy'. :D Hoe kom je erop.
pi_204033252
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:41 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Een 'hub voor transnational white supremacy'. :D Hoe kom je erop.
Dat komt uit dit artikel: https://www.thenation.com(...)s-far-right-ukraine/, welke daarmee inhaakt op dit: https://www.rferl.org/a/a(...)europe/29600564.html
pi_204033257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:29 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd naar hoe de kaarten verdeeld zullen zijn aan het einde van de rit. Voor de oorlog hadden ze ook al redelijk wat invloed.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:36 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dit. Het zijn nu voor even de nuttige idioten van het westen. Zodra de Russen verslagen zijn moet je zorgen dat ze geen macht opeisen.
Dat is dus inderdaad wat me wat zorgen baart, hoe het conflict uiteindelijk ook eindigt. De kans dat die lijers uiteindelijk er met meer macht en invloed vanaf komen is significant.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')