SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ze kan er een lang verhaal van maken 😉quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk, Grace die films verteld, waar moet je het hier nog over hebben. Er beweegt verder niemand, saai, saaier, saaist.
dat hele ik heb geen bedankje gehadquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef engine het volgende:
Nawel bedankte Nouch omdat Nouch degene was die uiteindelijk zei dat ze haar videoboodschap mocht hebben.
geen ideequote:
dank jequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele ik heb geen bedankje gehad![]()
Zal meer inzitten dan de streams van dit moment, dat is echt niet om aan te glurenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb nu even naar die uitzending zitten kijken maar wat een droefenis is het toch
Luisteren ze wel of liggen ze gewoon te pitten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat ze er al een uur naar luisteren
ze reageren er opquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Luisteren ze wel of liggen ze gewoon te pitten?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace al weer zo lang aan het woord?
Moet sowieso vaak lachen om Salar, dan denk je: het is een ijdeltuit, maar het maakt hem niet uit, gekke bekken trekken, vanmiddag met die verkleedpartij en bril op. Het is gewoon een leuke gast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:53 schreef rinardo het volgende:
Ik vind de uitzending vanavond juist leuk, lig in een deuk om Salar die stiekem de brievenbus moet leeghalen
niet goed ? is moeilijke film om te vertellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt niemand die tegen Grace zegt, dat ze niet een film in detail moet gaan vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |