SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
NOU DAT WEERquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef gianni61 het volgende:
Ik had meer sambal bij de TT verwacht
Zit net te genieten van dezequote:
Wow rustig :$quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JA WAS EVEN ANDERE DINGEN AAN HET DOEN JA!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Is die ook nog op fok?quote:
Haha en nou @Dqod die zegt dat je rustig moet doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JA WAS EVEN ANDERE DINGEN AAN HET DOEN JA!
Jazeker welquote:
Kweet niet, er zit iets in het water vandaag denk ik….quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha en nou @:Dqod die zegt dat je rustig moet doenHet moet godverdomme niet gekker worden
Ja jonge, helemaal senang vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha en nou @:Dqod die zegt dat je rustig moet doenHet moet godverdomme niet gekker worden
Tritium denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kweet niet, er zit iets in het water vandaag denk ik….
Dat is niet te hopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
It's in the water babyquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is toch nog geen zaterdag, toch? of wel? nee toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de badkamer schoonmaken.
Volgens mij kan dit niet, het is donderdag….quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de badkamer schoonmaken.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.Geen idee. Nooit gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.Volgens mij wel. IIg tot seizoen 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
[..]
Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch nog geen zaterdag, toch? of wel? nee toch?
Hmm. Ik ben inderdaad een dag te vroeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit niet, het is donderdag….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik het nog welYour beauty never ever scared me.
Laat eerst Moeraskat maar eens vrij uit die kelder van je jij perfide feeksquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Van gemopper op elkander, naar sexy foodtalk naar filosofie. Ik vind jullie wel leuk
Deze url is te gayquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=wilhelmscream
Perfide.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat eerst Moeraskat maar eens vrij uit die kelder van je jij perfide feeks
Het is wel fijn dat je terug bentquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Van gemopper op elkander, naar sexy foodtalk naar filosofie. Ik vind jullie wel leuk
Maar, ik heb heul geen kelderquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat eerst Moeraskat maar eens vrij uit die kelder van je jij perfide feeks
God nou dat waren twee fantastische dagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat je terug bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Niks mis met een beetje snotteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou er bijna week van worden
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
Game of Thrones had wel echt veel goede momenten.Kan niet wachten op de opvolgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna? Da vin'k wel een anticlimaxquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou er bijna week van worden
Ik vond het laatste seizoen zo kut dat ik er klaar mee benquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de opvolger
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
Game of Thrones had wel echt veel goede momenten.Toevallig gister ook nog zo’n making of ding zitten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het allemaal wel meevallen en de rest was zo goed dat ik het zeker nog een keertje zou kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen zo kut dat ik er klaar mee ben
Ja, dat laatste seizoen was wel kutquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen zo kut dat ik er klaar mee ben
Had jij geen voetjebal vandaag?quote:
Inb4: wil je een climax?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna? Da vin'k wel een anticlimax
Dank je wel, it's good to be back
Mijn leven is een grote climax, therefore wordt deze post ver(ge)worpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikt weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaargh godver nee Fles NEEKlik weg
Iewl kolonistengeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikt weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl kolonistengeld
Donders geil biljetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste uit de enige serie van Rhodesia & Nyasaland die ik nog moet, de rest heb ik al. En deze zie je bijna nooit op de markt.
Maar 3800 USD![]()
En het is niet eens overdreven geprijsd, dit is-ie gewoon waard
[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Flash op 10-03-2022 21:06:22 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, zuipen!quote:
Immerquote:
To en Tom aten tomaten. Tom at en To snack.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen tomaten tomaten tomaten tosnack.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
To en Tom aten tomaten. Tom at en To snack.
Ja verwarrend dit zo, dacht even dat ik al weekend hadquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Ik ben inderdaad een dag te vroeg.Morgen is mijn nieuwe zaterdag, sinds donderdag mijn nieuwe vrijdag is
Een koopjequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donders geil biljetLaatste uit de enige serie van Rhodesia & Nyasaland die ik nog moet, de rest heb ik al. En deze zie je bijna nooit op de markt.
Maar 3800 USD![]()
En het is niet eens overdreven geprijsd, dit is-ie gewoon waard
Ik vond 'm wel tof, srsquote:
Leentjequote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel tof, srs
Net als Liesje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan
Nee. Het is toch niet te vervangenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een koopje![]()
Heb je je verzameling eigenlijk apart verzekerd?
Hier niet. Misschien was Liesje wat meer van 't oooooost'nquote:
Qua emotionele waarde niet, maar qua financiële waarde is het misschien wel handigquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is toch niet te vervangen
Ja, 2 badkamers.. dus duur geintje al met al. Ik had altijd gedacht dat als je een huis koopt je lekker op je gemak kon rondkijken en shoppen voor wat je wilde.. nou niet in deze tijdenquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet de badkamer en keuken ook?
nee maar je stopt er volgens mij best veel tijd en geld (pun unintended) in.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is toch niet te vervangen
Kan wel. Als je kan wachten met verbouwenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, 2 badkamers.. dus duur geintje al met al. Ik had altijd gedacht dat als je een huis koopt je lekker op je gemak kon rondkijken en shoppen voor wat je wilde.. nou niet in deze tijden
Wie heet er nou Leen?quote:
Nee. Schijnveiligheid. Welk risico wil je afdekken? Brand? Diefstal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua emotionele waarde niet, maar qua financiële waarde is het misschien wel handig
Als er een verzekering zou zijn waarmee ik TIJD terug zou krijgen. DAT zou een verdienmodel zijn!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee maar je stopt er volgens mij best veel tijd en geld (pun unintended) in.
Nou op die vraag was al een beter antwoordquote:
Eerst Moeraskat teruggevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
mr. Dkut zegt ķķk Liesje. EN NOU IS HET AFGELOPEN VERDOMME
Ik vraag me af of het ooit nog echt goedkoper wordt weer. Kan m'n geld ook maar beter in materialen voor het huis stoppen nu want op m'n bankrekening wordt het met de dag minder waard.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan wel. Als je kan wachten met verbouwen
Ook alleen maar omdat ie anders op de bank moet slapenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
mr. Dkut zegt ķķk Liesje. EN NOU IS HET AFGELOPEN VERDOMME
Das nooit hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, 2 badkamers.. dus duur geintje al met al. Ik had altijd gedacht dat als je een huis koopt je lekker op je gemak kon rondkijken en shoppen voor wat je wilde.. nou niet in deze tijden
Vast wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ooit nog echt goedkoper wordt weer. Kan m'n geld ook maar beter in materialen voor het huis stoppen nu want op m'n bankrekening wordt het met de dag minder waard.
Ik weet niet waar ze iiiiiiiiiiiiiiiiisquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leen_(voornaam)#:~:text=De%20naam%20betekent%20dus%20zoveel,stralende%2C%20de%20schitterende%22%20betekent.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou op die vraag was al een beter antwoord
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast wel.
Of je wacht lang genoeg tot je went aan de lelijke keuken
Nou, ik kruip daar wsl zelf wel weer op :$quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie anders op de bank moet slapen
SPREEK OP DUTROUXquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze iiiiiiiiiiiiiiiiis
Eerlijk
Dqod is weer terug EN Moeraskat nietquote:
Als ze bij me was zou ik haar verwennen met het beste eten, echt zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dqod is weer terug EN Moeraskat nietRa ra
Bedoel je de levertijden?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja normaal had ik niet al 130m2 parket gekocht en in m'n kleine appartement opgeslagen
Nou dat wil ik nog wel geloven ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze bij me was zou ik haar verwennen met het beste eten, echt zo
Gestopt met lezenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze bij me was zou ik haar verwennen
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wil ik nog wel geloven ook![]()
Moeraskat
U heeft niet gewonnenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
potver schiet op met die staatsloterij uitslag
Probleem 1 is levertijd ja, want veel parketten kunnen niet meer besteld worden ivm oorlog, en probleem 2 is dat de prijzen van parket hier continu omhoog gaan. Het parket dat we nu hebben bijv. kost ons al 2000 euro meer vandaag dan vorige weekquote:
2000 meer ??quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem 1 is levertijd ja, want veel parketten kunnen niet meer besteld worden ivm oorlog, en probleem 2 is dat de prijzen van parket hier continu omhoog gaan. Het parket dat we nu hebben bijv. kost ons al 2000 euro meer vandaag dan vorige week
Ik hoop dat je een 0 teveel hebt getypt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem 1 is levertijd ja, want veel parketten kunnen niet meer besteld worden ivm oorlog, en probleem 2 is dat de prijzen van parket hier continu omhoog gaan. Het parket dat we nu hebben bijv. kost ons al 2000 euro meer vandaag dan vorige week
Neequote:Op donderdag 10 maart 2022 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een 0 teveel hebt getypt.
Nee ik mis Moka gewoon.quote:
Voor hoeveel geld koop jij parket?quote:
Gewoon mega mooie grote tegels met vloerverwarming, ik vind het ideaal, blijft 30 jaar goed en komt uit het zuidenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel mooi.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je maar geen dode bomen op je vloer willen
Nu 7500 euro, 130m2quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld koop jij parket?
Jeetje wat een geld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu 7500 euro, 130m2Maar ja, was dus een week geleden nog 5500. Mooi kut.
Ik vind dat ook prima, maar Gergi wilde eikenhouten parket. Ben er geen fan van want hij stoot steeds glazen wijn om, maar okquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon mega mooie grote tegels met vloerverwarming, ik vind het ideaal, blijft 30 jaar goed en komt uit het zuiden
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook prima, maar Gergi wilde eikenhouten parket. Ben er geen fan van want hij stoot steeds glazen wijn om, maar ok
Ja, ik hoop toch op ergens een 0 te veelquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij gooit alleen maar pullen bier door de lucht maar een kniesoor die daar om geeft HEUJquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook prima, maar Gergi wilde eikenhouten parket. Ben er geen fan van want hij stoot steeds glazen wijn om, maar ok
ja 7500 pietersjappies voor 13 vierkante meter is beterquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch op ergens een 0 te veel
Loop voor de gein eens de bouwmarkt in. We zijn ook nog in Duitsland gaan kijken maar scheelde eigenlijk niet veel, dus denk dat het in Nederland ook wel zoiets zou kosten voor een beetje fatsoenlijke kwaliteit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch op ergens een 0 te veel
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 7500 pietersjappies voor 13 vierkante meter is beter
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gooit alleen maar pullen bier door de lucht maar een kniesoor die daar om geeft HEUJ
Nou ja, eikenhouten parket is waarschijnlijk iets wat nog niet eens in mijn hoofd zou opkomen. Die prijsklasse durf ik niet eens in de winkel aan te rakenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop voor de gein eens de bouwmarkt in. We zijn ook nog in Duitsland gaan kijken maar scheelde eigenlijk niet veel, dus denk dat het in Nederland ook wel zoiets zou kosten voor een beetje fatsoenlijke kwaliteit.
Ik blijf ook gewoon bij laminaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, eikenhouten parket is waarschijnlijk iets wat nog niet eens in mijn hoofd zou opkomen. Die prijsklasse durf ik niet eens in de winkel aan te raken
ik zat ook in de lift netquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Hout en grondstoffen in het algemeen zitten flink in de lift.
Etto zit al goudstof te snuivenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Hout en grondstoffen in het algemeen zitten flink in de lift.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dr_Kookheld
Wanneer is er trouwens weer een koken met Fles?
Hmm Misschien dit weekend weer eens een tunnelongeluk in scene zetten iddquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dr_Kookheld
Wanneer is er trouwens weer een koken met Fles?
intrigerendquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm Misschien dit weekend weer eens een tunnelongeluk in scene zetten idd
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit, morgen even knutselen. En de vlag terugvindenExcusez-moi.
Nee, Gergi zegt al sinds ik 'm ken dat ie parket wil in huis. Pick your battles hč, deze krijgt ie gewoon want ik wil wat andere dingen doorvoeren waar hij het niet mee eens gaat zijnquote:
MOet dat neukdorp maar anders hetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel arrogant hoor. De F van Fles
Is de achtergrond een hamburger?quote:
Was dat zijn openingszin? 'Hoi ik ben Gergi en ik wil parket, hoe heet jij?'quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi zegt al sinds ik 'm ken dat ie parket wil in huis. Pick your battles hč, deze krijgt ie gewoon want ik wil wat andere dingen doorvoeren waar hij het niet mee eens gaat zijn![]()
Fuckville?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MOet dat neukdorp maar anders heten
TWEE Kwiwikamersquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi zegt al sinds ik 'm ken dat ie parket wil in huis. Pick your battles hč, deze krijgt ie gewoon want ik wil wat andere dingen doorvoeren waar hij het niet mee eens gaat zijn![]()
Nee het was de 3e date dat dat bekend werd gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat zijn openingszin? 'Hoi ik ben Gergi en ik wil parket, hoe heet jij?'
Nou ja als het tot een 3e date komt zou ik zo zachtjes aan ook wel denken dat er misschien wat aan de hand zou kunnen zijn ja. Maar je weet het nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het was de 3e date dat dat bekend werd gemaakt
En @Karzaiquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 1 dag werkenBehalve voor de ambtenaren onder ons.. @:Budapestenaar
oh nou heb nog geen toastjes met franse kaas en speciaalbiertjes langs zien komen. Alleen maar gejank over benzineprijzen.quote:
Ik heb borrelnootjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou heb nog geen toastjes met franse kaas en speciaalbiertjes langs zien komen. Alleen maar gejank over benzineprijzen.
Jazeker ❤️quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
LekkerWordt het bij jullie ook zo'n mooi weer dit weekend?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou heb nog geen toastjes met franse kaas en speciaalbiertjes langs zien komen. Alleen maar gejank over benzineprijzen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 1 dag werkenBehalve voor de ambtenaren onder ons.. @:Budapestenaar
Benzine is nu duurder dan speciaalbierquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt dat ik allebei niet hoef te kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Benzine is nu duurder dan speciaalbier
Ja daar schiet de Joie-de-vivre van Karzai niks mee op he schatquote:
Niet waar. voor 2,399 krijg je misschien een 0,3 liter speciaalbier, maar geen hele liter.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Benzine is nu duurder dan speciaalbier
Ik wilde ze ook helemaal niet delenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar schiet de Joie-de-vivre van Karzai niks mee op he schat
ja en morgen nog maar 50quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee joh, is maar 60m2 parketvloer.
Maar met 1 zo'n biljetje kun je net een paar cm2 leggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee joh, is maar 60m2 parketvloer.
Met 1 zo'n biljetje kwak ik 300 vierkante meter linoleum tegen de vlaktequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar met 1 zo'n biljetje kun je net een paar cm2 leggen
Daar hoeven we hier geen how-to video van te zien hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met 1 zo'n biljetje kwak ik 300 vierkante meter linoleum tegen de vlakte![]()
morgen weer kaasjes halenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Floeren leggen met Flesquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoeven we hier geen how-to video van te zien hoor
Nee hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat de prijs van een nieuw biljetje dat je op het oog hebt?
Hoe wordt de prijs eigenlijk bepaald? Ik neem aan voor het grootste deel gebaseerd op hoeveel er in omloop zijn? En waar is dat dan te checken?quote:
Ga je nu ook weer in het zuid afrikaans posten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Waar was rhodesia? bij Zuid afrika ofzo?
dacht ethiopiequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met fanten fles!! met fanten
[ afbeelding ]
Het is nu Zimbabweee!quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Nee want het was daar niet. gemiste kansquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nu ook weer in het zuid afrikaans posten?
Het huidige Zimbabwe inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Sowieso wat de gek er voor geeftquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wordt de prijs eigenlijk bepaald? Ik neem aan voor het grootste deel gebaseerd op hoeveel er in omloop zijn? En waar is dat dan te checken?
Die kats besope fles die het een briefie geld gesien die kost duisende. Maar die wilt dat hebben die mafkeesgek.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nu ook weer in het zuid afrikaans posten?
Wat is dat, triljoen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n 100.000.000.000.000 biljet?
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n 100.000.000.000.000 biljet?
In die tijd schoten we er daarvan 600 per dag door hun kop en stonden we erop te dansen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met fanten fles!! met fanten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kats besope fles die het een briefie geld gesien die kost duisende. Maar die wilt dat hebben die mafkeesgek.
Ik vel geen oordeel over iemands passiequote:
ja monsters zijn we ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In die tijd schoten we er daarvan 600 per dag door hun kop en stonden we erop te dansen.
Dat lijkt me verstandig!quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over iemands passie
Waarom heb ik het nu idee dat je morgen ineens met een hele rare passie komt en we dan niet mogen oordelen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over iemands passie
Hoezo is ballie nou weer heel raarquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb ik het nu idee dat je morgen ineens met een hele rare passie komt en we dan niet mogen oordelen?
Blanken be; aaaah ik zie beesies lopen, must schiet kapot.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef Karzai het volgende:
ja er liepen ook 2 miljoen bizons rond in amerika
Morgen blijkt dat hij die wandelingen over industrieterreinen in een jurk en op naaldhakken doet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb ik het nu idee dat je morgen ineens met een hele rare passie komt en we dan niet mogen oordelen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen blijkt dat hij die wandelingen over industrieterreinen in een jurk en op naaldhakken doet.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen blijkt dat hij die wandelingen over industrieterreinen in een jurk en op naaldhakken doet.
Ingeplakte pukken schaamhaar van vroegere amoureuze veroveringen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste gewoon dood gegaan aan de (varkens)pest die ze meenamenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blanken be; aaaah ik zie beesies lopen, must schiet kapot.
In dit soort gevallen wordt de prijs bepaald door wat dit soort dingen gemiddeld de laatste 5 jaar opbrengen op veilingen. En in dit specifieke geval heb ik redenen genoeg om aan te nemen dat dat over maximaal 5-6 exemplaren gaat. Die anderhalve keer DAT deze van eigenaar verwisselen, gaat het gemiddeld genomen steeds om dit soort bedragen. Dusjah. Wil ik hem? JA! Wil ik hem echt heel erg enorm graag? JA! Wil ik hem ZO graag?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wordt de prijs eigenlijk bepaald? Ik neem aan voor het grootste deel gebaseerd op hoeveel er in omloop zijn? En waar is dat dan te checken?
Ik vroeg niet naar jouw passiequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingeplakte pukken schaamhaar van vroegere amoureuze veroveringen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh nog niet zeker of je hem koopt?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dit soort gevallen wordt de prijs bepaald door wat dit soort dingen gemiddeld de laatste 5 jaar opbrengen op veilingen. En in dit specifieke geval heb ik redenen genoeg om aan te nemen dat dat over maximaal 5-6 exemplaren gaat. Die anderhalve keer DAT deze van eigenaar verwisselen, gaat het gemiddeld genomen steeds om dit soort bedragen. Dusjah. Wil ik hem? JA! Wil ik hem echt heel erg enorm graag? JA! Wil ik hem ZO graag?hmm hmm.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de blanken, de meest roofzuchtige ondersoort der homo sapiens.
Plateauhakken hoor, veel te gevaarlijk andersquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee ik moet van Dokter US wachten tot ik weer nuchter benquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nog niet zeker of je hem koopt?
das wel een goede advies flesquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet van Dokter US wachten tot ik weer nuchter ben
Ja kweenie maar dat lijkt me vrij logisch toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet van Dokter US wachten tot ik weer nuchter ben
Ja weet ikquote:
Een jurk lijkt me best fijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me leuker dan wandelen in de giftige rook in een ANWB jas.
jazeker, heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie maar dat lijkt me vrij logisch toch?
Voor de whiskyfles hier open gaat verstop ik ook altijd alle creditcards, en mijn telefoon
ik wil ook gewoon niet te vroeg gaan slapen en zoquote:
ja maar ik kan mijn ogen echt niet meer open houdenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook gewoon niet te vroeg gaan slapen en zoDan lig ik maar weer wakker en zo
Ben wel benieuwd wat er ANDERS zou gebeuren?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Voor de whiskyfles hier open gaat verstop ik ook altijd alle creditcards, en mijn telefoon
truste beebquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik kan mijn ogen echt niet meer open houden![]()
Lekker luchtigquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker alles laten rondzwieren [ afbeelding ]
I know, It's a learning thing.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er ANDERS zou gebeuren?
Nou ja laten we eerlijk zijn, dan zouden er de gekste dingen gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know, It's a learning thing.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje bengelen en zwierezwaaien met die braadworst [ afbeelding ]
Tien hoeren en een kilo cokequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er ANDERS zou gebeuren?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook al eens in een dronken bui een kart voor op de openbare weg gekocht. Bleek dat ik er naakt nog te zwaar voor was![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook al eens in een dronken bui een kart voor op de openbare weg gekocht. Bleek dat ik er naakt nog te zwaar voor was![]()
Gewoon geen biljetjes meer kopen en een gouden Lambo Urus halenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt me dat nog steeds gewoon supercool. Eoa outrageous voertuig rijden. Mag een Unimog 416s zijn, mag een Lotus Elise zijn, alles er tussen in. En noem mij maar een midlifer
Nou ja dat is wat veel andere mensen doen inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon geen biljetjes meer kopen en een gouden Lambo Urus halen
Wel even je verzekering ophogen. Als je turbojoekser vlam vat is je hele collectie wegquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk weet je, ik kan nu dat biljetje kopen voor 3800. Dat is over een paar jaar gewoon 5000 waard minimaal. Dit soort dingen heeft echt wel zin, vooral in topklasse segmenten. Dat helpt ook wel natuurlijk. Al ben ik geen investor maar een collector. Ik hoef het niet te doen om kinderen te laten studeren of zo. Ik kan het gewoon kopen omdat ik het wil.
Ja hebben we het al over gehad. Mijn naam sterft toch wel uit. Wat boeit het dan nog?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel even je verzekering ophogen. Als je turbojoekser vlam vat is je hele collectie weg
Zolang je er nog wel bent, kun je van het verzekeringsgeld nieuwe dingetjes kopenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hebben we het al over gehad. Mijn naam sterft toch wel uit. Wat boeit het dan nog?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is de turbojoekser een handmatig bediend apparaat. Tegen de tijd dat die vlam vat heb ik een figuur waar de gemiddelde 20jarige jongedame bang van wordt![]()
Dus maak je geen zorgen over dat scenario
Lol nee tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
liever niet zeg, was vanavond toen ik thuis kwam nog 23,9 in mijn woonkamer, zonder maar 1 kachel aan te hebben gehadquote:
Dat biljetje is al een aardig deel van een campertje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kostte net de helft van dit biljetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |