SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
NOU DAT WEERquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef gianni61 het volgende:
Ik had meer sambal bij de TT verwacht
Zit net te genieten van dezequote:
Wow rustig :$quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JA WAS EVEN ANDERE DINGEN AAN HET DOEN JA!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Is die ook nog op fok?quote:
Haha en nou @Dqod die zegt dat je rustig moet doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JA WAS EVEN ANDERE DINGEN AAN HET DOEN JA!
Jazeker welquote:
Kweet niet, er zit iets in het water vandaag denk ik….quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha en nou @:Dqod die zegt dat je rustig moet doenHet moet godverdomme niet gekker worden
Ja jonge, helemaal senang vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha en nou @:Dqod die zegt dat je rustig moet doenHet moet godverdomme niet gekker worden
Tritium denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kweet niet, er zit iets in het water vandaag denk ik….
Dat is niet te hopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
It's in the water babyquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is toch nog geen zaterdag, toch? of wel? nee toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de badkamer schoonmaken.
Volgens mij kan dit niet, het is donderdag….quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de badkamer schoonmaken.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.Geen idee. Nooit gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.Volgens mij wel. IIg tot seizoen 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
[..]
Weet eigenlijk niet meer of een favoriet van mij het tot het einde heeft gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch nog geen zaterdag, toch? of wel? nee toch?
Hmm. Ik ben inderdaad een dag te vroeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit niet, het is donderdag….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik het nog welYour beauty never ever scared me.
Laat eerst Moeraskat maar eens vrij uit die kelder van je jij perfide feeksquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Van gemopper op elkander, naar sexy foodtalk naar filosofie. Ik vind jullie wel leuk
Deze url is te gayquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=wilhelmscream
Perfide.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat eerst Moeraskat maar eens vrij uit die kelder van je jij perfide feeks
Het is wel fijn dat je terug bentquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Van gemopper op elkander, naar sexy foodtalk naar filosofie. Ik vind jullie wel leuk
Maar, ik heb heul geen kelderquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat eerst Moeraskat maar eens vrij uit die kelder van je jij perfide feeks
God nou dat waren twee fantastische dagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat je terug bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Niks mis met een beetje snotteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou er bijna week van worden
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
Game of Thrones had wel echt veel goede momenten.Kan niet wachten op de opvolgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna? Da vin'k wel een anticlimaxquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou er bijna week van worden
Ik vond het laatste seizoen zo kut dat ik er klaar mee benquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de opvolger
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
Game of Thrones had wel echt veel goede momenten.Toevallig gister ook nog zo’n making of ding zitten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het allemaal wel meevallen en de rest was zo goed dat ik het zeker nog een keertje zou kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen zo kut dat ik er klaar mee ben
Ja, dat laatste seizoen was wel kutquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen zo kut dat ik er klaar mee ben
Had jij geen voetjebal vandaag?quote:
Inb4: wil je een climax?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna? Da vin'k wel een anticlimax
Dank je wel, it's good to be back
Mijn leven is een grote climax, therefore wordt deze post ver(ge)worpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |