Eind april nog 48 betaald. En dat was stom want ik moest eigenlijk verlengen maar was te laatquote:
Ligt aan hoe oud de auto is volgens mij. Oudere auto (15 jaar?) kost 25 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eind april nog 48 betaald. En dat was stom want ik moest eigenlijk verlengen maar was te laat
Nu ook al meteen MRB aanslag binnen, die ik straks weer terug ga krijgen
1986. Ik was ook verbaasd over de hoogte van het bedrag. Misschien omdat het binnen X-tijd wéér schorsen is?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud de auto is volgens mij. Oudere auto (15 jaar?) kost 25 euro.
Vreemd ja. Volgens mij laatste keer ook 24 euro betaald voor de E34 1994. Eens kijken of ik er wat over kan vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
1986. Ik was ook verbaasd over de hoogte van het bedrag. Misschien omdat het binnen X-tijd wéér schorsen is?
En verlengen kost volgens mij telkens 24 euro.
Als mensen meer info willen kunnen ze altijd een berichtje sturen. Ga er toch niet echt vanuit dat ik hier iemand vind.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:12 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Misschien wat meer info Yoshi?
Niet voor mij hoor, heb geen ruimte.
CIC sowieso wel, CCC misschien ook (plak je framenummer en je weet het)quote:
Idd als de kofferbak niet goed dicht is gaat het dak ook niet dicht dus daar ging blijkbaar wat mis. Ach ja nu kan hij direct z'n auto van binnen reinigenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:37 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Zo te zien is er wat mis met de achterklep, niet met het knopje.
Klopt, ik heb het wel eens getest. Helaas is het vrij lastig om 80 te blijven rijden op afritten/door stoplichten, en al helemaal door woonwijken waar scholen staanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dak hoeft niet dicht, vanaf 80 km per uur blijf je droog.
Yo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Iemand hier misschien nog interesse in m'n E36 cabrio? Ik doe hem nog ff door de APK en dan in de verkoop... mankeren wat dingetjes maar voor de rest een prima auto, 5 jaar in gereden ofzo. Denk dat iemand met beetje verstand hem wel weer netjes kan krijgen en dan is het best een klassieker.
[ afbeelding ]
Bij mijn Z4 destijds werkte dat niet. Eerst even wel, maar als je wat langer rijdt kruipt het water over de voorruit naar boven en via de A-stijlen druppelt het dan naar binnen. En dan uiteraard precies op de plek waar de knopjes voor de ramen en spiegels zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:17 schreef DX11 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het wel eens getest. Helaas is het vrij lastig om 80 te blijven rijden op afritten/door stoplichten, en al helemaal door woonwijken waar scholen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |