Ik rij niet bepaald vaak zo snel dus kijk liever gewoon naar de weg voor me ipv kritisch kijken hoe snel ik echt ga, het voelt in ieder geval behoorlijk snelquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk je dan naar een teller die op basis van GPS de snelheid meet?
De tellerbak is bij die snelheden best optimistisch zegmaar.
Ben zelf niet zo een fan van wieldoppen. Maar dat naafkapje er op is een beetje een verwijzing naar de oude BMW’s, toen had je ook staal met een naafkapje 😋 Heb de wielen ook voor eventuele wintersport en dan moet het niet te mooi zijn (ivm kettingen).quote:Op maandag 12 december 2022 15:17 schreef DX11 het volgende:
Haha ik vind het wel een beetje fout zo'n doploze velg en dan wel een naafkapje
Ik snap je, en ik mag niet praten want ik heb geen winterbanden (BMW blijft thuis als het glad is), maar als ik winterbanden zou nemen, zou ik toch (evt zwarte) alu velgen doen met wat dikkere bredere banden, zodat ze wat verder uitsteken dan de velg, dat kan gewoon namelijk, en dan word de kans op stoepjes pakken ook al vele malen kleiner (wel minder mooi natuurlijk, maar dat zijn winter velgen meestal)quote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo een fan van wieldoppen. Maar dat naafkapje er op is een beetje een verwijzing naar de oude BMW’s, toen had je ook staal met een naafkapje 😋 Heb de wielen ook voor eventuele wintersport en dan moet het niet te mooi zijn (ivm kettingen).
Anyway, heb de nieuwe sensor gemonteerd gehad, waarna hij versprong naar een hogere KM stand. Volgens de joetoep kun je daar zelfs een tooltje voor maken en dan je oude sensor weer terug prikken.quote:Op maandag 19 september 2022 14:54 schreef daNpy het volgende:
In April heb ik de voorste remblokken vervangen, met het hele wiellager-circus. Ik ben toen vergeten de remblokken service interval te resetten.
Vandaag zag ik dat de remblokken-termijn op 17dkm stonden, wat natuurlijk niet klopt. Ik ben zo bijdehand geweest de service interval te resetten via de boorcomputer-handle, maar dat werkt dus niet. De termijn is nu veranderd in ------, ik krijg meldingen en het handremlampje blijft aan
Dit krijg ik niet meer weg, tenzij ik de sensor ook wissel. Ik heb er een liggen, maar geen zin om dat te doen. Tegenwoordig heb ik een universele OBD2-bluetooth module, met welke app kan ik de interval resetten? Met Carly zie ik een hele lading problemen, maar om te zien wat moet je dus betalen....
quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Anyway, heb de nieuwe sensor gemonteerd gehad, waarna hij versprong naar een hogere KM stand. Volgens de joetoep kun je daar zelfs een tooltje voor maken en dan je oude sensor weer terug prikken.
Ik had de oude sensor weer terug geprikt, maar na een korte tijd stond hij weer op ~6000km interval.
Nu heb ik de nieuwe sensor gemonteerd en dat doet dus.... niksHoe krijg ik die rommel gereset? Heb er nieuwe blokken opliggen nondeju.
erhm, bluewater metallic heet het. het is een pracht kleur. ik mag hopen dat dit een particuliere verkoper is?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:42 schreef DX11 het volgende:
Ik wist niet dat de e9x serie ook in wolkenblauw kleur is uitgebracht, vind het niet echt mooi, net niet zilver net niet blauw:
https://www.autowereld.nl(...).html#foto-564070057
Grappig dat ik de enige ben die deze kleur echt niet mooi vind. Overigens zijn alle niet-standaard kleuren lastig om aan te komen, ik heb letterlijk een jaar gezocht naar de perfecte e93 in space grey voordat ik hem vond en snel kocht. De meeste zijn zwart of zilver.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:07 schreef daNpy het volgende:
Ja mooie kleur is dat idd. Heb er ook voor gekeken maar die was snel weg.
Is dat zo? Had laatst wat ingekeken in de "webshop" van volkswagen en daar kon je echt 6 kleuren ofzo gratis kiezen, bij BMW is dus elke kleur extra betaald?quote:Op zondag 18 december 2022 11:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is/was ook wel een beste meerprijs om zo een lak te bestellen.
Ja, een harde kleur is een optie.quote:Op zondag 18 december 2022 11:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Is dat zo? Had laatst wat ingekeken in de "webshop" van volkswagen en daar kon je echt 6 kleuren ofzo gratis kiezen, bij BMW is dus elke kleur extra betaald?
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Grappig dat ik de enige ben die deze kleur echt niet mooi vind. Overigens zijn alle niet-standaard kleuren lastig om aan te komen, ik heb letterlijk een jaar gezocht naar de perfecte e93 in space grey voordat ik hem vond en snel kocht. De meeste zijn zwart of zilver.
Waarom doe je hem dan ook weg?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:59 schreef NoComment het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Space greyMis em nog steeds
Was niet echt mijn keuze zeg maar.. Op een ochtend was ie gewoon weg.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:21 schreef DX11 het volgende:
[..]
Waarom doe je hem dan ook weg?
Mijn e93 gaat helemaal nergens heen tenzij ik ooit geld te veel heb en hem kan inruilen voor een (space grey) F33.
[ afbeelding ]
Ja het kost wat, maar ik rij weinig en heb een kilometer verzekering, dus het valt me alles mee, en het plezier wat het geeft is het 10x waard![]()
![]()
Oei das minder. Was je wel goed verzekerd?quote:Op donderdag 22 december 2022 15:42 schreef NoComment het volgende:
[..]
Was niet echt mijn keuze zeg maar.. Op een ochtend was ie gewoon weg.
Gelukkig wel en ook best een hoog bedrag terug gekregen. Maar een vergelijkbare 335d was niet te vinden helaas.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:16 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oei das minder. Was je wel goed verzekerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |