* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke strafquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De boete is 2 keer de helft en mocht u deze niet willen/kunnen voldoen dan zal SBE hier een gepaste oplossing voor vinden en deze ten uitvoeren brengen.
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke straf
Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenken
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
'levens'ervaring he doet het hem tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusje
Op 1 staat je zusjequote:
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelderquote:
...huehue?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
hihahootjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 1 staat je zusje
Op 2 staat je nichtje
op 3 staat je moeder
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
quote:
Die afgelikte boterhammen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
Met een vrachtwagen in een loods keren zonder de randjes te raken heb ik al onder de kniequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrouwen met ervaring kunnen jou nog een hoop leren.
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelderquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |