SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat was gisteravond door Kristof zelf afgesproken met Grace en Tobiasquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo bijgelezen. @:Benny gefeliciteerd met je huwelijk![]()
En is Kristof nu echt ook nog de troep van gisteren, van het feest van Toby aan het opruimen en afwassen en de luiaard ligt zelf nog in bed.
Maakt hem alleen nog triester
Ik vind Kristoff vanaf het begin al een waardig winnaar van deze BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:20 schreef spapaars het volgende:
Kristof speelt het spelletje wel héél goed, ¾ van de cossertjes weet hij te overtuigen.
Kan inderdaad ook, alle optie waren open.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
er was niet gezegd wat de sleutel zou kunnen betekenen
voor hetzelfde geld (als bb echt zoveel harder zou zijn geweest) was het de sleutel van de voordeur en kon je gelijk vertrekken.
Ik weet wel dat dit niet echt in de lijn van sancties ligt dit jaar, maar het zou wel een mogelijkheid kunnen zijn geweest
Nou, niet vanaf dag één. Hij was overal haantje de voorste en kwam er iemand met een iets andere idee die veegde hij met een noodgang van tafel of luisterde niet eens.....later is dat verandert en werd hij minder overheersend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Kristoff vanaf het begin al een waardig winnaar van deze BB
Je had liever gezien dat 3/4 voor Nawel was ??quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:20 schreef spapaars het volgende:
Kristof speelt het spelletje wel héél goed, ¾ van de cossertjes weet hij te overtuigen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias vindt zichzelf kalm en mentaal sterk.
Mijn advies is niet gratis, dus krijg je geen duidelijk antwoord.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat 3/4 voor Nawel was ??
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias vindt zichzelf kalm en mentaal sterk.
Dat zou betekenen dat domme mensen aan het langste eind trekken.....Nouchine is daar een heel goed voorbeeld van.....och dat meisje begrijpt er niks van en kan totaal geen kwaad arm kind.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Fluisteren Nawel en Nouchine…hoezo kunnen mensen zo dom zijn. Je hoeft maar te kijken naar deze 2 en je weet, dat ze nooit het licht zullen zien! 🤣
En wat dan met de extra stemmen die ze hebben? Alles op 1 persoon?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Benny het volgende:
Nog mooier zou zijn als ze maar 1 persoon mogen nomineren. Krijg je ook wel een andere stemming
Precies.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, niet vanaf dag één. Hij was overal haantje de voorste en kwam er iemand met een iets andere idee die veegde hij met een noodgang van tafel of luisterde niet eens.....later is dat verandert en werd hij minder overheersend.
Ik hoef geen adviesquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn advies is niet gratis, dus krijg je geen duidelijk antwoord.
Expeditie Robinson-stijl, jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wat dan met de extra stemmen die ze hebben? Alles op 1 persoon?
Ik vind het dominante commentaar vooral van mensen komen die liever zelf vooraan staanquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:30 schreef tiki het volgende:
[..]
Precies.
In het begin had ik ook veel twijfels bij Kristof, inderdaad om dat dominante haantje de voorste gedrag.
Maar hij heeft zich de kritiek op een goede manier aangetrokken en probeert zichzelf echt te veranderen.
Dat lijkt hem redelijk te lukken.
Dat is super moeilijk en vind ik persoonlijk erg knap!
het gaat niet zozeer overtuigen en eerder over mensen die hun ogen en oren gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:20 schreef spapaars het volgende:
Whahahahhahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace vertelt aan een huilende Nawel dat ze haar gaat redden als ze gelijk met Tobi staat.
Het zou nog mooier zijn dat ze stoppen met genomineerden te redden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Benny het volgende:
Nog mooier zou zijn als ze maar 1 persoon mogen nomineren. Krijg je ook wel een andere stemming
Dat doet ze slim dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef Angelflush het volgende:
Zo dan Grace gaat Nawel redden als zij en tobias evenveel stemmen krijgen.![]()
Tobias.
Je zalmaar zo'n vriendin hebben.
( ben geen fan van Tobias en Grace en Nawel.
Kristof en Salar zijn voor mij de winnaars.
Ik zie Nouchine niet echt als een manipulerend meisje. Eerder als iemand die gemanipuleerd wordtquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik hoop, dat Nouchine erop staat, die is echt overal onderuit gekomen. Zo’n manipulerend meisje!
Schitterendquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Dat gaat niet zo zijn. Ik heb alles op Salar gedaan, niet op Tobias.
Merk dat kristoff nu met alles de hemel in geprezen word beetje vreemdquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was gisteravond door Kristof zelf afgesproken met Grace en Tobias
Nu wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het dominante commentaar vooral van mensen komen die liever zelf vooraan staan
Nawel gaat salar niet verslaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat doet ze slim dan.
Want Tobi is een Nederlander, dus een directe concurrent van haar.
Die moet er natuurlijk uit.
Maar als ze echt slim is stemt ze op Nawel en Salar.
Dan heeft ze, denk ik, de meeste kans om zelf te winnen, want alleen Nawel is in staat om Salar vroegtijdig uit het spel te krijgen.
Ben direct al voor kristof geweestquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Merk dat kristoff nu met alles de hemel in geprezen word beetje vreemd
Feiten benoemen is niet de hemel inprijzen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vannacht Tobias en Grace,quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Grace zegt tegen Nawel, dat Grace haar zal redden bij gelijk aantal stemmen?
Dat zou het meest logische zijn voor Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik nu Nawel fluitseren dan ze stemmen op Nouchine heeft gezet?
Dat denk ik ook niet, maar als er al iemand Salar zou kunnen verslaan is het Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel gaat salar niet verslaan.
Qua fans heeft salar er ook enorm veel.
Salar is de enige in dat huis waar Nawel niet tegen kan winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat doet ze slim dan.
Want Tobi is een Nederlander, dus een directe concurrent van haar.
Die moet er natuurlijk uit.
Maar als ze echt slim is stemt ze op Nawel en Salar.
Dan heeft ze, denk ik, de meeste kans om zelf te winnen, want alleen Nawel is in staat om Salar vroegtijdig uit het spel te krijgen.
Die snap ik niet .. Nouchine kan ook gewoon terugkomen zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:38 schreef Kinga het volgende:
Nawel had gewoon direct in de finale kunnen staan als ze vol op Nouchine was gegaan. Maar straks weer huilie huilie doen dat ze genomineerd is. Dame, je had het zelf in de hand he.
Me2quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:38 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar als er al iemand Salar zou kunnen verslaan is het Nawel.
Ik hoop ook dat Salar wint (of Kristof).
Ja dat denk ik ook, die waait met alle winden mee. Heeft totaal geen eigen mening.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zie Nouchine niet echt als een manipulerend meisje. Eerder als iemand die gemanipuleerd wordt
Niet als ze tegen een Salar staat...quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die snap ik niet .. Nouchine kan ook gewoon terugkomen zaterdag.
Wanneer er vooraf is besloten dat er dit jaar een Belg moet winnen, wint Nouchine.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:38 schreef Kinga het volgende:
Nawel had gewoon direct in de finale kunnen staan als ze vol op Nouchine was gegaan. Maar straks weer huilie huilie doen dat ze genomineerd is. Dame, je had het zelf in de hand he.
Echt he.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ook dat is een keus hèquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, die waait met alle winden mee. Heeft totaal geen eigen mening.
Nou BB, kom maar op met die bank dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar is de enige in dat huis waar Nawel niet tegen kan winnen.
Tenminste, niet zonder hulp en manipulatie van FEBO. Maar dan is hun spel ook op want dan heeft iedereen door dat het niet eerlijk verloopt.
Ik zeg 3 op de bak 2 naar huisquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:40 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou BB, kom maar op met die bank dan.
Salar tegen Nawel
Fans zijn om andere redenenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer overtuigen en eerder over mensen die hun ogen en oren gebruiken.
Kris is 1 van de 2 spelers die het echt verdiend om te winnen. Hij zet zich al van in het begin in voor het spel en het huis en staat altijd klaar voor iedereen ookal word dat hem niet in dank afgenomen door de toxic mensen in dat huis (Nawel).
Ik schrik ervan dat Nawel fans heeft, liefde maakt blind I guess.
Niet alles is feiten, kan gewoon een afspraak zijn waar hij zich aan houdt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Feiten benoemen is niet de hemel inprijzen.
hoezo ineens de hemel wordt ingeprezen? Hij is niet anders dan anders. Het valt misschien nu ineens meer op, nu sint Tobias door het ijs is gezakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Het is een nette knul, staat altijd voor iedereen klaar, niet te beroerd om zijn handen uit de mouwen te steken. Maakt van zijn tijd daar een mooie tijd, maakt lol en maakt vrienden. Heeft veel empathie. Je gaat mensen met elkaar vergelijken in het huis, wat doen ze voor elkaar, voor het huis, maken ze sfeer etc. en dan stijgt Kristof er voor mij echt wel boven de anderen uit, samen met Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Andersom ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:41 schreef Hieraldo het volgende:
Hoop wel dat Grace het gauw doorkrijgt dat Tobias haar gebruikt.
Het ligt toch echt aan de stemmers.....denk niet dat Salar daar bovenuit komt......quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar is de enige in dat huis waar Nawel niet tegen kan winnen.
Tenminste, niet zonder hulp en manipulatie van FEBO. Maar dan is hun spel ook op want dan heeft iedereen door dat het niet eerlijk verloopt.
Dan zit je met drie Belgen in de finale.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die snap ik niet .. Nouchine kan ook gewoon terugkomen zaterdag.
Nee... dan staan volgende week Nawel en Nouchine erop.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zit je met drie Belgen in de finale.
Ik denk van welquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan de stemmers.....denk niet dat Salar daar bovenuit komt......
Kristoff kan niet meer op de bank nu, Die heeft al een finaleplek..quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:44 schreef spapaars het volgende:
Ze durven het niet aan om Kristof op de bank te zetten.
Al wekenlang wordt hij vooraf gered.
Echt he? Zoveel stemmen en ze gooit ze gewoon weg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:44 schreef Kinga het volgende:
Ik heb gewoon lol hier, dat Nawel het zo gespeeld heeft, dat ze zichzelf naast Salar zet op de bank.
Ik zou daar niet blij mee zijn......quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:40 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou BB, kom maar op met die bank dan.
Salar tegen Nawel
Ja ... mooie conspiracy theory ... ik pas hier toch gewoon Occam's razor toe.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:44 schreef spapaars het volgende:
Ze durven het niet aan om Kristof op de bank te zetten.
Al wekenlang wordt hij vooraf gered.
Dat klopt, ze moesten er deze week een rare draai aan geven om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Kristoff kan niet meer op de bank nu, Die heeft al een finaleplek..
Dude, serieus? Want dan doen ze niet al weeeeeeeken met Nawel?! Haar als eerste vrijstellen, zogenaamd als 'meest favoriet'.. etcquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat klopt, ze moesten er deze week een rare draai aan geven om dat mogelijk te maken.
De hemel in geprezen worden is als Kristof als eerste op staat om de boel af te ruimen voor de luiaard die blijft liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hoezo ineens de hemel wordt ingeprezen? Hij is niet anders dan anders. Het valt misschien nu ineens meer op, nu sint Tobias door het ijs is gezakt.
Over jouw histerische lach?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Hahahahahbablablaahahahahablablablahihihihiblablabla, kort samengevat waar Nouch het over heeft
De little brother van deze week had Kristof niet gered.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dude, serieus? Want dan doen ze niet al weeeeeeeken met Nawel?! Haar als eerste vrijstellen, zogenaamd als 'meest favoriet'.. etc
Hij heeft toch een spel gewonnen of niet? Je zou hier niet zo zitten zeuren als Nawel de sleutel had gewonnen. Kristof heeft nog niets van hulp gekregen van FEBO. Hij is 2x gered door Salar en that's it.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat klopt, ze moesten er deze week een rare draai aan geven om dat mogelijk te maken.
er zijn er toch meer die bleven liggen? Niet alleen Tobi en Grace.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hemel in geprezen worden is als Kristof als eerste op staat om de boel af te ruimen voor de luiaard die blijft liggen.
Terwijl hij gisteravond het al gezegd heeft dat hij dat wou doen en dat Tobias en Grace konden blijven liggen.
je geeft er nu wel een steeds grotere draai aanquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
De little brother van deze week had Kristof niet gered.
Dus mocht deze week LB niemand redden, en dan krijg je zomaar een nieuw verzinsel, en is hij gered.
Het valt natuurlijk wel heel toevallig het juiste kantje op. Neemt niet weg, dat ik het hem wel gun. Aangeschoten wild enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
De little brother van deze week had Kristof niet gered.
Dus mocht deze week LB niemand redden, en dan krijg je zomaar een nieuw verzinsel, en is hij gered.
Dat was de sleutel dus.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je geeft er nu wel een steeds grotere draai aan
Bij voorbaat zag ik haar als een favoriet. Maar dat is ze eigenlijk nooit echt bij mij geweest. Beetje middelmaat. De Vitesse van de Eredivisiequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, die waait met alle winden mee. Heeft totaal geen eigen mening.
Dat had ik al het gevoel bij die dubbele stemming.....hoe er gedraaid werd......niks zonder reden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef Kinga het volgende:
Dan is zaterdag wat mij betreft al gelijk de pre-finale... Als Salar naar huis moet... dan weet je wel wie er wint in de finale.
Ik ook, kristof vanaf dag 1 leuk gevondenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben direct al voor kristof geweest
Salar heeft zijn plekje in de loop verdient
Wat dacht je van haar fanbase......niemand heeft die. Nawel begon al met een enorme fanbase terwijl andere die moeten opbouwen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dude, serieus? Want dan doen ze niet al weeeeeeeken met Nawel?! Haar als eerste vrijstellen, zogenaamd als 'meest favoriet'.. etc
Dat moge idd wel duidelijk wezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is Kristof absoluut gegund, maar het valt mij wel op dat BB erg zijn best doet hem in het spel te houden.
Het ging toch echt om Tobias.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn er toch meer die bleven liggen? Niet alleen Tobi en Grace.
En ik prijs hem niet de hemel in, ik vind het netjes maar in zijn geval ook begrijpelijk dat hij gaat opruimen. Dit zei hij zelf ook al, hij wil gewoon bezig zijn, is niet iemand die stil kan blijven zitten.
tiktokkers zijn youtubers van de aldi, zo groot is die fanbase nu ook weer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar fanbase......niemand heeft die. Nawel begon al met een enorme fanbase terwijl andere die moeten opbouwen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef Stargazing het volgende:
[..]
tiktokkers zijn youtubers van de aldi, zo groot is die fanbase nu ook weer niet.
Als je een vent bent, dan wil je niet eens dat de man door wie jij je zo genaaid voelt, jou verjaardag troep gaat opruimen. Waar is dan je trots?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hemel in geprezen worden is als Kristof als eerste op staat om de boel af te ruimen voor de luiaard die blijft liggen.
Terwijl hij gisteravond het al gezegd heeft dat hij dat wou doen en dat Tobias en Grace konden blijven liggen.
Nawel heeft haar 4 stemmen verspild aan Salar en heeft zo haar eigen graf gegravenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef r0ydr het volgende:
Al iets bekend wie op wie heeft gestemd?
Topshowquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
[..]
Nawel heeft haar 4 stemmen verspild aan Salar en heeft zo haar eigen graf gegraven
Heeft ze ze nu alle 4 op Salar gezet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
[..]
Nawel heeft haar 4 stemmen verspild aan Salar en heeft zo haar eigen graf gegraven
Volkomen kansloos.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft ze ze nu alle 4 op Salar gezet?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Verida het volgende:
Goed, ik moet er een tijdje vandoor, goed commentaar blijven leveren aub, dan heb ik straks leuk wat om terug te lezen
ja, dat zei ze toch. Ik lach me echt stuk straks als ze er op staat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gisterenavond zei ze nog ik doe 2 op salar en 2 op tobias, vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ja, dat zei ze toch. Ik lach me echt stuk straks als ze er op staat.
4 stemmen gekocht "voor de zekerheid" om te zorgen dat ze zelf niet op de bank komt, staat ze er straks alsnog op
Voor zover ik weet nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef Ireth het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht wie welk bedrag in/uit de pot heeft gebracht op persoonlijke basis? Ben wel benieuwd wie daaruit naar voren komt.
We zullen het zien......dus Salarfans kom maar op met een vliegtuigje....quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef Stargazing het volgende:
[..]
tiktokkers zijn youtubers van de aldi, zo groot is die fanbase nu ook weer niet.
Nawel is niet slim of tactisch, en zoals al eerder gezegd hier, heeft het geheugen van een goudvis.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gisterenavond zei ze nog ik doe 2 op salar en 2 op tobias, vandaar mijn vraag
Hebben ze al genomineerd dan, want gisteravond zei ze tegen Nouch, dat ze de stemmen wilde verdelen. Twee aan Salar en twee aan Tobias.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ja, dat zei ze toch. Ik lach me echt stuk straks als ze er op staat.
4 stemmen gekocht "voor de zekerheid" om te zorgen dat ze zelf niet op de bank komt, staat ze er straks alsnog op
dat zal toch niet mogenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawel is niet slim of tactisch, en zoals al eerder gezegd hier, heeft het geheugen van een goudvis.
Dat is gewoon hoe het is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is Kristof absoluut gegund, maar het valt mij wel op dat BB erg zijn best doet hem in het spel te houden.
De sleutel heeft 2.500 gekost uit de pot. Wat Nawel betaald heeft voor de extra stemmen zou ik even niet weten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef Ireth het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht wie welk bedrag in/uit de pot heeft gebracht op persoonlijke basis? Ben wel benieuwd wie daaruit naar voren komt.
Ze mocht ze dus niet verdelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef Kinga het volgende:
Oh Nawel verlult zich nu net. Ze wilde de stemmen verdelen, maar dat mocht niet, dus heeft ze ze allemaal op 1 persoon, Salar dus, moeten doen. Hmmmm.....
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef Kinga het volgende:
Oh Nawel verlult zich nu net. Ze wilde de stemmen verdelen, maar dat mocht niet, dus heeft ze ze allemaal op 1 persoon, Salar dus, moeten doen. Hmmmm.....
Verklaard een hoopquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik er van begrijp en opvang van dat halve gelul van nawel moesten alle stemmen op 1 persoon
Nawel is geen Charli D'amelio ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zullen het zien......dus Salarfans kom maar op met een vliegtuigje....
Tiktokkers die alles aan hun lichaam verbouwen die geld verdienen met reclame maken hebben heel wat in de melk te brokkelen.
1500 maar ze heeft er ook 1 of 2 gewonnen met spellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De sleutel heeft 2.500 gekost uit de pot. Wat Nawel betaald heeft voor de extra stemmen zou ik even niet weten.
Dat zou verstandiger zijn om het te verdelen dan om alle 4 op 1 te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gisterenavond zei ze nog ik doe 2 op salar en 2 op tobias, vandaar mijn vraag
Nou, mocht Nawel winnen (wat ik absoluut niet hoop), dan weet ik tenminste meteen dat ik de laatste weken niet meer hoef te kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zou daar niet blij mee zijn......
Nee hoor vermoed het al langer, sinds de rewind token.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef suzi1 het volgende:
dat is ook pas iets van de laatstedag dat ik hier mensen hoor zeggen dat BB kriss erin wil houden
Kloptquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
1500 maar ze heeft er ook 1 of 2 gewonnen met spellen
nou dat is dan sinds 2 dagenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee hoor vermoed het al langer, sinds de rewind token.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou, mocht Nawel winnen (wat ik absoluut niet hoop), dan weet ik tenminste meteen dat ik de laatste weken niet meer hoef te kijken.
Tijd is gruwelijk kostbaar voor mij, dus elk nadeel heeft zijn voordeel in dat geval
Dat wou ze maar moest op 1 persoon wat ik er uit opmaak van het gesprek in de keukenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou verstandiger zijn om het te verdelen dan om alle 4 op 1 te zetten.
Want anders zit ze vast en zeker naast hem op de bank.
zou erg dom zijn van BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan nog wel spannend worden ls het Nawel tegen Salar gaat worden
En dat is het verschil met hier cossen en daar zitten......Je hoort ze weer gewoon tegen elkaar doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je een vent bent, dan wil je niet eens dat de man door wie jij je zo genaaid voelt, jou verjaardag troep gaat opruimen. Waar is dan je trots?
heel gekquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef suzi1 het volgende:
maar ze moest 4 op 1. dan is het gek om alles op salar te zetten als je niks met tobis hebt
Dat gaan ze nooit plaats laten vinden. Denk dat er nog wel een twist volgt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze willen graag one happy family spelenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat is het verschil met hier cossen en daar zitten......Je hoort ze weer gewoon tegen elkaar doen.
Want als Kristoff een vent was had ik Tobias in zijn sop gaar laten koken. Dat kan je dus ook zeggen, of je moet je toch een beetje schuldig of lullig voelen.....
Tobias voelde zich genaaid en Kristoff voelde zich toch een beetje schuldig en nu is de lucht weer geklaard.
Niet zo zeker dat Nawel weer aan de beurt is deze week.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Is dat zeker, ik heb hier al gelezen dat ze op Nouchine gestemd had.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
BB en sturen, kan met er niks bij voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel gek
maar niet gestuurd hoor
totaal niet
alleen bij Kristofquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB en sturen, kan met er niks bij voorstellen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:11 schreef Ireth het volgende:
even gigantisch offtopic, sorry, maar ik kom niet meer bij!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daarbij de fans van Kristof zullen voor Salar zijn denk ik. Alle kleine beetjes helpen. Hoop echt dat Salar nog even mag blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat doet ze natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef Clasientje het volgende:
Gelijkspel.
Grace red Nawel hahahaha staan dan Tobias met Salar erop😂
No worries.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daarbij de fans van Kristof zullen voor Salar zijn denk ik. Alle kleine beetjes helpen. Hoop echt dat Salar nog even mag blijven
Wat ik begreep is dat ze 2 personen moeten nomineren en de extra stemmen op 1 persoon dat zou dus zijn 3 op 1 persoon en 1 op een ander.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik er van begrijp en opvang van dat halve gelul van nawel moesten alle stemmen op 1 persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
+ een deel van de fans van Nouchine, want ze zijn lang niet allemaal voor Nawelquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daarbij de fans van Kristof zullen voor Salar zijn denk ik. Alle kleine beetjes helpen. Hoop echt dat Salar nog even mag blijven
Behoorlijk offtopic iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Pssst Grace, we weten dat Nawel jou volgende week gaat nomineren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Grace blijft lang weg...wordt omgeluld.
Hoop dat ze Nouchine dan naaitquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:17 schreef Stargazing het volgende:
Nawel of Nouchine moet er sowieso nog uit dus hoe je het ook draait of keert, Grace naait een van de meiden.
Ja dat kan onderin beeldquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:17 schreef just me het volgende:
# durf te vragen... kan ik het geluid van videoland ook uitzetten zonder dat ik het geluid van mijn laptop uitzet?
Weet niet of ik goed zit, maar op de streams kan je daar het geluid uitzetten en je laptop aanhouden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:17 schreef just me het volgende:
# durf te vragen... kan ik het geluid van videoland ook uitzetten zonder dat ik het geluid van mijn laptop uitzet?
ja op het tabblad op het speakertje klikkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:17 schreef just me het volgende:
oh super, dank je welquote:
Wel lullig dat ze Grey hebben gefilmdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Nawel. Zonder twijfelquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Wie gaat er als eerst proberen info uit grace los te krijgen, nouch of nawel ?
ik heb slechts een miniquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze Grey hebben gefilmd
Tijd om het patroon te brekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:20 schreef ledn81 het volgende:
Tot op vandaag altijd netjes BE-NL-BE-NL eruit gegaan toch? Vorige week Julio. Deze week Nouch of Nawel?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze Grey hebben gefilmd
nee ze hebben daar al eens vanaf gewekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:20 schreef ledn81 het volgende:
Tot op vandaag altijd netjes BE-NL-BE-NL eruit gegaan toch? Vorige week Julio. Deze week Nouch of Nawel?
Ze moest iets doen waar ze niet achter stond dus...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace huilend terug, maar ze mag niets zeggen en het is niet wat we verwachten zei ze
mssn iets met haar moeder?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:23 schreef Angelflush het volgende:
Het is gewoon totaal niet wat je verwacht zegt Grace tegen Tobias. Ik ben benieuwd.
Hannequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hebben daar al eens vanaf geweken
week 1 Sercan
week 2 Kitty
week 3 Amy
week 4 Evelyne
week 5 Dimi
week 6 Peter
week 7 Vera/Leroy
week 8 Julio
of vergeet ik nu iets
dan zou ze toch meteen haar koffers aan het pakken zijn ?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Precies ditquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit kun je toch verwachten op het eind, dat je op iemand moet stemmen, waar je een band mee hebt. Eeuwige gejank. Net of er iemand is overleden. Overdreven gedoe.
Ik ga hetzelfde doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga het straks wel lezen of horen, Tijd om de kost weer te gaan verdienen
Laters COS
Salar?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Stargazing het volgende:
Nawel, Tobi en Nous alledrie gelijkstand?
Of misschien haarzelf en Nawel
Ik denk dat ze anders heeft moeten doen dan ze verwacht had te moeten doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
Grace heeft niet zulke leuke herinneringen aan het Little Brother zijn.....verleden keer was er toch ook een moeilijke beslissing.
Nou, tussen twee die het dichts bij je staan denk ik dat het niet makkelijk is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef Stargazing het volgende:
Nawel, Tobi en Nous alledrie gelijkstand?
Of misschien haarzelf en Nawel
Zou wel een naaistreek zijn als ze thobias niet redtquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Ze heeft Tobias er toch op moeten zetten...
Daar kon ze misschien niets aan doen...omdat BB...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zou wel een naaistreek zijn als ze thobias niet redt
dan heeft ze hem in ieder geval genaaidquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zou wel een naaistreek zijn als ze thobias niet redt
Alarm ging ook af dus niets persoonlijks.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Het gaat over een gelijke stand.
Misschien nouchine en nawel gelijk?.
Misschien kon ze Toby niet redden, omdat hij er meer stemmen had dan de gelijk geëindigdequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders heeft moeten doen dan ze verwacht had te moeten doen
Ze wilde vermoeilijk toby vrijstellen maar ik denk dat ze iets anders kreeg als opdracht
LB die zichzelf niet kan saven maar een ander!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:30 schreef Stargazing het volgende:
Grace is niet immuun deze week dus ze zou er zelf op kunnen staan, dan zou het logisch zijn dat ze haarzelf eraf heeft gehaald en Nawel/Tobi er nu op staan met Salar
Daarom 3x gered. En de in finale gezet door BB. Nee, de man irriteert mij behoorlijk. Vult alles voor iedereen in. Eigenlijk ben ik die kleuters allemaal zat. Maarja, je wilt t afkijken he.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Kristoff vanaf het begin al een waardig winnaar van deze BB
Het is duidelijk, Tobias is niet diegene die ze gespaart heeft.....ze heeft voor zichzelf gekozen en niet bij haar gevoel gebleven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou BB, wij zijn het gejank wel weer zat, toeter af en maak het maar bekend
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Stargazing het volgende:
Misschien heeft ze de rankings gezien en zag ze dat Salar ver boven de anderen stond en heeft hem er daarom afgehaald.
Nee dat geloof ik niet, gewoon 2 stemmen. Nawel heeft al haar extra stemmen op 1 persoon gegooid want taktiek waarbij gerekend moet worden is ze niet zo sterk in, dus dan maar alles op 1 dan kan het niet fout gaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Kinga het volgende:
De vraag is, hebben ze 1 of 2 namen moeten noemen. Ik neem aan maar 1, gezien dat Nawel alle stemmen op 1 MOEST zetten.
Kunnen we dan niet uitvogelen wie wie genomineerd heeft...
Nawel -> Salar
Nouchine -> Tobias
Kristof -> Nawel
Salar -> Nawel
Tobias -> Salar
Grace -> Salar
Nou, dan is er toch geen gelijke stand?
Kaboem!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:33 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ze zei sorry Tobias… dus Tobi staat er op.
Misschien moeten die anderen dan maar eens hun eigen mening verkondigen, slappe hapquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Daarom 3x gered. En de in finale gezet door BB. Nee, de man irriteert mij behoorlijk. Vult alles voor iedereen in. Eigenlijk ben ik die kleuters allemaal zat. Maarja, je wilt t afkijken he.
Ik heb Nawel dacht ik horen zeggen dat ze 3 op 1 en 1 op 1 persoon moest zetten. Weet niet meer hoe laat dat was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Kinga het volgende:
De vraag is, hebben ze 1 of 2 namen moeten noemen. Ik neem aan maar 1, gezien dat Nawel alle stemmen op 1 MOEST zetten.
Nawel -> Salar
Nouchine -> Tobias
Kristof -> Nawel
Salar -> Nawel
Tobias -> Salar
Grace -> Salar
Ah gelukkig, zou wat zijn als ze een dag niet ziek of misselijk is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Hoe lang gaan ze ons weer in spanning laten, want ik word weer misselijk.
Denk eerder zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Kinga het volgende:
Nawel -> Salar
Nouchine -> Tobias
Kristof -> Nawel
Salar -> Nawel
Tobias -> Salar
Grace -> Salar
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn dat ze stoppen met genomineerden te redden.
Want dat is pure bemoeienis van de productie
Hahahha jij denk dat je invloed hebt???quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn dat ze stoppen met genomineerden te redden.
Want dat is pure bemoeienis van de productie
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Tobi : "Zelfs als je huilt ben je mooi weet je dat"
Als je vliefd bent zeg je domme dingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Tobi : "Zelfs als je huilt ben je mooi weet je dat"
grace heeft ook een extra stemquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Denk eerder zo
Nawel: Salar (x3) - Tobias
Nouchine: Tobias - Grace
Kristof: Nawel - Grace
Salar: Nawel - Grace
Tobias: Nawel - Nouchine
Grace: Salar - Nouchine
Salar: 4
Nawel: 3
Grace: 3
Grace red zichzelf.
Ja maar uitkomst blijft hetzelfde.quote:
Er wordt dus weer flink gestuurd, maar what else is new...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik heb Nawel dacht ik horen zeggen dat ze 3 op 1 en 1 op 1 persoon moest zetten. Weet niet meer hoe laat dat was.
Salar. Sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wie verstaat Nouchine.. ??
De laatste weken gaat het goed wie wat stemt, op een uitzondering na.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:48 schreef Stargazing het volgende:
jammergenoeg zien we pas morgen wie wat gedaan heeft.
oh ik heb het echt over de uitzendingquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De laatste weken gaat het goed wie wat stemt, op een uitzondering na.
mannen kunnen er toch niet tegen als vrouwen jankenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef suzi1 het volgende:
Hij zegt, als ze het nu niet zegt zit ze zelf niet in de finale
Godverdommequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef suzi1 het volgende:
Hij zegt, als ze het nu niet zegt zit ze zelf niet in de finale
Ze kreeg in de DBK te horen dat ze geen punani heeft, maar een piemel. Ja, das effe schrikken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef zodeju het volgende:
Ze zegt in de keuken het is totaal niet wat jullie denken....
die kwam tevoren nadat ze was gevallen met water vullen door die snee in dr 'lies'?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze kreeg in de DBK te horen dat ze geen punani heeft, maar een piemel. Ja, das effe schrikken natuurlijk.
Dus niet Nawel en Tobiquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef zodeju het volgende:
Ze zegt in de keuken het is totaal niet wat jullie denken....
hoi Julio!quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn advies is niet gratis, dus krijg je geen duidelijk antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |