SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:42 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal, voor jou iets moois gevonden
[ afbeelding ]
Als er biljetjes binnengebracht worden zijn ze voor mij hequote:
Gezellig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Appje van m'n zus:
ER ZITTEN DRIE KATTEN IN M'N TUIN
![]()
Ze heeft zelf geen kat.
Als iemand die zelf borduurt, doet die prijs wel een beetje pijn, maar ik snap 'm wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:42 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal, voor jou iets moois gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen toch wel wat geld bijeen om Ballie hetzelfde te laten doen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het mooie is: de outfit is inmiddels weer soort van hip aan het worden, dus zelfs dát kunnen we regelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hip? Waar?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooie is: de outfit is inmiddels weer soort van hip aan het worden, dus zelfs dát kunnen we regelen.
Spaghettibandjes en lillijke prints komen eraan deze zomer.quote:
Die had ik gister.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag voor een broodje kroketburger.
ohquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spaghettibandjes en lillijke prints komen eraan deze zomer.
kippiequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik gister.
Die broodjes bij Kippie zijn even twintig cent duurder geworden
Oh lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik gister.
Die broodjes bij Kippie zijn even twintig cent duurder geworden
Of anders gewoon zoiets, zelfde vibe: https://www.bonprix.nl/pr(...)fische-print-979723/quote:
Zou constant aan die knoop lopen trekken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of anders gewoon zoiets, zelfde vibe: https://www.bonprix.nl/pr(...)fische-print-979723/
oh wowquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of anders gewoon zoiets, zelfde vibe: https://www.bonprix.nl/pr(...)fische-print-979723/
Alsof je ooit niet loopt te sjorren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou constant aan die knoop lopen trekken.
Wees blij dat ie niet aan de voorkant zit. Dat is zo hatelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou constant aan die knoop lopen trekken.
Ik verzin het niet helaas.quote:
Ik ben best gedistingeerd en erudiet heurquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof je ooit niet loopt te sjorren.
Gaan zitten, benen over elkaar slaan en dat dan die stoffen piemel tussen je benen vastzit waardoor je jezelf half om trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat ie niet aan de voorkant zit. Dat is zo hatelijk.
Maar het steekt ook gewoon naar voren als je rechtop staat. Een keer een shirtje mee gehad, nooit meer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan zitten, benen over elkaar slaan en dat dan die stoffen piemel tussen je benen vastzit waardoor je jezelf half om trekt.
Nee, voor mij hoeft het ook niet zo. Raar uitsteeksel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het steekt ook gewoon naar voren als je rechtop staat. Een keer een shirtje mee gehad, nooit meer.
Zoiets had ik vroeger met roosjes in de kanten mouwen. Was wel raar toen ik de hele week in de zon had gelopen, met van die witte vlekken op m'n huid.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit valt me nog mee: https://www.bonprix.nl/product/shirt-zwart-913266/
Als de kwaliteit van die toko niet om te janken was, had ik 'm overwogen.
Ik denk dat het een leuk idee is als we gewoon allemaal kleding voor elkaar kopen. Mag UitStraling iets voor Bitterbal kopen en andersom. Dimmy voor Etto etc.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit valt me nog mee: https://www.bonprix.nl/product/shirt-zwart-913266/
Als de kwaliteit van die toko niet om te janken was, had ik 'm overwogen.
ja dan loop ik in veel te kleine jurkjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuk idee is als we gewoon allemaal kleding voor elkaar kopen. Mag UitStraling iets voor Bitterbal kopen en andersom. Dimmy voor Etto etc.
Easy, bitterbal krijg een vrij kleine gouden bikini van mij, zie het al helemaal zitten op dat olijfkleurige huidjequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuk idee is als we gewoon allemaal kleding voor elkaar kopen. Mag UitStraling iets voor Bitterbal kopen en andersom. Dimmy voor Etto etc.
Ja?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan loop ik in veel te kleine jurkjes
Maar wat ga je voor US kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan loop ik in veel te kleine jurkjes
Dimmy voor Etto vind ik ook een hele leuke.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zie jequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Easy, bitterbal krijg een vrij kleine gouden bikini van mij, zie het al helemaal zitten op dat olijfkleurige huidje
ja dat weet ik nog niet maar niet iets raars ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat ga je voor US kopen?
Roze papieren zak dan wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zouden me een papieren zak geven voor over m'n hoofd.
Ik haat gewone kleren waar iedereen in looptquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog niet maar niet iets raars ofzo
Is ook niet de bedoeling dat we rare dingen kopen. Maar wat bij de mensen past.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog niet maar niet iets raars ofzo
Chaps voor US dus.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling dat we rare dingen kopen. Maar wat bij de mensen past.
Ik kan gewoon pakken shoppen als een baas hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy voor Etto vind ik ook een hele leuke.
Kindermaatjequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan gewoon pakken shoppen als een baas hoor
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
Gekke rare printjes.
Gewoon alles zwart.
Ik ga gothic worden denk ik.
Vinnik leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling dat we rare dingen kopen. Maar wat bij de mensen past.
Ook. Ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch iets voor pennymeisjes?
Meer voor in de gaybarquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Christina Aguilera.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kukident voor de tandjes. Geen grap.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Voor IJs, een vleermuizenjurkje, lekker flapperen.
https://www.adxzwebs.fr/ProductDetail.aspx?iid=869579&pr=67.88
Heh, die zou niet eens misstaan in m'n kast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Voor IJs, een vleermuizenjurkje, lekker flapperen.
https://www.adxzwebs.fr/ProductDetail.aspx?iid=869579&pr=67.88
Je bent niet de eerste vrouw die ik kleertjes aantrek.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, die zou niet eens misstaan in m'n kast.
Ja joh, ik loop ook gewoon met m'n bh compleet zichtbaar rond op feestjes. (Deze met een mesh longsleeve erover)quote:
Meestal uit toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste vrouw die ik kleertjes aantrek.
Wat voor feestjes zijn dit?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, ik loop ook gewoon met m'n bh compleet zichtbaar rond op feestjes. (Deze met een mesh longsleeve erover)
Gothic feestjes.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor feestjes zijn dit?
Familiedagquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor feestjes zijn dit?
Lijkt me warmquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic feestjes.
Maar complete fetish-outfits zijn vrij gebruikelijk daar, op hetzelfde feestje liep ook iemand in een ponypak.
Ik moest ook aan je moeder denkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nu aan mijn moeder denken.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic feestjes.
Maar complete fetish-outfits zijn vrij gebruikelijk daar, op hetzelfde feestje liep ook iemand in een ponypak.
Ja, mij ook. Compleet latex.quote:
Iemand uit de vriendengroep die ik in een vorig leven had was model voor latex en fetish-wear. Zit echt duur spul tussenquote:
Juppppp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand uit de vriendengroep die ik in een vorig leven had was model voor latex en fetish-wear. Zit echt duur spul tussen
De receptioniste hier, Doortje met de bijnaam binnendoortje, die hier nu zit, gaat altijd naar latex feestjes, op zich wel een mooie combinatie met haar roodblonde haren tot op de grond.quote:
Leuk toch, moet ze lekker doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De receptioniste hier, Doortje met de bijnaam binnendoortje, die hier nu zit, gaat altijd naar latex feestjes, op zich wel een mooie combinatie met haar roodblonde haren tot op de grond.
Dat verbaast me ook weer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kreeg wel veel cadeau van vieze oude mannen.
Flaunt it when you got it.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk toch, moet ze lekker doen.
Ex deed dat ook, die koketteerde heel erg graag met haar spectaculaire lichaam online en die had er geen problemen mee dat ze oude kerels en trekvogels en incels aan het opwinden was, maar in het echt was het net een schuchtere vogel in een dikke winterjas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kreeg wel veel cadeau van vieze oude mannen.
Moet wel een beetje bij de situatie passen ook hoor.quote:
Beetje raar misschien om dat tijdens een congres over steunkousen en doorligplekken te doen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje bij de situatie passen ook hoor.
Nee joh, gewoon lekker in je catsuit en balletboots aan de frontdesk zittenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje bij de situatie passen ook hoor.
Hey, zolang je niet hoeft te lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker in je catsuit en balletboots aan de frontdesk zitten
Volgens mij vond ze het wel leuk. Hele wish list van dingen en dan kreeg ze af en toe een cadeautje.quote:
Is ook best leuk denk ik, als het inderdaad bij af en toe een cadeautje blijft en er geen raar stalkgedrag bij zit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze het wel leuk. Hele wish list van dingen en dan kreeg ze af en toe een cadeautje.
Ex wilde haar beroep ervan maken maar toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook best leuk denk ik, als het inderdaad bij af en toe een cadeautje blijft en er geen raar stalkgedrag bij zit.
Ik bedoel, zal vast wel wat fin-dom-achtigs achterzitten bij die kerels, maar dat moeten ze lekker zelf weten.
Anders loop je tegen de lampquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:33 schreef Karzai het volgende:
Tevens alweer veel mooie vrouwen gezien in de winkel. Maar ik moest mij op de lampen concentreren
Ja, anders val je van het trappetjequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:33 schreef Karzai het volgende:
Tevens alweer veel mooie vrouwen gezien in de winkel. Maar ik moest mij op de lampen concentreren
Ja plafonds zijn vrij hoog. Moest op de bovenste tree van zo,n bouwladdertje staan .je ligt zo benedenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders loop je tegen de lamp
Ik vertrouw die laddertjes nooit zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja plafonds zijn vrij hoog. Moest op de bovenste tree van zo,n bouwladdertje staan .je ligt zo beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
Rama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
Eindeluk weer frij as een vogulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ken overal heen
Danksij de dimmestraasjies in de Haag en Amstedam tegen de kerona
Allemaal met dank aan willem de Engel!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Watquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindeluk weer frij as een vogulJe ken overal heen
Danksij de dimmestraasjies in de Haag en Amstedam tegen de kerona
Allemaal met dank aan willem de Engel!
Ha een IJ van @IJsdraakjequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:03 schreef Karzai het volgende:
Voor jou @:buda , kan je je memoires tikken
[ afbeelding ]
Hang er een ander lampje boven dat ind e winter op dat zonnepaneeltje schijntquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Lampje boven mijn voordeur leek me toen een goed idee maar hij werkt op zonne-energie en hangt onder een afdak dus in de winter heb ik er niks aan en dan is het juist vroeg donker.
Graties energiequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hang er een ander lampje boven dat ind e winter op dat zonnepaneeltje schijnt
Hoop wel dat er in de volgende zak wat meer van die vijfdekkers zitten. Die zijn de beste.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver die Engels drop is nou alweer bijna op
Hmmmquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hang er een ander lampje boven dat ind e winter op dat zonnepaneeltje schijnt
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:03 schreef Karzai het volgende:
Voor jou @:buda , kan je je memoires tikken
[ afbeelding ]
Zelfs dat nietquote:
Nee was een onbemande pompquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:46 schreef Karzai het volgende:
Ook niet even een lapje over de voorruit door een schaars geklede dame?
ook van metaal, deze specifieke nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar deze kleur van Zsolnay?
Beetje leuke vrouwen spottenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:49 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn voornaamste taken al volbracht vandaag. De boel alleen nog een beetje netjes houden en de klanten helpen mocht dat nodig zijn.
Oké, geef maar een gil als ze ooit opduiken. Het is keramiek trouwensquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook van metaal, deze specifieke niet
Wat is dit, ziet er geinig uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
@:karzai als je ooit figuurtjes als deze tegenkomt, hoor ik het graag
[ afbeelding ]
Waarom zou je bij de benzinepomp snacks halen als je ook naar de supermarkt kan.quote:
misschien heeft dimm gewoon veel te veel geldquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je bij de benzinepomp snacks halen als je ook naar de supermarkt kan.
Echt hequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien heeft dimm gewoon veel te veel geld
Of heel veel trek.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ook.quote:
Kan wel roepen dat ik daar te gierig voor ben maar laat me vaak op station Zwolle ook verleiden door de AH to go daar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ook.
Ik heb nut ook gewoon 1,30 betaald voor een cola zero uit de afzetters automaat
Ik ken alleen de standaard borek met spinaziequote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb twee borek kip gekocht.
Het zag eruit als iets dat ik moest proberen
Wat is volgens mij best wel lekker. Of nou ja dat is lekker maar er zullen plekken zijn die dat kunnen verpesten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het warm wel lekkerder is ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord. Moet ik het opwarmen denk je?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Is wel lekkerder, even een paar minuutjes in de ovenquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor onderwegquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je bij de benzinepomp snacks halen als je ook naar de supermarkt kan.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het warm wel lekkerder is ja.
Nou daarom heb ik er dus tweequote:Op donderdag 10 maart 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lekkerder, even een paar minuutjes in de oven
Doe ik eigenlijk met alles wat warm hoort te zijn wat ik koop in de supermarkt enzquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lekkerder, even een paar minuutjes in de oven
Die paar minuutjes van de benzinepomp naar huis overleef ik wel zonder snack hoorquote:
Of richting een supermarkt ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar minuutjes van de benzinepomp naar huis overleef ik wel zonder snack hoor
Onmogelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snacks bij een tankstation haal ik eigenlijk alleen als ik ergens lang naar onderweg ben of op vakantiequote:
Ik ook als ik alleen maar op de weg zit. Maar dat komt niet zo vaak meer voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snacks bij een tankstation haal ik eigenlijk alleen als ik ergens lang naar onderweg ben of op vakantie
Beetje autodrop knagen wel lekker.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar minuutjes van de benzinepomp naar huis overleef ik wel zonder snack hoor
Ik een tijdje terug, maar gewoon voor thuis, gelijk dat halve pak leeg natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
Lang geleden dat ik dat gekocht heb
Ik las broek en snapte er geen kont van.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik eerst ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las broek en snapte er geen kont van.
Is jouw broek ook lekkerder als ie heet is?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las broek en snapte er geen kont van.
Wel beter dan ijskoud...?quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is jouw broek ook lekkerder als ie heet is?
Is er toch iets draaiendequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:28 schreef Karzai het volgende:
Us rijdt wel, dat vind ie leuk om te doen volgens mij
Maar ik zit echt op een kwartier fietsen afstand.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:27 schreef Karzai het volgende:
Brengen we eerst koen naar zijn werk. Daarna, Gianni, citizen en grmbl, flash, draakje, ama en ballie
Kan je ook even shag halen in duitslandquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik zit echt op een kwartier fietsen afstand.
Heb ik al iemand voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je ook even shag halen in duitsland
Ervoor is handigerquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
Zo kan eindelijk weer achter mijn laptop zitten.
Fijn, en met goed weer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Project ramen vervangen is helemaal klaar nu.
quote:Ik zie vooral in deze kamer echt het verschil. Er zat op 1 raam verf ofzo (niet mijn schuld) en het kit was lelijk geworden na 50 jaar en er zat zo'n gootje onder het raam om vocht op te vangen, die is nu ook weg.Zat ook in de gang bij het raam en die is ook weg.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:34 schreef kwiwi het volgende:
De prijzen gaan de laatste weken met 15 euro per week omhoog
Dat Gergi even die baan met driekwart meer salaris paktquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hebben al het parket maar alvast uitgezocht en gereseveerd. De prijzen gaan de laatste weken met 15 euro per week omhoogLekker slechte timing weer om nu een huis te kopen dat een compleet nieuwe binnenkant nodig heeft
@Amaquote:Het kabinet wil aanstaande dinsdag besluiten om per woensdag 23 maart de laatste coronaregels af te schaffen. Inzet is dat alleen de basisadviezen, zoals handen wassen en hoesten in de elleboog, nog van kracht blijven en dat alleen in vliegtuigen nog een mondkapje moet worden gedragen, niet meer in het openbaar vervoer. Dat zeggen ingewijden tegen de NOS.
Kwam het ook maar per toeval tegenquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
En thanks voor laten weten.(Kijk nu bewust niet meer hele tijd naar het nieuws namelijk)
Moet de badkamer en keuken ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hebben al het parket maar alvast uitgezocht en gereseveerd. De prijzen gaan de laatste weken met 15 euro per week omhoogLekker slechte timing weer om nu een huis te kopen dat een compleet nieuwe binnenkant nodig heeft
Zou wel fijn zijn zeg. In de winter nog tot daar aan toe maar met warm weer zo'n ding op in de trein.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nog wel even nodig
Ik denk aan een patatjequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:03 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik zo bitterballen ga kopen onderweg naar huis
Ja op perron en in tunnel doet niemand het meer ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
Heb wel goede hoop @:dr_Flash want NS is er ook klaar mee. Sprak 2 weken geleden op station Zwolle nog een vrouw van NS en die snapte er allemaal niks meer van (want perron mag volgens Rutte enz wel maar NS zegt van niet) en ze willen ook van die plicht af. Op perron checken ze sowieso niet zei ze ondanks dat NS dat wel wil.
Ja zie ook veel personeel het niet doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op perron en in tunnel doet niemand het meer ook
Gisteren ging beter dan vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
Is mijn grote dikke vriend @:dud0r al wat opgeknapt?
Ligt @dud0r niet wakker van.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef Ama het volgende:
Zou me wel kut voelen als je vannacht echt ineens dood bent.
Merk je dan toch niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef Ama het volgende:
Dan niet neequote:
Thanks vriendjequote:
Zou wel beetje raar vinden als ik na weken hier en op whatsapp nog geen berichtje terug krijg.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel beetje raar vinden als ik na weken hier en op whatsapp nog geen berichtje terug krijg.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:56 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik heb vandaag nog geen eens pindarotsjes gegeten
Begin er toch voor te vrezen nu.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef Ama het volgende:
Gewoon bier zuipen bij de kapper, yolo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Had stiekem de hoop dat ik meteen aan de beurt was, maar helaas. Weinig biertijd over straks.
Mocht ik morgen dood wakker worden laat ik het je daarvoor nog even wetenquote:
Is het vandaag ook al hoor?quote:
quote:High Temperature
17.6°C at 15:59
Low Temperature
2.8°C at 7:11
Dat zou zo chill zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon bier zuipen bij de kapper, yolo.
Bij van die mannenkappers waar je ook je baard kan laten doen enz door hipsters kan je vaak een drankje drinken.quote:
Ja daar kom ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij van die mannenkappers waar je ook je baard kan laten doen enz door hipsters kan je vaak een drankje drinken.
Dit is een Turkse barbershop.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij van die mannenkappers waar je ook je baard kan laten doen enz door hipsters kan je vaak een drankje drinken.
Ik las even sinds ik bij Ama.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een Turkse barbershop.
Sinds ik bij Ami inmiddels boven de 30 euro betaal voor een simpele knipbeurt EN ik ook niet meer verzekerd ben van een bloedmooie kapster (kan net zo goed een aperte nicht zijn) ben ik het toch ergens anders gaan zoeken. Dit scheelt me ¤ 12,50 per keer en de koffie is beter.
Ze zal vast wel kunnen knippen, hoe het er daarna uitziet is een ander verhaalquote:
Ja maar ik ben toch al lelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal vast wel kunnen knippen, hoe het er daarna uitziet is een ander verhaal
Dan kun je net zo goed zelf de tondeuse er op zetten, is het nog goedkoperquote:
Gewoon helemaal niet meer knippen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zelf de tondeuse er op zetten, is het nog goedkoper
Keigezellig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit in een trein vol met luidruchtige Brabanders
Joy.
Fles met een woeste haardos als een ruige vikingquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet meer knippen.
Alsof ik non stop snollebollekes hoorquote:
Allemaal kut USjes met een eigen meningkjequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Joy.
Ja, ik dacht er net ook aanquote:
Polonaise al begonnen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik non stop snollebollekes hoor
Misschien moet ik dat eens doen ja, vinden vrouwen leukquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles met een woeste haardos als een ruige viking
SPRINGEN Nondejuquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik non stop snollebollekes hoor
'Fles, je haar danst'quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens doen ja, vinden vrouwen leuk
laat de allerrijksten maar wat meer belasting betalenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Toch 400 euro voor de 800.000 allerarmsten in Nederland om te kunnen blijven stoken en koken.
Is toch 320 miljoentjes.
In, uit of voor de trein?quote:
Dat doen ze al hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat de allerrijksten maar wat meer belasting betalen
ja nog geen half miljardjequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Toch 400 euro voor de 800.000 allerarmsten in Nederland om te kunnen blijven stoken en koken.
Is toch 320 miljoentjes.
En Willem grijpt 4Ee van achter bij de schoudersquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Joy.
Zou het helpen denk je?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens doen ja, vinden vrouwen leuk
Die mogen wel wat meer betalen maar niet zoveel dat het aantrekkelijker is om zich in Oemfoefoeland te vestigen anders gaan de kleine mensjes weer zeuren dat ze geen baantjes hebben natuurlijkquote:
De allerrijksten betalen al meer belasting.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat de allerrijksten maar wat meer belasting betalen
Nou ja, het is nog niet geprobeerdquote:
Heet jij ook Fles danquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit heb ik zo vaak gehoord vroeger
Ik heb wel een beetje verstand van de paardans jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog niet geprobeerd![]()
Of weet jij het al beter soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |