SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:42 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal, voor jou iets moois gevonden
[ afbeelding ]
Als er biljetjes binnengebracht worden zijn ze voor mij hequote:
Gezellig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Appje van m'n zus:
ER ZITTEN DRIE KATTEN IN M'N TUIN
![]()
Ze heeft zelf geen kat.
Als iemand die zelf borduurt, doet die prijs wel een beetje pijn, maar ik snap 'm wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:42 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal, voor jou iets moois gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen toch wel wat geld bijeen om Ballie hetzelfde te laten doen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het mooie is: de outfit is inmiddels weer soort van hip aan het worden, dus zelfs dát kunnen we regelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hip? Waar?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooie is: de outfit is inmiddels weer soort van hip aan het worden, dus zelfs dát kunnen we regelen.
Spaghettibandjes en lillijke prints komen eraan deze zomer.quote:
Die had ik gister.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag voor een broodje kroketburger.
ohquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spaghettibandjes en lillijke prints komen eraan deze zomer.
kippiequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik gister.
Die broodjes bij Kippie zijn even twintig cent duurder geworden
Oh lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik gister.
Die broodjes bij Kippie zijn even twintig cent duurder geworden
Of anders gewoon zoiets, zelfde vibe: https://www.bonprix.nl/pr(...)fische-print-979723/quote:
Zou constant aan die knoop lopen trekken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of anders gewoon zoiets, zelfde vibe: https://www.bonprix.nl/pr(...)fische-print-979723/
oh wowquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of anders gewoon zoiets, zelfde vibe: https://www.bonprix.nl/pr(...)fische-print-979723/
Alsof je ooit niet loopt te sjorren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou constant aan die knoop lopen trekken.
Wees blij dat ie niet aan de voorkant zit. Dat is zo hatelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou constant aan die knoop lopen trekken.
Ik verzin het niet helaas.quote:
Ik ben best gedistingeerd en erudiet heurquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof je ooit niet loopt te sjorren.
Gaan zitten, benen over elkaar slaan en dat dan die stoffen piemel tussen je benen vastzit waardoor je jezelf half om trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat ie niet aan de voorkant zit. Dat is zo hatelijk.
Maar het steekt ook gewoon naar voren als je rechtop staat. Een keer een shirtje mee gehad, nooit meer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan zitten, benen over elkaar slaan en dat dan die stoffen piemel tussen je benen vastzit waardoor je jezelf half om trekt.
Nee, voor mij hoeft het ook niet zo. Raar uitsteeksel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het steekt ook gewoon naar voren als je rechtop staat. Een keer een shirtje mee gehad, nooit meer.
Zoiets had ik vroeger met roosjes in de kanten mouwen. Was wel raar toen ik de hele week in de zon had gelopen, met van die witte vlekken op m'n huid.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit valt me nog mee: https://www.bonprix.nl/product/shirt-zwart-913266/
Als de kwaliteit van die toko niet om te janken was, had ik 'm overwogen.
Ik denk dat het een leuk idee is als we gewoon allemaal kleding voor elkaar kopen. Mag UitStraling iets voor Bitterbal kopen en andersom. Dimmy voor Etto etc.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit valt me nog mee: https://www.bonprix.nl/product/shirt-zwart-913266/
Als de kwaliteit van die toko niet om te janken was, had ik 'm overwogen.
ja dan loop ik in veel te kleine jurkjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuk idee is als we gewoon allemaal kleding voor elkaar kopen. Mag UitStraling iets voor Bitterbal kopen en andersom. Dimmy voor Etto etc.
Easy, bitterbal krijg een vrij kleine gouden bikini van mij, zie het al helemaal zitten op dat olijfkleurige huidjequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuk idee is als we gewoon allemaal kleding voor elkaar kopen. Mag UitStraling iets voor Bitterbal kopen en andersom. Dimmy voor Etto etc.
Ja?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan loop ik in veel te kleine jurkjes
Maar wat ga je voor US kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan loop ik in veel te kleine jurkjes
Dimmy voor Etto vind ik ook een hele leuke.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zie jequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Easy, bitterbal krijg een vrij kleine gouden bikini van mij, zie het al helemaal zitten op dat olijfkleurige huidje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |