zoooo duidelijk dit verschilquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef humpty het volgende:
Verschil: de vrouwen zeggen wij houden die brillen gewoon
Kristoff tegen Salar mooie bril he ...ik ga ook zo een kopen
Zo erg heb ik ze in al die jaren nog nooit meegemaakt. Was kliek van Nowlive.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat soort users kom je nog steeds tegen hoor.
IP adres was zeker van een GGZ instelling? Dat kan de moeder van Huub niet zijn, dat was IK al, nu ben ik de broer van Sallar, en volgend jaar ben ik de queen😉. Maar ff serieus, er zijn dan toch wat radertjes vastgelopen, en wat schroefjes vastgeroest als je zo ver gaat om je voor een vriend/kennis/familielid uit te geven, alleen omdat je hem "kent" van TEEVEE, meine guttequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo iemand hadden we hier op FOK! tijdens DGK.
Noemde zich de pleegmoeder van Huub.![]()
Die had me een tik van de mallemolen gehad, niet moooiiiii meer.
Er hangen nog wel oude users van Nowlive hier rondquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo erg heb ik ze in al die jaren nog nooit meegemaakt. Was kliek van Nowlive.
Wat is Nowlive?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er hangen nog wel oude users van Nowlive hier rond
daar kwam ik nooit ...wel op VOLquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaf zich niet voor pleegmoeder uit, ze benoemde zichzelf openlijk tot zijn pleegmoeder. En ze kocht voor vermogens aan cadeaus voor Huub.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
IP adres was zeker van een GGZ instelling? Dat kan de moeder van Huub niet zijn, dat was IK al, nu ben ik de broer van Sallar, en volgend jaar ben ik de queen😉. Maar ff serieus, er zijn dan toch wat radertjes vastgelopen, en wat schroefjes vastgeroest als je zo ver gaat om je voor een vriend/kennis/familielid uit te geven, alleen omdat je hem "kent" van TEEVEE, meine gutte
Was een ander forum, net zoals VOLquote:
Ik ook, was ook een leuk forum.quote:
Klinkt triest. Zat ook wel eens op VOL, maar daar had ik mijn buik snel VOL van🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was een ander forum, net zoals VOLTen tijde van DGK
en hij laat tobi de kan legen bij de andere.... top goser die krisquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:14 schreef Silves het volgende:
kris..nee tobi geef de dames maar eerst..kris op tobi en al zijn fans ect....
klinkt ietwat bekendquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Huubsoppers waren een fenomeen op zich.
112 bellen als Huub op stream werd aangevallen.
Ik heb nog gekleurde kinder haar extentions naar Amanda gestuurdquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gaf zich niet voor pleegmoeder uit, ze benoemde zichzelf openlijk tot zijn pleegmoeder. En ze kocht voor vermogens aan cadeaus voor Huub.
tot de nominatiesquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond COS
Ik lees dat alles weer koek en eis
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nog gekleurde kinder haar extentions naar Amanda gestuurd![]()
amanda met haar marmotquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nog gekleurde kinder haar extentions naar Amanda gestuurd![]()
Ja, maar die echte mafklappers zijn niet lang gebleven. Die konden niet echt wennen aan de culture locale op FOK! en als Huubfan had je het hier minder makkelijk dan op Nowlive,quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |