Wat van wie?quote:Around and around circulating
I sometimes wonder
What's moving underground
I'm escaping
I've found a way to break
Helemaal goed!quote:Op maandag 11 april 2022 07:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
living in a box - living in a box
Johnny hates Jazz ?quote:
STAND 2022quote:
quote:is een Amerikaanse indierockband, bestaande uit Brian Burton (beter bekend als Danger Mouse) en James Mercer, zanger en gitarist van The Shins. Op 29 september 2009 werd deze samenwerking tussen Burton en Mercer bekendgemaakt
Correct!quote:
Niet mijn aandachtsgebied, dus ik heb geen idee waar het over gaat...quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:46 schreef Geluiden het volgende:
Niemand? 't zijn redelijk bekende artiesten.
Solomon Burkequote:Op maandag 11 april 2022 16:34 schreef Geluiden het volgende:
Dangermouse heeft ook een keer een album met Sparklehorse opgenomen, genaamd 'Dark Night of the Soul'. Elk nummer had hierop een andere gastzanger. Mag ik de namen van 3 artiesten die hun vocalen voor dit album uitleenden?
2009/2010quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:13 schreef Burnett het volgende:
[..]
Solomon Burke
Noel Gallagher
Chris Martin
Geen idee dus: uit welk jaar komt het album?
James Mercer klopt. Ik kan het album zeker aanraden. Hij is gemaakt in samenwerking met een bekende kunstenaar/regisseur die ook op een nummer meezingt. Gelijk een hint.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:28 schreef pipster het volgende:
James Mercer, Mark Lanagan en Matt Berninger
Ken het project niet.
Julian Casablancas is de derde. Andere goede antwoorden waren o.a. Black Francis, Iggy Pop, Jason Lytle en Vic Chesnutt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:12 schreef Ulx het volgende:
Julian Casablancas
Brooke Nielsen
Thurston Moore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |