Omdat ze elke dag paracetamol in neemt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:10 schreef danilel het volgende:
nawel heeft maagzuurremmers en maag beschermers gekregen
Omeprazol 20 mg en ranitidine vermoed ik
an sich is paracetamol nog het veiligst voor de maagquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze elke dag paracetamol in neemt?
Of een euthanasie-setjequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:10 schreef danilel het volgende:
nawel heeft maagzuurremmers en maag beschermers gekregen
Omeprazol 20 mg en ranitidine vermoed ik
Ja dat is zo. Ik weet niet of het paracetamol is dat ze neemt. Dat nam ik aan. Ze slikt wel heel vaak pijnstillers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
an sich is paracetamol nog het veiligst voor de maag
Nou inderdaad.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:14 schreef danilel het volgende:
grace verkracht het nummer van anouk niet
ik zie haar er voor aan alles te slikken wat voor handen isquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik weet niet of het paracetamol is dat ze neemt. Dat nam ik aan. Ze slikt wel heel vaak pijnstillers.
Karaoke-Kris is ook niet alles.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Zet je de streams aan, het eerste wat je hoort, zijn krijsende wijfen. Erg vermoeiend.
Zingt vals. Streams weer op off gedaan.quote:
Ik zeg doen ...... SLs mute ik toch standaard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze Nawel niet twee uurtjes K3 laten inzingen? Leuk om de tijd van de streamlocks mee op te vullen.
En dat is dus erg slecht voor de maag.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft iig ook lange tijd ibuprofen geslikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |