Dus toch nog nachtstreams!quote:Op woensdag 9 maart 2022 03:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit alles is trouwens een secret mission van Big Brother die Grace kreeg en ze mocht salar erbij betrekken, daarom dus ook steeds dat geren naar de brievenbus en verstoppen van de spullen.
Ik heb dit gisteren opgevangen kreeg helaas alleen niet mee wat ze ervoor krijgt als het gelukt is.
Taart benodigdheden waren daar verstopt geloof dat het een appelgebak is
en toen deed het forum het niet meer, krijg error
quote:
ik moet zeggen, ben blij dat het hier nu deze ochtend heel de tijd over slagroom ging en weet wat je wel en niet moet doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Er zijn uitzonderingen![]()
Maar vaak gaat het in de avond/nacht cos niet over de streams. En is het dus lastig om te weten te komen wat er gebeurt is.
quote:Bewoners, het is tijd voor een bijzonder jackpotchallenge. Jullie spelen individueel in de gameroom. Jullie mogen zelf beslissen wie als eerste gaat. Misschien denk je ik ben de hele nacht bezig geweest met een appeltaart , of denk je, ik ben al weer een jaartje ouder, dan mag je als eerste.
dat meeloeren in de gameroomquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Salar kijkt in de gameroom en ziet een helm en iets wat hij als glooiend beschrijft.
Hij trekt er een bezorgd gezicht bij.![]()
Irriteer ik me ook kapot aan.quote:
Zo dadelijk kunnen ze toob weer naar het ziekenhuis afvoeren met een gebroken been. Overleeft hij alvast weer een week op hotel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat de opdracht iets met een skateboard is. Tobias blijft lang weg vind Grace.
Dat heb je gehoord of verzin je dit?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ah de straf op verklappen wat er in de gameroom gebeurt is: Nominatie!!
Gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord of verzin je dit?
toob zei dat netquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord of verzin je dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |