Nog geheim.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
wat voor een spel hebben ze gespeeld?
Ik kan baby shark helemaal van buiten zingenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ken de tekst van 0 liedjes uit m'n hoofd denk ik.
Daar ging m'n koffiequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan baby shark helemaal van buiten zingen
Mogen we niet weten, anders automatisch nominatie bewoner, als ze erover praten. Ja ja, het moet spannend blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
wat voor een spel hebben ze gespeeld?
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze Nawel niet twee uurtjes K3 laten inzingen? Leuk om de tijd van de streamlocks mee op te vullen.
Kijk ... daarom moet jij volgend jaar het huis in !!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef suzi1 het volgende:
ik kan oma's aan de top helemaal achterstevoren zingen
spannnunnnddddquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mogen we niet weten, anders automatisch nominatie bewoner, als ze erover praten. Ja ja, het moet spannend blijven
Schitterend!!! Kan ik deze op Spotify downloaden?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:
Ik nog net niet op het puntje van de wc rand. Je zou er haast van moeten schijten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
spannnunnndddd
zit op het puntje van de bank
Ik zou bijna zeggen, doe maar mee met the voice, maar doe dat toch maar niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef suzi1 het volgende:
Oh sorry, dan heb je teveel zelfkennis voor BBquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:40 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig weet ik wel dat ik niet moet zingen
Amo's aan de topquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:38 schreef spapaars het volgende:
Sjie de sjon door de eaugheartjes sceinen
[ afbeelding ]
laters utoquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee. Toch knap dat ze de streamers weten weg te jagen. Laters all
Kunt denk ik .. staan volgende week in de minimall. Moeten ze dan kopen ..quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
je kon/kunt ook kleine presentjes opsturen??
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee. Toch knap dat ze de streamers weten weg te jagen. Laters all
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunt denk ik .. staan volgende week in de minimall. Moeten ze dan kopen ..
win win voor de FEBOquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:46 schreef suzi1 het volgende:
moeten wij kadoos kopen en die mogen zij dan weer kopen met geld uit de pot. ik zeg verlies-verlies
ik vul het niet meer inquote:
Da's sowieso kutrepertoire.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:
pfieww tot een ander heeft gewonnen en dan is het wel ergquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi was weer bezig met z'n enkel .. maar gelukkig tijdens het spel geen last van gehad.
ze zijn echt niet wijsquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:49 schreef danilel het volgende:
Nawel;
"ik kan niet wachten tot ik die challenge kan doen zodat ik me daarna kan ontschminken en met jullie kan zonnen"
jawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef Magean het volgende:
Geen immuniteit hoop ik dat zou zuur zijn hoor.
laten we hopen dat, ze spelen alle 3 afzonderlijk dus BB kan indien nodig hier en daar iets aanpassenquote:
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vul het niet meer in
heeft geen enkel nut
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje heeft meegespeeld in de videoclip van Kristof
Deze lijkt er wel opquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje heeft meegespeeld in de videoclip van Kristof
Ze hebben vast al lang klaar liggen wat ze de bewoners willen laten doen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias hangt weer de klimaat paus zo te horen
Persoonlijk vindt ik het niet echt wat vandaagquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
Goedenmiddag, is het nog de moeite waard om de streams aan te slingeren?
Dat is mooi, dan slinger ik ze voorlopig niet aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het niet echt wat vandaag
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag op deze mooie zonnige dag
Liefde maakt blind.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.
je mist niksquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Hallootjes! Nog geen streams gezien, zit nu bij de kapper, maar volgens mij mis ik ook weinig zo te lezen!
en vaak ook een tijdelijke vlaag van verstandsverbijsteringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
vind haar eerder een zwart gat dan een zonquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:44 schreef Ireth het volgende:
Azijnpissers op fb
lekker zuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:44 schreef Ireth het volgende:
Azijnpissers op fb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot het einde geheim laten houden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af hoelang ze dit geheim moeten houden want op een gegeven moment moet je dat toch weer los laten. Of de opdracht was gelijk een soort nominatie ronde, een combi.
mogen we niet meer zienquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Salar verteld over leven in Iran. Wel interessant
Niks...quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Hoe ging het?
Nawel: Ja het is heel zwaar, maar ik mag niets zeggen, want anders nominaties er op. Drink goed water.
Nouchine: Dus van te voren water?
Nawel: Ja.
Jammer, had graag meer willen horen. Iran nog steeds erg vrouwonvriendelijk, Salar vertelde ook dat veel jeugd naar het westen wil, vanwege de vrijheid. Helaas over naar de vrouwen, met onzin gesprekkenquote:
To dan ook. Die zei dat het leuk wasquote:
Mij primaquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klaar .. Nawel en Tobias genomineerd.
Zou het?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klaar .. Nawel en Tobias genomineerd.
lekker hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga maar eens van het weer genieten en een lange wandeling met hond maken.
Laters
En mooie kans om van Tobias af te komen. Maar we zijn aan het dromenquote:
mag ook Grace en Tobi zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
En mooie kans om van Tobias af te komen. Maar we zijn aan het dromen
Topshow!quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ook Grace en Tobi zijn
extra drama![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |