Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vul het niet meer in
heeft geen enkel nut
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje heeft meegespeeld in de videoclip van Kristof
Deze lijkt er wel opquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje heeft meegespeeld in de videoclip van Kristof
Ze hebben vast al lang klaar liggen wat ze de bewoners willen laten doen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias hangt weer de klimaat paus zo te horen
Persoonlijk vindt ik het niet echt wat vandaagquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
Goedenmiddag, is het nog de moeite waard om de streams aan te slingeren?
Dat is mooi, dan slinger ik ze voorlopig niet aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het niet echt wat vandaag
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag op deze mooie zonnige dag
Liefde maakt blind.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.
je mist niksquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Hallootjes! Nog geen streams gezien, zit nu bij de kapper, maar volgens mij mis ik ook weinig zo te lezen!
en vaak ook een tijdelijke vlaag van verstandsverbijsteringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
vind haar eerder een zwart gat dan een zonquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |