Ja, en niet eerder lijkt mij want dan meteen alles in oorlog...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Makkelijke vraag. Wij stappen in als Putin een NATO land aanvalt.
Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:43 schreef Bocaj het volgende:
https://op1npo.nl/vanavond
Kaag komt langs... was er alleen niet bij het vragenuurtje...
Je geeft eigenlijk in je eerste zin al het antwoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, en niet eerder lijkt mij want dan meteen alles in oorlog...
Maarja, de vraag is ook: Laten wij een volk afslachten? (Dat bedoelt Levchenko eigenlijk ook...)
Kaag heeft volgens mij weinig met Holland... ze woonde ook altijd in het buitenland... Ze heeft het liever over de EU.quote:
Zou ze weten wat er gaat komen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kaag zit er lekker ongemakkelijk bij![]()
Ik heb vandaag ¤395.736 overgemaakt naar de fiscus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat is er mis met erfbelasting in NL? Die is niet hoog hier. .
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ¤395.736 overgemaakt naar de fiscus.
Nee, gewoon privéquote:
Nee, maar ze kan haar praatje over Europa weer afsteken en weer even doen alsof ze een geschikte premier is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
De Minister van Financiën gaat hier helemaal niet over.
Dat is Hoekstra toch /s.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
De Minister van Financiën gaat hier helemaal niet over.
Nee, we nemen duizenden oekrainers met de koop toe. Dit moet dan ook verteld worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Levchenko reageert vanuit de emotie, begrijpelijk, maar niet realistisch
Mag misschien niet van zijn vrouw... Ik zou eerlijk gezegd ook niet gaan als onervaren persoon... Je bent zo dood daar hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:09 schreef Halcon het volgende:
Is die Levchenko nu al vertrokken naar Oekraïne om mee te helpen?
Ik las vandaag ergens dat er vanavond bij 'M' een Oekraïns weesje kwam vragen om een no fly zone. Ik weet niet of het klopt trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Levchenko reageert vanuit de emotie, begrijpelijk, maar niet realistisch
Gaat niet gebeuren. Zie deskundige npo1quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Als Rusland Polen binnenvalt dat wordt de goed geoliede machine van de NVAO in werking en die dronet Rusland terug naar de middeleeuwen.
Vandaar het woordje als.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:13 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Zie deskundige npo1
Klopt, bij twijfel niet inhalenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Wat je ook doet, het is altijd fout, zie ook destijds in Servië en Kosovo. Ik zou dan altijd kiezen voor niet ingrijpen.
Heb je niet alles op elektriciteit inmiddels?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaan ze in Oekraïne een giro555 actie opstarten voor onze gasrekening.
Je mist de essentie. Ze was netjes afgemeld volgens protocol.quote:
Je kan niet lekker wokken op een inductiekookplaatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je niet alles op elektriciteit inmiddels?
Wilders?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu prietpraat van een nitwit die arrogant doet
Ach ze heeft al precies voorbereid hoe te reageren en thijsje geeft toch altijd meteen op.quote:
Ik weet ook niet in welke fantasiewereld er een hiërarchische werkrelatie tussen kabinet en kamer zou bestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:15 schreef Bocaj het volgende:
De kamer is de baas over Kaag... Zij vindt van niet!
Ach ja, DJ Jopie kan ook moeilijk gaan pleiten voor gratis geld als fatsoenlijk rechtse rakker natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:17 schreef NoCigar het volgende:
Waarom zien we dj Jopie, of Kerolain of al die andere radicaal rechtse helden eigenlijk nergens op TV als het over belangrijke dingen gaat? Edit: daar heb je er net twee! Even zeiken over een andere politicus.
Heb eigenlijk geen idee hoe de verhoudingen qua 'baas zijn' tussen kamer en kabinet...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in welke fantasiewereld er een hiërarchische werkrelatie tussen kabinet en kamer zou bestaan.
Die is er niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee hoe de verhoudingen qua 'baas zijn' tussen kamer en kabinet...
Ze zitten daar van mijn centen, dus ik ben de baasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee hoe de verhoudingen qua 'baas zijn' tussen kamer en kabinet...
Ja lelijke moeder/ouderdomsvlekken... kun je makkelijk wel wat aan doen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:16 schreef Adames het volgende:
Die witte vlekkerige kop van Wilders wordt ook steeds enger
Tenzij dat een merk van halve liter blikken bier van de Aldi is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
In de volkswijken heeft men niet zo veel met prudentie.
Zo kun je obesitas ook noemen ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Zo'n Caroline is toch een stuk gezelliger.
En dat met een gas probleem...quote:
Je kunt ook koken met je Tesla!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Waren we nou maar energieonafhankelijk. Maar ja, niet geluisterd
Gewoon hout stoken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Is de prijs van butaan gas (Campinggas) ook zo hoog?
Want anders ga ik daar op koken!
Op Sigrid's stoom kunnen wel n paar woonwijken draaien.quote:
Conclusie, we zijn fuckedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Gooi je oude schoenen niet weg voordat je nieuwe hebt.
Volgens mij kan alleen Rob de Wijk haar goedkeuring wegdragen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat doe ik hier met die nitwits aan tafel, denkt Sigrid.
Inderdaad, er valt amper iets zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:29 schreef Bocaj het volgende:
Tja, de oorlog is nog maar net bezig... misschien is het allemaal weer anders over een paar weken!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Als al die kokers nou eens gewoon van Thuisbezorgd gebruik gaan maken scheelt het al een stuk met dat gas.
Dat zegt men vaker... al wordt het wel beter... (vind ik)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:42 schreef RipCity het volgende:
Dat meisje wat daar als presentatrice zit is zwaar ongeschikt zeg
Klopt. Maar vrouw en 'n kleurtje (als het degene is die ik denk dat je bedoelt), dus lekker inclusief en divers.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:42 schreef RipCity het volgende:
Dat meisje wat daar als presentatrice zit is zwaar ongeschikt zeg
Ik hoop dat je iets meer gaat uitgeven dan je erflater.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ¤395.736 overgemaakt naar de fiscus.
Thijs onderbreekt wel steeds de geïnterviewde, en praat ook heel (te) snel, maar weet nooit echt waarom hij steeds inbreekt in het gesprek.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach ze heeft al precies voorbereid hoe te reageren en thijsje geeft toch altijd meteen op.
Nou, Rob van Wijk overklaste haar helemaal. En hij was ook keurig stil over de onderwerpen die hem niet aangingenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat doe ik hier met die nitwits aan tafel, denkt Sigrid.
Ha ha, ik ben blij dat het aandeel van deze monopolistische uitzuigers verreweg de grootste daler van de AEX is in de afgelopen 14 maandenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Als al die kokers nou eens gewoon van Thuisbezorgd gebruik gaan maken scheelt het al een stuk met dat gas.
Interessantquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:54 schreef dvdfreak het volgende:
Zangeres Katja Poltavets maakt zich zorgen over haar familie in Charkov
Arnold Vanderlyde over Vitali Klytsjko, de burgemeester van Kiev
Lilian Marijnissen over de grootste koopkrachtdaling in de afgelopen veertig jaar
Ik kijk. Luister vooral eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:23 schreef svann het volgende:
Dood topic.
Zijn jullie het zat of is Jinek zo interessant?
Vroeg me ook af wat daar de waarde van was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik viel later binnen, is ze heel bekend? Waarom zo'n lang emo-verhaal?
Voor hogere inkomens is een en ander netto net wat minder schrijnend dan voor lage inkomens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Mensen met hoge inkomens gaan er in absolute euro's nog veel harder op achteruit
Komt door die matige Lubach showquote:
Timmerfrans aanwezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Jinek is alweer bijna afgelopen.
Als hier zo'n bom valt, kun je beter meteen dood zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:03 schreef zipcon het volgende:
We zijn dus fucked als de bom valt, geen plannen! Weet je wat, we denken er niet over na, probleem weg.
Wat zou je precies willen plannen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:03 schreef zipcon het volgende:
We zijn dus fucked als de bom valt, geen plannen! Weet je wat, we denken er niet over na, probleem weg.
Je kunt hier wel kijken wat er ongeveer gebeurt: https://nuclearsecrecy.com/nukemap/quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Wat doen jullie als de Tsar Bomba boven je huis ontploft? Is daar een draaiboek voor?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:09 schreef svann het volgende:
Oh, broers.
Ik snapte het dubbele identieke beeld al niet.
Ik kom tot de conclusie dat ik het waarschijnlijk niet overleef.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt hier wel kijken wat er ongeveer gebeurt: https://nuclearsecrecy.com/nukemap/
Ligt er een beetje aan waar ze die Tsar bomb neer gaan mikken. Als ze die al in NL mikken...quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kom tot de conclusie dat ik het waarschijnlijk niet overleef.
Nog even snel carrière maken voordat de bom valt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:03 schreef zipcon het volgende:
We zijn dus fucked als de bom valt, geen plannen!
Ik wil eerst Elden Ring nog uitspelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Nog even snel carrière maken voordat de bom valt.
Dan kan er nog niet op snelwegen gefietst en geskeelerd worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Terug naar de autovrije zondag! (maar alleen voor verbrandingsmotor bolides)
Ze hebben het volgens mij niet over lager, maar over minder verhoging.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Maar als ze de energierekening wat lager maken dan hoef je ook niet zo kort te douchen.
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n Sven K. niet even doorvraagt hoe dat precies betaald gaat worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Prijzen bevriezenDan koopt een energieleverancier in tegen ¤3,00, maar moet leveren tegen ¤1,00 en dan moet de overheid die extra ¤2,00 bijleggen?
Ze zeggen het alquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Prijzen bevriezenDan koopt een energieleverancier in tegen ¤3,00, maar moet leveren tegen ¤1,00 en dan moet de overheid die extra ¤2,00 bijleggen?
Er wordt 40 miljard kuub verstookt in Nederland per jaar, reken maar uit hoeveel de overheid bij moet leggen als Jesse zijn zin krijgtquote:
Jammer dat ze dan niet doorvragen waar de overheid de financiering daarvoor allemaal vandaan haalt? Bovenop alle andere "zeer gerichte" maatregelen van Yasser.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er wordt 40 miljard kuub verstookt in Nederland per jaar, reken maar uit hoeveel de overheid bij moet leggen als Jesse zijn zin krijgt
Kockelbitch is een van de beste interviewers. Hij is mild vandaag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:42 schreef Halcon het volgende:
Zelfs zonder al te kritische vragen klinkt het al als 'n gammel verhaal.
Er blijken onwaarschijnlijk diepe zakken te zijn als het zo uitkomt, zo bleek vorig jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:40 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat ze dan niet doorvragen waar de overheid de financiering daarvoor allemaal vandaan haalt? Bovenop alle andere "zeer gerichte" maatregelen van Yasser.
Allen de thermostaat op 16 zetten voordat je gaat slapenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:47 schreef svann het volgende:
* kachel alvast lager zet
Welterusten, allen.
Zolang er gratis geld opgehaald kan worden op de kapitaalmarkten wel. Als de rente stijgt dan is die geldboom (die de inflatie trouwens ook sterk aangewakkerd heeft) snel uitgebloeid. We zouden nog wel eens spijt kunnen krijgen van het kunstmatig laten voortbestaan van tienduizenden koffiebarretjes en broodjestoko's.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Er blijken onwaarschijnlijk diepe zakken te zijn als het zo uitkomt, zo bleek vorig jaar.
Ben er niet zo vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Dit is inderdaad niet de tijd om een fles Champagne open te trekken. April en Mei is het Champagne seizoen. Jesse kent zijn wijn. @:wereldgozer
Shell is afhankelijk van de prijs van de oliequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Hmm, lekker op het terras brunchen in het zonnetje, in de luwte, carpaccio, flesje wijn wegtikken, lekker zegquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben er niet zo van
Glaasje rood mm heerlijk
Die hebben een lagere energierekening.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:49 schreef monkyyy het volgende:
En de mensen die de afgelopen jaren hun huis hebben verduurzaamd krijgen niets. Allemaal centjes geïnvesteerd ipv coke en ski-vakanties en nu buiten de boot vallen, waar is mijn gratis shit?
Ja, das waarquote:
Klopt. Maar wel doordat ze zelf geïnvesteerd hebben daarin i.p.v. dat geld te verbrassen aan andere dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Die hebben een lagere energierekening.
En blijken wethouders ed door projectontwikkelaars ingepakt te zijn waardoor er nauwlijks sociale huur-en koopwoningen bij zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Het probleem is, is dat er teveel bestuurslagen zijn die mogen beslissen. Je hebt eerst een boer nodig die zijn grond wil verkopen. Vervolgens moet de gemeente akkoord gaan dat er woningen op komen. Dan verandert het college in desbetreffende gemeente weer en mag het opeens niet. Als het wel mag, dan gaat de provincie tegenstribbelen, dan blijkt dat de kosten te hoog uitvallen en komt er een nieuwe project ontwikkelaar. En als het dan toch lukt een nieuwe straat uit de grond te stampen, ben je 15 jaar verder
Dan moeten er eerst weer een paar overheidsdiensten daarheen verplaatst worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:04 schreef Gehrman het volgende:
We gaan in het noorden Randstad 2.0 bouwen.
We gaan brunchen, willemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hmm, lekker op het terras brunchen in het zonnetje, in de luwte, carpaccio, flesje wijn wegtikken, lekker zeg
2014, ja ja. Uiteindelijk zien de mensen het licht wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Tijd voor zonnepanelen op het dak en overstappen op elektrische verwarming, mijn warmtevoorziening word niet een speelbal van Putin.
Hangt helaas voor een hoop mensen af van hun huisbaas (die vaak geen haast heeft met alleen al isolatiemaatregelen).quote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
2014, ja ja. Uiteindelijk zien de mensen het licht wel.
Ik zou graag veel meer belasting betalen.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb genoeg belasting betaald de afgelopen tijd. Ik mag ook wel meedelen in het grote geldstrooi feest
40 miljard kuub, en dan ga je problemen bij de particulieren leggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er wordt 40 miljard kuub verstookt in Nederland per jaar, reken maar uit hoeveel de overheid bij moet leggen als Jesse zijn zin krijgt
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen is aan het kijken hoe Ajax verliest?
Maar ze krijgt wel een enkeltje Siberie kado.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
¤300 boete in een land waar het modaal inkomen ¤450 is wel
Dat arme mensen via de bijstand hulp krijgen voor het gas snap ik wel...quote:Op maandag 14 maart 2022 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb genoeg belasting betaald de afgelopen tijd. Ik mag ook wel meedelen in het grote geldstrooi feest
We gaan kijken!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:38 schreef dvdfreak het volgende:
Han ten Broeke over of een oorlog tussen het Westen en Rusland nog te vermijden isHan ten Broeke over of een oorlog tussen het Westen en Rusland nog te vermijden is
Nederlandse ambassadeur in Oekraïne Jennes de Mol over zijn laatste maand in Kiev
Oud-Dutchbatter Remko de Bruijne over Nederlandse veteranen in Oekraïne
Louise Fresco over de dreigende wereldwijde voedselcrisis
Slaap lekker, tot morgenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef svann het volgende:
@:Bocaj vervangt mij vandaag.
Ik ga wat slaap inhalen.
quote:
Geloof nooit dat hij met kernbommen gaat gooien...quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Poetin begint krankjorum te worden...dit wordt nu toch wel wat tricky.
Iets met een kat in het nauw...quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Geloof nooit dat hij met kernbommen gaat gooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |