SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Er staan nog 2 zakken bij Post.NL.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:52 schreef engine het volgende:
Tobias heeft het idee dat er wat kaarten van hem missen.
ik denk dat Grace die geleend heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:52 schreef engine het volgende:
Tobias heeft het idee dat er wat kaarten van hem missen.
Daar is Nawel al sinds ze er een paar week inzat al mee begonnen. Blote navel laten zien. Truitje of blouse in bh stoppen....daarna ging ze gewoon in bh zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zet hem net pas aan
had een vriendin op bezoek waar ik mee ben opgegroeid
ik vind het geen panquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is Nawel al sinds ze er een paar week inzat al mee begonnen. Blote navel laten zien. Truitje of blouse in bh stoppen....daarna ging ze gewoon in bh zitten.
waarom denk je dat ?quote:
Ik lees hier Isolde, Tristan 😉 die ken ik niet in het BB huis.quote:
Is het ook niet, ook niet met een wijde blouse gepropt in bh. Vooral aan de achterkant niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het geen pan
en dan zeker niet met een Hoody
Ik heb geen idee waar dit over gaat. Iemand een screenshot?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het ook niet, ook niet met een wijde blouse gepropt in bh. Vooral aan de achterkant niet.
de trui van Nouchquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat. Iemand een screenshot?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees hier Isolde, Tristan 😉 die ken ik niet in het BB huis.
En Nouch volgt dat blind,maar zonder navel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is Nawel al sinds ze er een paar week inzat al mee begonnen. Blote navel laten zien. Truitje of blouse in bh stoppen....daarna ging ze gewoon in bh zitten.
hmmquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat. Iemand een screenshot?
post nl? dan vrees ik voor hem het ergstequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staan nog 2 zakken bij Post.NL.
Ah okay ze stopt die trui dus in haar bhquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay ze stopt die trui dus in haar bh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |