Hey leave.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''zeg nooit nee tegen een eend.
want die eend is ook iemand zn moeder.
zij zwemt in een sloot of een plas,
of ergens anders waar het nat was.
nu denken jullie vast dit is het eind,
maar....''
Iemands moeder zal ik nooit worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''zeg nooit nee tegen een eend.
want die eend is ook iemand zn moeder.
zij zwemt in een sloot of een plas,
of ergens anders waar het nat was.
nu denken jullie vast dit is het eind,
maar....''
z'n vader danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemands moeder zal ik nooit worden.
Ja ik ook, maar toen ging iedereen valsspelen en was het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooit wel wordfeud op telefoon gehad, maar te weinig tijd voor......
you never knowquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemands moeder zal ik nooit worden.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toen ging iedereen valsspelen en was het niet leuk meer.
Oh ff checkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa kon weer inloggen op spotify @:moonlight
Een woerd.quote:
Dat heb ik met dit forum.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik gebruik Wordfeud vaker als chat dan als game
Pasen en Pinksteren zullen eerder op één dag vallen.quote:
Dat weet ik, maar bedankt voor de informatiequote:
je gebruikt dit forum vaker als wordfeud dan als chatquote:
Ja maar dan half andersom.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gebruikt dit forum vaker als wordfeud dan als chat
Ja baasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wil je er nou vanaf blijven en niet meer stuk maken?
Heb wat oud Fokkers waar ik nog mee Wordfeud dus die zie ik hier nooit meerquote:
jaaaaaaaaajaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wat oud Fokkers waar ik nog mee Wordfeud dus die zie ik hier nooit meer
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wat oud Fokkers waar ik nog mee Wordfeud dus die zie ik hier nooit meer
dat mag zelfs nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Awww ik kan jou ook gewoon niet plagen haha
Moeten we de FOK! knokploeg al bellen?quote:
Met jou nooit gespeeld in de jaren dat je hier weg wasquote:
bijnaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeten we de FOK! knokploeg al bellen?
Oké, zeg het maar wanneer het nodig isquote:
''jaren''? Zo lang was ik niet weg hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met jou nooit gespeeld in de jaren dat je hier weg was
is goedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, zeg het maar wanneer het nodig is
Het leek jarenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''jaren''? Zo lang was ik niet weg hoor
wie is er een hond?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds wanneer accepteer ik commando's van een hond?
of je achtervolgt haarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Maar zo fanatiek als nu is lang geleden, kom je overal tegen @:moeraskat
jaartje misschienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Maar zo fanatiek als nu is lang geleden, kom je overal tegen @:moeraskat
JIJ ZIET HET OOK HE?quote:
Slaap lekker, je hebt het verdiend.quote:
Thanks schatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker, je hebt het verdiend.
Lekker slipe.quote:
Dat heb jij nogal eens he? hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier eigenlijk ook wel bedtijd, maar de afstand tussen mijn bank en bed is onoverbrugbaar
je kunt hetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier eigenlijk ook wel bedtijd, maar de afstand tussen mijn bank en bed is onoverbrugbaar
jij gaat zo laatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
Ga ik zo extreem laat naar bed, of jullie allemaal zo vroeg?
Slaap lekker dromer.quote:
Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
wie heeft nu weer al die krekels losgelaten?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
wie heeft nu weer al die krekels losgelaten?
Dit klinkt gelijk verdacht.quote:
Zo goed als klaar met verven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hemaaaa
hoe is het met de white room?
Daar over gesproken....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
was even het licht uit doen in het tuinhuis
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo goed als klaar met verven.De rest nog
Die zit aan de telefoon, dus nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones loert de SC rond
is het @:B00ster?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Verkoopbord ook van het raam gerukt
je hebt niet stiekem snel krekels rond gestrooid?quote:
Frituren en dan opetenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt niet stiekem snel krekels rond gestrooid?
Geef maar aan ToT.quote:
Hoestie Greys?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hemaaaa
hoe is het met de white room?
goed hoorquote:
Nee, en zit mij eens niet zo te gallenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt niet stiekem snel krekels rond gestrooid?
Jij eet alles zolang het op een pozza zit.quote:
FOshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, en zit mij eens niet zo te gallenHeb je meegekregen dat ik Corona heb?
Greys!!!quote:
en de winkel weer openquote:
pozza met publiekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk er nog even overna
[ afbeelding ]
Sinds zaterdag, zondag positieve PCR uitslag. En het gaat op en af.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet
Sinds wanneer en hoe voel je je nu?
potverdikkiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
beide, maar de winkel is slechts 2 uurtjes per dag openquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de winkel weer open
of is het enkel een webshop?
fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
beide, maar de winkel is slechts 2 uurtjes per dag open
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds zaterdag, zondag positieve PCR uitslag. En het gaat op en af.
Voedsel wat je aankijkt zelfs.quote:
Geen idee, 2 jaar weten te ontlopen en op het moment dat je denkt het is over, tadaa.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverdikkie
zitten jullie elkaar hier stiekem aan te steken?
Ik ben een warrior, ik val niet zo snel omquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je geen ziekenhuis nodig gaat hebben
Al even hoor dat het weer mag.quote:
Ik ben meer een shaman of warlockquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben een warrior, ik val niet zo snel om
*taunt*quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben meer een shaman of warlock
Als je daar niet tegen kan begin je gewoon aan de achterkant.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voedsel wat je aankijkt zelfs.
Warlocks zijn leukquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben meer een shaman of warlock
ik hou nog even mijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen idee, 2 jaar weten te ontlopen en op het moment dat je denkt het is over, tadaa.
Dus ik ben de lul bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou nog even mijn
fingers crossed
ze zeggen dat knappe mensen het minder snel krijgen
dikke vette reclame maken hier Drakinquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Al even hoor dat het weer mag.
En af en toe vinden mensen me ook nog (zit in verstopt straatje)
Vandaar dat ik het nooit heb gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou nog even mijn
fingers crossed
ze zeggen dat knappe mensen het minder snel krijgen
Er zijn veel warriors die het niet zagen aankomen en toch gevloerd werdenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben een warrior, ik val niet zo snel om
quote:
Fokkers zijn niet mijn doelgroep, behalve @FreshFruit danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke vette reclame maken hier Drakin![]()
Hoi,ben je al in het reuzenrad geweest?quote:
mooie dingen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
weer een puzzelstukje op z'n plek gevallen
ik weetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers zijn niet mijn doelgroep, behalve @:Freshfruit dan
O en nog iemand geloof ik van Fok.
Maar zie onderschrift
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn veel warriors die het niet zagen aankomen en toch gevloerd werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]weet je al wanneer je gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi,ben je al in het reuzenrad geweest?
quote:
Nou er schijnt nogal een kleurenprobleem te zijn momenteel, dat moet eerst worden opgelost haha.quote:
gaat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou er schijnt nogal een kleurenprobleem te zijn momenteel, dat moet eerst worden opgelost haha.
je moet eigenlijk gewoon even bellenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou er schijnt nogal een kleurenprobleem te zijn momenteel, dat moet eerst worden opgelost haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
In Engeland zitten ze niet met dat probleem want geen EU land meer, dus je kunt daarheen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet eigenlijk gewoon even bellen
hoorde dat de meesten wel een weg hebben gevondenDat is goed om te weten! Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die knielende ridder, zou hem dan wel iets beter uittekenen. Zo wordt het een vlekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tattoo. De afbeelding die ik net liet zien wil ik als tattoo.
Beterschap pik. En inderdaad hopen dat je geen ziekenhuis nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Solide manquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beterschap pik. En inderdaad hopen dat je geen ziekenhuis nodig gaat hebben.
Die in London schijnt niet eens zoveel duurder te zijn en daar ga ik liever inquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
9 euro voor een reuzenrad. hoop geld wel
Zo'n haast heb ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In Engeland zitten ze niet met dat probleem want geen EU land meer, dus je kunt daarheen uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die in London schijnt niet eens zoveel duurder te zijn en daar ga ik liever in
Ja dat zei Greys ook al idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Die knielende ridder, zou hem dan wel iets beter uittekenen. Zo wordt het een vlek
Doet me denken aan een serie. Kom ff niet op de naam. Ik dacht de the last kingdom maar dat is um nie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Die knielende ridder, zou hem dan wel iets beter uittekenen. Zo wordt het een vlek
Komt goed! Als ik hier kan posten en muziek kan maken, dan doe ik het nog prima!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beterschap pik. En inderdaad hopen dat je geen ziekenhuis nodig gaat hebben.
Knightfall op Netflix. https://www.netflix.com/title/80161728quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet me denken aan een serie. Kom ff niet op de naam. Ik dacht de the last kingdom maar dat is um nie.
Ik kom en jij gaat weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben er weer vandoor[ afbeelding ]
Nog niet,maar ga zeker nog wel een keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Gratis dagen waren mega lange rijen en nu is het 9 euro wat ik het niet waard vind
Heb dus vandaag 50 euro uitgegeven aan iets wat ik wel waarde vond hebben
Jij wel?
ja dat is een knielende ridder!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Knightfall op Netflix. https://www.netflix.com/title/80161728
Is nu niet inbeeld maar was ooit wel een plaatje van een knielende ridder.
Deze was het dacht ik? :
[ afbeelding ]
Maar goede tattoo artiesten kunnen dat welquote:
De it's just a scratch ridder natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet me denken aan een serie. Kom ff niet op de naam. Ik dacht de the last kingdom maar dat is um nie.
Nee geen één. Zocht al mijn hele leven naar een passende afbeelding. En deze is symbolisch voor mijn GBS.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar goede tattoo artiesten kunnen dat wel![]()
Heb je meer tattoos?
waar ging je hem ook al weer laten zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee geen één. Zocht al mijn hele leven naar een passende afbeelding. En deze is symbolisch voor mijn GBS.
Op deze foto lijkt ie wel klein.quote:
Hij lijkt me het gaafst op mijn rug, maar ik denk dat het arm wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar ging je hem ook al weer laten zetten?
welk lichaamsdeel?
Waar staat gbs voor?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee geen één. Zocht al mijn hele leven naar een passende afbeelding. En deze is symbolisch voor mijn GBS.
Wesley Sneyder weet wel een goeie tattoo artist voor je. Op zijn hele buik of zo een afbeelding van Yolanthe (terwijl die 2 niet eens meer samen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Been is ook mooi, ik heb 1 op mijn kuit aan de zijkantquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij lijkt me het gaafst op mijn rug, maar ik denk dat het arm wordt.
rug is waarschijnlijk minder pijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij lijkt me het gaafst op mijn rug, maar ik denk dat het arm wordt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wesley Sneyder weet wel een goeie tattoo artist voor je. Op zijn hele buik of zo een afbeelding van Yolanthe (terwijl die 2 niet eens meer samen zijn)
Waarom las ik kuit met een letter minder?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Been is ook mooi, ik heb 1 op mijn kuit aan de zijkant
Ze lijkt er nu ook totaal niet meer op.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wesley Sneyder weet wel een goeie tattoo artist voor je. Op zijn hele buik of zo een afbeelding van Yolanthe (terwijl die 2 niet eens meer samen zijn)
Hoe dom kan je zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijkt er nu ook totaal niet meer op.
Ik onthoud bijna geen afkortingen en ik weet ook niet wat voor syndroom het is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Guillain-Barre Syndroom. Excuus, ik ga er soms te vaak vanuit dat iedereen het weet.
Dat is ook nog een idee idd! Symbolische plek ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Been is ook mooi, ik heb 1 op mijn kuit aan de zijkant
Waarom vraag jij je dat nog af?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom las ik kuit met een letter minder?
Grappig ook omdat hij veel vreemdging.quote:
Pijn is geen issue.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
rug is waarschijnlijk minder pijnlijk
en neem aan dat het wel een redelijk format wordt
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik onthoud bijna geen afkortingen en ik weet ook niet wat voor syndroom het is.
quote:Wat zijn symptomen van GBS?
De verschijnselen van GBS doen zich vrij plotseling voor en worden snel erger. De ziekte begint met spierzwakte (verlammingsverschijnselen), meestal in de benen. Vaak heeft men pijn in de rug of de benen. Meestal zijn er ook gevoelsstoornissen zoals gevoelloosheid, tintelingen of een 'slapend' gevoel.
quote:Is GBS te genezen?
Meestal is GBS te genezen. Hoe goed iemand herstelt hangt onder andere af van de ernst van de kenmerken. Vaak wordt iemand opgenomen in het ziekenhuis, omdat de aandoening eerst in ernst toe kan nemen. De behandeling bestaat uit medicijnen die de ontstekingen verminderen.
Daar had ik mooie ruimte voor de tattoo die ik wou.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee idd! Symbolische plek ook!
Lekker slipe.quote:
Trusten.quote:
Ik zou het zo houden haha! Maar mega korte versie: In 2016 binnen een week verlamd, jaar gerevalideerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik onthoud bijna geen afkortingen en ik weet ook niet wat voor syndroom het is.
Solidasrock heeft het voor me gegoogeld zelfsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou het zo houden haha! Maar mega korte versie: In 2016 binnen een week verlamd, jaar gerevalideerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het ontstaat door ontstekingen? En zijn die nu bijna weg?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
GBS is niet 'te' genezen, GBS moet genezen. Ik heb immunoglobuline gekregen en daarna heeft mijn lichaam het (met een jaar revalidatie) zelf opgelost, maar ik ben nooit helemaal hersteld helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff snel gegoogeld, GBS is te genezen. Is dat ook gebeurd bij jou?
Elke stap is er eentje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
GBS is niet 'te' genezen, GBS moet genezen. Ik heb immunoglobuline gekregen en daarna heeft mijn lichaam het (met een jaar revalidatie) zelf opgelost, maar ik ben nooit helemaal hersteld helaas.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
GBS is niet 'te' genezen, GBS moet genezen. Ik heb immunoglobuline gekregen en daarna heeft mijn lichaam het (met een jaar revalidatie) zelf opgelost, maar ik ben nooit helemaal hersteld helaas.
Dat is geaccepteerd gegeven hier.quote:
ahw, koekje?quote:
De therapeutische begeleiding die ik hier heb is ook wel geweldig.quote:
U is er lekker vroeg bijquote:
Ik ken er nog een.quote:
meetingsquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zo een niet interessante meeting in![]()
Bleeeeh.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zo een niet interessante meeting in![]()
Met een badeendje wakker worden niet hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is #%$%^^&^*
Niet?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een badeendje wakker worden niet hoor.![]()
Je zou het voor de zekerheid eens kunnen proberen.quote:
Dan doen hondjes ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou het voor de zekerheid eens kunnen proberen.
laat je hormoonspiegel eens checkenquote:
zal jouw hormoonspiegel eens testenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat je hormoonspiegel eens checken
kleine tip
Die is wel in orde hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleine tip
Lentekriebels in de buik.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleine tip
op de een of andere manier had ik dat wel verwacht jaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
op de een of andere manier had ik dat wel verwacht ja
moet je niet werken??quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Nee heb die Harry potter docu op HBO max aan gezet
Ja ik ben ook vrolijkquote:
ik denk dat ik morgen maar eens een terrasje pakquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet niks
werk dubbel onregelmatig hedus in de middag weer
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen maar eens een terrasje pak
lekker man
In je dak?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
al heb ik wel pijn in mijn dak
ja ja luxe poesquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week al 3x buiten de deur gegeten
ahh boksquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo rol ik ook
al ben ik allergisch voor katten
quote:
Met pindakaas?quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik moet nog een boterhammetje eten
zo eerst maar even doen
Dat heb ik altijd, lente of niet.quote:
Ik heel af en toequote:Op woensdag 9 maart 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk bijna geen pindakaas
Dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, lente of niet.
doe maarquote:
quote:
Als je gepakt wordt komt het verschuldigde bedrag wat je hebt getankt er ook bovenopquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Als je gepakt wordt komt het verschuldigde bedrag wat je hebt getankt er ook bovenop
quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdens copy/paste van deze heb ik geen brononderzoek gedaan
plus je mag ook meteen voorkomen en een strafbladquote:
Idd, waar is iedereen?quote:
Oh ik dacht in het tuinhuisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |